Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut nyt 2,5 vuotta sinkku avioeron jälkeen ja välillä kaipasin aikuista miestä rinnalleni, mutta alkaa tuntua siltä, että ei

Vierailija
05.12.2025 |

sellaista mulle enää löydy.

Olen 46v nainen. Ylipainoa on ja kasvoiltani olen tavallinen. Parisuhteita on aina ollut ylipainosta huolimatta, mutta enää ei ilmeisesti kelpaa tämän ikäisenä. Yritän koko ajan pudottaa painoa, mutta vaikeaa se on. Eikä se painon pudottaminen musta silti kaunista tee. Tuntuu, että pitäisi olla nätimpi niin kelpaa.

Kaipaan siis aikuista miestä vierelleni, seurustelua, läheisyyttä, yhdessä oloa jne. En vain osaa tätä nykyajan nettideittailua, se ei tunnu yhtään mun jutulta. Mulle on tosi iso kynnys lähteä tapaamaan täysin tuntematonta ihmistä. Siksi olenkin poistanut Tinderit yms. Ennen oli mun mielestä parempi, kun tavattiin livenä ja siitä juttu sitten lähti. Tuntuu, että tätä ei enää pahemmin tapahdu. Tai sitten kukaan ei vain ole kiinnostunut musta.

Lisäksi tuntuu, että olen jotenkin lukossa. En osaa, halua enkä uskalla etsiä ketään. Mulla ei ole koskaan ollut oikein rohkeutta tehdä aloitetta. Pari kertaa nuorena tein aloitteen ja sain todella rumaa kohtelua näiltä miehiltä. Ei voineet vain asiallisesti sanoa, että ei kiinnosta. Mulla on heikko itsetunto ollut aina eikä tuollainen auttanut. 

Lisäksi avioero satutti todella pahasti. En tiedä olenko edes kunnolla selvinnyt siitä. Lisäksi syöksyin liian nopeasti eron jälkeen seksisuhteeseen joka jatkuu edelleen. Kaipasin niin toisen kosketusta. Pelkkä seksisuhde ei vain riitä siihen, että kaipaisin oikeaa parisuhdetta, läheisyyttä jne.

Ehkä en edes ole valmis parisuhteeseen. Työterveyden kautta meillä on vain kolme psykologin käyntiä yhdellä lähetteellä. Psykologin kanssa puhuessa tuli esille se, että tunnen itseni arvottomaksi ja en niin tärkeäksi. Näin on ollut lapsesta asti. Olin hiljainen ja arka lapsi eikä vahvaluonteinen äiti helpottanut mun tilannetta. Olen aikuisenakin saanut äidiltäni tuta hänen voimakkaan luonteensa, kun olen tehnyt hänen mielestään väärin.

Taidan olla aika rikkinäinen ihminen monesta syystä. En vain haluaisi jäädä yksin ja ilman parisuhdetta tämän ikäisenä. Haluan, että joku mies vielä joku päivä rakastaisi mua ja välittäisi musta. En vain taida olla sen arvoinen.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä vielä jonkun löydät. Kuten sanoit et ehkä siihen ole valmis itsekään. Henkisten lukkojen aukeaminen voi viedä aikaa ja vaatia yksinoloa. Ei se läheisyyden tarve mihinkään häviä mutta se että ajatuksen tasolla luopuu ajatuksesta että tarvit toisen saattaa auttaa eteenpäin.

5v sitten eronnut äijä

Niin yksinhän mä olenkin ollut 2,5 vuotta. Ei joku seksisuhde ole sitä, että ei ole yksin.

Ap

Miksi alennut hyväksikäytettäväksi johonkin tyhjänpäiväiseen seksisuhteeseen, jossa et merkitse miehelle henkisesti yhtään mitään? Hän vain käyttää sua tyydytysvälineenä. Lopeta nyt ensin tuommoinen hyväksikäyttösuhde ja kasvata selkäranka. Et tarvitse mitään tommosta äijää, joka vain panee sua. Ilmaista reikää. Sä et saa tommosesta yhtään mitään muuta kuin pahan mi

Sulla on aika yksioikoinen käsitys seksisuhteesta. Omassa seksisuhteessani seksi on ihan parasta koskaan. Siis vaikka olen ollut pitkissä parisuhteissa. Tämä mies hoitelee mut orgasmiin monta kertaa saman session aikana. En ole kokenut tällaista parisuhteessa ja vieläpä viimeisessä vakavassa suhteessa mies vähät välitti, saanko orgasmia vai en. Eli olin siinä suhteessa se hyväksikäytetty. Miksi en voi olla parisuhteessa tämän nykyisen rakastajani kanssa? Elämäntilanteemme ovat niin erilaiset.

Vierailija
42/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä suoraan sanottuna välillä hävettää oma sukupuoleni, kun täällä lueskelee muiden miesten kommentteja. Älä välitä ja pidä ajatukset positiivisina! Kyllä se siitä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vttuako sitten erosit? Naiset luulevat kun saavat seksiä niin helposti, ettö aina löytyy joku parempi mies kumppaniksi kun vanha kyllästyttää.  Se että nykyään sanotaan  eron suorstaan kuuluvan modernin naisen elämään,  niin ei se mitään autuaaksi tekevä juttu ole. Lusikoi soppasi nyt kiltisti, itse sen kyhäsit.

Mies jätti. 

Vierailija
44/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Sinulla on todennäköisesti edessä paljon elettävää elämää.

Noita itsetuntoasioita voisi olla hyvä selvitellä ja opetella arvostamaan itseäsi.

Onko sinulla ystäviä ja muuten sosiaalista elämää?  Liikutko kuinka aktiivisesti niin sanotusti ihmisten ilmoilla?

Ehkä et ole päässyt vielä erosta yli, se ottaa aikansa. Parasta olisi jos löytäisit elämääsi itsellesi mielekästä sisältöä. Painoa voisi olla hyvä saada alemmas ihan oman hyvinvointisi kannalta.

Sopiva mies saattaa kävellä elämääsi ohimennen, kun olet muuten aktiivinen tai ehkä voit joskus myöhemmin kokeilla noita deittiappeja uusin silmin.

Miksi oletit, että mulla ei ole ystäviä ja sosisaalista elämää tai mielekästä tekemistä? Ei nuo mitkään kuitenkaan poista sitä, että kaipaisi miestä rinnalleen. Kummallista edes ajate

Anteeksi, kun kysyin. En olettanut mitään. Hyvä sulle, että on noita kaikkea. Voi olla hyötyä miehen löytämisessä.

Oletko yhtä ärhäkkä tosi elämässä kuin täällä?

Vierailija
45/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset haluavat parisuhdetta, suomalaiset miehet haluavat parisuhdetta, mutta eivät toinen toisensa kanssa, go figure... Ehkä sateenkaaren päässä todella odottaa kulta Aarre.

Vierailija
46/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon seksisuhteilun vuoksi ei sitä miestä löydykään. Se on iso Red flag

Ei seksisuhteita julksesti tuoda ilmi. Äly hoi.

Vierailija
47/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä vielä jonkun löydät. Kuten sanoit et ehkä siihen ole valmis itsekään. Henkisten lukkojen aukeaminen voi viedä aikaa ja vaatia yksinoloa. Ei se läheisyyden tarve mihinkään häviä mutta se että ajatuksen tasolla luopuu ajatuksesta että tarvit toisen saattaa auttaa eteenpäin.

5v sitten eronnut äijä

Niin yksinhän mä olenkin ollut 2,5 vuotta. Ei joku seksisuhde ole sitä, että ei ole yksin.

Ap

Miksi alennut hyväksikäytettäväksi johonkin tyhjänpäiväiseen seksisuhteeseen, jossa et merkitse miehelle henkisesti yhtään mitään? Hän vain käyttää sua tyydytysvälineenä. Lopeta nyt ensin tuommoinen hyväksikäyttösuhde ja kasvata selkäranka. Et tarvitse mitään tommosta äijää, joka vain panee sua. Ilmaista reikää. Sä et

Lisäksi syöksyin liian nopeasti eron jälkeen seksisuhteeseen joka jatkuu edelleen. Kaipasin niin toisen kosketusta. Pelkkä seksisuhde ei vain riitä siihen, että kaipaisin oikeaa parisuhdetta, läheisyyttä

Niin? En mä tältä seksisuhdemieheltä mitään parisuhdetta kaipaa vaan hän on vain seksiä varten. Miksi ette osaa erottaa asioita?

Ap

Vierailija
48/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon seksisuhteilun vuoksi ei sitä miestä löydykään. Se on iso Red flag

Ei seksisuhteita julksesti tuoda ilmi. Äly hoi.

Tiedetään, että niitä naisilla on ja se luo yleisenajatyksen ,että naiset eivät sitten muuhun käykään. Ap on osa tätä ilmiötä. Sen yhtenä tuloksena on sitten tätä.  

Kaikilla naisilla ei todellakaan ole seksisuhteita ja pitää olla kyllä päästään vialla, jos ajattelee, että naiset ei muuhun käykään. Ongelma on ihan sun ajattelutavassa eikä naisissa. 

Mitä on yhtenä tuloksena on sitten tätä?

Vierailija
49/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5v sitten eronnut äijä

Ap

Miksi alennut hyväksikäytettäväksi johonkin tyhjänpäiväiseen seksisuhteeseen, jossa et merkitse miehelle henkisesti yhtään mitään? Hän vain käyttää sua tyydytysvälineenä. Lopeta nyt ensin tuommoinen hyväksikäyttösuhde ja kasvata selk

Te molemmat hyväksikäytätte sitten toisianne ja voit huonosti. Lopeta tuollainen ei-mihinkään johtamaton seksisuhde, jossa sua vain hyväksikäytetään.

Vierailija
50/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te molemmat hyväksikäytätte sitten toisianne ja voit huonosti. Lopeta tuollainen ei-mihinkään johtamaton seksisuhde, jossa sua vain hyväksikäytetään.

Huoh. Enkä lopeta. Mä saan hyvää seksiä eikä tuo seksisuhde mua vahingoita. Aloitin sen vain liian nopeasti, mutta enää se ei haittaa. Ei tuon suhteen ole koskaan ollutkaan tarkoitus johtaa yhtään mihinkään. Me nautitaan miehen kanssa hyvästä seksistä eikä se asia kuulu sulle. Joten lopeta jankutus.

Mä en voi huonosti tuon seksisuhteen vuoksi vaan täysin muista syistä, joten lopeta säkin olettaminen.

Ap

Vierailija
51/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut niitä ketjuja missä hehkutetaan lihavia naisia? :) heillekin löytyy kyllä ottajansa kun vain löytää oikean ihmisen!

Vierailija
52/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä vähän yksinkertainen?

Vierailija
53/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä olet. Käytät miestä seksilelunasi.

Siinä yksi yksinkertainen lisää. :D

Vierailija
54/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vttuako sitten erosit? Naiset luulevat kun saavat seksiä niin helposti, ettö aina löytyy joku parempi mies kumppaniksi kun vanha kyllästyttää.  Se että nykyään sanotaan  eron suorstaan kuuluvan modernin naisen elämään,  niin ei se mitään autuaaksi tekevä juttu ole. Lusikoi soppasi nyt kiltisti, itse sen kyhäsit.

No voi nyt vit tu vain itsellesi. Ei ollut mun tahdosta kiinni hemmetin ääliö!

Ap

Olisiko tässä yksi syy. Provosoidut ja alat kiukuttelemaan samalla tavoin. Ei jatkoon...

if you cant handel me at my worst you dont desverve me at my best

Vierailija
55/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokaa ap Allu! =)

Vierailija
56/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsele 60+ hopeakettuja!

Ovat kuulemma villejä ja viriilejä ukkoja sekä kunnon vanhankansan kyntömiehiä. Ei niissä vonkamiehissäkää moitittavaa ole. Terveisin Aulikki 67-v.

Vierailija
57/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi nyt vit tu vain itsellesi. Ei ollut mun tahdosta kiinni hemmetin ääliö!

Ap

Olisiko tässä yksi syy. Provosoidut ja alat kiukuttelemaan samalla tavoin. Ei jatkoon...

if you cant handel me at my worst you dont desverve me at my best

Can't. Handle. Don't. Deserve.

Vierailija
58/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Enkä lopeta. Mä saan hyvää seksiä eikä tuo seksisuhde mua vahingoita. Aloitin sen vain liian nopeasti, mutta enää se ei haittaa. Ei tuon suhteen ole koskaan ollutkaan tarkoitus johtaa yhtään mihinkään. Me nautitaan miehen kanssa hyvästä seksistä eikä se asia kuulu sulle. Joten lopeta jankutus.

Mä en voi huonosti tuon seksisuhteen vuoksi vaan täysin muista syistä, joten lopeta säkin olettaminen.

Ap

Siinä on sulle ihan riittämiin sitten. Kuka nyt haluasi suhteeseen kun sinulla on seksisuhde? Ei moni ole vielä niin moderni  että sitä sietäisi. Miehiä.yriyetään pakottaa hyväksymään nykyään naisilta mitä tahansa., mutta ei se ihan niin toimi. Stana pitäisi varmaan vielä kuskatakin sinua tämän ihmemiehen luo panolle. Odotella sitten autossa kun saat orkkuja..

Vierailija
59/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä on sulle ihan riittämiin sitten. Kuka nyt haluasi suhteeseen kun sinulla on seksisuhde? Ei moni ole vielä niin moderni  että sitä sietäisi. Miehiä.yriyetään pakottaa hyväksymään nykyään naisilta mitä tahansa., mutta ei se ihan niin toimi. Stana pitäisi varmaan

Oletko sä oikeasti noin tyhmä? En mä nyt hel vetti vieköön sitä seksisuhdetta jatkaisi, jos joku mies löytyisi?

Mistä teitä idiootteja oikein riittää???

Ap

Vierailija
60/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan tule löytämään sellaista kumppania joka olisi yhtä hyvä pano kuin nykyinen. Pelkkä ajatuskin saa ajellun pilluni tulvimaan ja kihelmöimään. Mutta mitäpä te kateelliset eukot hyvästä seksistä tietäisitte.

Ap

Lopeta kusipää mun esittäminen. Olet sairas paskaläjä.

Ap