Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se ei ole miesvihaa, että nainen ei halua pariutua miehen kanssa

Vierailija
04.12.2025 |

Kyse on yksinkertaisesti kustannus-hyöty -analyysistä. 

Miksi ryhtyä johonkin, mistä saa takaisin vähemmän kuin itse antaa, ja mikä heikentää elämänlaatua eikä paranna sitä?

Älkää miehet ottako tätä niin tunteellisesti. Tiedätte mitä tehdä, jos haluatte muuttaa tilannetta. Pallo on teillä.

N007

Kommentit (328)

Vierailija
221/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyden määritelmään kuuluu, että henkilö pystyy solmimaan normaaleja ihmissuhteita ja perustamaan perheen.

Tämä on hyvä muistaa jos näitä ketjuja erehtyy lukemaan.

Vierailija
222/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mikä ihmeen velvollisuus naisella on pariutua? 

Eikä kukaan ole missään koskaan näin väittänytkään.

Kyllä tällä palstalla on useita kertoja kerrottu että naisten tulisi alentaa rimaa ja huolia vain joku mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Ei sekään ole naisvihaa ettei mies halua pariutua naisen kanssa. 

Palstan miehet nimenomaan ovat tuota perustelleet naisvihalla. 

Palstan miehet

Vai naiset?

Vai venäläiset?

Osaatko sanoa?

Taitaa olla ap asialla molemmilla puolilla pöytää

Vierailija
224/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että osa miehistä on yksinäisiä nykymaailmassa, niin on osa naisistakin. Osa näistä miehistä valittaa netissä yksinäisyyttään ja toivoo naisten laskevan rimaa, osa  vaan ei kestä tuota, ehkä kokevat alemmuutta tms, ja väittävät kuin lapset että EN MÄ MITÄÄN NAISTA OLISI HALUNNUTkaan, HYI, naisia!

Kun joku haluaisi läheisyyttä, mutta ei sitä saa, se voi aiheuttaa epämiellyttävän tunteen eli kognitiivista dissonanssia: Minä haluan jotain, mutta en saa sitä. Yksi tapa vähentää tätä epämukavuutta on muuttaa omaa käsitystään: En oikeastaan edes halua sitä tai naiset ovat tyhmiä/rumia/kelpaamattomia. Tämä on psykologinen puolustuskeino, joka suojaa itsetuntoa ja vähentää pettymyksen tunnetta.

Joo, kuulostaa järkevältä. Mutta miksei naiset tee sam

Miten ajattelet, että miehet muuttavat omia käsityksiään, mutta naiset eivät? Voitko konkretisoida tämän meille, jotka emme välittömästi ymmärrä mitä tarkoitat?

Jotkut miehet väittävät, etteivät halua naisia, vaikka haluavat oikeasti, syynä tuo mitä edellinen kirjoitti. Naiset eivät valehtele etteivät haluisi miehiä, ainakaan samassa määrin. Väännänkö vielä lisää metallia?

Vierailija
225/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseen: Eikä kukaan ole missään koskaan näin väittänytkään.

Aloittaja täällä. Oletko ihan varma tuosta? Kun tsekkailen nettikeskustelua sekä Suomessa että ulkomailla, näen miesoletettuja (kyllä, käytän tätä sanaa silkasta provokaation halusta, sue me!), jotka ärsyyntyvät siitä, että naiset eivät enää suostu suhteisiin sellaisten miesten kanssa, jotka eivät tuo mitään lisäarvoa heille.

Ja kysymys sinulle itsellesi: haluatko itse suhteeseen henkilön kanssa, joka ei anna sinulle mitään, vaan päinvastoin ottaa niistä resursseista mitä sinulla on tarjolla? 

Rakkaudella,

N007

Vierailija
226/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen, joka ei anna minun nussia häntä perseeseen, vihaa kaikkia miehiä kollektiivisesti.

Vierailija
227/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu heti muuttui aika mukavan leppoisaksi kun trolli-inttäjä katosi. 

Saa rauhassa haukkua alempiarvoisia miehiä niin teitysti se muuttuu leppoisaksi.

Miten on, mennäänkö yhdessä runkkaamaan?

Sun kanssa yhdessä runkkaaminen kuulostaa aika ikävältä aktiviteetilta. Ei kiitos. 

Vierailija
228/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseen: Eikä kukaan ole missään koskaan näin väittänytkään.

On väittänyt. Inselit väittävät näin. Mutta he väittävät paljon kaikkea muutakin naurettavaa.

Vierailija
229/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Naisviha näkyy kaikenkirjavina väkivaltafantasioina ja haaveina siitä miten monin tavoin naisilta pitäisi riistää tasavertaiset oikeudet yhteiskunnassa. 

Miesviha sitten taas... On sitä, että joku nainen ei halua intiimiä suhdetta jonkun miehen kanssa?

En ole ikinä kuullut edes äärimmäisimmänkään feministin haaveilevan väkivallasta miehiä kohtaan tai miesten polkemista yhteiskunnassa. Radikaalein tietämäni tapaus on julistanut että ei halua miespuolisoa elämäänsä, ei deittailla eikä minkäänlaisia seksuaalisia lähestymisiä miehiltä missään, milloinkaan. Mutta hänellä on silti miespuolisia ystäviä joita arvostaa suuresti, kohtelee hyvin miehiä arkisissa kohtaamisissa, kunnioittaa mieskollegoidensa osaamista jne. Hän ei ole ajamassa miehiä nurkkaan tai uhkaamassa niitä millään lailla, ainoasta

Feministilehdissä on vähän väliä otsikoita tyyliin "tulta munille, patriarkaatti". Ja miehiä yritetään feministien toimesta saada häpeämään mieheyttään.

yllättäen samaan aikaan saamme lukea, ettei useampi nuori mies halua enää parisuhdetta. Some onnistunut täydellisesti. 

Naiset paljastivat todelliset karvansa. Älä somea syytä.

Aika pudota jalustalta. Ap on yksi niistä jotka yrittää roikkua kaikin voimin menneisyydessä.

Vierailija
230/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Naisviha näkyy kaikenkirjavina väkivaltafantasioina ja haaveina siitä miten monin tavoin naisilta pitäisi riistää tasavertaiset oikeudet yhteiskunnassa. 

Miesviha sitten taas... On sitä, että joku nainen ei halua intiimiä suhdetta jonkun miehen kanssa?

En ole ikinä kuullut edes äärimmäisimmänkään feministin haaveilevan väkivallasta miehiä kohtaan tai miesten polkemista yhteiskunnassa. Radikaalein tietämäni tapaus on julistanut että ei halua miespuolisoa elämäänsä, ei deittailla eikä minkäänlaisia seksuaalisia lähestymisiä miehiltä missään, milloinkaan. Mutta hänellä on silti miespuolisia ystäviä joita arvostaa suuresti, kohtelee hyvin miehiä arkisissa kohtaamisissa, kunnioittaa mieskollegoidensa osaamista jne. Hän ei ole ajamassa miehiä nurkkaan tai uhkaamassa niitä millään lailla, ainoastaan haluaa elää omaa elämäänsä ilman parisuhdet

Saara Särmä ehdotti poikalasten pakkosterilointia.

Ei tosin ollut itse keksinyt ajatusta vaan kopioi sen maailmalta.

Saara Särmä kuulostaa aika typerältä, kuka lie onkaan. 

Vierailija
231/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mikä ihmeen velvollisuus naisella on pariutua? 

Eikä kukaan ole missään koskaan näin väittänytkään.

Onhan. Inselit ja muut vastaavat olisivat jopa viemässä naisilta ihmisoikeuksia, jotta naisilla ei olisi muuta vaihtoehtoja kuin huolia kumppanikseen miehiä, joita eivät halua.

Vierailija
232/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
233/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä en tapaile suomalaisia naisia. Heillä ei ole mitään annettavaa, vaan ovat pelkkä kuluerä ja riesa.

M41

Se rutiköyhä thaimaalainen/filippiiniläinen nainen rutiköyhine sukuineen (joita sinä tulet elättämään 100%) ei sitten ole mikään kuluerä vai??

Unohditko aloituksessa mainitun hinta/laadusuhdeanalyysin

Vierailija
234/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä en tapaile suomalaisia naisia. Heillä ei ole mitään annettavaa, vaan ovat pelkkä kuluerä ja riesa.

M41

Hassua, minusta suomalaiset miehet ovat kuluerä ja riesa.

Mies sanoo tämän naisesta, haukkumista ja nuolia alaspäin.

Nainen sanoo näin miehistä. Ylistystä ja nuolia ylöspäin.

Mutta palstalla (ja ketjussa) ei ole miesvihaa.

Ei tuo kerro vihasta. Tuo kertoo palstan sukupuolijakaumasta.

Onko ihme, että jos dissaat naisia, saat naisilta alapeukkuja? 

Vierailija
235/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveyden määritelmään kuuluu, että henkilö pystyy solmimaan normaaleja ihmissuhteita ja perustamaan perheen.

Tämä on hyvä muistaa jos näitä ketjuja erehtyy lukemaan.

Suurin osa (n. 90 prossaa) palstalla asuvista naisista on pahasti MT-ongelmaisia, asuvat jossain junttilassa ja ylipainoisia reippaasti.

Vierailija
236/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaa kuitenkin voi olla, että nainen tekee ilman mitään syytä tällaisen ketjun ja alkaa maalittamaan miehiä.

Oletko ymmärtänyt väärin mitä maalittaminen on? Koska en ole se nainen, joka tekee miehen puolesta sen, mikä miehen itsensä pitäisi tehdä, en kerro sinulle. Etsi vastaus itse, ole hyvä. Jos et etsi, sillä ei ole minulle mitään väliä.

Ketjun tarkoitus on kertoa miehille, että se että nainen ei halua heitä, ei johdu miesvihasta, vaan siitä että nainen ei koe saavansa miessuhteesta tarpeeksi, jotta hän haluaisi olla suhteessa mieheen.

Rakkaudella,

N007

Ketjun tarkoitus on haukkua miehet ja kerätä samanmielisiä mukaan.

Miksi ajattelet näin? Entä jos näin ei olisikaan, vaan tämä olisi vilpitön aloitus? Käytätkö kuvitelmaa miesten haukkumisesta tekosyynä olla ottamasta sitä todesta? Siltä nimittäin vaikuttaa. Jos et pysty vastaamaan tähän millään järkevällä tavalla, viestisi on aikas nollaviesti. Anteeksi, mutta näin se vaan on.

Vierailija
237/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että osa miehistä on yksinäisiä nykymaailmassa, niin on osa naisistakin. Osa näistä miehistä valittaa netissä yksinäisyyttään ja toivoo naisten laskevan rimaa, osa  vaan ei kestä tuota, ehkä kokevat alemmuutta tms, ja väittävät kuin lapset että EN MÄ MITÄÄN NAISTA OLISI HALUNNUTkaan, HYI, naisia!

Kun joku haluaisi läheisyyttä, mutta ei sitä saa, se voi aiheuttaa epämiellyttävän tunteen eli kognitiivista dissonanssia: Minä haluan jotain, mutta en saa sitä. Yksi tapa vähentää tätä epämukavuutta on muuttaa omaa käsitystään: En oikeastaan edes halua sitä tai naiset ovat tyhmiä/rumia/kelpaamattomia. Tämä on psykologinen puolustuskeino, joka suojaa itsetuntoa ja vähentää pettymyksen tunnetta.

Joo, 

Olen eri. Randomisti: ehkä kyse on siitä, että naiset kohdistavat epäonnistumisen tunteensa itseensä. Jos kukaan ei halua minua, minussa on vika. Sen sijaan mies ajattelee: kukaan ei halua minua, heissä on vika.

Niin. Vaikka se "vika" (siis vika heidän mielestään, normaaleja ihmisiähän nämä ei kiinnosta)  olisi heissä, kuten esim liian kapeat ranteet tai lyhyys tai liian pieni leuka, niin syytetään naisia nirsoiksi.

Vierailija
238/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

En ole ikinä kuullut edes äärimmäisimmänkään feministin haaveilevan väkivallasta miehiä kohtaan tai miesten polkemista yhteiskunnassa. Radikaalein tietämäni tapaus on julistanut että ei halua miespuolisoa elämäänsä, ei deittailla eikä minkäänlaisia seksuaalisia lähestymisiä miehiltä missään, milloinkaan. Mutta hänellä on silti miespuolisia ystäviä joita arvostaa suuresti, kohtelee hyvin miehiä arkisissa kohtaamisissa, kunnioittaa mieskollegoidensa osaamista jne. Hän ei ole ajamassa miehiä nurkkaan tai uhkaamassa niitä millään lailla, ainoastaan haluaa elää omaa elämäänsä ilman parisuhdet

Saara Särmä ehdotti poikalasten pakkosterilointia.

Ei tosin ollut itse keksinyt ajatusta vaan kopioi sen maailmalta.

Sulla on outo pakkomielle tuosta naisesta. PItäiskö sun pyytää sitä treffeille tai jotain?

Vierailija
239/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Se rutiköyhä thaimaalainen/filippiiniläinen nainen rutiköyhine sukuineen (joita sinä tulet elättämään 100%) ei sitten ole mikään kuluerä vai??

Unohditko aloituksessa mainitun hinta/laadusuhdeanalyysin

Siinä ei ollut kyse rahasta, se oli hyödystä, eli siitä mitä toinen tuo parisuhteeseen ja kuinka paljon aikaa, jaksamista ja muita resursseja se parisuhde vie. 

Vierailija
240/328 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Sä laitoit tän tähän ketjuun jo. Eikö ällöreaktioiden kalastelu jo riittäisi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi