Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (21587)
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan liian usein mun ajatuksissa đ
SÀ oley aivan liian harvoin yhteyksissÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀÀ oikea mies lÀpÀt taitaa olla joku vihje ferraaralle
Ferreera ei millÀÀn tapaa alentanut naisia viestillÀÀn. PÀinvastoin. Taidat olla vÀhÀn mustis ferreerasta kun meni niin ihon alle.
Toi oli vain huomio. Ja mustis taidat olla sinÀ hyökkÀyksestÀ pÀÀtellen. Ja en jaksa jankuttaa sun kanssa tÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀÀ oikea mies lÀpÀt taitaa olla joku vihje ferraaralle
Ferreera ei millÀÀn tapaa alentanut naisia viestillÀÀn. PÀinvastoin. Taidat olla vÀhÀn mustis ferreerasta kun meni niin ihon alle.
Voisko tÀn ferreera keissin jo vihdoin lopettaa? Ja keskittyÀ ketjun aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
On kyllÀ kÀsittÀmÀttömÀn negatiivisella asenteella varustettuja ihmisiÀ tÀllÀ palstalla. Vaikea itse edes millÀÀn tavalla samaistua tuollaiseen maailmankuvaan ja mindsettiin, kun on aivan vierasta itselle, ettÀ ihminen kierii kaikessa mistÀ ei pidÀ!
Nyt tuossa sivussa hyvÀ esimerkki: ketju nimeltÀ "Red flagit miehessÀ". Aiemmin tÀnÀÀn oli joku, ettÀ "en pidÀ liian pitkistÀ jaloista naisilla" tms. Ja aina tÀÀllÀ on kaikkea tuon tyyppistÀ ihme kieriskelyÀ ikÀvissÀ asioissa mitkÀ eivÀt miellytÀ. Itse olen aivan pÀinvastainen, eli mietin lÀhinnÀ kivoja asioita joista pidÀn, niin vaikea ymmÀrtÀÀ. Toki harvemmin edes avaan nuita ketjuja sitten. Tai ylipÀÀtÀÀn palstan ketjuja, 90% roskaa.
Korostuu nÀmÀ nega ajatukset tÀÀllÀ ja pikkumaisuus, koska tÀnne on pesiytyneet juurikin nÀmÀ yksinjÀÀneet valittaja nunnat joukolla. MinÀkin kiinnitÀn huomiota positiivisiin asioihin, en edes etsi mitÀÀn negoja juttuja. Mut nÀmÀ etsii niitÀ kokoajan kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan liian usein mun ajatuksissa đ
SÀ oley aivan liian harvoin yhteyksissÀ.
Niin sinÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllÀ kÀsittÀmÀttömÀn negatiivisella asenteella varustettuja ihmisiÀ tÀllÀ palstalla. Vaikea itse edes millÀÀn tavalla samaistua tuollaiseen maailmankuvaan ja mindsettiin, kun on aivan vierasta itselle, ettÀ ihminen kierii kaikessa mistÀ ei pidÀ!
Nyt tuossa sivussa hyvÀ esimerkki: ketju nimeltÀ "Red flagit miehessÀ". Aiemmin tÀnÀÀn oli joku, ettÀ "en pidÀ liian pitkistÀ jaloista naisilla" tms. Ja aina tÀÀllÀ on kaikkea tuon tyyppistÀ ihme kieriskelyÀ ikÀvissÀ asioissa mitkÀ eivÀt miellytÀ. Itse olen aivan pÀinvastainen, eli mietin lÀhinnÀ kivoja asioita joista pidÀn, niin vaikea ymmÀrtÀÀ. Toki harvemmin edes avaan nuita ketjuja sitten. Tai ylipÀÀtÀÀn palstan ketjuja, 90% roskaa.
Korostuu nÀmÀ nega ajatukset tÀÀllÀ ja pikkumaisuus, koska tÀnne on pesiytyneet juurikin nÀmÀ yksinjÀÀneet valittaja nunnat joukolla. MinÀkin kiinnitÀn huomiota positii
Ja mikÀhÀn tossa oli positiivista?
Vierailija kirjoitti:
Sen nÀkee naamasta, kun lakkaa saamasta.
Alkaa kuulostaa entiseltÀ ylÀasteeltani!!
Jotain ihanaa taikaa siinĂ€ oli, meidĂ€n yhteinen lumous đ«đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tÀtÀ ketjua selaa, on kuulostanut siltÀ koko pÀivÀn. Kaikki kauniit viesti jÀÀ tuon paskan alle.
Olet yksinjÀÀnyt ja syystÀ, sÀÀlittÀvintÀ on ettet tiedosta syytÀ --> nillitÀt JOKA ASIASTA. Se ei vedÀ ihmisiÀ puoleen, se ei ole viehÀttÀvÀÀ, valitat ja ruikutat joka ikisestÀ pikkiriikkisestÀ sanasta ja lausahduksesta.
Naisena ihan. Ei tuo Ferraaran teksti ollut mitenkÀÀn paha mielestÀni tai tÀysin ymmÀrtÀmÀtön. Tosin, sopimaton tÀnne. Poikamainenkin kyllÀkin, mutta toisilla se on osa ilmaisua/persoonaa ja jotkut naiset pitÀvÀt tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olet yksinjÀÀnyt ja syystÀ, sÀÀlittÀvintÀ on ettet tiedosta syytÀ --> nillitÀt JOKA ASIASTA. Se ei vedÀ ihmisiÀ puoleen, se ei ole viehÀttÀvÀÀ, valitat ja ruikutat joka ikisestÀ pikkiriikkisestÀ sanasta ja lausahduksesta.
Ja mitÀs sinÀ teet. Valitat ja teet oletuksia tuntemattomista. Mut hei tietenkin positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku mitÀ tarkoitat!!
Vierailija kirjoitti:
No niin ja kahdestaanhan te tÀÀllĂ€ kirjoitatte. Vai oisko useampia kumminkinđ€
Turvallisuuden tunne vÀhÀn horjunut.
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuuden tunne vÀhÀn horjunut.
Kuin nyt niin?
Levarit parasta nyt, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Levarit parasta nyt, kiitos.
Olen hyvÀ, vielÀkin tapellaan samoista asioista, kuin meidÀn isovanhemmat, vÀhÀn eri tavoin toisaalta.
Oivoih! Nunna raukka poloinen!