Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (2061)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voi antaa muiden kirjoittaa tänne vapaasti kysyn vaan. Tämä on uusi ketju on vanhan ketjun asiat eivät enää kuulu tänne millään tavalla. Näin miksi jatkatte edelleen kysyn vaan. Jos joku anonyymi eli ilman tunnuksia omaava perustaisi tänne 10 ketjua kuulumisille niin jatkuisiko teillä sama levy niissäkin. Minäkin voisin ketjun perustaa, mutta kai minustakin tulisi sitten D teidän silmissänne kai ja saisitte arvostella taas minua. Kyselee Pitkis näin suoraan. Ja minä en ole D sentään jos sitä mietitte.
Hyvää pohdintaa, tuskin vastausta saat :)
"En mä kuulu mihinkään 'teihin', mulle vaan on ihan ilmiselvää että Doris spämmää tänne kymmeniä viestejä päivässä ja valehtelee ettei ole täällä. En siedä valehtelua ja olen rehellinen, uskon että sinäkin olet. Ehdotin jo aiemmin lampaalle että perustaisi uuden ketjun johon sinäkin toivottavasti tulisit kirjoittamaan. Sulle toivon pelkkää hyvää, iloa ja valoa."
Kyllä minä rehellinen olen, mutta et sinäkään voi kaikkia epäillä sentään. Kyllä täälläkin käy monia ihmisiä. Suosittu palsta ja näin voin joku mode täällä yms voi täällä tietää kuka kirjoittaa eli mistäkin nettiosoitteesta ja nekin vaihtuvat nopeasti. Näin kyllä täällä anonyymejä ollaan paitsi tunnuksia omaavat toki "näkyvät" enemmän. Minulle riittää se, että saan kirjoittaa jonnekin kuulumisiani. Näin tämän ketjun pitäisi siis saada rauhassa olla, että minulla on paikka kirjoittaa ja lukea muiden elämästä myös. Se piristää minua ja näin toivon, että tälläinen paikka säilyy. Näin minua ja elämääni auttaa parhaiten näiden ketjujen säilyminen täällä.
Samoin kyllä minä kiitän sanoistasi.
On ollut hyvä päivä tänään. Eilen harmitti se koe niin paljon, kun luin siiten pitkään. Näin kysymykset olivat niin yksityiskohtaisia. Yritän ehkä myöhemmin uudestaan. Tuntui vaan, etten tajua ja muista mitään, kun mukamas ymmärsin kirjan tosi hyvin.
Olo parani, kun pääsin kävelylle ja leivoin sekä ruokaa illalla laitoin. Väsynytkin olin ja onneksi nukuin hyvin. Tänään paljon pirteämpi olo. Kaunis päivä ja tykkään näistä tosi paljon. Minulle sopii talvi ja pakkanen on haittaa, kun vaan valoa olisi enemmän. Äitini kanssa parempaa taas. Näin parempi olo ollut ja kuin eri fiilis.
Hyvä fiilis. Pari viime yötä on ollut kirkas sää (puolikuu) ja pakkasta. Aiemmin satoi lunta, joten nyt luonto on hyvin kaunis. Sellainen joulukorttiin sopiva "winter wonderland" -maisema.
Suomessa asuminen on arkipäivän luksusta.
Odottelen, että mennäänkö tänään huvipuistoon 🎢 🎡 🎠 😃
Eilen oli kaunis aurinkoinen päivä, oli harvinaista ja outoakin kun se paistoi ja kävelylenkillä huomasin että lämmitti kasvoja. Tänään sitten taas tylsään, ankeaan harmauteen.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Odottelen, että mennäänkö tänään huvipuistoon 🎢 🎡 🎠 😃
Jos pakkasta on -10 ei huvipuistot tule ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Influenssarokotus haettu ja kävin yhden kaverini kanssa ravintolassa lounaalla. Kohta koiran kanssa iltalenkille, mutta ei ihan vielä. Muuten se herää aamulla liian aikaisin. Huomenna menen mun siskoni ja hänen lastenlastensa kanssa ravintolaan syömään.
Joulua voisi kai ruveta pikkuhiljaa laittamaan. Toistaiseksi olen vaan laittanut kahtena sunnuntaina adventtikynttilät ikkunalle. Mietin, laittaisko keittiön ikkunaan jouluverhot kuten ennenkin, mutta siinä on sitten taas se keittiötikkaille kiipeäminen. Just syyskuussa oli jalkaterässä murtuma, niin ei oikein nappais jouluna olla jalka tai käsi paketissa.Koira kannattaa kouluttaa niin, ettei se häiritse omistajaa, vaikka heräisikin aiemmin. Riippuu koiran rodusta (älykkyyksissä eroja) ja iästä, onnistuuko vielä.
Olet oikeassa, mutta toi on jo iäkäs koira enkä halua, että se joutuu olemaan pissaamatta yli 10:ntä tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi oi tuota rakkautta Dorikseen. Taitaa vaan olla erittäin yksipuoleista. Yrittäisit ressukka päästä pakkomielteestäsi ja unohtaa koko Doris.
Me ei täällä jakseta hänestä lukea aamusta iltaan.
Niin eli olet täällä aamusta iltaan? Mä en. Säälittävä olet.
Olen eri, mutta täällä näkyy kellonajat kommenteissa. Illalla on hyvin helppo huomata aamusta iltaan jaaritus samoilla sanoille. Ei täällä tarvitse, Luojan kiitos, päivystää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No perusta sillähän se selviää. Mutta en usko että sinä alat valehdella että et ole siellä kirjoittamassa ja keksi uusia hahmoja joina kirjoitat ja taas väität että et ole ketjussa käynytkään!"
Ei minusta ole kyllä perustamaan ketjua tänne. Kunhan nyt esimerkkinä itseäni käytin ja tarkoitin sillä, että kai jokaisen ns anonyymin kuulumisten ketju olisi teistä sitten epäilyttävä jos epäilette tämänkin ketjun aloittajaa yms. Se on kyllä nähty ja en jaksaisi jos joku alkaisi minua suuressa määrin täällä arvostelemaan. Elämä on mitä on ja sen vaikeudet koen mieluusti ihan oikeassa elämässä, enkä näin lisäharmia itselleni toisi. Tämä on anonyymi palsta ja jokainen voi vaan miettiä kuka kukakin on joka täällä kirjoittaa. Itse olen silti rehellinen ollut.
Tämä ketjun avasi joku vieras tyypp
Kannatan, aina keino on antaa Dorikslle täyskielto ketjuihin. Järkipuhetta hän ei ole uskonut. Nyt on pakko toimia. Kaikkia ketjuja hän ei saa pilata.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä ketjussa riehui muutaman kuukauden häirikkö, joka rajoitti ja nimitteli samalla tyylillä, sanastokin tuttua. Ei ollut kuulumisketju. Monet kommentoi sitä täysin sairasta touhua.
Äkkiä hän katosi sieltä kokonaan. En tiedä, mitä tapahtui, mutta tuli porttikielto mieleen. Ketju jatkoi normaalisti sen jälkeen.
Sitä keinoa on käytetty, se tiedän.
Samoman syyt edellisen ketjun lukitukseen on taas viidennen kerran D poistanut. Ottaa koville totuus.
Muita Yksinäisiä ketjussa D yrittää samaa, ei saisi kertoa mitään seksielämästä, ei edes sooloseksistä. Ajaa pois muihin ketjuihin. On se uskomaton ja parantumaton.
D postaa viestejä . Se ei auta siihen, että hankimme hänelle porttikiellon Vauvalle laittomuuksien vuoksi. Hän on pilannut niin monta ketjua, että perusteet kiellolle kyllä on. Sanomakin on väsynyt tähän tyyppiin.
Vierailija kirjoitti:
Muita Yksinäisiä ketjussa D yrittää samaa, ei saisi kertoa mitään seksielämästä, ei edes sooloseksistä. Ajaa pois muihin ketjuihin. On se uskomaton ja parantumaton.
Uusi todiste Sanomalle porttikieltoa varten. Kiitos D. Annat edelleen syytä poistamisellesi. Et opi mitään.
Miten ihanaa on, kun ei ole mikään paikka kipeä. Ei ole viikkoihin tarvinnut syödä särkylääkkeitä, kun kortisonipiikkien ansiosta käveleminen ei satu. Tuntuu ihan uskomattomalta pystyä käymään töissä ilman kipuja ja tekemään koiran kanssa edes lyhyt kävely. Terveyden ja normaalin toimintakyvyn arvoa ei huomaa ennen kuin sen menettää.
Tämäkin ihan tavallinen lauantaiaamu on tuntunut niin mukavalta. Heräsin kahdeksalta ennen muuta perhettä, päästin koiran ulos pihalle aamupissalle, keitin kahvit, tein voileipiä aamupalaksi. Aloin sitten katsoa aamuhämärässä kahvikuppi kourassa, sohvan nurkassa peiton alla Netflixistä Love is blind, Italian versiota.
Nyt pitäisi alkaa laittaa lounasta. Broilerikastiketta valmiista suikaleista, riisiä, kasviksia ja salaattia. Lapsi lähtee kohta kaverisynttäreille ja kävivät eilen isänsä kanssa ostamassa lahjan jonka lupasin paketoida.
Juuri nyt se, ettei ole mitään akuuttia kriisiä tai sairauksia itsellä tai lähipiirissä, tuntuu todella hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
D poistaa viestejä . Se ei auta siihen, että hankimme hänelle porttikiellon Vauvalle laittomuuksien vuoksi. Hän on pilannut niin monta ketjua, että perusteet kiellolle kyllä on. Sanomakin on väsynyt tähän tyyppiin.
Varkaus ja kuolevan pilkkaaminen, valehtelut, kiroilut, haistattelut, haukkumiset, rasismi, miesviha, sorto, sananvapauden rajoittaminen ja laittomat poistot. Siinä aluksi syitä. Lisää tulee. Hän tekee niitä nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Samoman syyt edellisen ketjun lukitukseen on taas viidennen kerran D poistanut. Ottaa koville totuus.
Ei totuus poistu. Tiedämme sen. D pelkää, sitä tämä paniikki nyt on.
No perusta sillähän se selviää. Mutta en usko että sinä alat valehdella että et ole siellä kirjoittamassa ja keksi uusia hahmoja joina kirjoitat ja taas väität että et ole ketjussa käynytkään!