Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (21313)
Ai niin, tÀÀllÀ pitÀÀ puhua jostakin, jota ei todellisuudessa ole. Katsos, kun minulla ei ole tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, joka rakastaa, haluaa elÀÀ toisen kanssa koko elÀmÀnsÀ. Joka pÀivÀ, joka ainoa aamu valitsee saman ihmisen aina uudelleen. Joka ilta haluaa nukahtaa hÀnen viereensÀ ja yöllÀ kÀÀntÀÀ kylkeÀ siinÀ. Haluaa pitÀÀ kÀdestÀ, kun toinen jÀttÀÀ tÀmÀn maailman ja haluaa lopulta nimensÀ samaan hautakiveen. Onnellisia ovat toistensa saattajat.
Toi on sellasta elÀmÀnmittaista, ei huumaa ja kiimaa. MÀ en ole ainakaan edes tavannut sellaista, toki se voi tulla ajan myötÀ eikÀ heti tietenkÀÀn vaan sitten kun on sitoutunut ja kiintynyt
MÀ tiedÀn tÀllÀisiÀ pareja, jotkut olleet teineistÀ asti yhdessÀ. KestÀvÀt kaiken yhdessÀ, vuosikymmeniÀ rakkaus pysynyt. Olisi kyllÀ ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Se, joka rakastaa, haluaa elÀÀ toisen kanssa koko elÀmÀnsÀ. Joka pÀivÀ, joka ainoa aamu valitsee saman ihmisen aina uudelleen. Joka ilta haluaa nukahtaa hÀnen viereensÀ ja yöllÀ kÀÀntÀÀ kylkeÀ siinÀ. Haluaa pitÀÀ kÀdestÀ, kun toinen jÀttÀÀ tÀmÀn maailman ja haluaa lopulta nimensÀ samaan hautakiveen. Onnellisia ovat toistensa saattajat.
MinÀ en koskaan ole tavannut moista ihmistÀ, enkÀ koskaan tule tapaamaan, joten valitsen maailman. Olisin valinnut joka tapauksessa. Ihana rakas ihmiskunta.
Kuumaa huumaa lauantai iltaan..
Vierailija kirjoitti:
EihÀn sulla ole koskaan aikaa eikÀ haluakaan tavata.
Ei kyllÀ sullakaan aikaa löytynyt Pyysin monta kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ en koskaan ole tavannut moista ihmistÀ, enkÀ koskaan tule tapaamaan, joten valitsen maailman. Olisin valinnut joka tapauksessa. Ihana rakas ihmiskunta.
Voisihan sitÀ olla tuo rakkaus ja maailma molemmat, ei ne sulje toisiaan pois.
En pysy enÀÀ laskuissa, mutta yli tuhat viestiÀ takana. HyvÀÀ yötÀ. Sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ReikĂ€set alushousut kertoo ettei vientiĂ€ ole đ€ź
Kannattaa olla aina valmis panemaan. Vaikka olisi vuosiakin edellisestÀ kerrasta, ei koskaan tiedÀ minkÀ nurkan takaa se yhtÀkkinen, mukaansa tempaava spontaani tilaisuus tuleekaan.
MinÀ opin tÀmÀn jo nuorena, kun ensimmÀisen ja viimeisen kerran menin pitkÀn matkan yöjunaan tuulihousujen tyyppisissÀ ihme ulkoiluhousuissa. Pikkaritkin aivan kauheat. Never again. Sain silti sormia, ei siinÀ. Muistan vain kun mietin, ettÀ ei hemmetti missÀ seksintappohousuissa ja -pikkareissa olen.
Heh, toi oli hyvĂ€ đ
Juu. Huvittaa vain tuo housuhomma, kun oli tosiaan ensimmÀinen ja viimeinen kerta sellaisessa alaosassa ja pikkareissa :D Oikein mietin juuri ennen lÀhtöÀ kaverin vessassa, ettÀ vaihtaisinko paremmat housut ja pikkarit, mutta sitten pÀÀtin, ettÀ aivan sama kun ei siellÀ kuitenkaan ketÀÀn ole! EttÀ kerrankin en vÀlitÀ.
Ja siellÀhÀn oli sitten useita tuttuja ja vielÀ joku tuollainen hottis random jonka kanssa pÀÀdyttiin kismailemaan. Se mun alaosa oli oikeasti sellanen, ettei yhtÀÀn mun tyylinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m92 rakastan sua
Vanhempi kuin minÀ!
Vanhakos sinÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitÀ olla tuo rakkaus ja maailma molemmat, ei ne sulje toisiaan pois.
Sellaista ei tule, enkÀ halua ajatellakaan sitÀ.
Olen saanut traumoja possessiivisista suhteista ja olen liian vapaa sielu, monitunteinen, ettÀ kykenisin sellaiseen pidemmÀn pÀÀlle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m92 rakastan sua
Vanhempi kuin minÀ!
Olen.
ElÀmÀ voi pÀÀttyÀ milloin vain ja siksi haluaisi viettÀÀ aikansa oikean ihmisen/ oikeiden ihmisten kanssa. ElÀÀ, eikÀ ainoastaan haaveilla.
On mennyt vÀhÀn huonosti viime aikoina. Pelot ja ahdistus seurana haluaa vaan piiloutua rakkaimmiltaan.
NÀitköhÀn sÀ mut tÀnÀÀn? MÀ en nÀhny sua. Oisin kyllÀ moikannut.
Moi. Ja hyvÀÀ yötÀ.