Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut nyt 2,5 vuotta sinkku avioeron jälkeen ja välillä kaipasin aikuista miestä rinnalleni, mutta alkaa tuntua siltä, että ei

Vierailija
05.12.2025 |

sellaista mulle enää löydy.

Olen 46v nainen. Ylipainoa on ja kasvoiltani olen tavallinen. Parisuhteita on aina ollut ylipainosta huolimatta, mutta enää ei ilmeisesti kelpaa tämän ikäisenä. Yritän koko ajan pudottaa painoa, mutta vaikeaa se on. Eikä se painon pudottaminen musta silti kaunista tee. Tuntuu, että pitäisi olla nätimpi niin kelpaa.

Kaipaan siis aikuista miestä vierelleni, seurustelua, läheisyyttä, yhdessä oloa jne. En vain osaa tätä nykyajan nettideittailua, se ei tunnu yhtään mun jutulta. Mulle on tosi iso kynnys lähteä tapaamaan täysin tuntematonta ihmistä. Siksi olenkin poistanut Tinderit yms. Ennen oli mun mielestä parempi, kun tavattiin livenä ja siitä juttu sitten lähti. Tuntuu, että tätä ei enää pahemmin tapahdu. Tai sitten kukaan ei vain ole kiinnostunut musta.

Lisäksi tuntuu, että olen jotenkin lukossa. En osaa, halua enkä uskalla etsiä ketään. Mulla ei ole koskaan ollut oikein rohkeutta tehdä aloitetta. Pari kertaa nuorena tein aloitteen ja sain todella rumaa kohtelua näiltä miehiltä. Ei voineet vain asiallisesti sanoa, että ei kiinnosta. Mulla on heikko itsetunto ollut aina eikä tuollainen auttanut. 

Lisäksi avioero satutti todella pahasti. En tiedä olenko edes kunnolla selvinnyt siitä. Lisäksi syöksyin liian nopeasti eron jälkeen seksisuhteeseen joka jatkuu edelleen. Kaipasin niin toisen kosketusta. Pelkkä seksisuhde ei vain riitä siihen, että kaipaisin oikeaa parisuhdetta, läheisyyttä jne.

Ehkä en edes ole valmis parisuhteeseen. Työterveyden kautta meillä on vain kolme psykologin käyntiä yhdellä lähetteellä. Psykologin kanssa puhuessa tuli esille se, että tunnen itseni arvottomaksi ja en niin tärkeäksi. Näin on ollut lapsesta asti. Olin hiljainen ja arka lapsi eikä vahvaluonteinen äiti helpottanut mun tilannetta. Olen aikuisenakin saanut äidiltäni tuta hänen voimakkaan luonteensa, kun olen tehnyt hänen mielestään väärin.

Taidan olla aika rikkinäinen ihminen monesta syystä. En vain haluaisi jäädä yksin ja ilman parisuhdetta tämän ikäisenä. Haluan, että joku mies vielä joku päivä rakastaisi mua ja välittäisi musta. En vain taida olla sen arvoinen.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä vielä jonkun löydät. Kuten sanoit et ehkä siihen ole valmis itsekään. Henkisten lukkojen aukeaminen voi viedä aikaa ja vaatia yksinoloa. Ei se läheisyyden tarve mihinkään häviä mutta se että ajatuksen tasolla luopuu ajatuksesta että tarvit toisen saattaa auttaa eteenpäin.

5v sitten eronnut äijä

Niin yksinhän mä olenkin ollut 2,5 vuotta. Ei joku seksisuhde ole sitä, että ei ole yksin.

Ap

Vierailija
22/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vttuako sitten erosit? Naiset luulevat kun saavat seksiä niin helposti, ettö aina löytyy joku parempi mies kumppaniksi kun vanha kyllästyttää.  Se että nykyään sanotaan  eron suorstaan kuuluvan modernin naisen elämään,  niin ei se mitään autuaaksi tekevä juttu ole. Lusikoi soppasi nyt kiltisti, itse sen kyhäsit.

Miksi pitää aina olla ilkeä ja vihamielinen? Älä lue sellaista, johon sinulla ei ole asiallista sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti hyökkäs kimppuun kaikenlaiset ilkimykset. Tää palsta on valitettavasti muuttunut tällaiseksi.

Ja ap:ko ei ole itse ilkimys??

Vierailija
24/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parisuhteita on aina ollut" ehkä tässä jatkuvassa miehen vaihtamisessa on se syy?

Vierailija
25/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vttuako sitten erosit? Naiset luulevat kun saavat seksiä niin helposti, ettö aina löytyy joku parempi mies kumppaniksi kun vanha kyllästyttää.  Se että nykyään sanotaan  eron suorstaan kuuluvan modernin naisen elämään,  niin ei se mitään autuaaksi tekevä juttu ole. Lusikoi soppasi nyt kiltisti, itse sen kyhäsit.

No voi nyt vit tu vain itsellesi. Ei ollut mun tahdosta kiinni hemmetin ääliö!

Ap

3/4 kerrastanin naisesta lähtöisin.  Luultavasti nytkin,  mutta käännät asian päälaelleen ja olit " pakotettu" hakemaan eroa. Oli kiire takaisin kullikaruselliin.

Lopeta kusipää nuo typerät olettamiset. Mies jätti avioerohakemuksen mun selän takana

Ole jo kusipää hiljaa. Mä en ole koskaan kirjoittanut tai sanonut mitään tuollaista joten miksi helvetissä mulle oli aivan oikein, että mies jätti julmasti?!?!?!?!? Oletko sä oikeasti noin päästäsi vialla???

Ap

Vierailija
26/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ruikutus ja opettele elämään yksin.

Vierailija
27/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset elävät vain miehen kautta. Siksi olemme niin heikkoja. Sitä miehet käyttävät hyväkseen. Olen lihava, tyhmä, yksinäinen, tule ja pelasta minut. Nainen pärjää yksinäänkin paremmin kuin mies.

Vierailija
28/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Parisuhteita on aina ollut" ehkä tässä jatkuvassa miehen vaihtamisessa on se syy?

HUOH!!!!!!!

Älä säkään oleta yhtään mitään!!!!! Vit tu mua ottaa aivoon tuollaiset ihmiset!!!! Mä en todellakaan ole jatkuvasti vaihtanut miestä!

Ap

Vierailija
29/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin sinkuksi pitkästä parisuhteesta ollessani 36v. Siitä on nyt 6,5 vuotta. Olen ollut ilman miesseuraa koko tuon ajan. Yksi naimisissa oleva kahden lapsen isä tarjosi itseään pian eron jälkeen, mutta ei kuulu tapoihini tapailla varattuja.

En käy baareissa tms., Tinder aiheuttaa lähinnä vilunväristyksiä enkä edes harrasta mitään sellaista missä voisi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Työpaikalla näen kyllä satoja ihmisiä päivittäin, mutta siellä nyt en ole parisuhdetta etsimässä vaan töitä tekemässä. Mutta se on siis ainoa paikka missä ylipäänsä näen ihmisiä ruokakauppaa ja lenkkipolkuja lukuunottamatta.

Huomaan kyllä usein kiinnostavia miehiä, eli siistejä ns. tavallisia heppuja, en välitä komeudesta (olen itsekin korkeintaan sievä jostain suunnasta) vaan persoonalliset kasvonpiirteet kiinnittää huomioni ja sellaiset lutuiset mussukat tietenkin. Mutta en pystyisi lähestymään, kun ajattelen, että pakit tulisi kumminkin tai hän on varmasti varattu. Ymmärrän, jos miehet ajattelee samoin. Olisi helpompi viedä asiaa eteenpäin sellaisen henkilön kohdalla, jota näkisi usein ja jonka parisuhdestatus tulisi ilmi. Ehkä sitten uskaltaisi tehdä aloitteen. En tiedä onko kyse heikosta itsetunnosta vai vaan inhimillinen piirre. Ei kai kukaan halua tulla torjutuksi.

Olen käsittänyt, ettei ihmiset tosiaan enää lähesty toisiaan niinkuin ennen. Kaikki pariutuminen tuntuu tapahtuvan netissä. Siellä on helpompi tehdä aloite, kun tietää, että toinenkin on siellä etsimässä seuraa. Ystävien kautta ja avustuksella voi onnistua myös.

Toivon, että löydät kaipaamasi parisuhteen, mutta sitä ennen opettele rakastamaan itseäsi ja viihtymään omassa seurassasi. Siitä taidosta ei ole koskaan haittaa.

Vierailija
30/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä vielä jonkun löydät. Kuten sanoit et ehkä siihen ole valmis itsekään. Henkisten lukkojen aukeaminen voi viedä aikaa ja vaatia yksinoloa. Ei se läheisyyden tarve mihinkään häviä mutta se että ajatuksen tasolla luopuu ajatuksesta että tarvit toisen saattaa auttaa eteenpäin.

5v sitten eronnut äijä

Niin yksinhän mä olenkin ollut 2,5 vuotta. Ei joku seksisuhde ole sitä, että ei ole yksin.

Ap

Miksi alennut hyväksikäytettäväksi johonkin tyhjänpäiväiseen seksisuhteeseen, jossa et merkitse miehelle henkisesti yhtään mitään? Hän vain käyttää sua tyydytysvälineenä. Lopeta nyt ensin tuommoinen hyväksikäyttösuhde ja kasvata selkäranka. Et tarvitse mitään tommosta äijää, joka vain panee sua. Ilmaista reikää. Sä et saa tommosesta yhtään mitään muuta kuin pahan mielen ja kelvottomuuden tunteen, kun et kelpaa hänelle muuhun.

Vierailija
31/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti voit saada jonkun 40-50v miehen, jolla on ylipainoa ja tavalliset kasvot, sekä hieman introvertti luonne. Ei pitäisi olla tekemätön paikka.

Vierailija
32/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset elävät vain miehen kautta. Siksi olemme niin heikkoja. Sitä miehet käyttävät hyväkseen. Olen lihava, tyhmä, yksinäinen, tule ja pelasta minut. Nainen pärjää yksinäänkin paremmin kuin mies.

En todellakaan elä vain miehen kautta. Sä ehkä ajattelet noin, mutta en mä. 

Ap

Vierailija
33/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti hyökkäs kimppuun kaikenlaiset ilkimykset. Tää palsta on valitettavasti muuttunut tällaiseksi.

Ja ap:ko ei ole itse ilkimys??

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos mulle alkaa aukoa päätä, niin vastaan kyllä samalla mitalla takaisin. Mulla on oikeus puolustaa itseäni sairaita kusipäitä vastaan.

Ap

Vierailija
34/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alennut hyväksikäytettäväksi johonkin tyhjänpäiväiseen seksisuhteeseen, jossa et merkitse miehelle henkisesti yhtään mitään? Hän vain käyttää sua tyydytysvälineenä. Lopeta nyt ensin tuommoinen hyväksikäyttösuhde ja kasvata selkäranka. Et tarvitse mitään tommosta äijää, joka vain panee sua. Ilmaista reikää. Sä et saa tommosesta yhtään mitään muuta kuin pahan mielen ja kelvottomuuden tunteen, kun et kelpaa hänelle muuhun.

Olen samaa mieltä kanssasi, että miehet saa ja naiset antaa.

Vierailija
35/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset naiset on ihan parhaita

Vierailija
36/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5v sitten eronnut äijä

Ap

Miksi alennut hyväksikäytettäväksi johonkin tyhjänpäiväiseen seksisuhteeseen, jossa et merkitse miehelle henkisesti yhtään mitään? Hän vain käyttää sua tyydytysvälineenä. Lopeta nyt ensin tuommoinen hyväksikäyttösuhde ja kasvata selkäranka. Et tarvitse mitään tommosta äijää, joka vain panee sua. Ilmaista reikää. Sä et saa tommosesta yhtään mitään muuta kuin pahan mi

Anteeksi mitä? Mä olen siinä seksisuhteessa sen seksin vuoksi. Seksi on hyvää ja mä haluan sitä. Miksi ihmeessä teille joillekin seksi on naisen näkökulmasta vain hyväksikäyttöä? Mitä ihmeen henkistä mun pitäisi saada mieheltä jonka haluan tyydyttävän mun seksuaaliset tarpeet? Yhtälailla mä käytän miestä tyydytysvälineenä.

Sä kuvittelet, että naiset ei voi haluta seksisuhdetta. Sä et ole tainnut koskaan saada hyvää seksiä.

Ap

Vierailija
37/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole jo kusipää hiljaa. Mä en ole koskaan kirjoittanut tai sanonut mitään tuollaista joten miksi helvetissä mulle oli aivan oikein, että mies jätti julmasti?!?!?!?!? Oletko sä oikeasti noin päästäsi vialla???

Ap

Sun ensimmäinen virhe on puhua nimittelevästi sulle vastaaville ihmisille. Oman arvonsa tunteva ihminen ohittaisi tietyt viestit. Jos sä alat vittuilemaan takaisin heti täydellä laidalla, luuletko, että sä saat keneltäkään apua? Et saa. Sä käytännössä alat vittuilemaan miltei kaikille heti. Kuulostat muuten siltä, kuin se nainen, jolla oli se italialainen nettipoikaystävä.

Ja toisekseen vaikutat olevan esivaihdevuosissa ellet jo vaihdevuosissa. Käy hakemassa hormonikorvaushoito, joka tasoittaa mielesi.

Mä vastaisin tasan yhä vittuimaisesi vaikka olisin 20 vuotta nuorempi. Tämä ei liity millään tavalla mun ikään. Mä en tarvitse mitään hormonikorvaushoitoa kun ei ole mitään oireita mitä hoitaa. Mä suutun jos mulle aletaan vittuilla ja sä et määrää siitä miten mä asiaan reagoin. Sä voit painua tästä ketjusta helvettiin, jos noin kovasti häiritsee.

Ap

Vierailija
38/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sun ensimmäinen virhe on puhua nimittelevästi sulle vastaaville ihmisille. Oman arvonsa tunteva ihminen ohittaisi tietyt viestit. Jos sä alat vittuilemaan takaisin heti täydellä laidalla, luuletko, että sä saat keneltäkään apua? Et saa. Sä käytännössä alat vittuilemaan miltei kaikille heti. Kuulostat muuten siltä, kuin se nainen, jolla oli se italialainen nettipoikaystävä.

Ja toisekseen vaikutat olevan esivaihdevuosissa ellet jo vaihdevuosissa. Käy hakemassa hormonikorvaushoito, joka tasoittaa mielesi.

Enkä todellakaan ole se hullu paskaläjä jolla oli se italialainen poikaystävä. Vit tu mitä paskaa sä oletat!

Ap

Vierailija
39/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa eroista on naisten tekemiä siksi, koska mies on pettäjä/väkivaltainen. Miehet taas jättää ainoastaan, jos on uus nuorempi nainen tarjolla.

Vierailija
40/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, estrogeeni korvaushoidolle taitas olla ainakin tarvetta.

Ai senkö vuoksi, että mun luonne on suuttua helposti enkä siedä persereikiä jotka vittuilee mulle? Painu helvettiin säkin ääliö siitä.

Ap