Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (21373)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkinen vankila.
Outoa, Sielun pitÀÀ olla vapaa.
Ei se aina ole. Ei muuten olisi sellaista sanontaa kuin set your spirit free.
PienenÀ olin todella neuroottinen. Mun oli pakko kirjoittaa kaikki ylös pÀivÀkirjaan. Tyyliin kaikki telkkarisarjojen tapahtumat, osallistujat jne. Nukkuessakin oli kynÀ ja paperia. PÀivÀkirja oli tÀynnÀ siansaksaa josta en saa mitÀÀn tolkkua.
Muistelin tÀnÀÀn sun ÀÀntÀsi. Huh, tuli nytki lÀmmin. Jotenkin nÀin sut katsomas rannekelloa ja palasit vielÀ. Ja onneks. Oltiin lÀhekkÀin ikkunan edessÀ. Teki mieli nojata pÀÀ sun rintakehÀÀ vasten ja hÀmmÀstyin ajatuksia. Ja aloin puhuu linnuista. Saattelin sua ovelle, kÀÀnnyit hieman. Hymyilit. YhÀ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ReikĂ€set alushousut kertoo ettei vientiĂ€ ole đ€ź
Kannattaa olla aina valmis panemaan. Vaikka olisi vuosiakin edellisestÀ kerrasta, ei koskaan tiedÀ minkÀ nurkan takaa se yhtÀkkinen, mukaansa tempaava spontaani tilaisuus tuleekaan.
MinÀ opin tÀmÀn jo nuorena, kun ensimmÀisen ja viimeisen kerran menin pitkÀn matkan yöjunaan tuulihousujen tyyppisissÀ ihme ulkoiluhousuissa. Pikkaritkin aivan kauheat. Never again. Sain silti sormia, ei siinÀ. Muistan vain kun mietin, ettÀ ei hemmetti missÀ seksintappohousuissa ja -pikkareissa olen.
Heh, toi oli hyvĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Muistelin tÀnÀÀn sun ÀÀntÀsi. Huh, tuli nytki lÀmmin. Jotenkin nÀin sut katsomas rannekelloa ja palasit vielÀ. Ja onneks. Oltiin lÀhekkÀin ikkunan edessÀ. Teki mieli nojata pÀÀ sun rintakehÀÀ vasten ja hÀmmÀstyin ajatuksia. Ja aloin puhuu linnuista. Saattelin sua ovelle, kÀÀnnyit hieman. Hymyilit. YhÀ...
Oliko tÀÀ unta vai todellista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko luvallista viestitellÀ? K:lle.
TĂ€mĂ€ ei todellakaan ole multa.......... ĂlĂ€ luulekaa K.
ĂlĂ€ sinĂ€kÀÀn luule ja hajoa surkimus!
đŽđđđđŽ
Montako kertaa olet nÀhnyt sen rÀksynpesÀmiehen?
Nyt haluun sua vaan enemmÀn.
Haluaisin puhua kaivattuni kanssa linnuista. n->m
Vierailija kirjoitti:
ĂLĂ vaan lĂ€hde tÀÀllĂ€ vastaamaan nĂ€ille.
HyvÀÀ yötÀ nainen kun menet.
saha pattilaa, toisinaan enemmÀn kuin toisinaan
mutta mikÀÀn ei pyyhi sinua, mielestÀni, sydÀmestÀni, sielustani
IkÀvÀ. Olet rakas, vaikka jossain kaukana.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Oletko unohtanut? Se olisikin hyvĂ€ - sinulle nimittĂ€in. SiinĂ€ tapauksessa toivoisin itsekin unohtavani, mutta enpĂ„ unohda. SiitĂ€ sinĂ€ pidĂ€t huolen, halusit tai et. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeasti kiinnostaa, koska sanoi jossain kohtaa nÀhneensÀ pihalla tai kadulla tms. sen lisÀksi, ettÀ oli fiksannut kÀmpillÀ jotain.
Sen piti loppua, mutta kaipaan vielÀkin uusintaa. Ja kaikkia yksityiskohtia.
Pöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
Voisinpa tulla pÀÀllesi pötköttelemÀÀn. đ„° SiinĂ€ olisi hyvĂ€ halitella ja hipsutella sinua.
Oon syönyt tĂ€nÀÀn jopa 5 kertaa. đ
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia vuosia sitten, yhden kerran. Sivusta
Outoa, Sielun pitÀÀ olla vapaa.