Kuinka kaunis naisen pitää olla 50+ ikäisenä, että voi itse valkata haluamansa miehen?
Kysymys kiinnostaa, kun olen seurannut sinkkuystävän elämää. Seksiä saa helposti, mutta entäs parisuhde?
Kommentit (192)
No eipä ole mistä valkata, vaikka kivan näköinen nainen olenkin. Kaikki hyvät miehet ovat jo varattuja, mun ikäiset nimittäin.
Joillakin miehillä saattaisi vaikuttaa myös luonne, mutta sellaiset miehethän eivät teitä kiinnosta, joten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu noin vanhalta luuskalta oli sitten minkänäköinen vain! T: M65+
Kyllä onnistuu. En ole vanha tai luuska. Ei ole minun mieskään nuori. 😄
Oletko oikeasti 65v.? Ja puhut paskaa. Luulisi tuossa iässä osaavan käyttäytyä.
55v.
65 plus, taitaa siis olla jo vähän höpsähtänyt vaari tämä
Kyllä monella yli 50v naisella on todella hyvä käyttökunto.
T. M33
Vierailija kirjoitti:
Tyyli, karisma, flirtti. Hymy. Terveet elämäntavat ja asiat järjestyksessä.
Itse olen vielä alle 50, mutta jatkuvasti 10 vuotta nuoremmat miehet pyytävät kahville. Toki omanikäisetkin, mutta he eivät niin minua kiinnosta.
Itse kanssa 50, mutta alle kolmekymppisetkin naiset pyytää puhelinnumeroa ja tulee iskemään, vaikka asiat ei oo järjestyksessä, ja vain osittain terveet elämäntavat. M
Ei ole niin kaunista naista että pelkällä ulkonäöllään tekisi mieheen vaikutuksen. M40
Ei ne kaikkein kauneimmatkaan aina sitä haluamaansa saa. Ja kun naisista on kyse, se haluaminen voi kestää mitä tahansa 5 minuutista 50 vuoteen.
Ei pelkällä ulkonäöllä pääse valitsemaan, pitää olla myös sopiva luonteeltaan haluamalleen miehelle tai naiselle, muuten jää lyhyeksi yhteiselo.
Kuinka kaunis naisen pitää olla 50+ ikäisenä, että voi itse valkata haluamansa miehen?
Ei tarvi olla minkään näköinen, ikä voi olla mikä vain ja aina saa valkata haluamansa.
Eri asia sitten, saako sitä haluamaansa, mutta kenenkään epämieluisan kanssa ei kuitenkaan tarvi suhteeseen ruveta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missikisoja tuijottaa joku marginaalinen lestadiolais-incel-yhteisö. Sama joka vahtaa tractor-pullingia.
Miehet ikääntyvät naisia huomattavasti nopeammin. Johtuupi sekä niiden heikommasta geeniaineksesta että huonommista elämäntavoista. Myös negatiivisesta elämänasenteesta ja alituisesta kitinästä; koskaan niillä ei ole mikään hyvin.
65-vuotias mies on fyysisesti noin 85-vuotiaan naisen tasolla ja joku parikymppinenkin voi olla jo fyysisesti noin viisikymppinen taata, kts. Patrick Itäniemi.
Jahas, huomenna taas fillarilla 20 km töihin 50 min. Jostain syystä ei 80 v mammat ohittele.
M60
Miksiköhän.. Koska ne 80-vuotiaat on eläkkeellä. Ei he ajele työmatkoja kuten sinä aamu/iltaruuhkassa spandexeissasi..
Miksiköhän ovat eläkkeellä koska ovat niin kovassa kunnossa? Miksi minä en ole eläkkeellä?
No, typeryytesi puolesta saattaisit päästä jo kuntsarille, sulla on varmaan haasteita muutenkin elämässä..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin kaunista naista että pelkällä ulkonäöllään tekisi mieheen vaikutuksen. M40
Puhu vain omasta puolestasi
Tyyli, karisma, flirtti. Hymy. Terveet elämäntavat ja asiat järjestyksessä.
Itse olen vielä alle 50, mutta jatkuvasti 10 vuotta nuoremmat miehet pyytävät kahville. Toki omanikäisetkin, mutta he eivät niin minua kiinnosta.