Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaus, joka vaan ei lopu tai unohdu

Vierailija
02.12.2023 |

Oletko kokenut elämässäsi niin syvää ja isoa rakkautta toista kohtaan, ettei tunne ole loppunut vaikka olisi tullut ero ja etäisyys? Miten olette pystyneet elämään asian kanssa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni näin vajaa nelikymppisenä tuli vastaan ihminen, jonka kanssa verrattain lyhyt suhde, mutta suuri vaikutus. Ajauduimme erilleen monista syistä, mutta reilu vuosi sitten mutta tunne ei vaan lopu.

Ap.

Vierailija
2/23 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis olleet vuoden erossa näkemättä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska naisen seura pelkiltään ei ole minkään arvoista.

Vierailija
4/23 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaus 17 vuotiaana on se mikä kolahti eniten, oikeastaan tätä kesti kauemminkin mutta suhde alkoi tuossa iässä, päätty tosin aika nopeaa. Me oltiin tämän naisen kanssa toisillemme kaikessa ensimmäiset. 

Ei nää unohdu, vaikka elämä onki vieny toisiin suuntaan jo kauan sitten

Vierailija
5/23 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. En ole koskaan uskonut mihinkään kaksoiliekkihömpötyksiin, mutta kun tapasin kaltaiseni niin tiesin heti että se on menoa nyt ja se vain vahvistui jokaisen yhdessä vietetyn päivän myötä. Valitettavasti emme olleet kaksi sinkkua, joten homma loppui ennen kuin se ehti alkaakaan. Pystyn elämään tämän asian kanssa. Ehkä huokailen hänen nimeään sitten kuolinvuoteellani.

Vierailija
6/23 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska naisen seura pelkiltään ei ole minkään arvoista.

Sanoo joku, jolle äitisuhde on ollut elämän ainoa naissuhde.

Vierailija
7/23 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni näin vajaa nelikymppisenä tuli vastaan ihminen, jonka kanssa verrattain lyhyt suhde, mutta suuri vaikutus. Ajauduimme erilleen monista syistä, mutta reilu vuosi sitten mutta tunne ei vaan lopu.

Ap.

Niin, mutta kuitenkin keksitte tekosyitä miksi, ette nää 🤢

Vierailija
8/23 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kylla se ajan mittaan loppuu, mutta siihen voi mennä vuosia.

Vierailija
9/23 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sellaiset tavoittamattomat suhteet voi koukuttaa.. oletko tapaillut muita tässä vuoden aikana? 

Vierailija
10/23 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tiedän että kuulostaa lapselliselta mutta tunne on ihan sama kuin vuosi sitten tähän aikaan. En ole koskaan kokenut vastaavaa.

Ap.

Vierailija
11/23 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut tapailla muita, mutta ei tunnu vaan oikealta tai oikeastaan missään.

Ap.

Vierailija
12/23 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi ei ole aika eikä mikään. Mulla nyt viides vuosi ja edelleen kyseinen ihminen pyörii mielessäni päivittäin, vaikken ole edes nähnyt häntä näinä vuosina tai ollut missään kontaktissa. En ole halunnut etsiä seuraa hänen jälkeensä. Nyt tosin olen pakottamassa itseni, koska en halua elää loppuelämääni haaveillen ihmisestä, joka koki minut itselleen vääräksi. Edelleen välillä ikävä on niin kova että tunnen ihan fyysistä kipua.

Vierailija
13/23 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole yhdenkään naisen suuri rakkaus. 

Vierailija
14/23 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tiedän että kuulostaa lapselliselta mutta tunne on ihan sama kuin vuosi sitten tähän aikaan. En ole koskaan kokenut vastaavaa.

Ap.

Parikin naista on sanonut näin, ettei ole koskaan kokeneet vastaavaa jossain asiassa kuin minun kanssani. Itse asiassa heillä on muutamia muitakin yhteisiä samanlaisia sanontoja. En tiedä ottaisiko moista tosissaan, minusta kuulostaa vähän kirjasta opitulta koukutuskikalta.

