Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska seurata miten lempeä puoli mun pojasta on kuoriutunut esiin tyttöystävän seurassa

Vierailija
05.12.2025 |

Viime aikoina kun hän on lähinnä murahdellut täällä kotona. Mutta tyttöystävän ollessa täällä hän haluaa auttaa ja hemmotella koko ajan. 

Onko muut äidit huomanneet saman. Söpöä!

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ..tuntuuko sana teiltä suomalaiselta minusta se vaikuttaa russakankieleltä?

Mitä 💩 horiset!?! 

Vierailija
42/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet tekee melkeen mitä vaan pimperon eteen.

En usko että vielä on noiden juttujen aika. Omatkin ekat suhteet oli aikoinaan vaan halailua ja pussailua. Myöhemminkin on ehtinyt niihin hommiin. Ap

Oli tai ei sitähän ei sun tarvitse tietää. Osta kondomeja ja jätä pojan saataville. Eihän niitä pakko ole käyttää, mutta jos tarve tulee niin on jotain jolla suojata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että vielä on noiden juttujen aika. Omatkin ekat suhteet oli aikoinaan vaan halailua ja pussailua. Myöhemminkin on ehtinyt niihin hommiin. Ap

Oli tai ei sitähän ei sun tarvitse tietää. Osta kondomeja ja jätä pojan saataville. Eihän niitä pakko ole käyttää, mutta jos tarve tulee niin on jotain jolla suojata. 

Toivottavasti sulla ei oo lapsia. Vanhemman tulee tietää mitä alaikäinen tekee ja milloin ja kenen kanssa

Vierailija
44/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojjojjooi. Mee lyömään tahtia tamburiinilla.

Vierailija
45/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori rakkaus on kaunista.

Miten sen nyt ottaa. Pienen lapsen ihastumiset on yleensä viatonta, puhdasta tunnetta. Teininä siihen liittyy usein epäkypsyyden ja kokemattomuuden takia virheitä ja toisen ihmisen huonoa kohtelua, jopa satuttamista, draamaa ja sydänsuruja. Arvokasta kokemusta sekin, tavallaan. Kauniiksi en kutsuisi.

Vierailija
46/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennustan että viikon päästä on itku silmässä kun tyttö jätti.

Sitten niin on. Turhaan sitä nyt suree kun kaikki on hyvin. Tätä on vaan jotenkin niin huvittavaa seurata. Nimittäin muutama päivä sitten tuntui olla ylivoimaista tuoda astiat pois omasta huoneesta mutta nyt hän tuolla puuhailee jälkkäreitä tytön kanssa ja siivoaa samalla keittiötä. Ap

Kuulostaa mukavalta. Minkään ihmissuhteen kesto ei ole varmaa, mutta on tärkeää osata rakastaa ja ottaa rakkautta vastaan. 

Vierailija
47/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori rakkaus on kaunista.

Miten sen nyt ottaa. Pienen lapsen ihastumiset on yleensä viatonta, puhdasta tunnetta. Teininä siihen liittyy usein epäkypsyyden ja kokemattomuuden takia virheitä ja toisen ihmisen huonoa kohtelua, jopa satuttamista, draamaa ja sydänsuruja. Arvokasta kokemusta sekin, tavallaan. Kauniiksi en kutsuisi.

Kannattaa olla kiinnostunut suhteesta mutta myös tarjota olkapäätä jos tulee bänät. Aika harvoin se eka suhde on oikea etenkään noin nuorilla. 

Vierailija
48/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tiedät millainen mun poika on tavallisesti? Hän on ihana ihminen eikä siinä ole mitään valhetta. On totta että hän on nyt kotona ollut enemmän murahteleva teini mutta enemmän musta olisi outoa, jos hän ei uskaltaisi niitä tunteita näyttää. Murrosikä on melko myrskyistä aikaa niin outoa olisi jos mitään muutosta ei näkyisi. Pohjimmiltaan hän on juuri tuollainen kuin tytön kanssa. On vaan niin huvittavaa miten selvästi se tytön kanssa tulee esiin. Ap

Tiedämme tasan sen minkä itse kerrot. Murrosikä on murrosikää, mutta joku huoneessa astioiden hilloaminen ja töykeästi murahtelu ei kuulu murrosikään, vaikka monille pojille se sukupuolen takia sallitaankin. Se on vain huonoa käytöstä, huonoa kasvatusta. Äitinä haluat tietysti puolustaa poikaa, mutta muista ettei tuo ole kenenkään muun mielestä söpöä ja tulevaisuudessa siitä voi tulla pojalle ongelmia jos kukaan ei korjaa näitä huonoja tapoja.

Vierailija
49/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tiedät millainen mun poika on tavallisesti? Hän on ihana ihminen eikä siinä ole mitään valhetta. On totta että hän on nyt kotona ollut enemmän murahteleva teini mutta enemmän musta olisi outoa, jos hän ei uskaltaisi niitä tunteita näyttää. Murrosikä on melko myrskyistä aikaa niin outoa olisi jos mitään muutosta ei näkyisi. Pohjimmiltaan hän on juuri tuollainen kuin tytön kanssa. On vaan niin huvittavaa miten selvästi se tytön kanssa tulee esiin. Ap

Tiedämme tasan sen minkä itse kerrot. Murrosikä on murrosikää, mutta joku huoneessa astioiden hilloaminen ja töykeästi murahtelu ei kuulu murrosikään, vaikka monille pojille se sukupuolen takia sallitaankin. Se on vain huonoa käytöstä, huonoa kasvatusta. Äitinä haluat tietysti puolustaa poikaa, mutta muista ettei tuo ole kenenkään muun mielestä söpöä ja tulevaisuudessa siitä voi tulla pojalle ongelmia jos kuka

Aika lailla vedit kyllä mutkat suoriksi. Mitä muuta tiedät kuin "astioiden hilloamisen" ja "töykeästi murahtelun"? Sanoit että olen huonosti kasvattanut lapseni. No se on sinun mielipiteesi. Onneksi itse tiedän totuuden. Oma poika on pidetty koulu- ja joukkuekaveri ja toimii tukarina joten itse olen äitinä kanssasi täysin eri mieltä. Kyllä mun lapsi tietää mikä on oikein ja mikä on väärin ja miten muita ihmisiä kohdellaan. Anteeksi kärkäs vastaukseni. Ap

Vierailija
50/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh max vuoden päästä tyrmistynyt hyppää takas kullikaruselliin

Vierailija
51/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sulla ei ollut noin nuorena seksi mielessä ei tarkoita sitä etteikö tuolla parilla voisi olla. Eikä siinä ole mitään pahasti jos niin on. 

Vierailija
52/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luultavasti vieläpä penis hänellä ojossa lirkuttelee. 

Tottahan tämä on.

Vierailija
53/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian oletkin mummi.

Vierailija
54/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sulla ei ollut noin nuorena seksi mielessä ei tarkoita sitä etteikö tuolla parilla voisi olla. Eikä siinä ole mitään pahasti jos niin on. 

Se säästetään avioliittoon!

Vierailija
55/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä.

Vierailija
56/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan kiltit pojat ovat yksin huoneessaan pleikkarin kanssa...

Vierailija
57/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla vedit kyllä mutkat suoriksi. Mitä muuta tiedät kuin "astioiden hilloamisen" ja "töykeästi murahtelun"? Sanoit että olen huonosti kasvattanut lapseni. No se on sinun mielipiteesi. Onneksi itse tiedän totuuden. Oma poika on pidetty koulu- ja joukkuekaveri ja toimii tukarina joten itse olen äitinä kanssasi täysin eri mieltä. Kyllä mun lapsi tietää mikä on oikein ja mikä on väärin ja miten muita ihmisiä kohdellaan. Anteeksi kärkäs vastaukseni. Ap

Kysymys: auttaako se poika kotona kotitöissä muutoin, kun kerran tämä tyttöystävän saama muutos on niin ihmeellinen että mainitset erikseen että poika siivoaa kun tyttöystävä on läsnä?

Jos ei niin toivottavasti oppii ennenkuin ollaan siinä iässä että muuttaa kimppaan. Jos kotona sotkut siivoaa äiti niin mitäpä luulet kumpi siivoaa siellä heidän kodissaan, poika jota pitää anella tuomaan tiskit huoneestaan pesuun vaiko se tyttö joka luultavasti on opetettu tekemään niin automaattisesti?

Ei pidä olla noin sokea omalle mussukalleen. Poikien äidit ei tunnu aina hahmottavan että niillä tytöilläkin on vanhemmat jotka haluaa lapselleen parasta, ja siksi kasvatus ei ole yksityinen valinta.

Vierailija
58/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: auttaako se poika kotona kotitöissä muutoin, kun kerran tämä tyttöystävän saama muutos on niin ihmeellinen että mainitset erikseen että poika siivoaa kun tyttöystävä on läsnä?

Jos ei niin toivottavasti oppii ennenkuin ollaan siinä iässä

Oletuksia, arvailuja.

Vierailija
59/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollapa itse nuori ja ensirakkauden huumassa...

Vierailija
60/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletuksia, arvailuja.

Miksi syytät muita siitä että itse olet ensin kirjoittanut jotain palstalle jossa muut saa tehdä siitä tulkintoja? Se on vähän niinkuin se pointti muille ihmisille kommunikoinnissa että muut pyrkii ymmärtämään mitä sä mongerrat. Jos tulkinta on väärä niin syytä itseäsi ettet osaa ilmaista asiaasi niin että se ymmärrettäisiin niinkuin haluat. Ihme kontrollifriikkeyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi