Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1392)
Vierailija kirjoitti:
On tämä kyllä melkoinen ohjelma. Ihan kyllä viihdyttävää katsottavaa, mutta silti... melkoista settiä.
Mihinköhän hävisi se kuuma-kalle kommentti liittyen johonkin kalastusjuttuihin, olisin lukenut sen uudelleen kun jäi eilen vähän silmäilyksi. Kaiketi täältä häviää jonkin verran noita kommentteja muutenkin.
Kaikki katoaa mikä on tästä kuuma-Kallesta kirjoitettua negatiivis sävytteistä kritiikkiä. Luultavasti kaikesta komeudesta huolimatta hänellä on erittäin heikko itsetunto. Aiemmin olen nähnyt vastaavan poistattajan vain maajussille morsian ketjussa koskien Ville W:tä. Ehkä heillä on persoona samaa laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salama-Teemu on se, joka vaikuttaa kokoomuslaiselta, joka ajelee Teslalla. Sliipattu pleijeri.
sanavalmis kaveri
En ole vielä nähnyt tätä ehdokasta. Mutta eikös täm Sanni ole itsekin. Joku talouspäällikkö eli voisi olla saman suuntainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni avautuu jaksossa 8 Sannille, Teemulle ja Jonille:
"Sillon yhtenä vitutuspäivänä mä olin silleen et nyt ihan oikeesti turpa kiinni, sanon tosi rumasti kun oon vihanen ja tälleen. Sit oli vielä paljon pieniä juttuja, jotka nosti sitä mun ärsytystä: esimerkiks hän pesi vain omat pyykkinsä ja sit meiän piti tehä yhessä salaatti ni mä tein sen salaatin ja menin pöytään odottaa ni hän menee sohvalle sen salaattinsa kanssa ni sit mä olin silleen et vedänkö turpaan nyt vai heti et niin ku et siinä vaiheessa vitu**i sen verran..."
Samassa pöydässä istuneet vaikuttivat hyvin vaivaantuneilta, etenkin uutena tullut Joni näytti jopa hätääntyneeltä , vilkuili ympärilleen kuin pelastuskeinoa hakien, Sannikin hyvin vakava yhtä hermostunutta väkinäistä naurahdusta lukuun ottamatta.
En usko että kenestäkään tuolla normaalia,
taitavat vaan pelätä sanoa mitään, uudempaa Teemua lukuunottamatta.
Miksi tähän varsinaisesti pitäisi sanoa tai kommentoida mitään, muuten kuin ohjelman ja katsojien vuoksi? Jos sitä ei ohjelmassa esitetä niin ei se tarkoita etteikö asiaa olisi kysytty ja siihen osallistujan toimesta vastattu. Mielestäni ihan fiksua olla hiljaa jos ei vaikuta omaan olemiseen pätkääkään. Luulisin että esimerkiksi Heidiä ei Jenni kiinnosta nanosekuntiakaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä kyllä melkoinen ohjelma. Ihan kyllä viihdyttävää katsottavaa, mutta silti... melkoista settiä.
Mihinköhän hävisi se kuuma-kalle kommentti liittyen johonkin kalastusjuttuihin, olisin lukenut sen uudelleen kun jäi eilen vähän silmäilyksi. Kaiketi täältä häviää jonkin verran noita kommentteja muutenkin.
Kaikki katoaa mikä on tästä kuuma-Kallesta kirjoitettua negatiivis sävytteistä kritiikkiä. Luultavasti kaikesta komeudesta huolimatta hänellä on erittäin heikko itsetunto. Aiemmin olen nähnyt vastaavan poistattajan vain maajussille morsian ketjussa koskien Ville W:tä. Ehkä heillä on persoona samaa laatua.
Tarkoitatko Sannin 1. Teemua? Kyllä täällä näkyy kriittisiäkin kommentteja siitä. Ja jos se kuuma-Kalle kommentti oli niin sekava ja että en ihmettele vaikka viesti ois poistettukin
Ei tuo mikään normaalimaailmasta irrallinen yksikkö ole, jossa ei mitkään käytössäännöt ja normit päde. Erittäin fiksuja ja sivistyneitä yleensä ottaen nykynuoret ja nuoret aikuiset, aivan hyvin voin kuvitella, että vastaavaan tilanteeseen puututtaisiin vaikka vain sanomalla ettei tuollainen kielenkäyttö ja uhkailu ole sopivaa. Ellei sitten nimenomaan ole kielletty Maikkarin puolelta puuttumasta.
Alatyylistä ja ala-arvoista. Väkivalta ei kuulu parisuhteeseenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on pitänyt elämässä tapahtua, että kohtelee muita kun toi Jenni kohtelee? Nää tyypit on just niitä jotka kiusaa muita työpaikoilla ja missä vaan ikinä saa sen verran valtaa. Käy niin sääliksi noita sille valittuja miehiä, ihankun tarkoituksella oltais valittu semmoisia jota on helppo kiusata.
Kaikista pahinta on, että Jennistä näkee miten se olettaa olevansa jotenkin hyväkin saalis ja että toi räväkkyys (=vittumaisuus) olis jotenkin hyvä piirre. Tekee varmaan ihan hyvää kuulla vähän palautetta, jota olis kaikesta päätellen pitänyt saada jo aika kauan sitten.
Samaa mieltä. Jennillä on kasvoilla jotenkin viaton ilme, kun hän haukkuu Ollia. Ärsyttävä tapaus. Ihmeen leppoisasti muut kuuntelevat.
On se niinkin, etta jos et puutu kiusaamiseen ja sopimattomaan kaytokseen, olet sen mahdollistaja eli osa ongelmaa. Ei vakivaltaa tule normalisoida missaan tilanteessa. Ei mieheenkaan kohdistuen.
Piti ihan katsoa 2.jakso jossa Jenni esittäytyi. Kertoi että on nykyään iloisempi ja rempseämpi. Varmaan totta tuokin ja hänellä on hyvät hetkensä mutta vaikuttaa että se toinen puoli silti nostaa päätä esiin ja sitä on nähty ohjelmassa. Hän ei taida sitä itsessään tunnistaa. Kaipaa miehiltä sitä sun tätä mutta antaako hän mitään itse. Esimerkiksi sitä kommunikaatiota kaipasi mutta sitten suutahtaa pyykeistä ja salaatista, ei tuo sitä ilmi vaan kiukkuaa itsekseen. Avaa suusi aikuinen nainen. Ei miehet ole ajatuksen lukijoita. Sopikaa pyykeistä, kysy voisimmeko syödä yhdessä..
Mielestäni se Juhon toinen nainen, oliko hän Heidi nimeltään, sivusi hienosti sitä että Juhonkin pitää ns.myydä itsensä naisille. Parisuhde on kahden kauppa. Usein ihmiset jankuttavat mitä toisen pitää olla, mitä haluavat toiselta, sopiiko toinen omaan elämään mutta unohtavat itsensä. Mitä itse tuo parisuhteeseen, millainen itse on jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salama-Teemun elkeet oli sellaiset, että hän voi löytyä ihan mistä tahansa makkarista bileiden jälkeisenä aamuna.
Kuka hän on? Voisiko joku tiivistää?
Hän on Sannin toinen ehdokas vaihtoehto
Ok ja kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tossa ensihoitajan työssä vois kellään olla mitään parisuhdetta. Ei helv, ei jaksais töiden jälkeen enää mitään.
Tuon logiikan mukaan kukaan sh tai lääkäri ei myöskään jaksaisi.
Siis mikä unelmien naisystäväehdokas tää Jenni kuvittelee itse olevansa? Siinä on parodiaa kerrakseen kun tanttara pälpättää rihkama-aurinkolasit päässään miten tosipaljontykkää itsestään huolta pitävistä miehistä. Jännä ettei itselleen kohdista tuota samaa vaatimusta. Saahan sitä tykätä, mut mahkut on 0 etenkin tuon esityksen jälkeen. Vastapuoli voit olla onnellinen, jos et vastaa Jenskulin toivetta, sait ns. henkisen lottovoiton tossa tilanteessa. Kunnollinen, asiallinen ja fiksu mies, joka ei lauo sivistymättömästi typeryyksiä on satametriä edellä tuollasta justiinaa.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi miten hyvännäköinen tuo kalamies.
Miksi se on tällaisessa paskaohjelmassa?
" Liian hyvää ollakseen totta"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän mun kommentit menee moderoitavaksi, vaikka en käsittääkseni mitään moderoitavaa ole kirjoittanut. Onko joku tietty sana joka pomppaa? Vai epäonnistuuko tekstin vastaus/lainaus ja mode tulkitsee viestien kopioimiseksi tai spämmäykseksi :D
Ei täällä ole moderointia varsinaisesti. Täällä on osallistujien kavereita ja osallistujat itsekin merkkaamassa viestejä asiattomiksi. Jotkut eivät siedä kuin kehuvia viestejä itsestään ja poiststtavat kaikki muut.
Siis mun tapauksessa tulee samantien teksti että viestisi jonottaa moderoimista tms. Eli jää automaattisesti johonkin, ilman et sitä on kukaan poistellut, ilmottanua asiattomasti tms.
Sama kokemus, puolet jää jumiin vaikka asiallisia.
Olisi ollut hienoa kun joku olisi suoraan sanonut että hei, tuollaiset kommentit eivät ole ok. Tuotannolta olisin odottanut enemmän. Vaikka yksityishaastattelussa olisi asiaa voinut jotenkin käsitellä. Selvästi muilta osallistujilta on Jennin käytöksestä kysytty koska se uusikin tyyppi asiaa pui omassa haastatteluklipissä niin miksi ei itse Jenniltä. Surkeaa työtä.
Kävin tsekkaa: 34-vuotias KYMMENEN vuotta sinkkuna ollut jalkaterapiaopiskelija Jenni. Ei ollut akateemisesti koulutettu, jännä. Yllättyneet parijonoon. Ja miksi ihmeessä tällanen Täydellisyys on 10v ollut sinkkuna? Varmastikin omasta tahdostaan. Tirsk.
Vierailija kirjoitti:
Nyt puutun tuohon kalamiehen kirjoittamaan Vesannon fb sivuilla. Ei tämä kalastusyrittäjä mitenkään positiivisesti suhtautunut kolmannen henkilön aloittamaan kritiikkiin, jossa kuvan kera moitti veneitä turisteille vuokraavia yrittäjiä. Oli kuulemma jo toisen kerran turisteja aivan mökin edessä kirjoittaja sanoi että 5 metrin päässä rannasta. Kuvassa olivat tosiaan hyvin rannassa. Itse muistutin häntä jokamiehen oikeuksista, joiden mukaan pihapiirien viereen ei saa mennä. Kalamies mm haukkui puheitani höpötyksiksi. No ei ole kovinkaan asiallista. Ihmettelin jo silloin kesällä, että eikö sitä rakentamatonta rantaa ole tarpeeksi, minkä lähellä voi kalastaa. Ainakin noilla Savon syrjäseutujen rannoilla on. Ja mielessäni ihmettelin jo silloin, että kyllä nämä palveluntuottajan asiakkaatkin eli kalastuksesta kiinnostuneet suomalaiset käytännössä aina ovat itse joko mökin omistajia tai heillä on käytettävissään mökki muuten eli ova
No onhan tuo tekstisi ihan höpötystä, hyvin sanoi erä-teemu! :D mahtaa ottaa tosiaan koville ihan asialliset kommentit. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tossa ensihoitajan työssä vois kellään olla mitään parisuhdetta. Ei helv, ei jaksais töiden jälkeen enää mitään.
Tuon logiikan mukaan kukaan sh tai lääkäri ei myöskään jaksaisi.
eikä poliisi, lentäjä, palomies, hätäkeskuspäivystäjä, lennonjohtaja, ravintolakokki, sosiaalipäivystäjä, stuertti, merimies, yrittäjä jne jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän mun kommentit menee moderoitavaksi, vaikka en käsittääkseni mitään moderoitavaa ole kirjoittanut. Onko joku tietty sana joka pomppaa? Vai epäonnistuuko tekstin vastaus/lainaus ja mode tulkitsee viestien kopioimiseksi tai spämmäykseksi :D
Ei täällä ole moderointia varsinaisesti. Täällä on osallistujien kavereita ja osallistujat itsekin merkkaamassa viestejä asiattomiksi. Jotkut eivät siedä kuin kehuvia viestejä itsestään ja poiststtavat kaikki muut.
Siis mun tapauksessa tulee samantien teksti että viestisi jonottaa moderoimista tms. Eli jää automaattisesti johonkin, ilman et sitä on kukaan poistellut, ilmottanua asiattomasti tms.
Sama kokemus, puolet jää jumiin vaikka asiallisia.<
Täällä on jotenkin mode*rointi muuttunut. vaikka kirjoitat vain hyvää päivää, se saattaa jäädä "hyväksytään moderoinnin jälkeen" eikä sitä enää koskaan nää, vaikka siinä oikeasti olisi lukenut vain tuo "hyvää päivää".
yleensä itse otan kommentin takaisin ja laitan siihen pari tähteä ihan vaan summan mutikassa ja sitten, ihme kyllä se meneekin läpi.
Mod*eroinnissa täytyy nyt olla jotakin häikkää.
Vierailija kirjoitti:
Salama-Teemun elkeet oli sellaiset, että hän voi löytyä ihan mistä tahansa makkarista bileiden jälkeisenä aamuna.
Salama-Teemu on kuuma. Se nopea hymynväläytys haastattelun lopussa...