Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut nyt 2,5 vuotta sinkku avioeron jälkeen ja välillä kaipasin aikuista miestä rinnalleni, mutta alkaa tuntua siltä, että ei

Vierailija
05.12.2025 |

sellaista mulle enää löydy.

Olen 46v nainen. Ylipainoa on ja kasvoiltani olen tavallinen. Parisuhteita on aina ollut ylipainosta huolimatta, mutta enää ei ilmeisesti kelpaa tämän ikäisenä. Yritän koko ajan pudottaa painoa, mutta vaikeaa se on. Eikä se painon pudottaminen musta silti kaunista tee. Tuntuu, että pitäisi olla nätimpi niin kelpaa.

Kaipaan siis aikuista miestä vierelleni, seurustelua, läheisyyttä, yhdessä oloa jne. En vain osaa tätä nykyajan nettideittailua, se ei tunnu yhtään mun jutulta. Mulle on tosi iso kynnys lähteä tapaamaan täysin tuntematonta ihmistä. Siksi olenkin poistanut Tinderit yms. Ennen oli mun mielestä parempi, kun tavattiin livenä ja siitä juttu sitten lähti. Tuntuu, että tätä ei enää pahemmin tapahdu. Tai sitten kukaan ei vain ole kiinnostunut musta.

Lisäksi tuntuu, että olen jotenkin lukossa. En osaa, halua enkä uskalla etsiä ketään. Mulla ei ole koskaan ollut oikein rohkeutta tehdä aloitetta. Pari kertaa nuorena tein aloitteen ja sain todella rumaa kohtelua näiltä miehiltä. Ei voineet vain asiallisesti sanoa, että ei kiinnosta. Mulla on heikko itsetunto ollut aina eikä tuollainen auttanut. 

Lisäksi avioero satutti todella pahasti. En tiedä olenko edes kunnolla selvinnyt siitä. Lisäksi syöksyin liian nopeasti eron jälkeen seksisuhteeseen joka jatkuu edelleen. Kaipasin niin toisen kosketusta. Pelkkä seksisuhde ei vain riitä siihen, että kaipaisin oikeaa parisuhdetta, läheisyyttä jne.

Ehkä en edes ole valmis parisuhteeseen. Työterveyden kautta meillä on vain kolme psykologin käyntiä yhdellä lähetteellä. Psykologin kanssa puhuessa tuli esille se, että tunnen itseni arvottomaksi ja en niin tärkeäksi. Näin on ollut lapsesta asti. Olin hiljainen ja arka lapsi eikä vahvaluonteinen äiti helpottanut mun tilannetta. Olen aikuisenakin saanut äidiltäni tuta hänen voimakkaan luonteensa, kun olen tehnyt hänen mielestään väärin.

Taidan olla aika rikkinäinen ihminen monesta syystä. En vain haluaisi jäädä yksin ja ilman parisuhdetta tämän ikäisenä. Haluan, että joku mies vielä joku päivä rakastaisi mua ja välittäisi musta. En vain taida olla sen arvoinen.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te molemmat hyväksikäytätte sitten toisianne ja voit huonosti. Lopeta tuollainen ei-mihinkään johtamaton seksisuhde, jossa sua vain hyväksikäytetään.

Huoh. Enkä lopeta. Mä saan hyvää seksiä eikä tuo seksisuhde mua vahingoita. Aloitin sen vain liian nopeasti, mutta enää se ei haittaa. Ei tuon suhteen ole koskaan ollutkaan tarkoitus johtaa yhtään mihinkään. Me nautitaan miehen kanssa hyvästä seksistä eikä se asia kuulu sulle. Joten lopeta jankutus.

Mä en voi huonosti tuon seksisuhteen vuoksi vaan täysin muista syistä, joten lopeta säkin olettaminen.

Ap

Siinä on sulle ihan riittämiin sitten. Kuka nyt haluasi suhteeseen kun sinulla on seksisuhde? Ei moni ole vielä niin moderni  että sitä sietäisi. Miehiä.yriyetään pakottaa hyväksymään nykyään naisilta mitä tahansa.,

Miksi et muka jatkaisi ? Sehän on julmettu panomies. Et dinö sellaisesta irti voisi päästää, eikä mokoman nussija-alfan varjossa kenenkään miehen itsetunto kestä vertailussa. Ei Ei.. ja muutenkin näissämainabtulee se eteen että miksi tuo toinen mies saa vain nussia eikä tarvitse tehdä mitään muuta ,kun itse joutuu stana hoitamaan sen kaiken muukin puolen. Siivota, tehdä ruokaa, maksa laskuja,  kuunnella , sietää,  luopua kaikesta omasta , tehdä loputtomia paskakompromisseja. Siinä missä toinen sai vain nussia.

Vierailija
62/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaan tule löytämään sellaista kumppania joka olisi yhtä hyvä pano kuin nykyinen. Pelkkä ajatuskin saa ajellun pilluni tulvimaan ja kihelmöimään. Mutta mitäpä te kateelliset eukot hyvästä seksistä tietäisitte.

Ap

Lopeta kusipää mun esittäminen. Olet sairas paskaläjä.

Ap

Vastailet itsellesi? Montako persoonaa löytyy? Plussaa siitä että ajelet. Sileä tussu on aina kiva.

Oletko sä oikeasti noin helvetin tyhmä??? Tuossa joku toinen esitti mua!!!! Mä en ole pillustani kirjoittanut yhtään mitään!!!!! Mä käskin tuon paskaläjän lopettamaan mun esittämisen. Vit tu mitä ääliöitä täällä palstalla on.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et muka jatkaisi ? Sehän on julmettu panomies. Et dinö sellaisesta irti voisi päästää, eikä mokoman nussija-alfan varjossa kenenkään miehen itsetunto kestä vertailussa. Ei Ei.. ja muutenkin näissämainabtulee se eteen että miksi tuo toinen mies saa vain nussia eikä tarvitse tehdä mitään muuta ,kun itse joutuu stana hoitamaan sen kaiken muukin puolen. Siivota, tehdä ruokaa, maksa laskuja,  kuunnella , sietää,  luopua kaikesta omasta , tehdä loputtomia paskakompromisseja. Siinä missä toinen sai vain nussia.

Kuules vähä-älyinen sontaläjä. Mikä helvet ti sua riepoo siinä, että sulle täysin tuntemattomalla naisella on seksisuhde? Olet todella tyhmä ihminen, ei voi muuta sanoa. 

Seksisuhde EI TODELLAKAAN JATKUISI!!!! Opettele persereikä lukemaan.

Ap

Vierailija
64/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko, huollettavien lasten lukumäärä, montako eri diagnoosia ap:lla on ja koulutustaso sekä työssäkäynti.

Vierailija
65/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kamala raivoaja, mutta ei tässä ketjussa muutkaan älyllä loista. 

Vierailija
66/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kuppikoko, huollettavien lasten lukumäärä, montako eri diagnoosia ap:lla on ja koulutustaso sekä työssäkäynti.

Kuppikoolla et tee yhtään mitään. Huollettavia ei ole koska lapsi on aikuinen. Jos mielenterveysdiagnooseihin viittaat, niin niitä mulla ei ole. Se, että vastaan vittumaisesti mulle vittuileville ei tee musta mielenterveysongelmaista. Mulla on täysin oikeus puolustautua haluamallani tavalla ja sillä selvä. Olen AMK-koulutettu ja vakituisessa työssä. 

Vituttaako?

Ap

Vierailija
67/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljos sitä ylipainoa on? 

Ei kuulu teille millää tavalla eikä ole oleellista tässä. 

Ap

Mä tykkään ylipainoisista naisista 🥰

M50

Vai niin. Miten tämän nyt sitten pitäisi mua lohduttaa? Joku random kommentoi tuollaista ja mun pitäisi ilmeisesti iloita tästä? Ylipaino ei ollut edes se oleellisen asia, mutta tietysti siihen piti sitten takertua.

Ap

Jaa yritys ilahduttaakaan ei siis kelpaa. Nyt vastaat niin ikävästi kaikille, että sinulla kyllä todella on ongelmia monella tasolla.

Aloita ystävällisyydestä jos mielit parisuhdetta.

N54

Mäkin ylipainoisena naisena kysyn, että miten sun läähätyskommentti olisi pitänyt ilahduttaa ap:ta? Mun mielestä todella outo kommentti sulta enkä mäkään kyllä tuollaisesta tykkäisi.

Vierailija
68/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules vähä-älyinen sontaläjä. Mikä helvet ti sua riepoo siinä, että sulle täysin tuntemattomalla naisella on seksisuhde? Olet todella tyhmä ihminen, ei voi muuta sanoa. 

Seksisuhde EI TODELLAKAAN JATKUISI!!!! Opettele persereikä lukemaan.

Ap

Ei se sen loppuminenkaan tilannetta pelasta. Sama proble

Incelille kova paikka, että ap saa seksiä. Et sä mitään parisuhdetta saa incel joten ihan turhaan tuollaisia mietit. Jos sulle normaalit parisuhteen asiat ovat paskaa, niin et ole soveltuva parisuhteeseen.

Vierailija
69/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit itsellesi jo aloituksessa; olet rikkinäinen. Niin kauan kun olet rikkinäinen, ei ole asiaa parisuhteeseen.

Vierailija
70/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kuppikoko, huollettavien lasten lukumäärä, montako eri diagnoosia ap:lla on ja koulutustaso sekä työssäkäynti.

Kuppikoolla et tee yhtään mitään. Huollettavia ei ole koska lapsi on aikuinen. Jos mielenterveysdiagnooseihin viittaat, niin niitä mulla ei ole. Se, että vastaan vittumaisesti mulle vittuileville ei tee musta mielenterveysongelmaista. Mulla on täysin oikeus puolustautua haluamallani tavalla ja sillä selvä. Olen AMK-koulutettu ja vakituisessa työssä. 

Vituttaako?

Ap

Vitsailu sikseen mutta noi jutut ei ole ihan yhdentekeviä edes panosuhteessa.

Vierailija
71/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä vielä jonkun löydät. Kuten sanoit et ehkä siihen ole valmis itsekään. Henkisten lukkojen aukeaminen voi viedä aikaa ja vaatia yksinoloa. Ei se läheisyyden tarve mihinkään häviä mutta se että ajatuksen tasolla luopuu ajatuksesta että tarvit toisen saattaa auttaa eteenpäin.

5v sitten eronnut äijä

Niin yksinhän mä olenkin ollut 2,5 vuotta. Ei joku seksisuhde ole sitä, että ei ole yksin.

Ap

Miksi alennut hyväksikäytettäväksi johonkin tyhjänpäiväiseen seksisuhteeseen, jossa et merkitse miehelle henkisesti yhtään mitään? Hän vain käyttää sua tyydytysvälineenä. Lopeta nyt ensin tuommoinen hyväksikäyttösuhde ja kasvata selkäranka. Et tarvitse mitään tommosta äijää, joka vain panee sua. Ilmaista reikää. Sä et saa tommosesta yhtään mitään muuta kuin pahan mi

Miksi ajattelet, että se hyväksikäytettävä on aina nainen? Kokemuksista (useista sellaisista) olen kyllä itsekin oppinut, että se on nainen joka helposti hyväksikäyttää. Se, että on komea ja omaa ison mulkun, ei tarkoita sitä, että aina saavat kaikki naiset kouria ja ahdistella. Olisi kohteliasta kysyä edes lupaa käpälöimiseen. T. mies

Vierailija
72/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä vielä jonkun löydät. Kuten sanoit et ehkä siihen ole valmis itsekään. Henkisten lukkojen aukeaminen voi viedä aikaa ja vaatia yksinoloa. Ei se läheisyyden tarve mihinkään häviä mutta se että ajatuksen tasolla luopuu ajatuksesta että tarvit toisen saattaa auttaa eteenpäin.

5v sitten eronnut äijä

Niin yksinhän mä olenkin ollut 2,5 vuotta. Ei joku seksisuhde ole sitä, että ei ole yksin.

Ap

Miksi alennut hyväksikäytettäväksi johonkin tyhjänpäiväiseen seksisuhteeseen, jossa et merkitse miehelle henkisesti yhtään mitään? Hän vain käyttää sua tyydytysvälineenä. Lopeta nyt ensin tuommoinen hyväksikäyttösuhde ja kasvata selkäranka. Et tarvitse mitään tommosta äijää, joka vain panee sua. Ilmaista reikää. Sä et

Ap tuskin on tuota miestä pakottanut seksisuhteeseen. Nyt oli kyse kahden aikuisen seksisuhteesta eikä mistään seksuaalisesta ahdistelusta. 

Vierailija
73/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilas vai amis?

Vierailija
74/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ylioppilas vai amis?

Sekä että.

Ap

Vierailija
75/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että.

Ap

Millaista miestä olet vailla?

Vierailija
76/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun kannattaa hoidattaa itsesi kuntoon. Raivostut vähän turhan herkästi ja se on todennäköisesti myös syynä sille, että et löydä parisuhdetta, eivätkä suhteesi kestä.

Sun pitää rauhoittua. Et voi huutaa muille ja hyvät käytöstavat pitäisi säilyttää, vaikka harmittaisi. Voit aloittaa käytöstapojen harjoittelun sillä, että lopetat kirosanojen viljelemisen.

Vierailija
77/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika ilmeistä, että en pidä parisuhdetta järin korkeassa arvossa? Ja ap ei saa parisuhdetta. Näin se menee kaikki ei saa kaikkea. Mikä olisi näppärä kirjainumyhdistelmä vastentahtoaan parisuhteeton henkilölle? Insingle. 

Miksi sitten kitiset parisuhteista, kun et kerran pidä sellaisia korkeassa arvossa etkä selvästikään sellaista halua? Ihmeellistä nurinaa aikuiselta ihmiseltä asiasta joka ei sua edes kosketa.

Sitä me ei tiedetä tuleeko ap vielä saamaan parisuhteen. Se on asia josta me emme päätä.

Vierailija
78/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sun kannattaa hoidattaa itsesi kuntoon. Raivostut vähän turhan herkästi ja se on todennäköisesti myös syynä sille, että et löydä parisuhdetta, eivätkä suhteesi kestä.

Sun pitää rauhoittua. Et voi huutaa muille ja hyvät käytöstavat pitäisi säilyttää, vaikka harmittaisi. Voit aloittaa käytöstapojen harjoittelun sillä, että lopetat kirosanojen viljelemisen.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Se, että mä täällä raivoan kusipäille EI tarkoita sitä, että raivoan tuosta noin vain parisuhteessa. Äly hoi taas. Mähän vit tu kiroilen jos mä haluan sä et siitä päätä. Sitä saatte mitä tilaatte, kun aloitte mulle vittuilemaan. Heti ensimmäinen kommentoija vittuili mulle todella kipeästä asiasta eli avioerosta. Sairasta.

Ap

Vierailija
79/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä että.

Ap

Millaista miestä olet vailla?

Sä et tee sillä tiedolla yhtään mitään. 

Ap

Vierailija
80/81 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään mene mihinkään tindereihin. Jos joku tulee livenä mun elämään niin ehkä. Mutta yhteen en muuta.