Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1392)

Vierailija
861/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomi näyttäytyy nyt jotenkin reppanalta Caron rinnalla. Caro on jollain tavalla voimanainen. Haastava työ, jonne lähdetään vieläpä moottoripyörällä. Tulevaisuuden suunnitelmat valmiina, ulkomaille. Sitten kuvataan kun mies jää lökäreissä näppäilemään sohvalle puhelinta. Joo-o.

Ei kovin hyvää mainosta miehen imagolle. Haluaako tuotanto jotenkin latistaa Tomin miehisyyttä tässä? Editoinnilla tehdään kyllä paljon. 

Vierailija
862/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni sanoo esittelyvideossaan rakastavansa itseään. Ja olevansa iloisempi kuin ennen.

MTV3 kuvailee häntä videonsa otsikossa ihanaksi. Ja tietenkin sydänemoji mukana.

Mikä lutuinen mahtava nainen! Olen ihan myyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomi näyttäytyy nyt jotenkin reppanalta Caron rinnalla. Caro on jollain tavalla voimanainen. Haastava työ, jonne lähdetään vieläpä moottoripyörällä. Tulevaisuuden suunnitelmat valmiina, ulkomaille. Sitten kuvataan kun mies jää lökäreissä näppäilemään sohvalle puhelinta. Joo-o.

Ei kovin hyvää mainosta miehen imagolle. Haluaako tuotanto jotenkin latistaa Tomin miehisyyttä tässä? Editoinnilla tehdään kyllä paljon. 

Samoin kuin Tinolla kun ruohonleikkuri ei lähtenyt, mutta kun nainen tuli paikalle, niin käynnistyi. Miehistä luodaan nysvö kuva.

Vierailija
864/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun kolmas viesti:

"Veikkaan, että elämää nähnyt Juho 40 (pidän nuoremmista naisista) ja vähän pyöreä Jenni 34 (pidän pahoista pojista ja jännästi minut aina jätetään) on laitettu yhteen. Tai no, minä laottaisin."

No, lähes kaikki jaksot katsottuamme pidetäänkö täällä edelleen Juhoa ja Jenniä hyvänä matchina?

Olisiko Juhokaan paljoa Jennille turissut? Olisiko syönyt salaatin sohvalla yksin?

Vierailija
865/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin kuin Tinolla kun ruohonleikkuri ei lähtenyt, mutta kun nainen tuli paikalle, niin käynnistyi. Miehistä luodaan nysvö kuva.

Vierailija
866/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastakaa Olli tuolta Jenniltä! Olli saa todella passiivis-aggressiivista kohtelua! Olli on mahtava mies, mutta tuo nainen käytökseltään ihan kauhea!!

Tulee mieleen ETA:n Elisa ja Matti-suhde :(

Vierailija
867/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella vastuutonta Maikkarilta ottaa väkivaltaisen käytösmaailman omaavan ohjelmaansa, Jennin käytös pahinta henkistä väkivaltaa mitä tv-realityssä nähty ! 

Onkohan jo edennyt ihan fyysiseksikin, kun näyttää muut osallistujat häntä väistävän?

on noista juoruja liikkunut, että ainakin pari exäänsä olisi saanut tuta muutakin kuin sanallista vihaa

jakso 8

haastattelija kysyy yhteisen illanvieton lomassa miltä Jennistä tuntuu.

Jenni: Ihan paskalta ja hirveeltä. Mulla on niinku  kaikki pin vi**ua tavallaan

sitten Jenni jatkaa pöydässä Teemulle, Sannille, Jonille:

Sillon yhtenä vitutuspäivänä mä olin silleen  et nyt ihan oikeesti turpa kiinni, sanon tosi rumasti kun oon vihanen ja tälleen. Sit oli vielä paljon pieniä juttuja, jotka nosti sitä mun ärsytystä: esimerkiks hän pesi vain omat pyykkinsä ja sit meiän piti tehä yhessä salaatti ni mä tein sen salaatin ja menin pöytään odottaa ni hän menee sohvalle sen salaattinsa kanssa ni sit mä olin silleen et vedänkö turpaan nyt vai heti

Vierailija
868/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho ja Satu seuraavat toisiaan Instagramissa, Juho ja Heidi eivät.

Vierailija
869/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni avautuu jaksossa 8 Sannille, Teemulle ja Jonille:

"Sillon yhtenä vitutuspäivänä mä olin silleen  et nyt ihan oikeesti turpa kiinni, sanon tosi rumasti kun oon vihanen ja tälleen. Sit oli vielä paljon pieniä juttuja, jotka nosti sitä mun ärsytystä: esimerkiks hän pesi vain omat pyykkinsä ja sit meiän piti tehä yhessä salaatti ni mä tein sen salaatin ja menin pöytään odottaa ni hän menee sohvalle sen salaattinsa kanssa ni sit mä olin silleen et vedänkö turpaan nyt vai heti et niin ku et siinä vaiheessa vitu**i  sen verran..."

Vierailija
870/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedänkö turpaan nyt vai heti -Justiina vaikuttaa sopivalta vertaistukihenkilöltä sovellukseen nimeltä Toivo.

Parodia on jo kauan ollut mahdotonta - ne tekee sen ihan itse. Paavo Haavikko -sitaatit tästä vielä puuttukin...

Vierailija
871/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sillon yhtenä vitutuspäivänä mä olin silleen  et nyt ihan oikeesti turpa kiinni, sanon tosi rumasti kun oon vihanen ja tälleen. Sit oli vielä paljon pieniä juttuja, jotka nosti sitä mun ärsytystä: esimerkiks hän pesi vain omat pyykkinsä ja sit meiän piti tehä yhessä salaatti ni mä tein sen salaatin ja menin pöytään odottaa ni hän menee sohvalle sen salaattinsa kanssa ni sit mä olin silleen et vedänkö turpaan nyt vai heti et niin ku et siinä vaiheessa vitu**i  sen verran..."

viehättävää

Vierailija
872/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni jatkaa Salama-Teemulle ja Ollille:

" Jos on paskaa ni on paskaa, mitä sitä niinku kaunistelemaan "

Vierailija
873/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, siis sanoiko Jenni oikeasti, että oli lyömässä turpaan koska puolisoehdokas ei toiminut kuten hän oletti? Miten tällaista voidaan edes näyttää, huh hui.

Vierailija
874/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu on Jennin vastakohta.

Hyvä että ohjelmassa on kontrastia.

Vierailija
875/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, siis sanoiko Jenni oikeasti, että oli lyömässä turpaan koska puolisoehdokas ei toiminut kuten hän oletti? Miten tällaista voidaan edes näyttää, huh hui.

sanoo, jokaisen tarkistettavissa Katsomosta. väkivaltaista puhetta.

Vierailija
876/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli tähän väliin sanoa, että jokuhan se aina kasvattaa uusia koulukiusaajia

Vierailija
877/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, näillä esimerkeillä ei kiusaaminen kouluissa lopu

Vierailija
878/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakson lopussa nämä saivat tekstarin toiselta ehdokkaalta. Jaksojen mainoksessa näyttää siltä, että ensin valittu lähtee ja jatkavat paikalle tulleen toisen ehdokkaan kanssa. Noinhan tuo olisi parempi kuin edelliskaudella, jossa yritettiin mennä talossa asuvien suhde alkujen väliin. Pitää ensin tulleen tietysti ymmärtää, että tässä on mukana myös toinen ehdokas 

Vierailija
879/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep... ihan hirveätä katsottavaa ja kuunneltavaa. Mä mietin myös että kuinka tällaista voidaan edes esittää. 

Vierailija
880/1392 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A

Jos sanoja olisi ollut Pessi niin hänet olis oitis poistettu ohjelmasta, näin se tasa-arvo pelaa. Vit****taanhan Jenni purkaa tuossa mutta tuotanto sais puuttua tuohon mutta kun katsojia halutaan saada ja keskustelua, mitäpä siitä jos yksi nolaa itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi