Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (21587)

Vierailija
21021/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshoito rakasteli viimesen pÀÀlle! Oli kyllĂ€ vuosisadan seksiĂ€ đŸ€©đŸ˜˜

Oivoi, Dima-rukka

Oivoih! Nunna raukka poloinen!

Vierailija
21022/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan liian usein mun ajatuksissa 💙

SÀ oley aivan liian harvoin yhteyksissÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21023/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀÀ oikea mies lÀpÀt taitaa olla joku vihje ferraaralle

Ferreera ei millÀÀn tapaa alentanut naisia viestillÀÀn. PĂ€invastoin. Taidat olla vĂ€hĂ€n mustis ferreerasta kun meni niin ihon alle. 

Toi oli vain huomio. Ja mustis taidat olla sinÀ hyökkÀyksestÀ pÀÀtellen. Ja en jaksa jankuttaa sun kanssa tÀstÀ.

Vierailija
21024/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀÀ oikea mies lÀpÀt taitaa olla joku vihje ferraaralle

Ferreera ei millÀÀn tapaa alentanut naisia viestillÀÀn. PĂ€invastoin. Taidat olla vĂ€hĂ€n mustis ferreerasta kun meni niin ihon alle. 

Voisko tÀn ferreera keissin jo vihdoin lopettaa? Ja keskittyÀ ketjun aiheeseen.

Vierailija
21025/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oot rakkain. 💙

Vierailija
21026/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllÀ kÀsittÀmÀttömÀn negatiivisella asenteella varustettuja ihmisiÀ tÀllÀ palstalla. Vaikea itse edes millÀÀn tavalla samaistua tuollaiseen maailmankuvaan ja mindsettiin, kun on aivan vierasta itselle, ettÀ ihminen kierii kaikessa mistÀ ei pidÀ!

Nyt tuossa sivussa hyvÀ esimerkki: ketju nimeltÀ "Red flagit miehessÀ". Aiemmin tÀnÀÀn oli joku, ettÀ "en pidÀ liian pitkistÀ jaloista naisilla" tms. Ja aina tÀÀllÀ on kaikkea tuon tyyppistÀ ihme kieriskelyÀ ikÀvissÀ asioissa mitkÀ eivÀt miellytÀ. Itse olen aivan pÀinvastainen, eli mietin lÀhinnÀ kivoja asioita joista pidÀn, niin vaikea ymmÀrtÀÀ. Toki harvemmin edes avaan nuita ketjuja sitten. Tai ylipÀÀtÀÀn palstan ketjuja, 90% roskaa.

Korostuu nÀmÀ nega ajatukset tÀÀllÀ ja pikkumaisuus, koska tÀnne on pesiytyneet juurikin nÀmÀ yksinjÀÀneet valittaja nunnat joukolla. MinÀkin kiinnitÀn huomiota positiivisiin asioihin, en edes etsi mitÀÀn negoja juttuja. Mut nÀmÀ etsii niitÀ kokoajan kaikista.

Vierailija
21027/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan liian usein mun ajatuksissa 💙

SÀ oley aivan liian harvoin yhteyksissÀ.

Niin sinÀkin.

Vierailija
21028/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllÀ kÀsittÀmÀttömÀn negatiivisella asenteella varustettuja ihmisiÀ tÀllÀ palstalla. Vaikea itse edes millÀÀn tavalla samaistua tuollaiseen maailmankuvaan ja mindsettiin, kun on aivan vierasta itselle, ettÀ ihminen kierii kaikessa mistÀ ei pidÀ!

Nyt tuossa sivussa hyvÀ esimerkki: ketju nimeltÀ "Red flagit miehessÀ". Aiemmin tÀnÀÀn oli joku, ettÀ "en pidÀ liian pitkistÀ jaloista naisilla" tms. Ja aina tÀÀllÀ on kaikkea tuon tyyppistÀ ihme kieriskelyÀ ikÀvissÀ asioissa mitkÀ eivÀt miellytÀ. Itse olen aivan pÀinvastainen, eli mietin lÀhinnÀ kivoja asioita joista pidÀn, niin vaikea ymmÀrtÀÀ. Toki harvemmin edes avaan nuita ketjuja sitten. Tai ylipÀÀtÀÀn palstan ketjuja, 90% roskaa.

Korostuu nÀmÀ nega ajatukset tÀÀllÀ ja pikkumaisuus, koska tÀnne on pesiytyneet juurikin nÀmÀ yksinjÀÀneet valittaja nunnat joukolla. MinÀkin kiinnitÀn huomiota positii

Ja mikÀhÀn tossa oli positiivista?

Vierailija
21029/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen nÀkee naamasta, kun lakkaa saamasta.

Alkaa kuulostaa entiseltĂ€ ylĂ€asteeltani!! 

Vierailija
21030/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotain ihanaa taikaa siinĂ€ oli, meidĂ€n yhteinen lumous đŸ’«đŸ€

Vierailija
21031/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tÀtÀ ketjua selaa, on kuulostanut siltÀ koko pÀivÀn. Kaikki kauniit viesti jÀÀ tuon paskan alle.

Vierailija
21032/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olet yksinjÀÀnyt ja syystĂ€, sÀÀlittĂ€vintĂ€ on ettet tiedosta syytĂ€ --> nillitĂ€t JOKA ASIASTA. Se ei vedĂ€ ihmisiĂ€ puoleen, se ei ole viehĂ€ttĂ€vÀÀ, valitat ja ruikutat joka ikisestĂ€ pikkiriikkisestĂ€ sanasta ja lausahduksesta. 

Vierailija
21033/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naisena ihan. Ei tuo Ferraaran teksti ollut mitenkÀÀn paha mielestÀni tai tÀysin ymmÀrtÀmÀtön. Tosin, sopimaton tÀnne. Poikamainenkin kyllÀkin, mutta toisilla se on osa ilmaisua/persoonaa ja jotkut naiset pitÀvÀt tuollaisesta.

Vierailija
21034/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yksinjÀÀnyt ja syystĂ€, sÀÀlittĂ€vintĂ€ on ettet tiedosta syytĂ€ --> nillitĂ€t JOKA ASIASTA. Se ei vedĂ€ ihmisiĂ€ puoleen, se ei ole viehĂ€ttĂ€vÀÀ, valitat ja ruikutat joka ikisestĂ€ pikkiriikkisestĂ€ sanasta ja lausahduksesta. 

Ja mitÀs sinÀ teet. Valitat ja teet oletuksia tuntemattomista. Mut hei tietenkin positiivisesti.

Vierailija
21035/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku mitÀ tarkoitat!!

Vierailija
21036/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin ja kahdestaanhan te tÀÀllĂ€ kirjoitatte. Vai oisko useampia kumminkinđŸ€”

Vierailija
21037/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Turvallisuuden tunne vĂ€hĂ€n horjunut. 

Vierailija
21038/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallisuuden tunne vĂ€hĂ€n horjunut. 

Kuin nyt niin?

Vierailija
21039/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Levarit parasta nyt, kiitos.

Vierailija
21040/21587 |
17.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levarit parasta nyt, kiitos.

Olen hyvĂ€, vielĂ€kin tapellaan samoista asioista, kuin meidĂ€n isovanhemmat, vĂ€hĂ€n eri tavoin toisaalta. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ kolme seitsemÀn