Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1392)
Vierailija kirjoitti:
Salama-Teemun elkeet oli sellaiset, että hän voi löytyä ihan mistä tahansa makkarista bileiden jälkeisenä aamuna.
Kuka hän on? Voisiko joku tiivistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salama-Teemun elkeet oli sellaiset, että hän voi löytyä ihan mistä tahansa makkarista bileiden jälkeisenä aamuna.
Kuka hän on? Voisiko joku tiivistää?
Hän on Sannin toinen ehdokas vaihtoehto
Salama-Teemu on se, joka vaikuttaa kokoomuslaiselta, joka ajelee Teslalla. Sliipattu pleijeri.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän mun kommentit menee moderoitavaksi, vaikka en käsittääkseni mitään moderoitavaa ole kirjoittanut. Onko joku tietty sana joka pomppaa? Vai epäonnistuuko tekstin vastaus/lainaus ja mode tulkitsee viestien kopioimiseksi tai spämmäykseksi :D
Minulla sama.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän mun kommentit menee moderoitavaksi, vaikka en käsittääkseni mitään moderoitavaa ole kirjoittanut. Onko joku tietty sana joka pomppaa? Vai epäonnistuuko tekstin vastaus/lainaus ja mode tulkitsee viestien kopioimiseksi tai spämmäykseksi :D
Ei täällä ole moderointia varsinaisesti. Täällä on osallistujien kavereita ja osallistujat itsekin merkkaamassa viestejä asiattomiksi. Jotkut eivät siedä kuin kehuvia viestejä itsestään ja poiststtavat kaikki muut.
Todellakin aika kova, jos osallistuja saa puhua väkivallasta eikä siihen puututa; näissähän on ollut Niko Saarisesta lähtien aika tiukka linja.
Ja tosiaankin, jos tuon olisi sanonut Pessi, Jennille olisi järjestetty kriisiterapiaa, pyhimyksen arvonimi ja joku lahjoitustontti jostain, ja Pessistä kaivettu esiin kaikki menneisyyden sotkut (jotka hän toki taitaa tuoda ihan itse oma-aloitteisesti julki).
Edes ensitreffi-Elisa ei tainnut onnistua fyysisen uhkailun puolelle menemään, vaikka kävikin muuten päälle kuin yleinen syyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin myös aluksi aivan ällistynyt, kuinka Erä Teemun kaltainen "saalis" on sinkku. Nyt kun sarja on edennyt, niin pieniä (itselleni) varoitusmerkkejä on ilmennyt. Sanoi mm. jos Sanni kiinnostuisikin toisesta Teemusta, niin hän on kuitenkin vienyt Sannia syömään yms.niin onko se "mennyt hukkaan/ollut turhaa". Oli myös kireän ja mustasukkaisen oloinen koko erillään olon ajan.
En osaa selittää mitä tarkoitan, mutta hiukan vaikutelma hänestä laski.
Pikkuisen tuli samaa mieleen ja lisäksi se, että kuinkahan omistushaluinen mahtaa olla? Aika intensiivinen mies hyvässä -sekä pahassa ehkä?
Jaa ku mun mielestä on ihan virkistävää nähdä miehellä vähän tunnetta pelissä eikä sellasta ainaista hymistelyä ja välinpitämättömyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole moderointia varsinaisesti. Täällä on osallistujien kavereita ja osallistujat itsekin merkkaamassa viestejä asiattomiksi. Jotkut eivät siedä kuin kehuvia viestejä itsestään ja poiststtavat kaikki muut.
Siis mun tapauksessa tulee samantien teksti että viestisi jonottaa moderoimista tms. Eli jää automaattisesti johonkin, ilman et sitä on kukaan poistellut, ilmottanua asiattomasti tms.
Mitä on pitänyt elämässä tapahtua, että kohtelee muita kun toi Jenni kohtelee? Nää tyypit on just niitä jotka kiusaa muita työpaikoilla ja missä vaan ikinä saa sen verran valtaa. Käy niin sääliksi noita sille valittuja miehiä, ihankun tarkoituksella oltais valittu semmoisia jota on helppo kiusata.
Kaikista pahinta on, että Jennistä näkee miten se olettaa olevansa jotenkin hyväkin saalis ja että toi räväkkyys (=vittumaisuus) olis jotenkin hyvä piirre. Tekee varmaan ihan hyvää kuulla vähän palautetta, jota olis kaikesta päätellen pitänyt saada jo aika kauan sitten.
On tämä kyllä melkoinen ohjelma. Ihan kyllä viihdyttävää katsottavaa, mutta silti... melkoista settiä.
Mihinköhän hävisi se kuuma-kalle kommentti liittyen johonkin kalastusjuttuihin, olisin lukenut sen uudelleen kun jäi eilen vähän silmäilyksi. Kaiketi täältä häviää jonkin verran noita kommentteja muutenkin.
Maikkarilla vahvana kaksoisstandardit. Jo Jennin jatkuvat seksipuheet ja mieltymyksistä utelut on arveluttavia, lisäksi muiden paskaksi haukkuminen ja nyt ollaan jo vetämässä turpaan. Kenen mielestä tällainen on ookoo, entä jos roolit olisi toisin päin, Jennin tilalla setämies latelisi moista tekstiä, eikö olisi jo poliisit paikalla ja iltapäivälehtien lööpeissä
Kuka kumma on Tinni? Joka on saanut vauvan milloin Timon, milloin Tinon kanssa. Onko Tinnikin kirjoitettu väärin?
Vierailija kirjoitti:
Maikkarilla vahvana kaksoisstandardit. Jo Jennin jatkuvat seksipuheet ja mieltymyksistä utelut on arveluttavia, lisäksi muiden paskaksi haukkuminen ja nyt ollaan jo vetämässä turpaan. Kenen mielestä tällainen on ookoo, entä jos roolit olisi toisin päin, Jennin tilalla setämies latelisi moista tekstiä, eikö olisi jo poliisit paikalla ja iltapäivälehtien lööpeissä
Lainaustoiminto ei taas näköjään onnistu. Mutta yllä olevaan: uusin maksullinen Katsomo-jakso oli kyllä niin hirveää katsottavaa että ihmettelen tosiaan minäkin tätä.
Mitä siinä maksullisessa jaksossa oikein tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mun tapauksessa tulee samantien teksti että viestisi jonottaa moderoimista tms. Eli jää automaattisesti johonkin, ilman et sitä on kukaan poistellut, ilmottanua asiattomasti tms.
Jossain muissa ketjuissa on joskus yksittäinen sana tehnyt tuon viestin. Siis on sanoja, joita ei saa käyttää
Olipa ällöttävä tuo Jennin vedänkö turpaan-kommentti. Miten tuollaista vielä nykypäivänä julkaistaan ja pidetään hauskana. Olen nainen ja eräs miespuolinen ystävä oli suhteessa jossa nainen oli väkivaltainen niin henkisesti kuin fyysisesti. Eikä se ole leikin asia. Se on edelleen tabu ja tuollaiset heitot eivät asiaa edistä. Jos joku miehistä olisi heittänyt tuon kommentin niin asiasta olisi taatusti noussut isompi haloo.
Jenni muutenkin voisi tutkiskella omaa käyttäytymistään ja persoonaansa. Voisikohan hänessä olla vika että miehet sulkeutuu hänen seurassa. Yleensä tuollaiset naiset valitettavasti pariutuvat hiljaisten ja rauhallisten miesten kanssa koska hän ei kestäisi samanlaista miestä mitä itse on. Hän toivoo sellaista mutta tosiasia on se ettei hän itse kestäisi samanlaista kohtelua mitä itse antaa miehille.
Vierailija kirjoitti:
Jenni avautuu jaksossa 8 Sannille, Teemulle ja Jonille:
"Sillon yhtenä vitutuspäivänä mä olin silleen et nyt ihan oikeesti turpa kiinni, sanon tosi rumasti kun oon vihanen ja tälleen. Sit oli vielä paljon pieniä juttuja, jotka nosti sitä mun ärsytystä: esimerkiks hän pesi vain omat pyykkinsä ja sit meiän piti tehä yhessä salaatti ni mä tein sen salaatin ja menin pöytään odottaa ni hän menee sohvalle sen salaattinsa kanssa ni sit mä olin silleen et vedänkö turpaan nyt vai heti et niin ku et siinä vaiheessa vitu**i sen verran..."
Samassa pöydässä istuneet vaikuttivat hyvin vaivaantuneilta, etenkin uutena tullut Joni näytti jopa hätääntyneeltä , vilkuili ympärilleen kuin pelastuskeinoa hakien, Sannikin hyvin vakava yhtä hermostunutta väkinäistä naurahdusta lukuun ottamatta.
En usko että kenestäkään tuolla normaalia, taitavat vaan pelätä sanoa mitään, uudempaa Teemua lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Salama-Teemu on se, joka vaikuttaa kokoomuslaiselta, joka ajelee Teslalla. Sliipattu pleijeri.
sanavalmis kaveri
Vierailija kirjoitti:
Todellakin aika kova, jos osallistuja saa puhua väkivallasta eikä siihen puututa; näissähän on ollut Niko Saarisesta lähtien aika tiukka linja.
Ja tosiaankin, jos tuon olisi sanonut Pessi, Jennille olisi järjestetty kriisiterapiaa, pyhimyksen arvonimi ja joku lahjoitustontti jostain, ja Pessistä kaivettu esiin kaikki menneisyyden sotkut (jotka hän toki taitaa tuoda ihan itse oma-aloitteisesti julki).
Edes ensitreffi-Elisa ei tainnut onnistua fyysisen uhkailun puolelle menemään, vaikka kävikin muuten päälle kuin yleinen syyttäjä.
Eikö niin, kumma ettei kukaan ilmoittele iltapäivälehtiin. Väkivaltaa ei tulisi hyväksyä missään muodossa näissä tosiTV-sarjoissa, teini-ikäisetkin jo seuraa.