Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se ei ole miesvihaa, että nainen ei halua pariutua miehen kanssa

Vierailija
04.12.2025 |

Kyse on yksinkertaisesti kustannus-hyöty -analyysistä. 

Miksi ryhtyä johonkin, mistä saa takaisin vähemmän kuin itse antaa, ja mikä heikentää elämänlaatua eikä paranna sitä?

Älkää miehet ottako tätä niin tunteellisesti. Tiedätte mitä tehdä, jos haluatte muuttaa tilannetta. Pallo on teillä.

N007

Kommentit (786)

Vierailija
701/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Jos et halua lainkaan pariutua miehen kanssa, niin ehkä olet vaan lesbo? Ei siinä mitään pahaa ole.

Se pariutuminenmiehen kanssa ei ole meidän naisten elämän tavoite, toisin kuin teillä miehillä se, että pääsee pariutumaan on elinehto. Sori. Ja sitäpaitsi,meille naisille olisi parempaa olla lesboja. Parisuhde naisen kanssa antaisi enemmän,kuin suurimman osan miehistä kanssa. Kannattaa miettiä tätä sinukin kun seuraavan kerran onanoit itsesi yksin uneen. 

Miehen kirjoittama...tai siis "miehen". Pikkulapsi taitaa olla.

Vierailija
702/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Ei sekään ole naisvihaa ettei mies halua pariutua naisen kanssa. 

Mies saattaa haluta pariutua naisen kanssa vaikka vihaakin tätä. Sukupuolet eroavat tässä.

Tämä on kyllä omituista. Jos mies vihaa naisia, hän silti hakeutuu näiden lähelle ja pyrkii jopa parisuhteeseen, jossa sitten kohtelee naista huonosti. Jos taas nainen vihaa miehiä, hän haluaa kerta kaikkiaan pysytellä erossa näistä, mikä on loogisempaa. Kaikesta päätellen siis miehet saavat energiaa naisten huonosta kohtelusta, naiset taas saavat sitä pysymällä miehistä kaukana.

Mitä intissä tuli huomattua melkein 20 vuotta sitten, niin ne naisista ilkeimmin puhuneet miehet olivat kyllä ihan parisuhteessa naisen kanssa. Että eivät ainakaan mitään inceleitä

Naiset eivät kykene myöntämään, että ovat jopa pahempia kuin yksikään mies. Selittää, miksi jopa tuomituilla rikollisilla on naisia jonoksi asti. Yksikään täysjärkinen ihminen ei ryhtyisi minkäänlaiseen kanssakäymiseen vaikkapa tuomitun murhaajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toivottavasti sairastut syöpään, ja päädyt naisten antaman hoidon armoille, ja katotaan sitten kuinka tuottava yksilö olet siinä vaiheessa. Toivottavasti ymmärrät edes hävetä noin typerää kommenttia."

Tämäkö ei ole vihaa? Toivoa toiselle vakavaa sairastumista?

Mielestäni tuo on vihaa - ja rumaa käytöstä, mutta yksilöä kohtaan, ja sen kyseisen yksilön provosoinnin aikaansaama reaktio.

Miesvihaa tuo ei ole. 

Vierailija
704/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain naiset saavat loukkaantua yksittäisistä tapauksista epäasiallisesti käyttäytyviä miehiä.

Tosin, se selittää miksi ette löydä ketään, tehän kävelette avain nyrkissä valmiina lyömään ohikulkijaa

Valmiina lyömään oleminen ja turvan hakeminen vaarallisen tilanteen varalle ovat aivan eri asioita. 

Ratkaiset siis asian olemalla aina valmis lyömään.

Koska se on helpompaa.

Ei aina, ainoastaan vaarallisessa tilanteessa. 

Vierailija
705/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut tätä keskustelua eilisiltana ja tänään. Näyttää että täällä on yksi tyyppi pääasiassa haukkumassa naisia. Eikö hänellä ole muuta elämää? Surullista jos haukkuminen on jonkun elämän tarkoitus. Tai että asiallinen muistutus siitä mikä ei ole miesvihaa nosti noin suuret tunteet.

Eikös tuo tarkoita, että niitä naisia onkin sitten aikas monta? Kaikki haukkumassa miehiä. Yksi "mies" : "kaikki naiset sitätätä". Monta naista: "kaikki miehet sitätätä". Jopa yksinkertaisempi tajuaa, keillä se ongelma on.

Vierailija
706/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on yleensä se joka heikentää miehen elämänlaatua, ovat aivopestyjä ja kaiken lisäksi kaiken maailman tositv hömpät kiinnostaa.

Monet miehetkin on aivopestyjä. Luulevat esimerkiksi että naista voi kohdella miten vain. Ei kaikki mutta monet.

Vai olisiko sittenkin harvat?

Määrittele monet.

Monet naiset nimittäin tappaa vastasyntyneet vauvansa. Ei kaikki tietenkään.

Mutta monet.

No esimerkiksi täällä palstalla on joka päivä aivopestyjen kirjoituksia miten nainen on miestä huonompi ja ansaitsee huonon kohtelun. Vai onko kaikki saman reppanan kynästä?

Todennäköisesti on. Yllättäkääkö se sinut?

-eri (ei se yksi)

Ps. Niitä naisia onkin useita...

Vierailija
707/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja minkähän kumman vuoksi naiset olisi "loukattuja"?"

Minkähän kumman vuoksi a) siitä pitää syyttää kaikkia miehiä ja b) se oikeuttaa loukkaamaan muita?

a) syytämme deluluja palstaincelijä b) metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan 

Juuri niin. Metsä vastaa. Saat sitä pskaa koska annat vain pskaa...

Hienoa, että ymmärrät 

Sinulta se taisi mennä kokonaan ohi...

Vierailija
708/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toivottavasti sairastut syöpään, ja päädyt naisten antaman hoidon armoille, ja katotaan sitten kuinka tuottava yksilö olet siinä vaiheessa. Toivottavasti ymmärrät edes hävetä noin typerää kommenttia."

Ihmiselle, joka piti sairaanhoitajia tarpeettomina. Ilmeisesti hän ei ymmärrä näiden tarpeellisuutta muuten, kuin kokemalla itse vakavan sairauden.

Se että toivoo toisille pahaa on osoitus omasta sairaudesta...

Vierailija
709/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain naiset saavat loukkaantua yksittäisistä tapauksista epäasiallisesti käyttäytyviä miehiä.

Tosin, se selittää miksi ette löydä ketään, tehän kävelette avain nyrkissä valmiina lyömään ohikulkijaa

Valmiina lyömään oleminen ja turvan hakeminen vaarallisen tilanteen varalle ovat aivan eri asioita. 

Koska se on helpompaa.

Etkö itse ole valmis puolustautumaan jos joku sinuun käy käsiksi?

Eron naisten kohdalla on se, että miehet yleensä ovat suurempia ja vahvempia, ja ilman tuollaista ylimääräistä apua naisella on aika heikko asema puolustautua. Miehelle yleensä riittää oma keho puolustautumiseen. 

Vierailija
710/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun mielestäni on aivan looginen päättely, että jos ei saa mukavaa kohtelua osakseen niin silloin todennäköisesti itse ei ole kovin mukava. 

Suurin osa ihmisistä kuitenkin on hyväntahtoisia, ja kohtelevat toisia mukavia ihmisiä myös mukavasti. Itse asiassa ne kiukkupussitkin yleensä kohtelevat mukavasti jos heille itsellä vain riittää kärsivällisyyttä olla mukava."

Sinun kannattaisi käydä ulkona joskus. Toisaalta, ehkä sinulla on sellainen olemus, että se ei automaattisesti laukaise naisissa tuota vihaa. Minussa ilmeisesti on jokin, joka saa aikaan psykoottista käytöstä naisessa. Olisi kiva tietää, mikä tuo asia on.

Vierailija
711/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo on vihaa - ja rumaa käytöstä, mutta yksilöä kohtaan, ja sen kyseisen yksilön provosoinnin aikaansaama reaktio.

Miesvihaa tuo ei ole. 

Puhuinko miesvihasta?

Vierailija
712/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on yleensä se joka heikentää miehen elämänlaatua, ovat aivopestyjä ja kaiken lisäksi kaiken maailman tositv hömpät kiinnostaa.

Monet miehetkin on aivopestyjä. Luulevat esimerkiksi että naista voi kohdella miten vain. Ei kaikki mutta monet.

Vai olisiko sittenkin harvat?

Määrittele monet.

Monet naiset nimittäin tappaa vastasyntyneet vauvansa. Ei kaikki tietenkään.

Mutta monet.

No esimerkiksi täällä palstalla on joka päivä aivopestyjen kirjoituksia miten nainen on miestä huonompi ja ansaitsee huonon kohtelun. Vai onko kaikki saman reppanan kynästä?

Todennäköisesti on. Yllättäkääkö se sinut?

-eri (ei se yksi) 

Oletko koskaan kuullut todennäköisyyslaskennasta? 

Vierailija
713/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on helpompaa.

Oletat jo kaikkia miehiä vaarallisiksi. Olet jo tehnyt sen päätöksen.

Vierailija
714/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on. Yllättääkö se sinut?

-eri (ei se yksi)

Kirjoitusvirhe...

Vierailija
715/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on helpompaa.

Oletat jo kaikkia miehiä vaarallisiksi. Olet jo tehnyt sen päätöksen.

En. Ainoastaan niitä jotka käsiksi käyvät. En vaan voi etukäteen tietää kuka miehistä niin toimii. Suurin osa miehistä on hyviä tyyppejä.

Kukaan ei ota karkkia kulhosta, josta tietää yhden karkin olevan myrkytetty. 

Vierailija
716/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minun mielestäni on aivan looginen päättely, että jos ei saa mukavaa kohtelua osakseen niin silloin todennäköisesti itse ei ole kovin mukava. 

Suurin osa ihmisistä kuitenkin on hyväntahtoisia, ja kohtelevat toisia mukavia ihmisiä myös mukavasti. Itse asiassa ne kiukkupussitkin yleensä kohtelevat mukavasti jos heille itsellä vain riittää kärsivällisyyttä olla mukava."

Sinun kannattaisi käydä ulkona joskus. Toisaalta, ehkä sinulla on sellainen olemus, että se ei automaattisesti laukaise naisissa tuota vihaa. Minussa ilmeisesti on jokin, joka saa aikaan psykoottista käytöstä naisessa. Olisi kiva tietää, mikä tuo asia on.

Käyn ulkona ihmisten ilmoilla päivittäin. Suuri enemmistö ihmisistä on mukavia, sukupuoleen katsomatta. Mieheni sanoi samaa kun juuri kysyin. 

Vierailija
717/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkö itse ole valmis puolustautumaan jos joku sinuun käy käsiksi?

Eron naisten kohdalla on se, että miehet yleensä ovat suurempia ja vahvempia, ja ilman tuollaista ylimääräistä apua naisella on aika heikko asema puolustautua. Miehelle yleensä riittää oma keho puolustautumiseen. "

Olen joutunut puolustautumaan jo 7 vuotiaasta lähtien. Tuolloin oli eka kerta kun minua on naiset ahdistelleet. Tietääkseni ensimmäinen kerta. Siitä huolimatta en vihaa ketään. Viha ei ratkaise mitään.

Jos jotain, minua lähinnä säälittää, miten tietämättömiä, omahyväisiä, itsekeskeisiä ja yleensä ottaen säälittäviä naiset (pääsääntöisesti) ovat olleet ja hyvin pitkälle edelleen ovat. Omia virheitä ei myönnetä. Mitään ei anneta, mutta kaikki ollaan valmiita ottamaan. Tehdään tyhmiä oletuksia, eikä edes vaivauduta oppia tuntemaan toista - koska nainen "tietää" jo, millainen on. Ja koska nainen "tietää" että "tuo on sitä ja tätä" ei millään muulla ole väliä. Kohtalo on sinetöity. Hänen mielikuvituksensa takia.

Ilmeisesti naisen maailma on varsin yksinkertainen. Jos et ole ystävä, olet vihollinen, eikä välimuotoja ole.

Vierailija
718/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän niin moni mies loukkaantuu siitä, että nainen valitsee jotakin muuta kuin miehen? Oli se sitten lapset, koira, työ, minä itse tai karhu, osa loukkaantuu verisesti.

Miksi?

Yllättävän harva mies tajuaa, että tututkin miehet voivat olla vaaraksi tai ihan vaan haitaksi ja, että elämässä on muutakin kuin mies. Itseasiassa on lähes huvittavaa, (ja suorastaan surullista) kun mies yrittää neuvoa naisia varomaan jotain random naamatatuoitua väkivaltarikollista, joka uhoaa. Naisille on opetettu jo pienestä pitäen, tietenkin skannaat ympäristöä ja varot epäilyttävästi käyttäytyviä tuntemattomia tyyppejä. Siksi kai suurinosa räiskäyksistä tapahtuu toisensa tunteville henkilöille ja uhrin kotona. Miehet itse sen sijaan vetävät/saavat turpaan tuntemattomalta nakkijonossa. Ehkä heillekin olisi syytä opettaa, että myös humalassa on syytä skannata ympäristöä kioskitappelijoiden varalta.

Vierailija
719/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Etkö itse ole valmis puolustautumaan jos joku sinuun käy käsiksi?

Eron naisten kohdalla on se, että miehet yleensä ovat suurempia ja vahvempia, ja ilman tuollaista ylimääräistä apua naisella on aika heikko asema puolustautua. Miehelle yleensä riittää oma keho puolustautumiseen. "

Olen joutunut puolustautumaan jo 7 vuotiaasta lähtien. Tuolloin oli eka kerta kun minua on naiset ahdistelleet. Tietääkseni ensimmäinen kerta. Siitä huolimatta en vihaa ketään. Viha ei ratkaise mitään.

Jos jotain, minua lähinnä säälittää, miten tietämättömiä, omahyväisiä, itsekeskeisiä ja yleensä ottaen säälittäviä naiset (pääsääntöisesti) ovat olleet ja hyvin pitkälle edelleen ovat. Omia virheitä ei myönnetä. Mitään ei anneta, mutta kaikki ollaan valmiita ottamaan. Tehdään tyhmiä oletuksia, eikä edes vaivauduta oppia tuntemaan toista - koska nainen "tietää" jo, millainen on. Ja koska nainen "tietää" että "tuo on sitä

Et vihaa ketään, mutta suollat kuitenkin naisvihaa yleistämällä yksittäiset kokemuksesi naisiin ryhmänä (pääsääntöisesti)...

Olen pahoillani puolestasi jos tuollaista olet joutunut kokemaan. Suurin osa ihmisistä eikä naisista kuitenkaan ei tuollaisia ole, sulla on käynyt todella huono tuuri lähelläsi olevien ihmisten suhteen, toivottavasti tilanteesi paranee etkä enää enempää katkeroidu. 

Vierailija
720/786 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaa tuo ei ole. 

Puhuinko miesvihasta?

Et, halusin vain terottaa asian sen suhteen jottei kukaan väärinymmärrä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan