Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (638)
Yks nauttii jaarituksista ja toinen jaksaa toistaa, vai onko yksi ainoa? Kolmas?
Kannattais avata jaaritusten ketju, kun on suuri suosio luvassa: ) eihän ne juttunne nyt yhteen ketjuun sovi.
I, me, myself?
Kertokaa toki muutkin mielipiteenne
Doris tämän riitelyn taas aloitti jankkaamalla häiriköistä ja kutsui heidät tänne. Etkö koskaan opi? Saakelin tyhmä. Älä vastaa mihinkään. Ei mihinkään. Se on ainoa keino, kymmeniä kertoja sinulle opetettu, mutta sinä hiivapää et opi.
Vierailija kirjoitti:
Yks nauttii jaarituksista ja toinen jaksaa toistaa, vai onko yksi ainoa? Kolmas?
Kannattais avata jaaritusten ketju, kun on suuri suosio luvassa: ) eihän ne juttunne nyt yhteen ketjuun sovi.
I, me, myself?
Et sä dooris osaa. Ei sulla ole sana hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Doris tämän riitelyn taas aloitti jankkaamalla häiriköistä ja kutsui heidät tänne. Etkö koskaan opi? Saakelin tyhmä. Älä vastaa mihinkään. Ei mihinkään. Se on ainoa keino, kymmeniä kertoja sinulle opetettu, mutta sinä hiivapää et opi.
Niinhän se alotti. Ja jankkaa taas että ei Doris ole täällä. Kun on itse yksinkertainen luulee että muutkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei löydä lukemisen arvoista täältä, sitä voi löytyä jostain toisesta ketjusta. Ei täällä ole pakko olla.
Totta tuokin. Mutta: toistaiseksi nuo mukavat kuulumiset vie voiton, katsotaan jatkossa.
Kiitos vinkistä, enpä tuota olisi itse tajunnutkaan. Eiku?
Vidduilua. Sopii ketjuun. Asiallista vidduilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä nautin ja nauran! Häiriköllä on niin sivaltavia kommentteja usein.Verbaalista pommitusta. Taitavasti kääntää D:n hyökkäyksen D:tä itseään vastaan eikä ota mitään itseensä. Taidokasta. Enkä itse ole kummankaan puolella, vaan neutraali statisti."
🤗 Tässä sinulle! Sinua ei varmasti koskaan kukaan ole halannut, kun siellä hikikomerossasi jaksat "Deestä" haikaillla joka päivä.
Voi minulla on täällä kotonakin paljon ihmisiä ympärillä ja sylissäkin monesti, ihan riitaa tulee, kenen vuoro on nyt sylitellä. En ole luulemasi häirikkö. Kaikkia luullaan häneksi. Minä nautin kielellisestä sanailusta suunnattomasti. Eikä siinä tarvitse valita puolta, voi vaan rauhassa katsella kuten tennisottelua. Kaikkea hyvää sinullekin! Lähetämme yhdessä sinulle joukkohalauksen! Huumorintajua toivomme joulupukin sinulle tuovan.
Pah ja hah! Oma huumorintajusi riittää vain tuohon "dorisjankkaukseesi", jota kukaan täysijärkinen ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I, me, myself?
Doris suuttuu oikeasti, häiriköt vaan nauraa. Se joka suuttuu, on jo hävinnyt pelin. Doris ei keksi uusia haukkumisia, toistaa aina samoja. Peli on 10-0 häiriköitten hyväksi tällä hetkellä.
influenssa iski, vaikka rokotus otettu
kaikki lihakset kipeät, päätä särkee, kuumetta
et ei mukavaa kuulu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I, me, myself?
Doris suuttuu oikeasti, häiriköt vaan nauraa. Se joka suuttuu, on jo hävinnyt pelin. Doris ei keksi uusia haukkumisia, toistaa aina samoja. Peli on 10-0 häiriköitten hyväksi tällä hetkellä.
Uskottele nyt itsellesi vaan niin. Peukuta nyt sormet ruvella omia kommenttejasi myös. Sä mitään naura! Paniikki päällä nyt vastailet itsellesi ja koko päivän jankannut Dorista. Mitä ihailtavaa "älyä"(!)
Vierailija kirjoitti:
Etsin teille jo eilen kohdan sivulla 3. Siellä alkaa se Doriksesta jankkaaminen. Hetihän häirikkö sen viestini kehumallaan vpn yhteydellään spämmäsi poistoon.
Kun ei totuus kelpaa, vaan halutaan häirintää ja riitaa.
Äläkä hauku toisia noin rumilla nimillä. Eilen nousi haloo niinkin leikkisästä sanasta kuin toope!
