Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (21313)
Vierailija kirjoitti:
Pilaan aina kaiken.
MitÀ tÀllÀ kertaa teit?
Vierailija kirjoitti:
On mennyt vÀhÀn huonosti viime aikoina. Pelot ja ahdistus seurana haluaa vaan piiloutua rakkaimmiltaan.
ĂlĂ€ sulje sydĂ€ntĂ€si. KevennĂ€ sitĂ€.
Hei, kaikki hottikset nunnat, eikÀ tarvii olla ees hottis, himoitsen teitÀ! ( EnkÀ pysty olla kirjoittelematta teistÀ, niin suuri on kaipuu.)
Terv. Nunnan Kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
PienenÀ olin todella neuroottinen. Mun oli pakko kirjoittaa kaikki ylös pÀivÀkirjaan. Tyyliin kaikki telkkarisarjojen tapahtumat, osallistujat jne. Nukkuessakin oli kynÀ ja paperia. PÀivÀkirja oli tÀynnÀ siansaksaa josta en saa mitÀÀn tolkkua.
Olin lapsena samanlainen, aloitin pÀivÀkirjan 1. 5 vuotiaana mutta kyllÀstyin pian. PysyvÀsti olen pitÀnyt pÀivÀkirjaa 11 vuotiaasta. Olen luultavasti asperger, ainakin stiflasin lapsena ja miulla oli vilkas sisÀinen maailma enkÀ tullut toimeen muiden ikÀisteni poikien kanssa, vanhempa olen kypsynyt ja olen melko sosiaalinen, selvisin hyvin asevelvollisuusajasta ja olin suht hyvÀ lukiossa ja yliopistossa. Työaikani oli sekalaista ja tÀynnÀ epÀtyypillisiÀ työsuhteita. YritÀn vielÀ pÀÀstÀ työelÀmÀÀn ennen elÀkettÀ, sain tÀllÀ viikolla sain tosin b-todistuksen jossa minulla nÀemmÀ on parantumaton sairaus ja hankala oheissauraus, tÀllÀ pitÀisi pÀÀstÀ ammatilliseen koulutukseen. Sivusta muudan mies, erÀÀlle naiselle lounaassa. Toivottavasti siulla oli kiva pÀivÀ, miua nukuttaa, hyvÀÀ yötÀ.
TerveisiÀ naapurin miehen penikselle! Koskas taas...
HyvÀÀ yötÀ Munkin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Yhteys on tainnut katketa
Ei ole
Huomasin eilen ehkÀ pari viestiÀsi 11 jÀlkeen, yritÀn vastata huomenissa. Naiselle mieheltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua enÀÀ ole.
Muruseni, siinÀhÀn sinÀ ruikutat.
Vierailija kirjoitti:
Sori siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Voi olla, ettÀ olen vÀÀrÀssÀ. e
Hemmetinmoinen paaneeetuuus
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. đ€
Kaipaan ihmistÀ, joka tykkÀisi ja josta minÀ tykkÀisin ja joka haluaisi olla ja elÀÀ yhdessÀ. MistÀ sinut voisi löytÀÀ? Voi olla, ettÀ emme koskaan kohtaa, mutta toivon, ettÀ niin tapahtuisi. HyvÀÀ yötÀ.