Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (2061)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita Yksinäisiä ketjussa D yrittää samaa, ei saisi kertoa mitään seksielämästä, ei edes sooloseksistä. Ajaa pois muihin ketjuihin. On se uskomaton ja parantumaton.
Uusi todiste Sanomalle porttikieltoa varten. Kiitos D. Annat edelleen syytä poistamisellesi. Et opi mitään.
Hyvä vaan, saadaan kunnon todisteet siitäkin, että ei edes aio muuttaa käytöstään. Eilen oli tämä poisajon yritys ja sananvapauden rajoittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D poistaa viestejä . Se ei auta siihen, että hankimme hänelle porttikiellon Vauvalle laittomuuksien vuoksi. Hän on pilannut niin monta ketjua, että perusteet kiellolle kyllä on. Sanomakin on väsynyt tähän tyyppiin.
Varkaus ja kuolevan pilkkaaminen, valehtelut, kiroilut, haistattelut, haukkumiset, rasismi, miesviha, sorto, sananvapauden rajoittaminen ja laittomat poistot. Siinä aluksi syitä. Lisää tulee. Hän tekee niitä nytkin.
Lisään sulle vielä: Jatkuva jankkaus otsikosta ja jankkaus muistakin asioista. Toistaa biisien nimiä ja samoja juttuja vuodesta toiseen. Käskee kirjoittamaan kuulumisia, ei ketään saa komentaa. Kirjoitusaiheiden rajaaminen ei kuulu sananvapauteen. Kohtelee muita epäystävällisesti ja nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Jaottelee muita hyviin ja pahoihin. Lista on loputon.
Uskokoon ken tahtoo, ketju täynnä huijausta.
Lue valikoiden. Älä mene huijarin ansaan, ajattele omilla aivoillasi.
Jos joku ei osaa alkeellisimpiakaan 'keskustelun sääntöjä', voi voi.
Laiska päivä. Laittelen kynttilöitä valmiiksi. Ulos vien neljän maissa, palaen pitkälle yöhön. Tosi nättiä, kun huurre puissa ja ohut lumikerros maassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D poistaa viestejä . Se ei auta siihen, että hankimme hänelle porttikiellon Vauvalle laittomuuksien vuoksi. Hän on pilannut niin monta ketjua, että perusteet kiellolle kyllä on. Sanomakin on väsynyt tähän tyyppiin.
Varkaus ja kuolevan pilkkaaminen, valehtelut, kiroilut, haistattelut, haukkumiset, rasismi, miesviha, sorto, sananvapauden rajoittaminen ja laittomat poistot. Siinä aluksi syitä. Lisää tulee. Hän tekee niitä nytkin.
Lisään sulle vielä: Jatkuva jankkaus otsikosta ja jankkaus muistakin asioista. Toistaa biisien nimiä ja samoja juttuja vuodesta toiseen. Käskee kirjoittamaan kuulumisia, ei ketään saa komentaa. Kirjoitusaiheiden rajaaminen ei kuulu sananvapauteen. Kohtelee muita epäystävällisesti ja nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Jaottelee muita hyviin ja
Pilkkaa niitä, jotka kertovat asioiden oikean laidan. Vähättelee ja kohtelee alistaen. Käyttäytyy lapsellisesti ja käyttäytyy kuten lapset läällättäen ja pilkaten.
Vierailija kirjoitti:
Laiska päivä. Laittelen kynttilöitä valmiiksi. Ulos vien neljän maissa, palaen pitkälle yöhön. Tosi nättiä, kun huurre puissa ja ohut lumikerros maassa
Mua jotenkin naurattaa tää ketju. On saanut niin koomisia piirteitä. Elokuva-ainesta, tai sketsin vähintään.
Mukavaa lauantain jatkoa, mä lähden avantoon:)
olen surkea yksinäinen, miksi kohtalo on olla juureton ja mihinkään kuulumaton yksilö, minulla ei ole ketään joka välittäisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin naurattaa tää ketju. On saanut niin koomisia piirteitä. Elokuva-ainesta, tai sketsin vähintään.
Mukavaa lauantain jatkoa, mä lähden avantoon:)
Hieno homma, avanto siis. Oha sul tossut? Sauna?
Vaisua on nyt. Kunnon rähinä päälle! Etkö D pysty parempaan? Ota vähän sahtia, niin kielenkäyttösi pysyy taas alatyylisenä ja lällätyksenä. Sille on kiva naureskella. Popparit on esillä.
No avantouintihan onkin keskustelun sääntöjen vastaista :(
Naurettavaa viestien poistelua!
Vierailija kirjoitti:
Tänään on poistunut lähes kaikki ne kommentit, jotka ovat kuulumisia eikä Doriksen haukkumista.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on poistunut lähes kaikki ne kommentit, jotka ovat kuulumisia eikä Doriksen haukkumista.
Saman huomasin, laitoin jo Sanomalle postia :)
Ei mitään kovin hyvää tänäänkään. Melko ankeaa, köyhää elämää. Silmien ja näkökyvyn kanssa on suuria haasteita, eikä naisetkaan halua tapailla kun "se" on kuulemma liian pieni. Jos jotain hyvää pitää löytää tästä elämästä, niin työpaikka on ainakin toistaiseksi ja ei tarvitse sillan alla asua.
Katsoin eilen Areenasta sitä Lymin sarjaa kiinteistökuningattaresta. Monisyisiä henkilöhahmoja valintojensa kanssa.
Tuli mieleen brittisarja, jossa ex-prinssi Andrew ihmettelee virkamiehelle, joka tuo viestin, ettei hän saa osallistua hallitsijan juhlaan: Mitä minä sitten teen? Virkamies vastaa: Te elätte tekojenne seurausten kanssa, sir.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kovin hyvää tänäänkään. Melko ankeaa, köyhää elämää. Silmien ja näkökyvyn kanssa on suuria haasteita, eikä naisetkaan halua tapailla kun "se" on kuulemma liian pieni. Jos jotain hyvää pitää löytää tästä elämästä, niin työpaikka on ainakin toistaiseksi ja ei tarvitse sillan alla asua.
Ei paha tilanne, kun on töitä ja asunto. Perusta on kunnossa. Silmät on tärkeät, onko tutkittu tai sopivat lasit? Ihmisiä on monenlaisia, sekä miehiä että naisia. Vain tyhmät lähtee arvostelemaan toisen kehoa. Ikävä, jos olet törmännyt sellaiseen.
Ei tasapainoiset naiset kulje mittanauha taskussa miesten vehkeitä mittailemassa, kun koko ei ole edes oleellinen. Ihan muut asiat on tärkeitä, se miten kohtelet toista, mitä juttelet, oletko luotettava. Toivotaan, että jatkossa löydät mukavan naisystävän.
Varo vähän, kun kirjoitat tänne, voit törmätä moralisointiin ja poisajamiseen. Ne eivät koske vaan sinua, vaan ovat pitkaikainen ongelma. Yksi kirjoittaja ei siedä viittauksiakaan seksuaalisuuteen. Kirjoita silti kuulumisiasi, niin me muutkin teemne.
"Lisään sulle vielä: Jatkuva jankkaus otsikosta ja jankkaus muistakin asioista. Toistaa biisien nimiä ja samoja juttuja vuodesta toiseen. Käskee kirjoittamaan kuulumisia, ei ketään saa komentaa. Kirjoitusaiheiden rajaaminen ei kuulu sananvapauteen. Kohtelee muita epäystävällisesti ja nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Jaottelee muita hyviin ja pahoihin. Lista on loputon."
Kyllä minäkin toistan biisien nimiä ja kirjoitan samoja juttuja monesti. Näin teenkö siis mielestäsi väärin. Miksi itse vaadit siis muilta jotain erikoista tekstiä, kun kenenkään arki tuskin on sellaista, että siitä saa kovin erikoista juttua kirjoitettua. Samat jutut näin kai toistuu monilla.
Ja syy miksi esim biisien nimeä mainitsen on se, ettei minulla ole ketään kenen kanssa esim musiikista ajatuksia vaihtaa. Näin tämän syyn vuoksi tykkään biisejä välillä mainita mitä olen esim sinä päivänä kuunnellut. Ilman musiikkia, kun en voisi oikeastaan olla. Samalla odotan aina sitä päivää, kun elämästäni olisi ihminen joka tahtoisi keskustella musiikista edes jotain. Se välillä tylsää kuunnella satoja biisejä ja ns keskustelu niistä on youtuben viestien lukemista - Pitkis.
Vierailija kirjoitti:
Jos vähäänkään olet keskustelua seurannut, tiedät että dorikseen rakastunut poistaa viestejä muka doriksen tihutyönä. Ota viestistäsi kopio heti kun sen olet lähettänyt ja jos viesti poistuu, pyydä ylläpitoa palauttamaan poistettu kommenttisi.
Ylläpito näköjään poistaa sokkona asialliset sekä jankkaukset. Muuten eivät tiedä, mikä pitäisi palauttaa. Keskusteluun spämmätään herjoja doriksesta, vaikka koko muijaa ei ole enää keskustelussa näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähäänkään olet keskustelua seurannut, tiedät että dorikseen rakastunut poistaa viestejä muka doriksen tihutyönä. Ota viestistäsi kopio heti kun sen olet lähettänyt ja jos viesti poistuu, pyydä ylläpitoa palauttamaan poistettu kommenttisi.
Ylläpito näköjään poistaa sokkona asialliset sekä jankkaukset. Muuten eivät tiedä, mikä pitäisi palauttaa. Keskusteluun spämmätään herjoja doriksesta, vaikka koko muijaa ei ole enää keskustelussa näkynyt.
Ylläpito valvoo tänään ketjua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläpito valvoo tänään ketjua :)
Jos näin, niin on aika mielenkiintoista, että ylläpito poistaa ketjun aiheeseen liittyvät kommentit eli just ne kuulumiset, mutta ei muita.
Tämän päivän ajatuksia. Äitini kanssa asioilla ja kirjoitan niistä toiseen viestiin illalla. Kuitenkin mielessä nyt on äitini keskustelu lähiviikkoina erään ihminen kanssa joka on ollut tekonivelleikkauksessa. Tämä ihminen vaikeuksissa ollut leikkauksen jälkeen. Tuli pidempi ja vaikeampi juttu kaikesta eri oireineen ja tarvii edelleen paljon apua, että pärjää. Kaikki kotona täytyy muiden tehdä ja ei pärjää ns omillaan. Ja oli tosi kipeä kaiken jälkeen.
Näin tämän myötä sekä äitini, että minä pelästyimme tuota asiaa jotenkin. Ensinnäkin leikkauksessa riskinsä ja ikävästi sanoen minä en voi sitoutua auttamaan äitiäni jopa kuukausia kaikessa. Minun pitäisi saada elämääni eteenpäin ja ikävästi olen ollut pitkään ns tyhjän päälläkin monesti niin ei minusta ole sitoutumaan ja tavallaan enää yhtään jättämään asioita tekemättä mistä olisi itselleni hyötyä. Olen muutenkin menneisyydessä luopunut paljon eri jutuista ja joutunut esim taloudellisten juttujen tai pitkien välimatkojen yms takia jättämään koulutuksen kesken mistä pidin tosi paljon ja muutenkin perumaan menemiseni taas yhteen toiseen koulutukseen taas pitkien matkojen takia.
Näin jos ajatellaan näin pelottaa suorastaan se, että jos äitini on joskus vuosien päästä pakko mennä liikuntakykynsä takia leikkaukseen niin kuka häntä auttaa jos minä esim olen muualla ainakin välillä jossain koulutuksessa tai töissä tms. Isäni elää omaa elämäänsä ja hänestä ei ikävästi sanoen ole paljon avuksi. Muita ihmisiä meillä ei ole, eikä varaa oikeastaan maksaa avusta ainakaan suuremmassa määrin.
Näin lääkäreiden on helppoa sanoa, että mene leikkaukseen, mutta onko ihmisellä ketään joka jeesaisi sen jälkeen ja voisi sitoutua siihen. Meillä ei ainakaan. Ja se hinta on sitten se toinen juttu. Mistä maksetaan leikkaus sitten kun äitini on eläkkeellä. Nyt, kun tuo ajatus on muutenkin niin kaukainen, etten voida edes miettiä sitä kunnolla mitä kaikesta tulisi.
Toivoton olo välillä ja äitini ja itseni takia olen aina miettinyt sitä, ettemme oikein pärjää jos tulee liikaa esim terveysjuttuja. Samalla pyydän, ettei välitettäisi siitä, että äidistäni kirjoitan. Ei meitä oikeastaan kukaan tunne ja läheisiä ei ole ja nivelvaivaisia on Suomi täynnä.
Ajatuksia puran tässä. Ja samalla surullinen olo, kun äitini on ennen minun syntymääni ollut isossa leikkauksessa ja toisaalta ihme, että sen jälkeen sitten vuosien päästä sai minut. Hän oli kuitenkin huonossa kunnossa ja erittäin kipeä tuon leikkauksen jälkeen niin ei mitenkään tahtoisi enää kokea mitään vastaavaa enää. Onhan tämä kamala tilanne ja hyvää ratkaisua ei oikein ole.
Jospa kerrattais taas keskustelun säännöt :)