Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (642)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äikkäopen Tylsät kuulumiset on tuo D:n vihjailema kiva ketju. Siellä on hyvä henki, paitsi silloin kun D käy ilkeilemässä mummolle siellä ja valittaa tästä ketjusta. Naurettavaa ja typerää.
Ei ole. Enkä ole. Enkä tiedä kuka sen on avannut, mitä väliä? Siitähän sota syttyy, jos joku nimerkillään rohkenee ketjun avata :( Se on tosi hupaisa ketju, oon käyny. Mummo on virkeä, hauska tapaus :). Ei kai hälle kukaan ilkeile? Toivottavasti.
Mun ketjussa on vähän erilaiset kuulumiset.
Tylsän ketjun mummo on kyllä sen ketjun tylsin 🙄 Ketjussa pysytään hyvin otsikon aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin lastenlasten ja koiran kanssa pienellä lenkillä valoisaan alkaan. Sää oli kohtuullinen, ei satanut lunta eikä vettä. Ihan piristävä kävely. Koira nyhjää mun kyljessä, hakee ehkä turvaa kun oma emäntä on poissa. Kohta aletaan pelata lautapelejä lasten kanssa. Ihan kiva päivä on ollut.
Älä viitsi taas keksiä näitä juttuja. Ei kukaan raportoi tekemisiään vauva palstalle jos on hoitamassa lapsenlapsia. Koska sä et ole mummo et tiedä tätä. Aivan säälittävää toi sun touhu.
Luulin että tän piti olla ketju missä kerrotaan kuulumisia. Mutta kun kuulumisista tulee tämmöistä palautetta niin en viitsi kirjoittaa tänne enää.
No olet varmaan huomannut, että yksi häirikkö pilaa koko ketjun. Me muut vaan kirjoitet
Kun ei ole mitään eikä ketään elämässä niin pitää keksiä hahmot kenelle kirjoitella. Ja saa kehua omia viestejä.
Päivä alko ihan hirveenä kun näin taas inhottavan ahdistavaa ja surullista unta exästäni jota kaipaan vieläkin. Hän oli hyvin avoimesti edessäni jonkun muun naisen kanssa jota en tunne, hän ei reagoinut minuun mitenkään. No, etätyöpäivä oli siis fiiliksenosalta pilalla, tunnen itseni niin yksinäiseksi muutenkin ja sit vielä näen tällaista unta. Paska päivä. Mut sit kun lähdin iltapäivästä kauppaan, tuo mies tulee vadtaan ja kaiken liikenteen seasta näkee minut sekunnissa vieläpä melko erikoisessa paikassa. Niin pienestä tuli niin hyvä fiilis.... ei ole j unohtanut minua vieläkään siis....
Vierailija kirjoitti:
Oi oi tuota rakkautta Dorikseen. Taitaa vaan olla erittäin yksipuoleista. Yrittäisit ressukka päästä pakkomielteestäsi ja unohtaa koko Doris.
Me ei täällä jakseta hänestä lukea aamusta iltaan.
Niin eli olet täällä aamusta iltaan? Mä en. Säälittävä olet.
Vierailija kirjoitti:
Oi oi tuota rakkautta Dorikseen. Taitaa vaan olla erittäin yksipuoleista. Yrittäisit ressukka päästä pakkomielteestäsi ja unohtaa koko Doris.
Voi hyvä ihminen, hypi yli, höpsö.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa valehdellaan. Älä paljasta itsestäsi mitään. Luitko ketjun otsikon alta tekstin, että edellinen vastaava ketju on lukittu?
Se tarkoittaa, että ketjussa on ollut asiatonta toimintaa. Ketju suljettiin jo aiemminkin ja avattiin uudelleen. Nyt se on lukittu. Siellä oli miesvihaa, sananvapauden rajoittamista ja rasismia. Ketjun aloittaja nimitteli ihmisiä, poisti viestejä, rajoitti puheenaiheita, ajoi pois ketjusta.
Tämä ketju on sen jatko. Sama aloittaja on perustanut muitakin ketjuja ja sama meno on ollut niissä. Hän esiintyy monien eri nimimerkkien alla. Koskaan ei tiedä, onko joku kirjoittaja hänen luomuksensa vai todellinen.
Hän haluaa valikoida kirjoittajat ja aiheet. Siihen ei kellään avoimessa ketjussa ole oikeutta. Häneltä on kohteliaasti kysytty syytä toimintaansa. Hän ei vastaa mitään. Haukkuu ja syyttelee kyllä.
Hänelle on ehdotettu, että perustaisi oman ketjun sisäpiirilleen, mutta sekään
Uskoo ken tahtoo. Pahoittelen, että huijareita riittää. Varokaa :)
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla siis rakastunut Doriksen. Käytöstäsi ei voi muuten ymmärtää. Se selittääkin paljon. Kai ymmärrämme sinua nyt vähän paremmin. Rakastuneen käytös, kun saattaa olla hieman erikoista.
Miten tästä tekstistä tulee mieleen entisaikojen kansakoululaiset ja vanhat Suomi-leffat. Lapset kiusasi näillä pussausjutuilla. Ei kai nyt kukaan aikuinen sellaiseen sortuisi. Aika epätoivoista, kun ei asiapohjalta kykene vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en olisi ikinä halunnut kuulla hänestä.sanaakaan.
Influenssarokotus haettu ja kävin yhden kaverini kanssa ravintolassa lounaalla. Kohta koiran kanssa iltalenkille, mutta ei ihan vielä. Muuten se herää aamulla liian aikaisin. Huomenna menen mun siskoni ja hänen lastenlastensa kanssa ravintolaan syömään.
Joulua voisi kai ruveta pikkuhiljaa laittamaan. Toistaiseksi olen vaan laittanut kahtena sunnuntaina adventtikynttilät ikkunalle. Mietin, laittaisko keittiön ikkunaan jouluverhot kuten ennenkin, mutta siinä on sitten taas se keittiötikkaille kiipeäminen. Just syyskuussa oli jalkaterässä murtuma, niin ei oikein nappais jouluna olla jalka tai käsi paketissa.
Olen vasta tullut tähän ketjuun enkä tiedä kuka tämä paljonpuhuttu Doris on. Mutta epäilen kommenttien perusteella että hän on se joka alapeukuttaa kaikkia positiivisia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vaan: kuka jankuttaa jatkuvasti Doriksesta? Ei osaa päästää irti, polo.
Lopettaisit jaarittelun edes yhdeksi päiväksi, niinkuin aiemmin toivottiin.
Meillä muilla on muitakin kuulumisia, emme jaksa lukea samaa jargonia, vaikka se sinun päiväsi ainoa aihe onkin.
Poistata pian tämäkin, ettei vaan totuus kirvele. Tsiisus. Onneksi meillä muilla on oikeaakin elämää.
Toki mielenkiintoista tämäkin, oudolla tavalla.
Tosin käyn vain vilkaisemassa, poppareita en kaipaa :)
Niin miksi sinä et lopeta? Tässähän kuvaat vain itseäsi, ihmistä jolla ei muuta elämää ole kuin vauva palsta. Sinuahan se totuus kirvelee.
Ei ihme että sinut muistetaan toiselta foorumilta todella rasittavana ihmisenä ja ei ihme että omasta mielestäsi "voitat". Et voita vaan olet tyypillinen pulu joka paskoo laudalle ja kaataa nappulat ja lentää sen jälkee pois ruksaten mielessään keskustelun voitetetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä nyt pelkää itse tosi paljon, kun pitää viestit poistaa jossa itse asiallisesti kysyn miksi henkilö toimii niin kuin toimii eli vaatii asiallista tekstiä muilta ja silti itse arvostelee. Miksi vaadit vastauksia muilta jos et itse vastaa kysymyksiin myöskään. Mitä pelkäät itse.
Tämäpä hyvä kysymys :)
Vierailija kirjoitti:
Heip
On jo yksi uusi aloitus: Minä en ole Doris...
Kstsotaan kumpi elää, vai molemmat?
Ostatko vokaalin? Vaikka A-kirjaimen.
Miksi joku provosoituu asiallisista kirjoituksista ja hyökkää syyttelemään ja nimittelemään?
Jokainen vähänkin psykologiaa lukenut tietää vastauksen.
Lähestytään totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta tullut tähän ketjuun enkä tiedä kuka tämä paljonpuhuttu Doris on. Mutta epäilen kommenttien perusteella että hän on se joka alapeukuttaa kaikkia positiivisia viestejä.
No. Oikeaa Dorista ei olla tässä ketjussa nähty, tuo häirikkö spämmää häntä yhtenään. Pakkomielteisesti.
Oikea Doris aloitti edellisen ketjun. Jostain syystä hänestä tässä uudessa ketjussa jatkuvasti moititaan, joku ei osaa päästää irti.
Vaikka tämä on uusi asiallinen ketju !
Kumpa lopettaisi, tuo säälittävä olio
" uusi asiallinen ketju" Salli mun nauraa.
Jos tarkoitat sanoa, että ketju on uusi ja edellisestä poiketen asiallinen, pitää uusi sanan jälkeen olla pilkku. Ilman pilkkua annat ymmärtää, että entinenkin ketju oli asiallinen ja tämä on vaan uusi samanlainen asiallinen.
Kirjoita sinäkin kuulumisia ja säästä meidät puolustuspuheilta ja harhautusyrityksiltä. Ne kyllästyttää.
Olet varmasti täysin oikeassa. Itsekin olen pongannut tekstistäni kielioppivirheitä.
Eikä sillä oikeastaan ole mitään merkitystä, kirjoitetaanko "uusi asiallinen ketju" pilkulla vai ilman. Kumpikin vaihtoehto on väärä. Asiallinen ei ole kumpikaan ketju.
Niitä muita kuulumisia puolustuspuheitten ja harhautusyritysten sijaan kyllä kaipaan.
Mitäkö kuuluu? Vihamielisiä ajatuksia päässä, en tiiä miten ne sais pois. Kait pitää nollata pää jotenkin, ehkä kunnon kännit ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäkö kuuluu? Vihamielisiä ajatuksia päässä, en tiiä miten ne sais pois. Kait pitää nollata pää jotenkin, ehkä kunnon kännit ottaa.
Päiväsaikaan rankalla liikunnalla. Kun juoksee kunnon lenkin ja väsyy. Vaikuttaa elimistön kemiaan. Ei darrassa kuitenkaan.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Influenssarokotus haettu ja kävin yhden kaverini kanssa ravintolassa lounaalla. Kohta koiran kanssa iltalenkille, mutta ei ihan vielä. Muuten se herää aamulla liian aikaisin. Huomenna menen mun siskoni ja hänen lastenlastensa kanssa ravintolaan syömään.
Joulua voisi kai ruveta pikkuhiljaa laittamaan. Toistaiseksi olen vaan laittanut kahtena sunnuntaina adventtikynttilät ikkunalle. Mietin, laittaisko keittiön ikkunaan jouluverhot kuten ennenkin, mutta siinä on sitten taas se keittiötikkaille kiipeäminen. Just syyskuussa oli jalkaterässä murtuma, niin ei oikein nappais jouluna olla jalka tai käsi paketissa.
Koira kannattaa kouluttaa niin, ettei se häiritse omistajaa, vaikka heräisikin aiemmin. Riippuu koiran rodusta (älykkyyksissä eroja) ja iästä, onnistuuko vielä.
Katson Areenasta tänään uudelleen Queen of Fucking Everything -sarjaa. Viikonlopun aikana ehdin koko sarjan. Laura Malmivaara vetää pääroolin hyvin. Kaikki sivuhenkilötkin on kekseliäästi kuvattu. Ihmiskohtaloita laidasta laitaan. Mustalla huumorilla höystettynä. Kstsoin jo aikoinaan, nyt uusintana.