Kuinka kaunis naisen pitää olla 50+ ikäisenä, että voi itse valkata haluamansa miehen?
Kysymys kiinnostaa, kun olen seurannut sinkkuystävän elämää. Seksiä saa helposti, mutta entäs parisuhde?
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö löydy täyspäistä 50+ miestä vastaamaan? Mitä tasoa pitää suurin piirtein olla sinulle?
Kauneus ei riitä ja 50+ ei voi sillä saralla enää kilpaillakaan.
Pitäisi olla erittäin korkeaa tasoa positiivisuudessa, aktiivisuudessa, mielenterveydessä ja mielenkiintoisuudessa. Käytännössä tällaisia ei tule vastaan.
Kuka on saanut sut aivopestyä ja luulemaan että vain nuoret on kauniita? Kaiken ikäiset voi olla kauniita, vaikka ne ei näyttäisikään samalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuorempiakin miehiä kiinnostaa jos eivät ole enää lapsia hankkimassa 😉
Niin panokaveriksi. Oikeaan suhteeseen pitää löytyä korkeintaan oma ikä +-10 vuotta. Tuossa iässä alkaa mies olemaan se, joka voi jo valita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 50v naisen pitäisi jo panostaa muihin avuihin parisuhdeasioissa eli kuinka tehdä mies onnelliseksi, pitää oma ja miehen koti siistinä jne.
Kuka haluaa parisuhteen, jos se on mielistelyä ja työleiri?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavampi kysymys on, mistä 50+ nainen ylipäätään löytää mielenkiintoisen tai edes jotenkuten OK:n miehen.
:D Totta. Suomi on kovin pieni ja ikäluokissa vaihtelee miesmäärät. Ja vapaat vähissä joissakin. Sattuman kauppaa.
Eiköhän se ole naisen markkinat ellei ole joku J. Tukiainen tai vastaava latvaroso. Suurimmalle osalle miehistä kelpaa joku jolta pulssi löytyy, mutta osa ei tarvitse sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavampi kysymys on, mistä 50+ nainen ylipäätään löytää mielenkiintoisen tai edes jotenkuten OK:n miehen.
Minä löysin kaverin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Totta. Suomi on kovin pieni ja ikäluokissa vaihtelee miesmäärät. Ja vapaat vähissä joissakin. Sattuman kauppaa.
Tästä samaa mieltä, Mulle ei kelpaisi niistä miehistä kukaan jotka sinkkuystäväni ovat löytäneet, vaikka mukavia miehiä ovatkin. Emme sopisi yhteen alkuunkaan. Sama koskee myös näitä toisen sinkkuystävän valittuja, suhteita, joista ei tullut mitään.
Näen tosi harvoin kiinnostavia miehiä, kukaan ei ole lähimainkaan edes yhtä komea kuin oma mies, muista ominaisuuksista puhumattakaan.
Ennoikein ymmärrä sitä miksi pitäisi unohtaa ulkonäkö vanhempien ihmisten suhteissa. Hyväksyn, jos en kelpaa, koska en itsekään halua enkä edes pystyisi koskemaan ketään jonka ulkonäköä en koe puoleensavetävänä.
Mutta me ihmiset olemme kai tässä erilaisia. Toiset pystyvät tuntemaan vetoa myös muun kuin ulkonäön perusteella. Tai sitten he vain eivät itsekään hahmota että heillä tosiasiassa on jokin mies- tai naismaku.
Vierailija kirjoitti:
Mikset arvosta itseäsi? Ihmetyttää kyllä jotkut naiset.
Etkö lukenut aloitusta lainkaan? Kummallisia osa vastauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 50v nainen? Parasta ennen meni jo........
Aika usein myös se viimeinen käyttöpäiväkin......
Miehillä se menee 35 vuotiaana, seisokki ei ole enää entisellään.
Jokainen saa valkata haluamansa, tietenkin. Ei kai kenenkään pidä valita jotakuta, ketä ei halua? Hassu kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole naisen markkinat ellei ole joku J. Tukiainen tai vastaava latvaroso. Suurimmalle osalle miehistä kelpaa joku jolta pulssi löytyy, mutta osa ei tarvitse sitäkään.
Oletko mies vai nainen?
Jos 50+ vuotiaana on säilyttänyt elämänmyönteisyyden ja pilkkeen silmäkulmassa muuttumatta kyynistyneeksi ongelmakuormaksi ja oikeasti näkee kumppanilla muutakin merkitystä kuin sisustukseen sopivuuden niin ei se kaikki toivo ole mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 50v nainen? Parasta ennen meni jo........
Aika usein myös se viimeinen käyttöpäiväkin......
Miehillä se menee 35 vuotiaana, seisokki ei ole enää entisellään.
No enpä ole vielä havainnut, mutta ehkä mä olen sitten joku poikkeus? t: m51
Mun mielestä miehet lakkasivat katsomasta perään, kun täytin 43. Sen jälkeen kaikki ne paikat, joissa olin aiemmin tottunut miesten lähestymisyrityksiin - jopa kaupat (kyllä, usein tuli joku mies juttusille) - hiljenivät. Kukaan ei enää tullut vitsailemaan harrastuksissakaan, ei kysymään deiteille - mitään. Olen ollut pitkään sen jälkeen yksin. Vanhenemisessa oikeastaan harmittaa vain tämä. Olen terve, ei ole kipuja - seksualisuuden katoaminen, ilo siitä, flirtti-ilo, mahdollisuus vielä rakastua - se on menetetty kun täytät 43. Muistan vielä että urheilin paljon tuossa iässä, mutta ravintolaan kun sinkkuna menin, valitettiin vain hapannaaman näköiseksi tai kysyttiin "mitä noin vanha täällä tekee". Lakkasin käymästä. Surullista. Aiemmin tanssiminen oli ilo. Nyt pelkäisin mennä, jos haukutaan vanhan näköiseksi.
Mutta pitää yrittää löytää elämästä erilaita sisältöä. Elämä jatkuu ja miehet ovat pinnallisia. Ilman sisältöä ei ole elämää. Vain itseään voi muuttaa. Itse muutin ainakin sen, että en enää odota rakkautta. Ja olen yli 50.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on typerä. Suhde on aina kahden kauppa. Kukaan nainen ei voi valkata ketä tahansa miestä, missään iässä. Eikä mies naista.
No onneksi on joku järkevä kommentti.
Ei totta. Palstan miesten mielestä Sara Sieppikin on tavis