Olen naisellinen nainen joka sovin partneriksi alfaurokselle. Laitan miehen lasten edelle 'tärkeysjärjestyksessä'. ME olemme tiimi.
Olen naisellinen nainen joka sovin partneriksi alfaurokselle. Laitan miehen lasten edelle 'tärkeysjärjestyksessä'. ME olemme tiimi.
En ole mikään aivoton vähänkoulutettu blondi vaan ajatteleva yksilö joka luulee ymmärtävänsä 'maailmassa tarkoitetun järjestyksen' parisuhde(- ja perhe)asioissa. Miehellä on ensisijainen vastuu perheestään. Lukekaa Raamatusta lisää miten asioiden pitäisi toimia. Kaikki on mennyt aivan päin mäntyä ja väärinkäsityksille on perustettu koko maailma. Jotkut - monet - ovat halunneet valtaa ja käyttävät vääristeltyjä johtopäätöksiä aseenaan kun haluavat valtaa toisista ihmisistä. JNE, JNE...
Kommentit (16)
No niin Pertti, taitaa olla lääkkeiden aika.
Vierailija kirjoitti:
Imetkö?
Imen ja nielen.
Ajattelee itsenäisesti, mutta ne ajatukset on kopioitu 2000 vuotta vanhasta kirjasta. Nyt ei ihan mennyt logiikka putkeen.
Niin, sinä ja miehesi olette tiimi johon lapset eivät omine tarpeineen mahdu. Älkää lisääntykö.
Kuinka kauan olet käyttänyt tähän aikaan ap?
Siis sanot ap, että olet fiksu ja kaikki muut ovat väärässä? Mitä ajat takaa tällä?
1/5 teksti ei etene loogisesti ja kirjoitusvirheitä on paljon, mutta oli ihan huvittava
Väität otsikossa olevasi naisellinen nainen ja aloituksessa perustelet tätä raamatulla... ei ihan aukea mulle.
Voitko vielä kiteyttää mitä koitat sanoa ap?
Raamatun mukaan jos mies väkisinmakaa naisen, pitää tämän miehen ostaa kyseinen nainen, muistaakseni 30:lla hopeasekelillä naisen isältä ja ottaa tämä väkisinmaattu nainen vaimokseen. Naiselta ei kysytä mielipidettä.
Sinun miehesi on joko hopeakettu tai DI.
Vastaajien älykkyysosamäärä ja sivistyksen taso on niin alhainen että sitä ei voi edes mainita.
Imetkö?