Se ei ole miesvihaa, että nainen ei halua pariutua miehen kanssa
Kyse on yksinkertaisesti kustannus-hyöty -analyysistä.
Miksi ryhtyä johonkin, mistä saa takaisin vähemmän kuin itse antaa, ja mikä heikentää elämänlaatua eikä paranna sitä?
Älkää miehet ottako tätä niin tunteellisesti. Tiedätte mitä tehdä, jos haluatte muuttaa tilannetta. Pallo on teillä.
N007
Kommentit (786)
Vierailija kirjoitti:
"Minun mielestäni on aivan looginen päättely, että jos ei saa mukavaa kohtelua osakseen niin silloin todennäköisesti itse ei ole kovin mukava.
Suurin osa ihmisistä kuitenkin on hyväntahtoisia, ja kohtelevat toisia mukavia ihmisiä myös mukavasti. Itse asiassa ne kiukkupussitkin yleensä kohtelevat mukavasti jos heille itsellä vain riittää kärsivällisyyttä olla mukava."
Sinun kannattaisi käydä ulkona joskus. Toisaalta, ehkä sinulla on sellainen olemus, että se ei automaattisesti laukaise naisissa tuota vihaa. Minussa ilmeisesti on jokin, joka saa aikaan psykoottista käytöstä naisessa. Olisi kiva tietää, mikä tuo asia on.
Kannattaa ehkä vaihtaa paikkoja, missä käyt? Selkeästi käyt paikoissa, missä kokoontuvat lähinnä mt-yhdistys tai pintaliitäjät - etkä itse kuulu joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aloitus. Olet vain sekoittanut sukupuolet.
Maailmalla ja suomessa se on miehet jotka eivät etsi parisuhteita. Siis ne hyvät miehet jotka kelpaisivat naisille. Katsos, naisilla ei ole mitään positiivista annettavaa miehille.
Sitten teille jää ne incelit jotka ovat kuvaamasi kaltaisia.
Oletteko ajatelleet muuttaa jotain jotta kelpaisitte, hyville miehille?
Mitä pitäisi muuttaa? Mitä nämä "hyvät miehet" naiseltaan haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Ei sekään ole naisvihaa ettei mies halua pariutua naisen kanssa.
Jos joku kysyy mitä miesviha sitten on niin käsittääkseni se on sitä mitä naisvihakin. Eli miehen pitämistä alempiarvoisena. Käytännössä se ilmenee pahimmillaan väkivaltana.
Ja lievimpänä halveksuntana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, miksi mies ryhtyisi parisuhteeseen joka lähtökohtaisesti vain vie resursseja eikä anna mitään takaisin.
Tämähän on tilanne naisen kanssa.
Naisilla on pallo, voisivat muuttaa tilanteen, mutta ketjusta päätellen eivät ole siihen vielä valmiita.
Naiset eivät halua parisuhdetta miesten kanssa joten tarvetta muutokselle ei ole.
Haluaa. 70% naisista on jo parisuhteissa. Lopuistakin osa haluaa parisuhteen, mutta ei kenen tahansa kanssa vaan miehen pitää parantaa naisen elämän laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut tätä keskustelua eilisiltana ja tänään. Näyttää että täällä on yksi tyyppi pääasiassa haukkumassa naisia. Eikö hänellä ole muuta elämää? Surullista jos haukkuminen on jonkun elämän tarkoitus. Tai että asiallinen muistutus siitä mikä ei ole miesvihaa nosti noin suuret tunteet.
Sama tyyppi joka piti pitkään, sivu tolkulla, naisvihamielistä monologia siinä *Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?* Keskustelussa.
Ja varmaan sama, joka haluisi pakolliset isyystestit joka lapselle, koska hänestä kaikki naiset pettää, 2/3 lapsista on käenpoikasia ja muuta naisvihamielistä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
"Siinä tapauksessa todennäköisesti et ole niin ystävällinen kuin kuvittelet. Naiset kyllä ovat ystävällisiä kun heille on ystävällinen. Huom, liian nuorten naisten vonkuminen ei ole ystävällistä, vaan vastenmielistä, ja kukaan ei pidä humalaisista. Kannattaa mennä juttelemaan selvin päin ja suunnilleen oman ikäisten kanssa, jossain harrastuksessa vaikkapa.
Miksi välttelet sukulaisiasi? Oletko kasvanut ympäristössä jossa ihmiset eivät ole kovin mukavia? Todennäköisesti kasvatuksesi on tehnyt sinusta täsmälleen samanlaisen kuin kasvuympäristösi, sieltähän se käytös opitaan. "
Aina hauskaa kun keittiöpsykopaatti...anteeksi...siis keittiöpsykologi yrittää analysoida toista tekstin perusteella.
Vielä "hauskempaa" on tuo arvailu. Tietoa sinulla ei ole mutta pakko on silti päästä pätemään.
Hän sentään käyttää aivojaan, ei spammaa jotain ai-paskaa jota kukaan ei jaksa lukea.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä järkeviä ja miehiä kunnioittaviakin naisia löytyy ja paljon. Kunhan vain muistaa kunnioittaa naisia saman verran kun odottaa kunnioitusta heiltä, niin on myös ansainnut kunnioituksen. Kunnioitus on vastavuoroista.
Etsi sana feministi.
Itseasiassa tuo on minun, 40 vuotiaan miehen kirjoittama ja kirjoitin tuon vuosikymmenten kokemuksella sadoista naisista, joita olen eläessäni tuntenut. "
Minä, 39v mies (joka itse on ystävällinen ja kunnioittava jopa satunnaista vastaantulijaa kohtaan - vaikka kuinka trolli yrittäisi muuta väittää) en ole koskaan saanut minkäänlaista kunnioitusta naisilta.
Vähättelyä, vihaa, puhdasta hyväksikäyttöä, ahdistelua, pahoinpiyelyä - kaikkia noita olen sen sijaan saanut naisilta. Kysykääpä naiset tätä itseltänne: Miksi lyöt vaikka sinua ei ole lyöty?
Jos keksit edes etäisesti järkevän vastauksen, niin saa kertoa.
Ja miehet ovat sitten kohdelleet sua kuin kuningasta, vai?
Olen pahoillani sitä että äitisi on kohdellut sua noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut tätä keskustelua eilisiltana ja tänään. Näyttää että täällä on yksi tyyppi pääasiassa haukkumassa naisia. Eikö hänellä ole muuta elämää? Surullista jos haukkuminen on jonkun elämän tarkoitus. Tai että asiallinen muistutus siitä mikä ei ole miesvihaa nosti noin suuret tunteet.
Eikös tuo tarkoita, että niitä naisia onkin sitten aikas monta? Kaikki haukkumassa miehiä. Yksi "mies" : "kaikki naiset sitätätä". Monta naista: "kaikki miehet sitätätä". Jopa yksinkertaisempi tajuaa, keillä se ongelma on.
Ahaa. Sun mielestä naisten pitäisi vaan kuunnella ja silitellä miehen päätä, kun hän solvaa naisia spermaviemäreiksi ja ölisee naisivihaansa tai toivottelee naisille raiskauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain naiset saavat loukkaantua yksittäisistä tapauksista epäasiallisesti käyttäytyviä miehiä.
Tosin, se selittää miksi ette löydä ketään, tehän kävelette avain nyrkissä valmiina lyömään ohikulkijaa
Valmiina lyömään oleminen ja turvan hakeminen vaarallisen tilanteen varalle ovat aivan eri asioita.
Ratkaiset siis asian olemalla aina valmis lyömään.
Koska se on helpompaa.
Ei aina, ainoastaan vaarallisessa tilanteessa.
Oletat jo kaikkia miehiä vaarallisiksi. Olet jo tehnyt sen päätöksen.
Päätä sä nyt, pitääkö niitä miehiä varoa vai ei? Jos ei varo, sä valitat. Jos varoo, sä valitat.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset eivät kykene myöntämään, että ovat jopa pahempia kuin yksikään mies. Selittää, miksi jopa tuomituilla rikollisilla on naisia jonoksi asti. Yksikään täysjärkinen ihminen ei ryhtyisi minkäänlaiseen kanssakäymiseen vaikkapa tuomitun murhaajan kanssa."
Naurahdin hieman, kunnes tajusin että tietämälläni törkeästä raiskauksesta tuomitulla miehelläkin on näköjään nykyään uusi tyttöystävä. Eipä ole ainakaan kauhea incel.
Jos miesten tulee muuttua yhteiskunnassa, niin myös naiset voivat siihen vaikuttaa parinvalinnassaan.
Eivät osaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siinähän sitä oli aikamoinen pläjäys. "
Sekoitat nyt säälin vihaan.
Tutki naisvihan määritelmä netistä. Tuo on sitä puhtaimmillaan.
Kaikki mitä tiedät vihasta olet tainnut lukea wikipediasta.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset eivät kykene myöntämään, että ovat jopa pahempia kuin yksikään mies. Selittää, miksi jopa tuomituilla rikollisilla on naisia jonoksi asti. Yksikään täysjärkinen ihminen ei ryhtyisi minkäänlaiseen kanssakäymiseen vaikkapa tuomitun murhaajan kanssa."
Siis nämä naiset ovat mielestäsi pahempia kuin ne murhaajamiehet? :D
Naivat tietoisesti murhaajamiehiä. Hankkivat niille lapsia. Ei tarvitse luulla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minun mielestäni on aivan looginen päättely, että jos ei saa mukavaa kohtelua osakseen niin silloin todennäköisesti itse ei ole kovin mukava.
Suurin osa ihmisistä kuitenkin on hyväntahtoisia, ja kohtelevat toisia mukavia ihmisiä myös mukavasti. Itse asiassa ne kiukkupussitkin yleensä kohtelevat mukavasti jos heille itsellä vain riittää kärsivällisyyttä olla mukava."
Sinun kannattaisi käydä ulkona joskus. Toisaalta, ehkä sinulla on sellainen olemus, että se ei automaattisesti laukaise naisissa tuota vihaa. Minussa ilmeisesti on jokin, joka saa aikaan psykoottista käytöstä naisessa. Olisi kiva tietää, mikä tuo asia on.
Kannattaa ehkä vaihtaa paikkoja, missä käyt? Selkeästi käyt paikoissa, missä kokoontuvat lähinnä mt-yhdistys tai pintaliitäjät - etkä itse kuulu joukkoon.
Et uskoisi jos kertoisin
Miehille kävi parisuhde. Asutaan yhdessä. Taloudellishyödyllissuhde. Mehän ollaan pari. Minulle ei riittänyt. Joka saatanan kolme. Suhteen vedin tahallani pikin seiniä paskaksi rikkipoikki. Eikä kaduta. Ei ikinä enää mitään kämppistä.
"Ja miehet ovat sitten kohdelleet sua kuin kuningasta, vai?
Olen pahoillani sitä että äitisi on kohdellut sua noin*
Jatka arvailua. Kyllä sä joskus vielä osut. Ehkä.
Mistä muuten tunnistaa psykopaatin?
Ei tarvitse. Se psyko kyllä kertoo sen ihan itse.
Eikä edes tajua.
Ei tietenkään ole miesvihaa jos ei halua epätyydyttävään suhteeseen. Suhteen tulee tuoda onnellisuutta ja positiivisia asioita elämään. Kuka edes haluaisi suhteen, mikä tuo negatiivisia asioita elämään ja jossa on onneton.
Eivät miehetkään suostuisi pakosta suhteeseen esim kovasti täälläkin parjatun yli 40 vuotiaan lihavan naisen kanssa, eikä se ole naisvihaa.
Minä, lihava, yli 40 vuotias nainen, en todellakaan kelpuuta suhteeseen kuin parhaan miehen. Olen vaikka yksin jos en haluamaani saa. En vihaa miehiä, vaikken suurimmasta osasta miehiä välitäkään, ja haluan olla vain muutaman miehen kanssa tekemisissä, muita miehiä välttelen ja haluan olla heiltä rauhassa, se on minun oikeuteni. Ja näin olenkin elänyt elämäni ja tulen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Naisen tunne-elämä on täynnä paradokseja?
Mutta niin on miehenkin. Jos lähentelet, olet iljettävä sika, kähmijä ja kusipää. Jos et yritä, olet homo, vässykkä ja tunnekylmä. Lisäksi sairaalloisen nuuka, jollet maksanut sitä vihreää teetä.
Ja, kahvilamies paikalla. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneena naisena en tarvitse miehiä mihinkään. N23
Odotahan kymmenen vuotta. Loppuu se voimaantuminen ja alkaa yksinäisyys, kun kaikki ympärillä ovat perheellisiä ja sinä ainoa voimaantunut kavereiden lasten synttäreillä.
Ehkä sinulla🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nämä naiset ovat mielestäsi pahempia kuin ne murhaajamiehet? :D
Naivat tietoisesti murhaajamiehiä. Hankkivat niille lapsia. Ei tarvitse luulla mitään.
Millä logiikalla nämä naiset ovat pahempia kuin miehet, jotka tietoisesti vievät hengen toisilta ja niin ikään tietoisesti tekevät lapsia kärsimään mielisairaista vanhemmista?
Ei se käärme pure, jos ei astu sen päälle tai muuten mene härppimään.
jos sairaita ihmisyksilöitä ryhtyy pelkäämään, niin ei kannata poistua kotoa. Tai no, voi se tulla kotoakin hakemaan. Sukupuolella ei ole väliä. Joskus on vain huono tuuri.