Kai tiedät: miksikä toista sanoo, itse on :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I, me, myself?
Uskottele nyt itsellesi vaan niin. Peukuta nyt sormet ruvella omia kommenttejasi myös. Sä mitään naura! Paniikki päällä nyt vastailet itsellesi ja koko päivän jankannut Dorista. Mitä ihailtavaa "älyä"(!)
Joopa - ei käy tuommoiset älynlahjat kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkojen ilmapiiristä ollut puhetta.
Nuorena olin yhdessä työpaikassa, missä paljon naisia, monta osastoa. Itse olin osastolla, missä itseni lisäksi oli vain miehiä. Naisvaltaisilla osastoilla oli jatkuvasti jotakin kärhämää menossa (pääasiassa keski-ikäisiä naisia). Miesten kanssa sujui työnteko hyvin, oli hyvä työskennellä heidän kanssaan.
Mikä meitä naisia oikein riivaa, kun ei tulla toimeen toistemme kanssa...
Tai oikeastaan, jotkut tulee, jotkut ei.
Vastaus tähän selviää vaikka tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
influenssa iski, vaikka rokotus otettu
kaikki lihakset kipeät, päätä särkee, kuumetta
et ei mukavaa kuulu
Kiitos tästä viisaudesta tänne hullujenhuoneeseen riitelyyn.
Toipumista:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin teille jo eilen kohdan sivulla 3. Siellä alkaa se Doriksesta jankkaaminen. Hetihän häirikkö sen viestini kehumallaan vpn yhteydellään spämmäsi poistoon.
Kun ei totuus kelpaa, vaan halutaan häirintää ja riitaa.
Äläkä hauku toisia noin rumilla nimillä. Eilen nousi haloo niinkin leikkisästä sanasta kuin toope!
Kai tiedät: miksikä toista sanoo, itse on :)
Tsekatkaa, älkääkö laskeko luikuria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I, me, myself?
Kielenkäyttö kertoo älykkyydestä. Taitavaa täällä joillain. Ei voi kuin ihailla.
Vierailija kirjoitti:
"Minä nautin ja nauran! Häiriköllä on niin sivaltavia kommentteja usein.Verbaalista pommitusta. Taitavasti kääntää D:n hyökkäyksen D:tä itseään vastaan eikä ota mitään itseensä. Taidokasta. Enkä itse ole kummankaan puolella, vaan neutraali statisti."
🤗 Tässä sinulle! Sinua ei varmasti koskaan kukaan ole halannut, kun siellä hikikomerossasi jaksat "Deestä" haikaillla joka päivä.
Katkeruus paistaa viestistä. Ei vakuuta. Joku yrittää iskeä jotain kirjoittajaa vyön alle, mutta osuukin omaan nilkkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I, me, myself?
Kielenkäyttö kertoo älykkyydestä. Taitavaa täällä joillain. Ei voi kuin ihailla.
Joo, mäkin tykkään pitkiksestä, kukkakimpusta, lampaasta, villahoususta, asianajajasta... monesta muusta. Heillä on aina uusia kuulumisia, usein värikkäästi kerrottuna.
On ilo lukea. Sit on toisenlaisia raapustuksia.
Tykkäsin myös siitä muistelijasta ja uni-immeisestä. Niitä ei saa mainita edes, kun viesti katoaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Työrauha. Monessa paikassa on ollut kiusaamista, pois sulkemista porukasta. Yhdessä paikassa kiusaaja sai jäädä ja jatkaa. Ympäriltä lähti neljä, sanoi syyksi tuon kiusaajan. Mitään ei asialle tehty, jotain keskusteluja oli työsuojeluvaltuutetun kanssa. Sinne jäivät neuvottelemaan, kun minä lähdin.
Usein käy näin. Viralliset selvittelyt työpaikoilla ja kouluissa on tehottomia, usein silmänlumetta työpaikan tai koulun selustan turvaamiseksi.
Kiusaajaan toimii vaan hänen omat oppinsa.
Voi minulla on täällä kotonakin paljon ihmisiä ympärillä ja sylissäkin monesti, ihan riitaa tulee, kenen vuoro on nyt sylitellä. En ole luulemasi häirikkö. Kaikkia luullaan häneksi. Minä nautin kielellisestä sanailusta suunnattomasti. Eikä siinä tarvitse valita puolta, voi vaan rauhassa katsella kuten tennisottelua. Kaikkea hyvää sinullekin! Lähetämme yhdessä sinulle joukkohalauksen! Huumorintajua toivomme joulupukin sinulle tuovan. Oletko jo kirjoittanut pukille?