Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se ei ole miesvihaa, että nainen ei halua pariutua miehen kanssa

Vierailija
04.12.2025 |

Kyse on yksinkertaisesti kustannus-hyöty -analyysistä. 

Miksi ryhtyä johonkin, mistä saa takaisin vähemmän kuin itse antaa, ja mikä heikentää elämänlaatua eikä paranna sitä?

Älkää miehet ottako tätä niin tunteellisesti. Tiedätte mitä tehdä, jos haluatte muuttaa tilannetta. Pallo on teillä.

N007

Kommentit (786)

Vierailija
761/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimaantuneena naisena en tarvitse miehiä mihinkään. N23

Odotahan kymmenen vuotta. Loppuu se voimaantuminen ja alkaa yksinäisyys, kun kaikki ympärillä ovat perheellisiä ja sinä ainoa voimaantunut kavereiden lasten synttäreillä. 

Eivät kaikki ole syrjäytyneitä. Monet ovat aivan onnellisia sinkkuina, ja ihanahan niiden ystävien lapsiakin on nähdä. Meillä ainakin porukassa on mukana sekä lapsellisia että lapsettomia, aivan tyytyväisinä sekaisin. Kesällä kävimme yhdessä lomareissulla isommalla porukalla ja siellä oli monenlaisissa elämäntilanteissa olevia mukana. Miehiä, naisia, lapsia. 

Kahviloissa näemme toisiamme vaihtelevilla porukoilla ehkä kerran viikossa, aina ei kaikki mukaan ehdi. 

Sanoisin että lapsettomilla on huomattavasti vilkkaampi sosiaalinen elämä kuin lapsellisilla. On teatterikäyntejä, lomia, illanistujaisia, yhteisiä pyöräretkiä, pikninkejä ja mökkeilyä. 

Vierailija
762/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset eivät kykene myöntämään, että ovat jopa pahempia kuin yksikään mies. Selittää, miksi jopa tuomituilla rikollisilla on naisia jonoksi asti. Yksikään täysjärkinen ihminen ei ryhtyisi minkäänlaiseen kanssakäymiseen vaikkapa tuomitun murhaajan kanssa."

Siis nämä naiset ovat mielestäsi pahempia kuin ne murhaajamiehet? :D

Naivat tietoisesti murhaajamiehiä. Hankkivat niille lapsia. Ei tarvitse luulla mitään.

Millä logiikalla nämä naiset ovat pahempia kuin miehet, jotka tietoisesti vievät hengen toisilta ja niin ikään tietoisesti tekevät lapsia kärsimään mielisairaista vanhemmista?

Hänen logiikkansa mukaan, koska he ovat naisia.

Jos nainen valitsee jännämiehen, hän tekee väärin. Jos nainen on varovainen, hän tekee silloinkin väärin. 

Hänen mielestään naiset ei voi tehtä mitään oikein ja ovat viallisia ihan vaan sukupuolensa vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se käärme pure, jos ei astu sen päälle tai muuten mene härppimään.

jos sairaita ihmisyksilöitä ryhtyy pelkäämään, niin ei kannata poistua kotoa. Tai no, voi se tulla kotoakin hakemaan. Sukupuolella ei ole väliä. Joskus on vain huono tuuri.

Kyllä se puree jos liian lähelle askeltaa ja se siitä triggeröityy. 

Vierailija
764/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha taas tällainen ketju. 

Vihatkaa ihan rauhassa toisianne, minä lähdenkin tästä rakastelemaan.

Vierailija
765/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain naiset saavat loukkaantua yksittäisistä tapauksista epäasiallisesti käyttäytyviä miehiä.

Tosin, se selittää miksi ette löydä ketään, tehän kävelette avain nyrkissä valmiina lyömään ohikulkijaa

Valmiina lyömään oleminen ja turvan hakeminen vaarallisen tilanteen varalle ovat aivan eri asioita. 

Ratkaiset siis asian olemalla aina valmis lyömään.

Koska se on helpompaa.

Ei aina, ainoastaan vaarallisessa tilanteessa. 

Oletat jo kaikkia miehiä vaarallisiksi. Olet jo tehnyt sen päätöksen.

Päätä sä nyt, pitääkö niitä miehiä varoa vai ei? Jos ei varo, sä valitat. Jos varoo, sä valitat. 

Jännämiehiä pitäisi osata varoa, mutta tätä sankaria ei... Vaikka itse on juuri sellainen jännämies joka väkivallalla naisia kohtaan fantasioi... 🤮

Vierailija
766/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimaantuneena naisena en tarvitse miehiä mihinkään. N23

Odotahan kymmenen vuotta. Loppuu se voimaantuminen ja alkaa yksinäisyys, kun kaikki ympärillä ovat perheellisiä ja sinä ainoa voimaantunut kavereiden lasten synttäreillä. 

Itse kyllä näin kolmekymppisenä rakastan tätä rauhaa, kun kaikki ovat kadonneet perhekuvioihinsa. Mulle riittää muutama ystävä, joita näkee muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
767/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset eivät kykene myöntämään, että ovat jopa pahempia kuin yksikään mies. Selittää, miksi jopa tuomituilla rikollisilla on naisia jonoksi asti. Yksikään täysjärkinen ihminen ei ryhtyisi minkäänlaiseen kanssakäymiseen vaikkapa tuomitun murhaajan kanssa."

Naurahdin hieman, kunnes tajusin että tietämälläni törkeästä raiskauksesta tuomitulla miehelläkin on näköjään nykyään uusi tyttöystävä. Eipä ole ainakaan kauhea incel.

Jos miesten tulee muuttua yhteiskunnassa, niin myös naiset voivat siihen vaikuttaa parinvalinnassaan.

Eivät osaa

Nämä palstan miehetkään eivät osaa varoa ikäviä naisia kun näin surkeita kokemuksia naisista on. 

Vierailija
768/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin hieman, kunnes tajusin että tietämälläni törkeästä raiskauksesta tuomitulla miehelläkin on näköjään nykyään uusi tyttöystävä. Eipä ole ainakaan kauhea incel.

Jos miesten tulee muuttua yhteiskunnassa, niin myös naiset voivat siihen vaikuttaa parinvalinnassaan.

Eivät osaa

Nämä palstan miehetkään eivät osaa varoa ikäviä naisia kun näin surkeita kokemuksia naisista on.

Ja hehän näissä ketjuissa ilmoittavat, että miehet kokevat miesten taholta enemmän väkivaltaa kuin naiset, eli eivät osaa välttää myöskään ikäviä miehiä.

Vierailija
769/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät osaa

Nojaaaa, tuon ulisevan palstaIncelin ja useimpien miesten välillä ainoa yhteinen nimittäjä lienee sukupuoli. 

Vierailija
770/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä en tapaile suomalaisia naisia. Heillä ei ole mitään annettavaa, vaan ovat pelkkä kuluerä ja riesa.

M41

Hassua, minusta suomalaiset miehet ovat kuluerä ja riesa.

No niin, mitä tästä opitaan? Eikö tämä finanssipuoli olis hyvä selvittää ihan ensiksi?

Vierailija
771/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tunne-elämä on täynnä paradokseja?

Mutta niin on miehenkin. Jos lähentelet, olet iljettävä sika, kähmijä ja kusipää. Jos et yritä, olet homo, vässykkä ja tunnekylmä. Lisäksi sairaalloisen nuuka, jollet maksanut sitä vihreää teetä.

Ja, kahvilamies paikalla. 😂

Se on varmaan jossain nurkkapöydässä tuijottamassa naisia näin perjantai-iltana ja kihisee kiukusta kun kukaan ei tule häntä sieltä hakemaan... 

Vierailija
772/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä en tapaile suomalaisia naisia. Heillä ei ole mitään annettavaa, vaan ovat pelkkä kuluerä ja riesa.

M41

Hassua, minusta suomalaiset miehet ovat kuluerä ja riesa.

No niin, mitä tästä opitaan? Eikö tämä finanssipuoli olis hyvä selvittää ihan ensiksi?

Siksihän sinne kahvilaan halutaan niille treffeille. Jos ei mies itselleen raaski kahvia ostaa niin ei jatkoon. 

Vierailija
773/786 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut osakseni tappo-ja väkisinotto uhkauksia, koska totesin ääneen etten halua miestä. Sain viikolla yhden naisen vihat niskoilleni. Vaimoille myös yksi juttu: kukaan ei pakota postaamaan mitään someen. Te olette edesauttamassa sinkkuuden lisääntymistä. Valtaosa ei halua kuolla pystyyn tylsistyttävän kumppanin takia, tai kärsiä laillistetusta hyväksikäytöstä saunaillan päätteeksi. Kotikin pysyy huomattavasti nätimpänä.

Vierailija
774/786 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis miehet eivät osaa elää tyytyväisinä ilman naista? Voiko joku mies rehellisesti vastata tähän?

Tiedän, että naiset ovat tyytyväisiä ilman miestä. Tämä on selvää siitä, että ensinnäkin tunnen useita sinkku- tai eronneita tai leskinaisia, jotka nauttivat elämästään täysillä, sekä tutkimus osoittaa näin. Sen sijaan sekä tilastot että empiirinen kokemus näyttää, että parittomat miehet ensinnäkin kuolevat nuorempina sekä ovat masentuneempia kuin naisen kanssa pariutuneet miehet.

Miksi mies ei kestä ilman naista, mutta nainen on tyytyväinen elämäänsä ilman miestä?

Tämä oikeasti kiinnostaa minua. Älä suutu tästä vaan vastaa rehellisesti, mies.

Itse olen varmaan sieltä pahnan pohjalta, täyskokematon ikää jo päälle 30, mutta vastataan. Itsellä se on kait vaan (epärealistinen) odotus mitä parisuhde voisi olla parhammillaan ja mitä se toisi elämään.

Saisi tehdä jotain toiselle, pitäisi ottaa huomioon muutakin kuin itsensä joka nyt hoituu minimaalisella ylläpidolla. Kosketuksen kaipuu, saada ja antaa, on aivan hirveä. Saisi vihdoinkin tietää mitä se romanttinen rakkaus on. Viettää aikaa yhdessä oli se sitten ruuanlaittoa tai reissu jonnekin.

No miksi olen tässä tilanteessa? Lapsuuden tapahtumat tuhosivat itsetuntoni, vanhemmat olivat jatkuvasti eroamassa joten heiltä ei tullut hyvää mallia mitä parisuhde on. Muutamat tapahtumat tekivät minusta yleisesti epäluuloisen ihmisiä kohtaan - alan luottaa ja lämmetä hyvin, hyvin, hyvin hitaasti.

Yritykset pyytää treffeille, ei positiivista vastausta koskaan ja deittiäpit, no tyhjän saa pyytämättäkin. 

Siinäpä se soppa kokonaisuudessaan. Eipä nuo terapiat ole auttaneet. Välillä olen miettinyt, että pitäisikö hankkia masennuslääkeresepti ja toivoa, että se tappaisi viimeisetkin tunteet ja olisi sitten pelkkä täällä laahustava tyhjä kuori, kun en itseäni uskalla listiä.

Vierailija
775/786 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen varmaan sieltä pahnan pohjalta, täyskokematon ikää jo päälle 30, mutta vastataan. Itsellä se on kait vaan (epärealistinen) odotus mitä parisuhde voisi olla parhammill

Asia valitettavasti menee niin, että ennen kuin on itsenäisesti tyytyväinen omaan elämäänsä, sitä parisuhdetta on todella vaikeaa löytää. 

Masentuneeseen ja itsesäälissä rypevään ihmiseen on todella vaikea ihastua, ja ei sellainen tuo toisten ihmisten elämään mitään sellaista positiivista iloa ja onnea että suhde pääsisi alkamaan. Päin vastoin, sellainen ihminen on raskasta seuraa ja syö toisilta energiaa. Rakkautta on siitä äärimmäisen vaikeaa lähteä rakentamaan. 

Sitten kun on itsenäisesti onnellinen ja tyytyväinen, luo ympärilleen sellaista energiaa että muut kiinnostuvat. 

Vierailija
776/786 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen varmaan sieltä pahnan pohjalta, täyskokematon ikää jo päälle 30, mutta vastataan. Itsellä se on kait vaan (epärealistinen) odotus mitä parisuhde voisi olla parhammill

Asia valitettavasti menee niin, että ennen kuin on itsenäisesti tyytyväinen omaan elämäänsä, sitä parisuhdetta on todella vaikeaa löytää. 

Masentuneeseen ja itsesäälissä rypevään ihmiseen on todella vaikea ihastua, ja ei sellainen tuo toisten ihmisten elämään mitään sellaista positiivista iloa ja onnea että suhde pääsisi alkamaan. Päin vastoin, sellainen ihminen on raskasta seuraa ja syö toisilta energiaa. Rakkautta on siitä äärimmäisen vaikeaa lähteä rakentamaan. 

Sitten kun on itsenäisesti onnellinen ja tyytyväinen, luo ympärilleen sellaista energiaa että muut kiinnostuvat. 

Elän kyllä omasta mielestäni ihan tyytyväistä, itsenäistä elämää, on töitä, muutamat hyvät ystävät jne.

Ei minua nämä ajatukset niin usein riivaa, kunhan joskus muistuttavat olemassaolollaan ja tällöin, jos olen huonossa mielentilassa tuntuu vaan, että kaikki romahtaa taas päälle ja taas joutuu kokemaan oman surkeutensa muihin verrattuna. Aina tietenkin voisi olla huonommin.

Kyllähän sitä ystäviä tapaa sun muuta, mutta en kehtaa heitä vaivata näillä ongelmillani enää. Tietävät jo. Mukavampi keskittyä joihinkin muihin aiheisiin.

Ehkä eniten rassaa vaan tämä "hiljaisuus" ja "kylmyys". Heräät, on hiljaista, tulet töistä, on hiljaista. Ei ole kumppania jota ilahduttaa päivän aikana siinä ja silloin. On vaan myös semmoinen "sisältä kylmä" olo, kait se on sisällä kalvava suru, tajuaminen, että ei romanttinen rakkaus ole keltään naiselta velvollisuus minua kohtaan ja parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus.

Onhan siinä tavallaan konflikti, järjen mukaan looginen asia, mutta tunteet eivät halua sitä myöntää, ainakaan vielä.

No, olipahan paasaus, mutta helpotti hiukan, kun sai kirjoittaa. 

Vierailija
777/786 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertakaikkiaan kummallinen aloitus en ihmettele, jos naisvaltaisilla aloilla ei tulla toimeen keskenään. 

Naiset ei tule toimeen edes keskenään. Jotenkin hankalia ja pikkusieluisia. Joitain harvoja poikkeuksia on. En viihdy naisseurassa. Olen nainen.

Pickmeeeeeeee...

Olen naisvaltaisella alalla ja hyvin tulen toimeen toisten naisten kanssa. Taitaa siellä ongelma olla peilissä.

Vierailija
778/786 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mikä ihmeen velvollisuus naisella on pariutua? 

Feminismin saatua valtaa, se on liittoutunut länsimaista miestä vastaan. Feministeille sopii se, että länsimainen mies menettää asemansa maailmassa. Tämä siitä huolimatta, että uudet vaihtoehdot ovat feministeille vielä huonommat.

Naiset eivät ole huolissaan turvallisuudestaan eikä heiltä voi odottaa lojaalisuutta, koska naiset ovat opportunisteja ja he liittoutuvat sen miehen kanssa, joka voi tarjota suurimmat resurssit. Siksi naiset eivät ole joutuneet pitämään huolta turvallisuudestaan tai käymään sotia. Naiset eivät ole vastanneet omasta turvallisuudestaan ja ovat siksi tarvineet miehen huolehtimaan turvallisuudestaan.

Naiset eivät pysty puolustamaan edes itseään, niin miten he pystyisivät puolustamaan yhteiskuntaa tai perhettään. Naiset eivät sodi ja siksi na

Joku on nyt niin ihastunut tähän piiiitkään vuodatukseen, et jakaa samaa tekstiä joka ketjussa😂 Onkohan maksettu trolli, vai hyödytön hölmö?

Vierailija
779/786 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en masentuneena ollessani vellonut itsesäälissä vaan eristäydyin. Tietenkään en silloin löytänyt kumppania, en edes etsinytkään.

Vierailija
780/786 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertakaikkiaan kummallinen aloitus en ihmettele, jos naisvaltaisilla aloilla ei tulla toimeen keskenään. 

Naiset ei tule toimeen edes keskenään. Jotenkin hankalia ja pikkusieluisia. Joitain harvoja poikkeuksia on. En viihdy naisseurassa. Olen nainen.

Pickmeeeeeeee...

Olen naisvaltaisella alalla ja hyvin tulen toimeen toisten naisten kanssa. Taitaa siellä ongelma olla peilissä.

Mä tiedän paljon hankalia naisia, mutta tiedän myös paljon hankalia miehiä Ei riipu sukupuolesta. Eikä noiden kanssa tarvi vapaa-ajalla hengata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän