Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (21559)
Tarkoitan siis ettÀ Ole hyvÀ
HyvÀÀ YötĂ€ Rakkaat đ ( sitten kun unten maille menette. )
TÀhÀn vÀliin kaipausta. Me ollaan ihan kuin ylÀasteelta. Ujot hymyt ja katseet. Ihanalle miesopelle.
Vierailija kirjoitti:
Oikea mies ei selittele kun pikkupoika.
Olenkin nainen. đ TĂ€ysin sivusta, mutta samaistuen poikailuun
Huomenna taas nÀen hÀnet <333333 :PPPPPP
Sori noi mun pari vastausta aiemmin, otan ne takas. EnkÀ enÀÀ reagoi mihinkÀÀn negaviestiin. AP eli Ferrara.
Kun ei jaksa enÀÀ olla kypsÀ, hellÀ, feminiininen, raskatava, kun ei jaksa miesten tuomia pettymyksiÀ ja oma kehokaan ei pysy standardien perÀssÀ, voi nainen repsahtaa pojan identiteettin. NÀin kÀvi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Sori noi mun pari vastausta aiemmin, otan ne takas. EnkÀ enÀÀ reagoi mihinkÀÀn negaviestiin. AP eli Ferrara.
Sanojaan ei voi syödÀ.
Jollekin on pÀÀssyt nunnat ihon alle, sivutolkulla samaa tuubaa.
Vierailija kirjoitti:
Hali vai pusu?
Otan vain lasin vettÀ, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuuden tunne vÀhÀn horjunut.
KyllÀ on, kirjauduin wa:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuori vyöryi taas niskaani. Ei minusta ole vuorikiipeilijÀksi.
No? Otitko yhteyttÀ kaivattuun? NÀitkö hÀnet toisen kanssa?
Ei liity tuohon mitĂ€ sanoin, mutta jos menen sinne niin nĂ€en heidĂ€t yhdessĂ€ kuin paita ja peppu. đ
Vierailija kirjoitti:
``Niin minÀ sinulle kuulun
Niin kuin meri ja tuuli
Jotka toisilleen luotuja on.
Niin minÀ sinulle kuulun
Niin kuin kyynel ja nauru
Joita elÀmÀ tulvillaan on....``
Kauniit sanat, ne punoo laulusta merkityksellisen kokonaisuuden. TÀssÀ sanoituksessa sentÀÀn jotain ideaa, kun nyt vertaa vaikkapa uuteen umk-kipaleeseen. MikÀ on liekinheitin?!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllÀ kÀsittÀmÀttömÀn negatiivisella asenteella varustettuja ihmisiÀ tÀllÀ palstalla. Vaikea itse edes millÀÀn tavalla samaistua tuollaiseen maailmankuvaan ja mindsettiin, kun on aivan vierasta itselle, ettÀ ihminen kierii kaikessa mistÀ ei pidÀ!
Nyt tuossa sivussa hyvÀ esimerkki: ketju nimeltÀ "Red flagit miehessÀ". Aiemmin tÀnÀÀn oli joku, ettÀ "en pidÀ liian pitkistÀ jaloista naisilla" tms. Ja aina tÀÀllÀ on kaikkea tuon tyyppistÀ ihme kieriskelyÀ ikÀvissÀ asioissa mitkÀ eivÀt miellytÀ. Itse olen aivan pÀinvastainen, eli mietin lÀhinnÀ kivoja asioita joista pidÀn, niin vaikea ymmÀrtÀÀ. Toki harvemmin edes avaan nuita ketjuja sitten. Tai ylipÀÀtÀÀn palstan ketjuja, 90% roskaa.
Korostuu nÀmÀ nega ajatukset tÀÀllÀ ja pikkumaisuus, koska tÀnne on pesiytyneet juurikin nÀmÀ yksinjÀÀneet valittaja nunnat joukolla. MinÀkin kiinnitÀn huomiota positiivisiin asioihin, en edes etsi mitÀÀn negoja juttuja. Mut nÀmÀ etsii niitÀ kokoajan kaikista.
Taitaa olla valittaviea munkkejakin joukossa, ei pelkkiÀ nunnia.
Haluun vaan tuntea vapauden tunteen. Hetki ilman ajatusta siitÀ kuinka turhaa elÀmÀ lopulta on ja kuinka nopeasti sekin on suoritettu.
Ei hitto tÀmÀn elÀmÀn kanssa. Akuuttia hÀtÀÀ ei ole, mutta nÀyttÀÀ kyllÀ nyt pahalta tuleva. EnkÀ sitÀ siedÀ miten kamalaa se on niin monelle ihmiselle. En halua vain katsoa kun elÀmÀ valuu alas kuin mikÀkin p**ka pökÀle pöntössÀ onnistumatta ollenkaan alkuperÀisessÀ tavoitteessaan.
MeidÀn on laitettava kaikki paukut asioiden kÀÀntÀmiseksi oikeille raiteille.
Tuoksuinen... Varmaan joku kamala kemikaalivana.