Kuinka kaunis naisen pitää olla 50+ ikäisenä, että voi itse valkata haluamansa miehen?
Kysymys kiinnostaa, kun olen seurannut sinkkuystävän elämää. Seksiä saa helposti, mutta entäs parisuhde?
Kommentit (199)
Vanha maailman totuushan on, että "kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta".
Nainen yli 50v on vielä ajokunnossa, jos ei ole läski tai mentaalitapaus.
T: Liikennelentäjä 29v Tampere
Hei .täällä reilu 50v mies.. jos saisin rakentaa oman 50v naisen.. niin hän olisi kiinnostunut minusta ja asioista joista pidän. Kiltti ja lämmin ja ymmärtäväinen.. ulkoinen olemus ei niin tärkeä mutta jos sais rakentaa niin mielellään ei laiha eikä ylilihava mutta pyöreä monesta paikasta .
En tiedä, mutta meillä on töissä 50 v hoikka tyttömäinen nainen, joka jos ilmaisisi kovin kiinnostustaan niin se on hiinä ja hiinä että mitä siihen sanoisi. Mutta hänellä on jo mies.
#138 tilitys ei minun.
Henkisen ja spirituaalisen
kauneuden kulminaatiokliimaksi.
Tästä juontuva ihmisyyden
'energeettinen/aurallinen
magnetismi'
on huomattavan
suuressa roolissa.
Vastoin sekulaarimaailmassa
vallitsevaa yleistä narratiivia.
Korkeassa vibraatiossa
ikäännymme paljon
hitaammin, olemme kuulaita,
iättömiä, lapsenkaltaisia.
Uskokaa, tämän tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä miehet lakkasivat katsomasta perään, kun täytin 43. Sen jälkeen kaikki ne paikat, joissa olin aiemmin tottunut miesten lähestymisyrityksiin - jopa kaupat (kyllä, usein tuli joku mies juttusille) - hiljenivät. Kukaan ei enää tullut vitsailemaan harrastuksissakaan, ei kysymään deiteille - mitään. Olen ollut pitkään sen jälkeen yksin. Vanhenemisessa oikeastaan harmittaa vain tämä. Olen terve, ei ole kipuja - seksualisuuden katoaminen, ilo siitä, flirtti-ilo, mahdollisuus vielä rakastua - se on menetetty kun täytät 43. Muistan vielä että urheilin paljon tuossa iässä, mutta ravintolaan kun sinkkuna menin, valitettiin vain hapannaaman näköiseksi tai kysyttiin "mitä noin vanha täällä tekee". Lakkasin käymästä. Surullista. Aiemmin tanssiminen oli ilo. Nyt pelkäisin mennä, jos haukutaan vanhan näköiseksi.
Mutta pitää yrittää löytää elämästä erilaita sisältöä. Elämä jatkuu ja miehet ovat pinnallisia. Ilman sisältö
Mikäs tuommoinen jatkuva huomiontarve on vielä päälle 40 vuotiaana? Itse pääsin jo tuollaisesta yli joskus 24-vuotiaana
Iästä riippumatta naisen oltava helvetin kaunis, ei sille muutoin ole mitään käyttöä.
Kundaliinivoima on nukuksissa
ei-harjoittaneella. Mutta kesytetyn,
harjoitetun, hillityn ja hallitun
seksuaalienergian
kiertäessä
kautta/läpi koko multidimensionaalisen
systeemimme - olemme
myös aivan toisenlaisella tavalla
'seksikkäitä' versus fyysisen muodon
tarjoama ehdollistunut ruumiin kauneus
ja numeraaliset lukemat ~ ikävuotemme.
Tällöin me ikäänkuin tihkumme pyhää
seksuaalienergiaa koko olemisellamme.
Luontevasti, jokaisella henkäyksellämme..
Ilman minkäänlaista efforttia tai viettelyä.
Tiivistäkäämme kompleksinen asia näin. 😃
Suokaa anteeksi -
olen tähteläinen.
Konseptini ovat
kenties aivan liian
edellä aikaansa
Maan lapsosten
karkeaan 3D -
kokemuspiiriin
sommiteltuina.
🤔💫🌟
Tämän hyväksyn
ja tämän ymmärrän.
Cheers, my friEnds. x
Ei ole tarvinnut ulkonäköä ajatella, enkä ole mikään siro prinsessa. Silti, vasta 52- vuotiaana miehistä parhain halusi juuri minut! Sain kaiken sen kumppanuuden josta olin unelmoinutkin, yhteisiä metsätöitä, saunomisia ja sylikkäin nukkumista.
Voit itse valita? Kyllä se parisuhde vaatii ihan molempien halua ja on monesta muustakin asiasta kiinni kuin ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Voit itse valita? Kyllä se parisuhde vaatii ihan molempien halua ja on monesta muustakin asiasta kiinni kuin ulkonäöstä.
Enpä tuossa aloituksessa väittänytkään, että se olisi vain ulkonäöstä kiinni.
Pidän kyllä tyhmänä niitä kommentoijia, jotka väittävät, ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä eli molemmat näkökannat ovat yksipuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 50v nainen? Parasta ennen meni jo........
Aika usein myös se viimeinen käyttöpäiväkin......
Miehillä se menee 35 vuotiaana, seisokki ei ole enää entisellään.
No enpä ole vielä havainnut, mutta ehkä mä olen sitten joku poikkeus? t: m51
Ei mies sitä itse tunne/tunnusta.
Vierailija kirjoitti:
'Ei ole tarvinnut ulkonäköä ajatella, enkä ole mikään siro prinsessa. Silti, vasta 52- vuotiaana miehistä parhain halusi juuri minut! Sain kaiken sen kumppanuuden josta olin unelmoinutkin, yhteisiä metsätöitä, saunomisia ja sylikkäin nukkumista.'
Ihana kuulla, n52. Todella.
Minulla tilanne totuuden
nimessä niin, että
useita laadukkaita könsikkäitä
(myös reilusti nuorempia) olisi
tulijoina, mutta en juuri nyt
kykene miestä reviirilleni
päästämään. Vasta, kun
vuosia yhtämittaa jatkunut
kova stressi/paine on
stabilisoitunut kotitilanteeni
osalta.. vasta sitten olen valmis
laajentumaan. Perusturvallisuus
ensin. First things first. Minulla
tällainen arvojärjestys.
Kukin taaplaa tavallaan ja
priorisoi tyylillään. Olen
mieltynyt keskieurooppalaisiin
ja suomenruotsalaisiin. Täysin
somalainen kolahtaa harvoin.
Slaavi/keltti/viikinki-kombo
resonoi minulle. Se jokin
factor x.. Älköön kukaan
suomalainen preferenssistäni
loukkaantuko. Hyvää iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö löydy täyspäistä 50+ miestä vastaamaan? Mitä tasoa pitää suurin piirtein olla sinulle?
BMI alle 24, nuorekas, urheilullinen ja luonnollinen. Kaikki kasvonsa kiristäneet näyttävät ihan samalta. Kulmakarvat koholla ja vinot silmät. Ei kiitos. Toivoisin kumppanini myös pukeutuvan ja käyttäytyvän naisellisesti.
Siihen ei riitä minkään tasoinen kauneus naisen iästä riippumatta. On paljon miehiä, joita ei voi valkata. m50
Ei se kauneudesta ole kiinni, vaan olemuksesta. Tietty pilke silmissä. Itsestään huolehtiminen ja terveelliset elämäntavat.
Totta tuo koko olemus. Mutta itseäni ärsyttää tuo, että naisilla pitäisi olla jokin pilke silmäkulmassa? Entä miehillä? Onko miehillä aina se ikuinen hymynkare suupielillä tai hymyilevätkö aina? Ja ovatko aina ja ikuisesti hyväntuulisia? Eli sellainen kylähullu kenties, joka hymyilee ja hekottaa itsekseen koko ajan? Näin karrikoidusti sanoen. Itseäni ärsytti, kun laitoin itseni deittipalstalle, niin eräs mies kysyi, että: " Oletko sellainen nainen, jolla aina se pilke silmäkulmissa?" Jätin vastaamatta.
"voi itse valkata haluamansa miehen"
Kuvaa hyvin nykypäivää. Ihminen on kuin tavara hyllyllä, josta valitaan tiukkiin kriteereihin sopiva. Entäs jos tämä valittu ei haluakaan valituksi?
Miten on nahdollista, että on 50 vuotiaana näin pihalla miesten mieltymyksustä, että luulee pelkän ulkonäön riittävän siihen, että onnistuu luomaan parisuhteen miehen kanssa.
Minä ainakin karttaisin moin pinnallisen naisen seuraa.Vai nukenko kans se parisuhde pitäisi perustaa?