Kuinka kaunis naisen pitää olla 50+ ikäisenä, että voi itse valkata haluamansa miehen?
Kysymys kiinnostaa, kun olen seurannut sinkkuystävän elämää. Seksiä saa helposti, mutta entäs parisuhde?
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kauneudesta ole kiinni, vaan olemuksesta. Tietty pilke silmissä. Itsestään huolehtiminen ja terveelliset elämäntavat.
Kaalimadot ei nirsoille.
Kaalimato on paljon tyydyttävämpi ja suositumpi kumppani kuin mies. Mieti sitä. Miehenä vois harmittaa ajatus, että jokin niin yksinkertainen korvaa ja päihittää miehen.
Vierailija kirjoitti:
5-kymppisellä ajetut kilometrit näkyy, ja niitä on paljon, vaikka mitä anti-aging -voiteita käyttäisi.
Miehillä, juu. Iho pientä ryppyä täynnä, hampaista puolet katkennut ja poissa, jalkapohjat on kuin tarranauhat eikä selkä taivu kengännauhoja sitomaan.
Sinusta saa sellaisen kuvan, että ongelmaa on muualla kuin ulkonäössä. Aivan kuin kakaravaiheen ohittaneilla olisi suurin kriteeri ulkonäkö, ja keski-ikäisillä tai sen ohittaneilla miehillä mahdollisuus poimia jostain jonosta suurin kaunotar, tai kiinnostus syntyisi vain kauneuden perusteella. Jos suhdetta etsii, luonne, samanlainen elämäntyyli ja keskinäinen vetovoima ovat keskeisiä. Vetovoima on muuta kuin sileää ihoa ja täydellistä kauneutta.
Kyllä 50v naisen pitäisi jo panostaa muihin avuihin parisuhdeasioissa eli kuinka tehdä mies onnelliseksi, pitää oma ja miehen koti siistinä jne.
"Jos olis, niin se olisi elokuvatähti tai malli. Olisi löydetty moneen kertaan."
Olen eri, se joka kirjoitti ystävien olevan yhtä kaunita kuin kaikki tässä mainitut julkkisnaiset. Kaiksi ystävääni itse asiassa oli mallina nuorena eikä heisän tarvinnut ottaa opintolainaa kun palasivat Suomeen. Mutta ei se eikä varsinkaan misseys kelpaa kaikille naisille. Hassua että joku kuvittelee malliuden ja misseyden olevan kaikkien naisten unelma.
Näyttelemisessä taas ei ole kauneudesta kyse, vaan enemmän muista asioista.
Olen jonkin verran yli 60 v. Kroppa on ehkä hieman "rupsahtanut", mutta kasvot ovat nelikymppisen. En enää etsi parisuhdetta, jossa tärkeintä olisi ulkonäkö. Pidän miehistä, jotka ovat sinuja itsensä kanssa ja arvostavat elettyä elämää,. oli se sitten haluttua tai hyväksyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 50v naisen pitäisi jo panostaa muihin avuihin parisuhdeasioissa eli kuinka tehdä mies onnelliseksi, pitää oma ja miehen koti siistinä jne.
Meillä molemmat siivoaa kodin.
Vierailija kirjoitti:
5-kymppisellä ajetut kilometrit näkyy, ja niitä on paljon, vaikka mitä anti-aging -voiteita käyttäisi.
Mitä sitte?
Ehkä suhteet sattumaa. Ei edes nuorena voi olla aina kaksipuolista. Tai miellyttääkö toinen toistaan. Joskus matchaa ja joillekin ei ole sopivaa.
Miten " valkataan mies" ? Kyllä se on aina kahden kauppa että tahtovatko olla yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Ei se kauneus, vaan se ikä.
Eikö juuri julkaistu, että 89 vuotta täyttänyt nainen meni naimisiin. Ja morsian sai 10 vuotta nuoremman miehen.
Miehillä tuo aikuistuminen hiukan kestää.
Katsoin sen häävideon. Tuli kyynel ihan silmään. Ihanaa että pari sai toisensa
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä naisten markkinat on jo menneet. Seksiä kyllä saa vaikka nuoremmilta mut parisuhde, varsinkin hyvän miehen kanssa on sit eri asia. Onneksi monet naiset tuossa iässä sinkkuna ollessaan ei enää miestä haluakaan.
Sä määrittelet hyvän miehen aika oudosti. Mun mielestä hyvä mies ei ole pinnallinen vain seksiä etsivä tampio.
Siis olet 50+ vähemmän kaunis nainen ja sait pakit mieheltä. Kuule, se miehen valinta ikä meni ohi jo. Koeta tulla toimeen itsesi kanssa.
Kiinnostavampi kysymys on, mistä 50+ nainen ylipäätään löytää mielenkiintoisen tai edes jotenkuten OK:n miehen.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Ei ole olemassa mitään vauvan mammaraatia. Ja vaikka olisikin, sen jäsenet olisi vuosien aikana jo ehtinyt vaihtua, ja täten mielipiteetkin. Palstalla on paljon kirjoittajia ja heillä on omat mielipiteensä.
Iso osa palstalaisista naisista on jo varattuja. Lopuista osa haluaa olla sinkkuna ja viihtyy hyvin, osalle taaas kelpaisi hyvä mies vallan mainiosti.
No esimerkiksi Jeff Bezosin uutukainen rouva on yli 50. Sen verran kaunis mitä klinikalta saa irti. Ei vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksessä oli "valkata haluamansa miehen". Siihen riittää, että on tasoa Jennifer Lopez tai Elisabeth Hurley. Mäkin lähtisin heti mukaan, jos jompikumpi kysyis.
Mä en lähtisi Jenniferin matkaan mutta Elisabethin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on typerä. Suhde on aina kahden kauppa. Kukaan nainen ei voi valkata ketä tahansa miestä, missään iässä. Eikä mies naista.
Se on totta, vähän provoilua otsikossa, koska muuten kukaan ei avaa ketjua.
Mutta on siinä eroa minkä verran voi valkata. Olen itse aina saanut sen miehen, jonka haluan, siisi nuorena.
Jos kaikki naiset haluavat saman miehen on ilmiselvää että nainen ei saa aina sitä miestä jonka haluaa.
Miksi sä luulet, että kaikki naiset haluaa saman miehen? Ja kerros vielä, kuka tämä mysteerimies on ja kuka tämä onnekas nainen.
Miksi nainen tuossa vaiheessa haluaisi miehen?