Omituisempia sääntöjä joita asuinkumppanisi (puoliso,kämppis,vanhempi) on vaatinut noudattamaan?
Eksä ei antanut huuhtoa lasten vesivärien pensseleitä keittiön lavuaarissa eikä suostunut kissanruokien säilytykseen ihmisten ruokien kanssa samassa kaapissa,hirveä huuto tuli kerran kun kissanraksut olivat murojen vieressä!
Elämäni viisain päätös oli ottaa kissa,lapset ja lähteä..
Kommentit (28)
Aina kun tulee ulkoa sisälle pitää imuroida eteinen. Aluksi tuntui oudolta, mutta olen jo tottunut.
Äitipuoli huusi punaisena verhoista ja matoista ja suoristeli niitä joka päivä pitkän aikaa.
Exä jaotteli meidän astiat ja ruokailuvälineet omiin hyllyihin. Kauhea huuto seurasi, jos otti häneltä pikkulusikkaakaan.
Minun tavarat täytyi olla kaapissa tms piilossa katseilta, hänen harrastus romuja lojui pitkin kämppää, jopa WC:ssä.
On ex nykyään
Verhot oltava kiinni, kun valot, sitten vimmastuin, kun oli työmatkalla, reväytin ne auki. Tästä tuli palautetta hänen lähipiiriltään, hän tuli keskellä viikkoa yhdeksi yöksi kotiin tarkistamaan.
Lapsuuskoti. Aikuiset sai käyttää ekan kerroksen vessaa,lasten piti mennä kellarin vessaan.
Parvekkeella ei saa puhua, ettei naapurit häiriinny.
Solukämppiksen mielestä keittiössä olisi saanut touhuta vasta yhdeksän jälkeen aamulla, jotta hän saa nukuttua pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Verhot oltava kiinni, kun valot, sitten vimmastuin, kun oli työmatkalla, reväytin ne auki. Tästä tuli palautetta hänen lähipiiriltään, hän tuli keskellä viikkoa yhdeksi yöksi kotiin tarkistamaan.
Ai, sinä tykkäät olla näyteikkunassa?
Juusto pitää aina kääntää leikatessa tai muuten siitä tulee lopulta litteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, sinä tykkäät olla näyteikkunassa?
Ehkä tässä oli tuo kyttäysaspekti. Ovatkothan jotain vähemmistöjä, kun lähipiiri tarkkailee?
Olen itse se outo. OCD varmaan osasyynä, tai onkin.
Vahtaan, ettei töpselit ole seinässä turhaan, lakaisen lattiaa ja pyyhin tasoja melko uskonnollisesti, olen todella tarkka tiskaamisesta ja olenkin ainoa joka tiskaa. Eläimet ei saa nuolla astioita tai ihmisten käsiä. Tuo viimeinen on miehellekin onneksi aika itsestäänselvä, mutta kun ystävä oli oman koiransa kanssa käymässä niin vetivät suunnilleen kielareita sen hauvan kanssa ja yritti villitä omatkin koirani "pussaamaan" häntä 🥲
Jynssäsin niitä koiran nuolemia kulhoja ja lautasia varmaan kaksi tuntia, ja välillä kiehuvalla vedellä, kunnes olin varma että ne ovat oikeasti taas puhtaat...
Ja ei, en ollut törppö ja estänyt häntä antamasta niitä astioitaan koiransa "tiskattavaksi".
Ex valitti jos join mehua kahvimukista. Minulle se oli ihan sama mistä mehunsa hörppii,exälle ei.
Vierailija kirjoitti:
Parvekkeella ei saa puhua, ettei naapurit häiriinny.
varsin huomaavaista
Vierailija kirjoitti:
Ex valitti jos join mehua kahvimukista. Minulle se oli ihan sama mistä mehunsa hörppii,exälle ei.
Joillekin kaikki kategoriat ovat tärkeitä. Minuakin ihmetellään, koska käytän makuuhuoneeksi kaavassa merkittyä työhuoneena ja nukun olohuoneessa.
- En olisi saanut mennä jäätelöautolle koska meillä oli lakuja
- En olisi saanut mennä suihkuun koska edellisiltana olin saunonut
- En olisi saanut katsoa kiinnostavaa elokuvaa koska hän nukkui
Entinen avomies. Ei ole ikävä.
Tarpeiiaan on käytävä aina juhlapäivinä vessassa. Ja pestävä hampaat. Molennat.
Ei outoja välttämättä mutta vähän fanaattisia. Kuten syötävä joku ruoka juuri tänään, vaikka huomenna menisi vasta vanhaksi. Mitta pakko tai saattaa tulla turpiin huomenna, jos vielä kaapissa.
Naisystävä käski aina piereskelemään parvekkeelle,
Ei. Tämä on mun asunto, jossa vain minä määrään. Joille ei tämä kelpaa, moido. Olen lempannut viimeisen kymmenen vuoden aikana kolme äijää.