Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (638)
Ihan hyvää just tulin ulkoilemasta
Vierailija kirjoitti:
Yks nauttii jaarituksista ja toinen jaksaa toistaa, vai onko yksi ainoa? Kolmas?
Kannattais avata jaaritusten ketju, kun on suuri suosio luvassa: ) eihän ne juttunne nyt yhteen ketjuun sovi.
I, me, myself?
Kertokaa toki muutkin mielipiteenne
Kannattaisi avata sensuroinnin ketju. Siellä moralisoitaisi kaikkia viestejä, nimiteltäisi kirjoittajia, ajettaisi pois ja tukeduttaisi omaan erinomaisuuteen. Alaikäräja 65 v. Luonneviat toivottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä nautin ja nauran! Häiriköllä on niin sivaltavia kommentteja usein.Verbaalista pommitusta. Taitavasti kääntää D:n hyökkäyksen D:tä itseään vastaan eikä ota mitään itseensä. Taidokasta. Enkä itse ole kummankaan puolella, vaan neutraali statisti."
🤗 Tässä sinulle! Sinua ei varmasti koskaan kukaan ole halannut, kun siellä hikikomerossasi jaksat "Deestä" haikaillla joka päivä.
Verbaalinen pommitus? Samaa tautofoniaa aamusta iltaan, pitää aloittajan elossa jaarituksillaan. Joku joskus hälle vastaa ja korjaa valheitaan. Enimmäkseen kai itse komppaa itseään. Dorista en ole täällä ketjussa nähnyt, ymmärrän hyvin, ettei tuota häirikköä jaksa.
Me muut: ohitetaan asiattomat, ilmiannetaan pahimmat, kirjoitetaan kuulumisiamme, niitä asiallisia, tavallisia, mitä alussa peräänkuulutetaan. Pidetään ketju mukavana.
Ja sinäkö tuon asiallisuuden määrität?
Oli mukavaa, kun tänään ei satanut, eikä tuullut. Hyvä ulkoilupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palutuksessa tulee kaikki takaisin. Myös Doriksesta kertovat. Niin on ennen käynyt. Kiva.👏 Totuus tulee ilmi, vaikka kuinka poistelet D.🤣
Mielenkiintoista tulee luettavaa. Illan aikanakin poistunut monia viestejä, mitä olen ollut aikeissa kommentoida :(
Kadonneet viestit palasi:)
Vierailija kirjoitti:
influenssa iski, vaikka rokotus otettu
kaikki lihakset kipeät, päätä särkee, kuumetta
et ei mukavaa kuulu
Paranemisia <3 Mulla on huomenna aika rokotukseen. Ei se tietty takaa, että ei saisi koko tautia, mutta päätin sen nyt kuitenkin käydä ottamassa, kun on noi sytot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä nautin ja nauran! Häiriköllä on niin sivaltavia kommentteja usein.Verbaalista pommitusta. Taitavasti kääntää D:n hyökkäyksen D:tä itseään vastaan eikä ota mitään itseensä. Taidokasta. Enkä itse ole kummankaan puolella, vaan neutraali statisti."
🤗 Tässä sinulle! Sinua ei varmasti koskaan kukaan ole halannut, kun siellä hikikomerossasi jaksat "Deestä" haikaillla joka päivä.
Katkeruus paistaa viestistä. Ei vakuuta. Joku yrittää iskeä jotain kirjoittajaa vyön alle, mutta osuukin omaan nilkkaansa.
No mutta! Ulinastasi päätellen katkaistu sanahelinähaulikkosi lasahti omaan jalkaasi. Itse olit olevinasi nokkela ja saitkin nenillesi. Tyypillinen narsisti!
Luin eiliset ja tänäiset poistuneet viestit, mitkä katosi. Kivoja suurin osa - tosin joku haukkuminenkin palasi. Ja häirikköä kuvaileva toru.
Melkein tunnin puhelu yhden Leijonan kanssa. Olen kuulunut yhdistykseen vasta 2 kuukautta ja tää porukka pitää näköjään yhteyttä muulloinkin kuin vain Lions Clubin asioissa. Ihan mukava juttutuokio.
Kello on vasta vähän yli neljä ja ulkona jo pilkkopimeää. Huomiseksi on sentään luvattu aurinkoista säätä. Voisin melkein viedä koiran jo nyt iltalenkille, mutta se tarkoittaisi, että aamulenkki olisi noin klo 2-3 yöllä :D
Päivän mittaan olen viestitellyt kahden ystäväni kanssa asioista, joihin liittyy lainsäädäntöä. Ja tuli ketjun asianajaja mieleen. Mulla on aika hyvä tietämys sote-alan lainsäädännöstä, mutta jos pitäisi perehtyä jonkun muun alan lainsäädäntöön, niin vois olla aika puuduttavaa alkaa edes perehtyä. Lakipykälät kun on aika kimurantteja ja niissä aina viitataan johonkin muuhun lakiin tai jos ei suoraan viitatakaan, niin sanotaan, että "jos muissa laeissa ei toisin sanota" eli pitäisi aina tietää, mitähän ne muut lait sitten mahdollisesti ovat. Jos olisin vielä nuori, mutta tällä elämänkokemuksella, todennäköisesti pyrkisin oikikseen opiskelemaan. Nimittäin ihan kiinnostava ala kylläkin.
Viikonloppuna tulisi sitten 13 vuotta siitä, kun mulla se valtimo poksahti. Mietin, että pitäisköhän jotenkin juhlistaa sitä, että kuulun niiden harvojen onnekkaiden joukkoon, jotka selvisi sellaisesta hengissä. Huomenna menen kuitenkin hakemaan influenssarokotuksen ja siinä olisi Citymarket vieressä, niin voishan sieltä vaikka jotain hyvää pihvilihaa hakea. Muistaako joku, mikä oli sen naudansisäfilepihvin nimi, missä pihvi kiedottiin pekoniin?
Mukava kuiva keli pitkästä aikaa. Käveltiin taas keskustaan, repuissa paperit ja pahvit kierrätyspisteelle samalla. Joulukortit postiin, kirjastosta varaamani kirja. Se on loistava palvelu!
Siskon kanssa pitkä puhelu. Harvoin tulee soiteltua kun ollaan kaikki wa-ketjussa jossa kuulumiset kerrotaan.
Mukava kun uusi asiallinen ihminen- Villasukka on tullut ketjuun! Asianajajaa on myös kiinnostavaa lukea. Aika täydeltä kuulostaa työviikkosi.
Hyvää loppuviikkoa kaikille
💐
Vierailija kirjoitti:
influenssa iski, vaikka rokotus otettu
kaikki lihakset kipeät, päätä särkee, kuumetta
et ei mukavaa kuulu
Rokotukset = lääketehtaat nauraa koko matkan pankkiin.
Toipumista sulle.
Lammas mietit varmaan Tournedos ruokalajia, korkea sisäfilepihvi. Voi siihen kietasta pekonia (on joku tournedos henry joku versio jota paisteltiin paljon 90-luvulla) mutta klassisesti hanhenmaksaa paistettuna päälle ja madeirasås Tournedos Rossini.
Vierailija kirjoitti:
Taas poistuu viestejä, missä selvitetty asioita, useampikin on korjannut valheita.
Kuka siis täällä rajoittaa keskustelua? Kuka poistattaa kymmeniä viestejä? Kuka?
En ole nähnyt täällä ainuttakaan Doriksen viestiä, ei rajoittavaa, ei muutakaan. Näyttäkää joku todistetusti.
Tämä ei edes ole Doriksen ketju, joku muu aloitti. Miksi siis hänestä jaaritellaan jatkuvasti? Miksi muun ketjun asioita käsitellään täällä jatkuvasti?
Ihmettelen. Lähden koiran kanssa koiranilmaan. Sytyttelen kynttilöitä valaisemaan mörköpimeyttä.
Rauhaa, ihmiset. Aikuiset.
Miten sä vaan jatkat tuota valehtelua. Aikuinen sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris tämän riitelyn taas aloitti jankkaamalla häiriköistä ja kutsui heidät tänne. Etkö koskaan opi? Saakelin tyhmä. Älä vastaa mihinkään. Ei mihinkään. Se on ainoa keino, kymmeniä kertoja sinulle opetettu, mutta sinä hiivapää et opi.
Jotkut ei opi koskaan. Peili puuttuu.
Kerro, Doris, mikä muitten viesteissä ahdistaa sinua? Miksi pelkäät ja torjut tavallisia puheenaiheita, vaikka parisuhteisiin liittyviä? Miksi haluat meidän kaikkien elävän valheellisessa kuplassa, jossa kaikki on "tavallista" tai "kivaa"? Ei maailma ole sellainen. Täällä on paljon pahuutta, epäoikeudenmukaisuutta ja vääryyttä. Silti myös hyvyyttä ja oikeudenmuksisuutta.
Etkö ymmärrä, että rajoittamalla sananvapautta menet pahan puolelle? Jaottelet ihmisiä hyväksyttäviin ja ei-hyväksyttäviin. Kun menettelet
Tämän alkuviestin D taas poisti. Hän ei kestä sitä, että yhä useampi on eri mieltä ja haluaa demokratiaa tähän ketjuun.
Mitäs tässä. Ei kurjuutta kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas poistuu viestejä, missä selvitetty asioita, useampikin on korjannut valheita.
Kuka siis täällä rajoittaa keskustelua? Kuka poistattaa kymmeniä viestejä? Kuka?
En ole nähnyt täällä ainuttakaan Doriksen viestiä, ei rajoittavaa, ei muutakaan. Näyttäkää joku todistetusti.
Tämä ei edes ole Doriksen ketju, joku muu aloitti. Miksi siis hänestä jaaritellaan jatkuvasti? Miksi muun ketjun asioita käsitellään täällä jatkuvasti?
Ihmettelen. Lähden koiran kanssa koiranilmaan. Sytyttelen kynttilöitä valaisemaan mörköpimeyttä.
Lue se edellinen ketju läpi ja sen jälkeen tämä. Opit kyllä tunnistamaan Dorikseksi kutsutun. Hänet on tunnistettu useasta muustakin ketjusta. Sama tyyli, samat tavoitteet. Säälittävä tapaus tietysti, mutta ei se oikeuta mihin vaan.
Kun kiusaamistapauksia käsitellään, ei siellä mitään todistettavuutta tarvita. Moralisoinnin sijaan voisi ottaa käyttöön moraalin. Jotain rajaa nyt näihinkin puolusteluihin.
kirjoitin muutaman joulukortin ja nautiskelin herkkuja ja Linnan juhlia. Siel oli yks sukulainen ja tuttu kättelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue se edellinen ketju läpi ja sen jälkeen tämä. Opit kyllä tunnistamaan Dorikseksi kutsutun. Hänet on tunnistettu useasta muustakin ketjusta. Sama tyyli, samat tavoitteet. Säälittävä tapaus tietysti, mutta ei se oikeuta mihin vaan.
Kun kiusaamistapauksia käsit
Olen pelkästään täällä. En tunnista tapausta. Enkä ymmärrä hänestä kirjoittelua jatkuvasti, onko siis ollut kiinnostava persoona. Ymmärsin, että oli pitkäaikainen ketju
Vierailija kirjoitti:
Luin eiliset ja tänäiset poistuneet viestit, mitkä katosi. Kivoja suurin osa - tosin joku haukkuminenkin palasi. Ja häirikköä kuvaileva toru.
Minäkin selailin. Totta toriset :)
Lammas?