Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kaunis naisen pitää olla 50+ ikäisenä, että voi itse valkata haluamansa miehen?

Vierailija
07.12.2025 |

Kysymys kiinnostaa, kun olen seurannut sinkkuystävän elämää. Seksiä saa helposti, mutta entäs parisuhde?

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 50v naisen pitäisi jo panostaa muihin avuihin parisuhdeasioissa eli kuinka tehdä mies onnelliseksi, pitää oma ja miehen koti siistinä jne.

Meillä molemmat siivoaa kodin.

Juurikin sen ikäisen naisen ei tatrvitse enää kuin huolehtia itsestään. Siivotkoon miehet vaan ihan itse.

Vierailija
202/208 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyli, karisma, flirtti. Hymy. Terveet elämäntavat ja asiat järjestyksessä.

Itse olen vielä alle 50, mutta jatkuvasti 10 vuotta nuoremmat miehet pyytävät kahville. Toki omanikäisetkin, mutta he eivät niin minua kiinnosta.

Missä ne miehet pyytää kahville? Tuleeko ihan face to face kysymään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 80-vuotias äitini aina toteaa, ettei se ole iästä kiinni. 

Hänellä on esim. samanikäinen ystävä, joka on melkein yhtä leveä kuin pitkä, ja kaikki miehet kulkukolleihin asti kulkee perässä. Luonteeltaan hän on niin empaattinen ja ymmärtäväinen, aivan ihana. 

Vierailija
204/208 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän omani

Vierailija
205/208 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että voisin saada aika kivoja ja laadukkaitakin miehiä, mutta en usko, että kelpuuttaisin heistä ketään. En pysty keksimään miestäni parempaa miestä, parhaassakin häntä muistuttavassa on paljon "vikoja", ei ihmisenä, mutta jos ajattelen kumppania. Viat ovat sekä ulkoisia että sisäisiä eli hän ei vastaa omaa miesmakuani. Sellaiset miehet ovat todella harvassa, joten ihme on, että edes olen miehen aikoinaan löytänyt.

Vierailija
206/208 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on yhtä hemaisevan näköinen, kuin kilpailevat 25-35 vuotiaat.

Vierailija
207/208 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jo otsikossa mennään asian ytimestä ihan metsään. Pelkkä ulkonäkö ei ole parisuhdemarkkinoilla se merkittävin asia +50 -vuotiaana tai nuorempanakaan. Yleisellä tasolla sanoisin, että itsestään huolehtiva, huumorintajuinen, fiksu ja itsensä kanssa sinut oleva ihminen miellyttää missä ikäluokassa tahansa.

Höpö höpö. Ulkonäkö on erittäin tärkeää. Esim. Tinder swaippaus jne..

Vierailija
208/208 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena ehkä 8+, nyt 52-vuotiaana selkeesti 9-10 kun oman ikäisiin vertaa. Hyvät geenit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän