Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (638)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hau hau hau, vou vou vou,
siinnä on päivän työmme!
Yllä taas näyte D:n älykkyydestä.
Voisitko Lammas taas vähän ymmärtää häirikköjankkaajaa. D:n alle kerätään taas päivän monituiset kommentit. Kirjoita jotain 'viisasta' häiriköstä :)
Jos yrität houkutella häntä "mukavaksi" rivikirjoittajaksi, kannattaa harkita strategia viime kertaa paremmin. Vaikuttaa älykkäältä tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinnä on päivän työmme!
Voisitko Lammas taas vähän ymmärtää häirikköjankkaajaa. D:n alle kerätään taas päivän monituiset kommentit. Kirjoita jotain 'viisasta' häiriköstä :)
Ootkohan sä psykoosissa? Vai vaan apina-viinissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinnä on päivän työmme!
Jos yrität houkutella häntä "mukavaksi" rivikirjoittajaksi, kannattaa harkita strategia viime kertaa paremmin. Vaikuttaa älykkäältä tyypiltä.
Kiitos päivän nauruista :) älykkäältä sana sai aivan uuden merkityksen rajallisuudessaan.
Jos on joskus vaikka työelämässä törmännyt narsistisesti häiriintyneeseen ihmiseen, on helpompi ymmärtää tämän ja edellisen ketjun ongelma. Narsisti ei kykene itsereflektioon, hän ei opi eikä muutu. Narsismin juuret ovat lapsuudessa. Aikuisena asialle ei voida mitään. Sairaudentuntoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinnä on päivän työmme!
Keskikalja ja sahtikin menee, joskus paljonkin. Oisko nyt mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinnä on päivän työmme!
Jollet sitten sekoita minuun tai johonkin toiseen häirikkönä pitämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinnä on päivän työmme!
Kiitos päivän nauruista :) älykkäältä sana sai aivan uuden merkityksen rajallisuudessaan.
Sori, vasta itsekin huomasin, että tämän voi tulkita niinkin, etteivät ketjun muut kirjoittajat olisi älykkäitä. Sitä en tarkoittanut. Tarkoitin, että jos houkuttelet häntä rivikirjoittajaksi, hän näkee älykkäänä jutun läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinnä on päivän työmme!
Sori, vasta itsekin huomasin, että tämän voi tulkita niinkin, ettei
Ja minä tulkitsin tuon älykkyyden tosi 'rajalliseksi' :(
"Teet hienosti, kun nouset puolustamaan kirjoittajaa, jonka uskot joutuneen hyökkäyksen kohteeksi. Juuri niin meidän pitääkin tehdä ja selvittää mahdolliset väärinkäsitykset. Se, mitä kirjoitin resilienssistä, on mielestäni totta meidän kaikkien kohdalla, ei kenenkään yksittäisen kirjoittajan."
Kirjoitit vastauksena viestiini, että jos joka asiasta näkee jonkun piikin itseään kohtaan niin kannattaa miettiä mistä se johtuu. Ja ettei ole ok nähdä vaaroja ja uhkia kaikkialla.
Ja minä taas toivoisin, että täällä oltaisiin sen verran hienotunteisia jotenkin, että ei nostettaisi kaikkia epäkohtia tavallaan toisten silmien eteen. Mietittäisiin, että ok tuo kirjoitti harrastuksestaan ja vaikka minä tiedän 100 huonoa juttuja alaan liittyen niin antaa toisen tavallaan nauttia harrastuksestaan, koska minusta tänne ei kuulu ne asiat siinä määrin. Minäkin voisin kirjoittaa koiraharrastuksen epäkohdista useita sivuja, mutta minusta se ei kuulu tänne ja toisaalta minulle sattui hyvä koulutusryhmä ja ei mitään huonoa ollut.
Minäkin kävin myös eräässä chatissa pitkään jonka tyypit olivat mitä olivat. Näin en minäkään siellä kysellyt heidän elämästään sen enempää, koska tiesin ettei se ole helppoa ja mietin ettei se ole ok. Joku toinen olisi sinnekin kirjoittanut kaikesta ja miettinyt, että ok niitä epäkohtia on ja näin tuon ne nyt julki. Silti tuolla käydessä ymmärsi sen, että pitää kunnioittaa niitä ihmisiä jos siellä haluaa käydä. Näin tietyt asiat voisi olla hyvä jättää väliin, eikä jatkaa niistä asioista sen enempää. Ei vaikka minäkin tiedostan esimerkiksi hevosalan ongelmat kyllä.
Ja minusta en siinä mielessä taas ymmärrä sinua, koska tavallaan itsekin ylitulkitset viestiäni siinä mielessä, että minä koen asiat vaan eri tavalla kuin sinä. Sinä ajattelet niin kuin moni muu, että kirjoitetaan hevosalan epäkohdista sivutolkulla toisen harrastus viestin jälkeen ja se on ok. Minä taas mietin toisin ja ajattelen, että kirjoittaja varmaan tietää itsekin alan epäkohtia ja mitä tässä nyt oikein hakemalla haetaan ja sivutolkulla kirjoitetaan asiasta. Näin minä koen taas tuon asian tavallaan liiallisena ja olen sen verran liiankin hienotunteinen ihminen tässä etten tavallaan toivosi muille sitä kaikkea.
En minä näin itsestäni välittänyt viestiäni kirjoittaessa. Mietin lähinnä vaan asetelmaa ja sitä, että joku ei taas osaa ajatella miltä toisesta tuntuu lukea jotain viestejä. Jos sinä, vaikka kirjoittaisit jostain tärkeästä jutusta ja sitten sivutolkulla sen epäkohtia pohdittaisiin niin ehkä se on sinulle ok.
Ja minä taas mietin jaksaako esim viestin kirjoittaja itse lukea negatiivista juttua harrastukseen liittyen niin paljon vai voisiko jotain jättää sanomatta. Näin meidän maailmamme ei tavallaan kohtaa siinä mielessä. Minä mieluummin vaikenen etten loukkaa muita jos katsotaan tällaista ketjua. En minä itsestäni nyt välitä tässä asiassa yhtään ja resilienssiä on elämäni tuonut jo muuten paljon niin etten tässä olisi jos välittäisin kaikesta. En näkisi enää silloin järkeä missään jos oikein asiaa miettisin.
Lähinnä vaan helposti mietin onko joku asia ok toisen kannalta ja se näkyy elämässäni. Ja minä en halua itse arvostella sinua. Silti halusin ajatuksiani kirjoittaa. Kenenkään vastuulla ei ole tavallaan kirjoittaa niin, ettei joku luokkaantuisi, mutta joskus mietin paljon miltä muista tuntuu. Se saa miettimään esim sitä viitsiikö joku esim tänne kirjoittaa enää ratsastuksesta jos moni näkee alalla vaan huonoja juttuja. Minä taas toivoisin, että joku kirjoittaisi joten näin en viitsi liikaa toisen mainitsemaan juttuun liittyen kirjoittaa ikäviä asioita.
Miksi jatkatte samaa täällä kuin edellisessä ketjussa. Sen levyn olisi pitänyt jäädä soimaan sinne ja vaihtua toiseen uudessa ketjussa ja te pyöritätte sitä samaa täälläkin ja me tunnemme jo varmaan ne laulut. Ihmettelen vaan. Olette myös saaneet kuuluvuutta jo paljon. Kaikki osaavat viestinne ulkona. Näin eikö oikeutta ole jo jaettu teillekin. Jos sitä oikeutta kaipaatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinnä on päivän työmme!
Vaikuttaa mielestään älykkäältä, kun on koko päivän nimitellyt toista palstalla tyhmäksi, niin tunteehan sitä varmaan itsensä oikeaksi neropatiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkatte samaa täällä kuin edellisessä ketjussa. Sen levyn olisi pitänyt jäädä soimaan sinne ja vaihtua toiseen uudessa ketjussa ja te pyöritätte sitä samaa täälläkin ja me tunnemme jo varmaan ne laulut. Ihmettelen vaan. Olette myös saaneet kuuluvuutta jo paljon. Kaikki osaavat viestinne ulkona. Näin eikö oikeutta ole jo jaettu teillekin. Jos sitä oikeutta kaipaatte.
Kannatetaan. Todellakin.
Kismet puoliksi iltakahvilla. Niin hyvää, ettei sanoyuksi saa.
Vierailija kirjoitti:
Koska D tuli tänne pilaamaan tämänkin ketjun! Ja aloitti saman määräilyn täälläkin taas. Olisi pysynyt pois! Hus!
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että täällä voi kuka vaan esiintyä kenenä vaan. Kaikki, paitsi rekisteröityneet. Aiemmin on joku pöhkö allekirjoittanut toisen nimimerkillä pösilön kirjoituksensa. Kukkakimpunkin kuvalla joku kirjoitti puuta heinää. Älkää uskoko kaikkea. Mitään 'turvatiliäkään' ei ole, ja silti sadat haksahtavat huijariin.
Itse en täällä Dorista tunnista, mutta jankkaajahäiriköstä ei ole epäilystäkään. Hän pitää D:n elossa omine pakkomielteineen Dorikseen, ei voi päästää irti.
Mitään näyttöä ei Doriksen häiriköinnistä tai rajoituksista ole.
Jätetään vanha ketju, keskitytään tähän uuteen, parempaan.
Eikä poisteta turhaan, asiattomat toki.
Hyvää yötä, Jeesus myötä.
Levollisia unia.
Niinpä. Somessa moni unohtaa alkeellisimmatkin käytöstapansa. Miksiköhän?
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Kismet puoliksi iltakahvilla. Niin hyvää, ettei sanoyuksi saa.
Eikä näköjään kirjoitetuksikaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinnä on päivän työmme!
Dorishan haki nuorena keskikaljat naapurikunnasta fillarilla 10 km päästä. Hätä keinot keksii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinnä on päivän työmme!
Dorishan haki nuorena keskikaljat naapurikunnasta fillarilla 10 km päästä. Hätä keinot keksii.
Kokeiletko huomenna olla kokonaisen päivän jankuttamatta Doriksesta? Pliis. Edes yhden päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinnä on päivän työmme!
Ihan kauheeta ja järkyttävääkin!! Mä tein ysärin laman aikaan kotiviiniä. Hyi hyi mua. Lopetin, kun mun silloinen koirani - arktista rotua oleva alaskanmalamuutti - oli loppasuuna paikalla, kun lapposin viiniä käymisastiasta toiseen astiaan. Olisi nimittäin ollut aika noloa, jo sellainen isokokoinen kuormanvetokoira olisi kännipäissään tippunut rappusista.
Kiitos. Ymmärrän raivosi. Jotkut vaan ovat! Tsemppiä