Se ei ole miesvihaa, että nainen ei halua pariutua miehen kanssa
Kyse on yksinkertaisesti kustannus-hyöty -analyysistä.
Miksi ryhtyä johonkin, mistä saa takaisin vähemmän kuin itse antaa, ja mikä heikentää elämänlaatua eikä paranna sitä?
Älkää miehet ottako tätä niin tunteellisesti. Tiedätte mitä tehdä, jos haluatte muuttaa tilannetta. Pallo on teillä.
N007
Kommentit (786)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneena naisena en tarvitse miehiä mihinkään. N23
Odotahan kymmenen vuotta. Loppuu se voimaantuminen ja alkaa yksinäisyys, kun kaikki ympärillä ovat perheellisiä ja sinä ainoa voimaantunut kavereiden lasten synttäreillä.
Ei tuon kirjoittaja ole nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneena naisena en tarvitse miehiä mihinkään. N23
Odotahan kymmenen vuotta. Loppuu se voimaantuminen ja alkaa yksinäisyys, kun kaikki ympärillä ovat perheellisiä ja sinä ainoa voimaantunut kavereiden lasten synttäreillä.
Ei tuon kirjoittaja ole nainen.
Ei niin. Mä en uskonut että kellekään menee läpi tuollaiset muka naisten kirjoitukset 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aloitus. Olet vain sekoittanut sukupuolet.
Maailmalla ja suomessa se on miehet jotka eivät etsi parisuhteita. Siis ne hyvät miehet jotka kelpaisivat naisille. Katsos, naisilla ei ole mitään positiivista annettavaa miehille.
Sitten teille jää ne incelit jotka ovat kuvaamasi kaltaisia.
Oletteko ajatelleet muuttaa jotain jotta kelpaisitte, hyville miehille?
Mitä pitäisi muuttaa? Mitä nämä "hyvät miehet" naiseltaan haluavat?
Tuo se tykkää projisoida. Jankkaa tuota samaa postausta kaikkiin keskusteluihin. Hänelle hyvät miehet ovat naisettomia miehiä. Ja jottei naisettomuus harmittais, on kuin kettu marjoista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset eivät kykene myöntämään, että ovat jopa pahempia kuin yksikään mies. Selittää, miksi jopa tuomituilla rikollisilla on naisia jonoksi asti. Yksikään täysjärkinen ihminen ei ryhtyisi minkäänlaiseen kanssakäymiseen vaikkapa tuomitun murhaajan kanssa."
Siis nämä naiset ovat mielestäsi pahempia kuin ne murhaajamiehet? :D
Naivat tietoisesti murhaajamiehiä. Hankkivat niille lapsia. Ei tarvitse luulla mitään.
Millä logiikalla nämä naiset ovat pahempia kuin miehet, jotka tietoisesti vievät hengen toisilta ja niin ikään tietoisesti tekevät lapsia kärsimään mielisairaista vanhemmista?
Joillakin naisilla on harhaluulo, että heidän rakkaus jotenkin parantaa sen miehen. En tiedä, mistä se johtuu. Mun yks kaveri (muuten fiksu ja koulutettu) ajatteli pitkään, et hän saa aikaiseksi sen, et alisuorittaja miehet nousevat elämänsä kukoistukseen. Sitten hokas itse, et näin ajattelee. Ja itsekin tätä ihmetteli.
Jos mies ei ole oikea tai mies kohtelee huonosti on parempi ettei pariudu jonkun miehen kanssa.
Jännä, et tällainen kaveri, joka tällaista kirjoittaa, kokee et naiset tuomitsee hänet syyttä! Jotenkin tuo hänen ulostulo puhuu just sen puolesta, että nämä naiset tuntevat ja tietävät tasan tarkkaan, minkälainen kaveri on kyseessä.