Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1391)
Heidillä on kuusi lasta. Ainakin.
Juho onkin gentleman. Huomaa vain itsensä.
Salama Teemu on oikeasti Selänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että EräTeemun puolustajat ja kehujat ovat kaikki ihan sattumalta osuneet johonkin vanaan keskusteluun ja täysin mihinkään liittymättömästi vakuuttelevat tänne T:n kommenttien asiallisuutta naureskellen muille
Mä ainaki luin ihan uteliaisuuttani(kun siitä niin paljon täällä jauhettu) tuota fB-keskustelua, kun joku sen oli tänne linkittänyt, ja sen pohjalta "puolustin" eräTeemua. Liittytämättä kehenkään tai mihinkään :D
Se onkin jännää, kun täällä useammassa viestissä kerrottiin luetun tuo viime kesäinen keskustelu ennen kuin täällä paljastettiin minkä kunnan fb keskustelussa se on. Tuo keskusteluryhmä vaatii liittymispyynnön tekemisen ja hyväksymisen saannin. Eikä tuon ryhmän vetäjä ole netissä kaiken päivää vaan on työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että EräTeemun puolustajat ja kehujat ovat kaikki ihan sattumalta osuneet johonkin vanaan keskusteluun ja täysin mihinkään liittymättömästi vakuuttelevat tänne T:n kommenttien asiallisuutta naureskellen muille
Mä ainaki luin ihan uteliaisuuttani(kun siitä niin paljon täällä jauhettu) tuota fB-keskustelua, kun joku sen oli tänne linkittänyt, ja sen pohjalta "puolustin" eräTeemua. Liittytämättä kehenkään tai mihinkään :D
Se onkin jännää, kun täällä useammassa viestissä kerrottiin luetun tuo viime kesäinen keskustelu ennen kuin täällä paljastettiin minkä kunnan fb keskustelussa se on. Tuo keskusteluryhmä vaatii liittymispyynnön tekemisen ja hyväksymisen saannin. Eikä tuon ryhmän vetäjä ole netissä kaiken päivää vaan on työelämässä. &n
Mä kyllä näin tuon keskustelun ihan ilman mitään ryhmiin liittymisiä
Jenniä ei huoli kukaan. On niin tyhmä.💩
No se joka tuon Jennin ottaa , niin täytyy olla teräshermot. Olisi kyllä ollut hyvä jos joku olisi lyönyt nyrkin pöytään ja sanonut nyt nainen hiljaa !!
Jenni on sietämätön ja ilkeä 😨😵💫
Erikoiseksi mennyt tämänkin ketjun meno
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu, saa Erä-Teemusta kommentoida muutakin kuin ihailua eikä tarvi alkaa haukkua muuta kommentoivia.
Aiemmin ovat kriittiset ja kriitisiä lainanneetkin poistettu