Vierailija
15/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi tällaista ihmistä. Nuoruuden pitkä suhde, josta tuli ero omien ongelmien takia. Siinä välissä toinenkin liitto, mutta ensimmäinen ei vaan ole unohtunut koskaan. Toisen liiton jälkeen oli lyhyempi suhde, joka kaatui pitkään pitkään  välimatkaan ja toisen traumoihin. Päivittäin ovat mielessä, ja tulevat uniin silloin tällöin. Uuden suhteen etsiminen vain pahentaa asiaa, kun tajua etten tule löytämään mitään lähellekään näitä olevaa. Ei ole antaa vinkkejä miten selvitä. Itsellä välillä parempia ja välillä huonompia aikoja, mutta eipä taida lopullisesti unohtua tunteet sammua.

Vierailija
16/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 v ollut ihastunut/rakastunut erääseen pelimieheen joka vain käytti minua hyväkseen ja kohteli kuin pskaa. Silti ajattelen häntä edelleen joka päivä

Vierailija
17/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut. Tavattiin ensimmäisen kerran jotain 25 vuotta sitten. Meillä oli hyviä hetkiä mutta olosuhteiden vuoksi ei koskaan päädytty parisuhteeseen ja kumpikin on ollut tahollaan naimisissa jo kauan.

Ei olle tavattu nyt ainakaan vuosikymmeneen (asutaan eri maissa) mutta muistetaan toistemme merkkipäivät ja puhutaan puhelimessa pari kertaa vuodessa. Puheluissa muistellaan yhteisiä aikoja ja kerrotaan toisillemme kuinka se tunne on yhä olemassa.

Ehkä sen vaan kuului mennä näin, hyviä muistoja kukaan ei voi ottaa pois ja kumpikin tiedetään että meillä on toisissamme jotain todella ainutlaatuista. Nykyään olen enimmäkseen vaan kiitollinen että sain kokea jotain tällaista ja että tuo yhteys on säilynyt ja varmaan säilyykin hautaan saakka.

Vierailija
18/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto loppui, mies ei unohdu. Oltiin sentään yli 20 vuotta yhdessä. En ole nähnytkään pariin vuoteen, olen ollut muiden kanssa. Silti itkin tänään. 

Hänen kuuluisi olla täällä perheensä luona, eikä kaukana poissa.

Vierailija
19/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi muilla kielillä eri käyttötarkoitus, eli only in Finland se on tuo.

Vierailija
20/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut. Tavattiin ensimmäisen kerran jotain 25 vuotta sitten. Meillä oli hyviä hetkiä mutta olosuhteiden vuoksi ei koskaan päädytty parisuhteeseen ja kumpikin on ollut tahollaan naimisissa jo kauan.

Ei olle tavattu nyt ainakaan vuosikymmeneen (asutaan eri maissa) mutta muistetaan toistemme merkkipäivät ja puhutaan puhelimessa pari kertaa vuodessa. Puheluissa muistellaan yhteisiä aikoja ja kerrotaan toisillemme kuinka se tunne on yhä olemassa.

Ehkä sen vaan kuului mennä näin, hyviä muistoja kukaan ei voi ottaa pois ja kumpikin tiedetään että meillä on toisissamme jotain todella ainutlaatuista. Nykyään olen enimmäkseen vaan kiitollinen että sain kokea jotain tällaista ja että tuo yhteys on säilynyt ja varmaan säilyykin hautaan saakka.

Jatkan vielä sen verran että kun tämä mies oli jo nykyisen kumppaninsa kanssa ja perheen perustaminen alkoi olla ajankohtaista niin hän kertoi mulle että ei halua lapsia kenenkään muun kuin minun kanssani. Vaimonsa olisi kovasti halunnut lapsia mutta kumpikin pysyttiin lapsettomina suhteissamme. Ehkä tämäkin kertoo jotain siitä syvästä yhteydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan