Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (638)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuuluu. Matkustin julkisilla 350km pojan perheen luokse hoitamaan lapsia että vanhemmat saavat oman viikonloppuloman. Minä tykkään, vanhemmat tykkäävät, lapset tykkäävät ja koirakin tuntuu olevan ihan ok mun hoidossani.
No sulla on huisia kuulumisia. Joko oli täyttä joulumatkaajista?
Mukavia hetkiä lasten ja koiran kaa. Ootko joulunkin siellä?
Paljon oli matkaajia mutta ei tupaten täyttä.
Olen täällä vajaa viikon, en jää jouluksi.
Huisia kuulumisia? Oliko tämä sarkasmia? Vai saako tänne kirjoittaa vain huisia kuulumisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset kirjoittaa kuulumisia, toiset jaarikoi vanhasta ketjusta! Loputtomiin. Miksi?
Siivoan kuumissani, kohta matot pakkaseen. 3 joululiinaa jo etsin valmiiksi. Keittiön, vessan siivous vielä kesken. Huilitauko.
Thank God, it'Friday :)
Aika monta kertaa sanottu, vapaa ketju, vapaat kuulumiset. Laajemminkin selitetty. I
Surullista tosiaan, jossei elämään muuta kuulu kuin joku vuosia vanha vauvaketju. Laajasti. Mitähän se on sit suppeasti :)
Sori. Ei sais vitsailla, jos jollain on noin säälittävä elämä.
Hyvä saada särmää ja huumoria ketjuun. Vähän jos saat vielä laatua parannettua. Nyt meni reisille.
Vierailija kirjoitti:
Perusta Doriksen haukkumisketju!
Sinne sit suollat kaikki. Saat varmaan omia koko ketjun ja nauttia täysillä!
Eikö ollutkin hieno idea, saat otsikon omaksesi :)
Olet missannut asian ytimen. Se ei ole Doriksen haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuuluu. Matkustin julkisilla 350km pojan perheen luokse hoitamaan lapsia että vanhemmat saavat oman viikonloppuloman. Minä tykkään, vanhemmat tykkäävät, lapset tykkäävät ja koirakin tuntuu olevan ihan ok mun hoidossani.
Huisia kuulumisia? Oliko tämä sarkasmia? Vai saako tänne kirjoittaa vain huisia kuulumisia?
Tämä on kaikille vapaa ketju. Kirjoita rauhassa mitä kuulumisia haluat. Olen eri, mutta ehkä tuo huisia viittasi matkan pituuteen. Junallako matkustit vai bussilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kaikille vapaa ketju. Kirjoita rauhassa mitä kuulumisia haluat. Olen eri, mutta ehkä tuo huisia viittasi matkan pituuteen. Junallako matkustit vai bussilla?&nb
Nyt vasta luin huolellisemmin. Junahan se oli. Itse olen tehnyt pitkiä reisuja busseillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kaikille vapaa ketju. Kirjoita rauhassa mitä kuulumisia haluat. Olen eri, mutta ehkä tuo huisia viittasi matkan pituuteen. Junallako matkustit vai bussilla?&nb
Kiitos kivasta vastauksesta. Niin, ehkä siinä viitattiin matkan pituuteen. Matkustin tänne kahdella bussilla.
Kirjoittelen tänne ehkä lisää jos jotain erikoista sattuu.
Vanhuksia hoitavat törmää usein vanhuksiin, jotka elää ihan omilla säännöillään, komentelee muita ja kiukuttelee kuin pienet lapset. Ikä ja suppea elinpiiri tehnyt tepposet. Voi olla luonnekysymyskin. Ei kaikki muutu sellaisiksi. En tarkoita näillä dementikkoja. Heillä se kuuluu sairauden kuvaan. Siinä sitä on kestämistä niin hoitajilla kuin omaisilla.
"Huisi" on Doriksen " omaa, mukavaa, rentoa, nuorekasta" kielenkäyttöä. Kute toope, höpsö, pontso, eiköstä, jne. Sen sijaan muumio-sana on kielletty. Se on verinen loukkaus hänelle. Erikoinen ihminen. Hän saa loukata kyllä muita, mutta häntä ei saa.
Doris on este suvaitsevaisuudelle ja vapaalle kirjoittamiselle. Siinä on ydinsanoma. Lue D monta kertaa. Sinä olet este. Sinua ei todellakaan rakasteta, vaan halutaan pois kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Kirjoitin kehuakseni huisin kivaa kommenttia täällä jatkuvan riitelyn keskellä. Saa suurennuslasilla etsiä asiallisia kuulumisia, niinkuin
Kiitos kun täsmensit. Jäi ensin vähän hölmistynyt mieli kommentistasi.
Hyvää joulunodotusta sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Doris on este suvaitsevaisuudelle ja vapaalle kirjoittamiselle. Siinä on ydinsanoma. Lue D monta kertaa. Sinä olet este. Sinua ei todellakaan rakasteta, vaan halutaan pois kokonaan.
Lyhyesti kiteytettynä näin on. Ilman Doriksen jankkausta ja pomottamista kaikki saisivat olla omia itseään. Hän on se este. Luuleeko hän olevansa ihailun kohde? JO on suuruusharhat! Päinvastoin, hänestä halutaan eroon. Tai hänen käytöksestään.
Uskokaa jo, ettei ole vain yksi joka haluaa muutosta tai stalkkaisi jotakin. Meitä on paljon, jotka olemme kyllästyneet Doriksen määräysvaltaan ja otteeseen teistä hyväuskoisista. Me haluamme sanavapautta, jota ei ole ketjuissa, joissa D kirjoittaa. D pilaa hyvät ketjut. Sen on loputtava.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksia hoitavat törmää usein vanhuksiin, jotka elää ihan omilla säännöillään, komentelee muita ja kiukuttelee kuin pienet lapset. Ikä ja suppea elinpiiri tehnyt tepposet. Voi olla luonnekysymyskin. Ei kaikki muutu sellaisiksi. En tarkoita näillä dementikkoja. Heillä se kuuluu sairauden kuvaan. Siinä sitä on kestämistä niin hoitajilla kuin omaisilla.
Tässä ollaan asian ytimessä. Aiemmassa ketjussa oli hyvä analyysi doriksen käytöksestä, kun taannutataan/jäädään lapen tasolle esim jaotellaan ihmiset kiltteihin ja ilkeisiin.
Kiitos hyvää! Missikohu sataa hyvin Persujen laariin. Iloiseksihan se vetää.
Vierailija kirjoitti:
Aika sotku saatiin alunperin varmaan ihan tahattomasta kuvasta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sotku saatiin alunperin varmaan ihan tahattomasta kuvasta :(
Onkohan nyt uudella missillä hyvät fiilikset, kun vähän vahingossa sai kruunun?
Perusta Doriksen haukkumisketju!
Sinne sit suollat kaikki. Saat varmaan omia koko ketjun ja nauttia täysillä!
Eikö ollutkin hieno idea, saat otsikon omaksesi :)