Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (21426)
EipÀ ole yksikÀÀn mimmi koskaan kalsarien reikiÀ tai kuminauhan virttyneisyyttÀ tutkinut. Pois ne pöksyt on lÀhteneet ja ihan muita asioita sitten tutkittu. Terveisin reikÀkalsarimies, jonka avut ovat muussa kuin tekstiileissÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50v sua haluan ;)
N-20v?
Ei ollut multa. ĂlĂ€ luulekaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ syö mua sisÀltÀ.
Joo, toi nunnista jauhanta sen tekee.
Tais nunna juttu osua asian ytimeen đ
Hei, Nunnan Kaipaaja taas tÀÀllÀ, terkkuja sulle.
HĂ€iriköt taas vauhdissađ
Vierailija kirjoitti:
EipÀ ole yksikÀÀn mimmi koskaan kalsarien reikiÀ tai kuminauhan virttyneisyyttÀ tutkinut. Pois ne pöksyt on lÀhteneet ja ihan muita asioita sitten tutkittu. Terveisin reikÀkalsarimies, jonka avut ovat muussa kuin tekstiileissÀ.
Ihmiset on erilaisia ja jokaiselle jotakin. Minulle olisi todella epÀviehÀttÀvÀÀ nÀhdÀ jotkut aivan virttyneet löpökalsarit miehellÀ, mutta saatan olla harvinaisuus.
Kerran yksi kaveri laittoi minulle videota kun tanssivat miehensÀ kanssa aamulla, ja ainoa mitÀ katsoin oli: apua miten epÀseksikkÀÀt bokserit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketko tarpeeksi reikiintyneet alushousut pitsiksi?
Reikiintyneet alusvaatteet roskiin
Ei nunnat kÀytÀ alushousuja
Jaa olenkohan siis nunna, kun ei ole alushousuja jalassa? On vain tÀllainen pitsinen Victoria's Secret babydoll.
Juu, olet.
MinÀ kaipaan 20v. ikÀerolla miestÀ. Pusuja ja hyviÀ unia.
Vierailija kirjoitti:
ReikĂ€set alushousut kertoo ettei vientiĂ€ ole đ€ź
Samoin toi jatkuva oksentelu, yhtÀ ÀllöttÀviÀ.
Toi oli myös todella kiihottavaa tuolla junassa, kun tuttu poika oli viereisessÀ vaunussa ja sai pelÀtÀ, tuleeko se paikalle.
Jotain oli huomannut, kai kun kuljin sen jÀbÀn kanssa siitÀ ohi monta kertaa tms. Vinoili sitten kun seuraavan kerran nÀhtiin, niin jostain "sun miehestÀ" ja vastasin vain, ettei mulla ole miestÀ. Katsoi sillain jaahas. MeillÀ muuten tismalleen sama syntymÀpÀivÀ vuotta myöten tuon kanssa, eli vÀlit oli hauskat.
Vierailija kirjoitti:
đ
En kaipaa reikÀhousuja enkÀ junapanoja. NÀmÀkÀÀn ei multa. Rock on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ReikĂ€set alushousut kertoo ettei vientiĂ€ ole đ€ź
Kannattaa olla aina valmis panemaan. Vaikka olisi vuosiakin edellisestÀ kerrasta, ei koskaan tiedÀ minkÀ nurkan takaa se yhtÀkkinen, mukaansa tempaava spontaani tilaisuus tuleekaan.
MinÀ opin tÀmÀn jo nuorena, kun ensimmÀisen ja viimeisen kerran menin pitkÀn matkan yöjunaan tuulihousujen tyyppisissÀ ihme ulkoiluhousuissa. Pikkaritkin aivan kauheat. Never again. Sain silti sormia, ei siinÀ. Muistan vain kun mietin, ettÀ ei hemmetti missÀ seksintappohousuissa ja -pikkareissa olen.
Sivusta. Jos on oikeasti viehÀttÀvÀ/kuuma ja on itsellÀkin standardeja niin ei ole mitÀÀn merkitystÀ mitkÀ pikkuhousut on jalassa. Toinen ei vÀlitÀ sellaisista.
Mut mÀ en edes omista rumia alushousuja. Treenipikkarit on aika meh, mutta muuten kaikki hyviÀ. Ei mitÀÀn sloggeja mulle.
Komialle miehelle kuuma pusuđ
Howdy,
Onx mua kaivattu?
KiirettÀ pitÀnyt,
en oo ehtinyt
jutskata kaipaajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lasketko tarpeeksi reikiintyneet alushousut pitsiksi?
Omistan vain pitsi alushousuja đ
En reikÀisiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko luvallista viestitellÀ? K:lle.
TĂ€mĂ€ ei todellakaan ole multa.......... ĂlĂ€ luulekaa K.
ĂlĂ€ sinĂ€kÀÀn luule ja hajoa surkimus!
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa reikÀhousuja enkÀ junapanoja. NÀmÀkÀÀn ei multa. Rock on.
MinÀ pussailin sen tyypin kanssa siellÀ junassa ja hÀn sormetti, ei pantu. Ei siellÀ ollut oikein paikkaakaan panna, ja tuo sormettaminenkin piti tehdÀ yöllÀ vaivihkaa ja joku olisi voinut tulla.
Alushousuja voi siirtÀÀ tai ottaa pois. On myös sellaisia alushousuja, joissa on tarkoituksella aukko alhaalla, mutta ne on tarkoitettukin seksiin eikÀ aja sitÀ asiaa mitÀ alushousut yleensÀ.