Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se ei ole miesvihaa, että nainen ei halua pariutua miehen kanssa

Vierailija
04.12.2025 |

Kyse on yksinkertaisesti kustannus-hyöty -analyysistä. 

Miksi ryhtyä johonkin, mistä saa takaisin vähemmän kuin itse antaa, ja mikä heikentää elämänlaatua eikä paranna sitä?

Älkää miehet ottako tätä niin tunteellisesti. Tiedätte mitä tehdä, jos haluatte muuttaa tilannetta. Pallo on teillä.

N007

Kommentit (211)

Vierailija
181/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus. Olet vain sekoittanut sukupuolet.

Maailmalla ja suomessa se on miehet jotka eivät etsi parisuhteita. Siis ne hyvät miehet jotka kelpaisivat naisille. Katsos, naisilla ei ole mitään positiivista annettavaa miehille.

Sitten teille jää ne incelit jotka ovat kuvaamasi kaltaisia.

Oletteko ajatelleet muuttaa jotain jotta kelpaisitte, hyville miehille?

Miehet on hassuja. Puolet väittää tuota, mitä sinä, ja puolet, että on miesten yksinäisyysepidemia meneillään ja naisten pitäisi alentaa standardejaan :D Ihan kansainvälisesti

Kannattaa vähentää niitä kansainvälisiä keskustelufoorumeita, joissa jauhetaan "miesten yksinäisyysepidemiasta". Miehet ja naiset pariutuvat ihan normaalisti Suomessa. Se, että sinä jäät ilman miestä, ei isossa kuvassa vaikuta mitenkään.<

Öööh.. Mä tiedän, että ihmiset pariutuu Suomessa ihan normaalisti, en mäkään ole sinkku. Mä kommentoin edellistä viestiä, missä sanottiin ettei  naiset kelpaa miehille. Voisit katsoa, mitä kommentoit ennenkuin vedät outoja johtopäätöksiäsi.

Vierailija
182/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei varoiteltu ja tulihan sitä kaikenlaisia ikäviä tilanteita ja läheltä piti -tilanteita. Sitä oppi varomaan tuntemattomia miehiä ja ymmärtämään, että vastuussa oleva tuttu mieskin voi pettää luottamuksen. Tosi hyvä, että nuoria tyttöjä nykyään reilusti varoitellaan.

Ei minuakaan varoitettu. Vanhemmat ja koulu kuvitteli varmaan, että miehistä ei ole vaaraa. Näin jälkikäteen ajattelen, että tuo oli täysin vastuutonta. Eihän tyttö voi mitenkään tulla itse ajatelleeksi, että tyyliin puolet maailman väestöstä haluaa tehdä hänelle pahaa saadakseen itselleen nautintoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa valitsee niitä mukavia miehiä. Ei mitään jänniksiä tai kilttiksiä, vaan niitä tavallisia mukavia ja reippaita miehiä.

Eli nainen on siis itse vastuussa siitä, jos valitsee miehen joka juo ja vetää nekkuun.

Kiitos!

No vihdoinkin tajusit tämän. Totta kai nainen on itse vastuussa siitä kenet valitsee. Nainenkin voi joskus valita väärin. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö naisen kannattaisi yrittää olla varovainen ja valikoiva miesten suhteen. 

:*

Kuulittekos nyt tytöt! Eli kuin jännis vetää turpaan, niin vika on siellä peilissä ei miehissä!

Miehen valitseminen ja turpaan saaminen ovat kaksi eri asiaa. Nainen valitsee ensin miehen (oma päätös) ja turpaan saaminen (ei naisen oma päätös) eivät ole sama asia. 

Esimerkkinä: Sinä päätät ajaa autoa. Joku törmää sinuun. Onko sinuun törmääminen sinun oma päätöksesi? 

Vierailija
184/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa valitsee niitä mukavia miehiä. Ei mitään jänniksiä tai kilttiksiä, vaan niitä tavallisia mukavia ja reippaita miehiä.

Eli nainen on siis itse vastuussa siitä, jos valitsee miehen joka juo ja vetää nekkuun.

Kiitos!

No vihdoinkin tajusit tämän. Totta kai nainen on itse vastuussa siitä kenet valitsee. Nainenkin voi joskus valita väärin. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö naisen kannattaisi yrittää olla varovainen ja valikoiva miesten suhteen. 

Kuulittekos nyt tytöt! Eli kuin jännis vetää turpaan, niin vika on siellä peilissä ei miehissä!

Ahaa. Sä siis sanot, että kun mies lyö naista, vika on naisessa eikä siinä lyöjässä? Mietis vielä pari kertaa.

Vierailija
185/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys näille miehille, joiden mielestä suhteesta hyötyminen ei ole tärkeää:

Kuinka kauan jatkaisit suhdetta naisen kanssa, joka ei tee ruokaa, siivoa, harrasta kanssasi seksiä, kuuntele murheitasi, osoita ihailuaan, elätä sinua, hoida lapsiasi, tai anna millään muullakaan tavalla lisäarvoa elämääsi?

Päivän? Viikon? Vai peräti kuukauden, jotta löydät uuden naisen?

EIhän (nyky)nainen teekään mitään tuollaista.

Siksi kysymys: mitä nainen tuo pöydälle?

Meidän parisuhteessa molemmat teemme kaikkia noita, ja paljon muutakin. Olemme toistemme parhaat ystävät ja viihdymme ja harrastamme yhdessä.

Meillä on hyvä parisuhde. 

Vierailija
186/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hölmö aloitus. Suurinta osaa miehistä ei kiinnosta, ne joita kiinnostaa, niin suurin osa heistä ei ole koskaan noin ajatellutkaan. Ne joita kiinnostaa ja jotka ajattelevat noin, eivät todellakaan tiedä mitä asialle voisi tehdä, se on kyllä käynyt selväksi esimerkiksi tällä palstalla, joten kyllä se pallo on joko teillä tai hukassa.

Vierailija
187/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Sä siis sanot, että kun mies lyö naista, vika on naisessa eikä siinä lyöjässä? Mietis vielä pari kertaa.

Lainaustoiminto ei pelitä, mutta TIETENKIN kaikki mitä mies tekee on naisen syytä.

lol

Vierailija
188/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Vika on aina siinä lyöjässä. Typerää provosoimista, tiedät itsekin että vika ei ole sen naisen. 

Vierailija
189/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.

Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.

Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun mui

Et taida tietää, että monilla se luonto päättää, ettei lapsia tule. Myös syöpä aiheuttaa lapsettomuutta. Vaikutat sivistymättömältä tuollaisilla jutuilla. 

Vierailija
190/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.

Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.

Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateel

Et taida tietää, että monilla se luonto päättää, ettei lapsia tule. Myös syöpä aiheuttaa lapsettomuutta. Vaikutat sivistymättömältä tuollaisilla jutuilla. 

Kiitos empaattisesta kommentistasi.

-Eri, lapsettomaksi jäänyt 

Vierailija
191/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva-akat nalkuttaa ja pahimmillaan hakkaavat, hyi helvata!

Vierailija
192/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman tunteikkaita vastauksia miehiltä tässä ketjussa, vaikka itse asia on melko neutraali.

Mietin, onko kyse mammapalstalle tyypillisestä viihteellisestä öyhötyksestä, vai ovatko ketjuun vastanneet miehet oikeasti provosoituneita tästä aloituksesta, minkä ei lukutaitoiselle mitenkään pitäisi vaikuttaa provokaatiolta.

Mies, vastaatko tähän kiukustuneena A) huvikseen vai B) siksi että sinua oikeasti ärsyttää?

Kiitos kun vastaat.

t. N007

Vierailija
193/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten logiikka 101.

Naiselle käy huonosti, mies lyö tms.....      Miehet: Oma vika, kun valitsit jänniksen, oma vika kun et varonut!!!

Nainen on varovainen......: Miehet: Naiset on hysteerisiä ja psykoottisia, ei miehet ole pahoja!

Vierailija
194/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiiva-akat nalkuttaa ja pahimmillaan hakkaavat, hyi helvata!

Mikä nyt meni tunteisiin? 

Vierailija
195/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että osa miehistä on yksinäisiä nykymaailmassa, niin on osa naisistakin. Osa näistä miehistä valittaa netissä yksinäisyyttään ja toivoo naisten laskevan rimaa, osa  vaan ei kestä tuota, ehkä kokevat alemmuutta tms, ja väittävät kuin lapset että EN MÄ MITÄÄN NAISTA OLISI HALUNNUTkaan, HYI, naisia!

Vierailija
196/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman tunteikkaita vastauksia miehiltä tässä ketjussa, vaikka itse asia on melko neutraali.

Mietin, onko kyse mammapalstalle tyypillisestä viihteellisestä öyhötyksestä, vai ovatko ketjuun vastanneet miehet oikeasti provosoituneita tästä aloituksesta, minkä ei lukutaitoiselle mitenkään pitäisi vaikuttaa provokaatiolta.

Mies, vastaatko tähän kiukustuneena A) huvikseen vai B) siksi että sinua oikeasti ärsyttää?

Kiitos kun vastaat.

t. N007

Minä luulen, että tänne palstalle vain jostain syystä on pesiytynyt muutama naisvihamielinen heikompi yksilö, jotka sitten vain inttävät koska eivät muutakaan osaa.

Meneehän tämä viihteestä tässä tänään kun on odottelua ja aikaa... Ja hyvä muistuttaa aina välillä että maailmaan mahtuu todella monenlaisia ihmisiä, omassa kuplassani en näiden kaltaisiin ihmisiin onneksi törmää. 😊

Vierailija
197/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että osa miehistä on yksinäisiä nykymaailmassa, niin on osa naisistakin. Osa näistä miehistä valittaa netissä yksinäisyyttään ja toivoo naisten laskevan rimaa, osa  vaan ei kestä tuota, ehkä kokevat alemmuutta tms, ja väittävät kuin lapset että EN MÄ MITÄÄN NAISTA OLISI HALUNNUTkaan, HYI, naisia!

Kun joku haluaisi läheisyyttä, mutta ei sitä saa, se voi aiheuttaa epämiellyttävän tunteen eli kognitiivista dissonanssia: Minä haluan jotain, mutta en saa sitä. Yksi tapa vähentää tätä epämukavuutta on muuttaa omaa käsitystään: En oikeastaan edes halua sitä tai naiset ovat tyhmiä/rumia/kelpaamattomia. Tämä on psykologinen puolustuskeino, joka suojaa itsetuntoa ja vähentää pettymyksen tunnetta.

Vierailija
198/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten logiikka 101.

Naiselle käy huonosti, mies lyö tms.....      Miehet: Oma vika, kun valitsit jänniksen, oma vika kun et varonut!!!

Nainen on varovainen......: Miehet: Naiset on hysteerisiä ja psykoottisia, ei miehet ole pahoja!

Tämä johtuu siitä, että ei kukaan oikeasti usko noin. Täällä on vaan ihan älytön määrä trolleja joiden mielipide vaihtuu riippuen siitä, millaisia viestejä keskustelussa on.

Vierailija
199/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, naiset tekevät siitä parisuhteesta itselleen rasitteen. Ihan itse. Vapaaehtoisesti. Tai koska eivät muuta osaa.

Kiinnostava väite. Tarkoitatko, että naiset itse ajautuvat miessuhteisiin, jolloin on aina väistämätöntä että he joutuvat elämään huonossa suhteessa, vai että he jotenkin (miten?) saavat miehessä aikaan huonoa käytöstä?

Kiitos jos vastaat, haluaisin kuulla lisää tästä.

Tämäkään miesmamma ei pystynyt jatkamaan keskustelua. Voimme vain päätellä, että hänellä ei ole perusteluja väitteilleen. 

Vierailija
200/211 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kyllä todeta luettuna keskustelun aloitusta myöten, että luojan kiitos seurustelen toisen miehen kanssa (olen mies). Kaikelta tältä draamalta säästytty. 

Tässä yksi mammamies lisää, joka ei pystynyt jatkamaan keskustelu ja perustelemaan väitettään millään tavoin. Surullista miten paljon näitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi