Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1391)
Rakastan kyllä yli kaiken et joku vanha FB-keskustelu kaivettu tänne spekuloitavaksi :D
Tiedän kyseisen ryhmän, ja löysinkin kalastus-keskustelun, minun mielestäni ihan asiallista keskustelua kuka miltäkin kantilta, enkä siihen sinänsä ota sen enempää kantaa. Ei varmaan Teemukaan arvannut että mitä kaikkea aletaankaan tonkimaan, ku yhteen ohjelmaan osallistuu. Noh, rauhaa ja rakkautta vain kaikille :)
Ja en tunne ketään tähän liittyviä henkilöitä, mut vähän ehkä viihdytin itseäni tällä :D
Vierailija kirjoitti:
Olipa ällöttävä tuo Jennin vedänkö turpaan-kommentti. Miten tuollaista vielä nykypäivänä julkaistaan ja pidetään hauskana. Olen nainen ja eräs miespuolinen ystävä oli suhteessa jossa nainen oli väkivaltainen niin henkisesti kuin fyysisesti. Eikä se ole leikin asia. Se on edelleen tabu ja tuollaiset heitot eivät asiaa edistä. Jos joku miehistä olisi heittänyt tuon kommentin niin asiasta olisi taatusti noussut isompi haloo.
Jenni muutenkin voisi tutkiskella omaa käyttäytymistään ja persoonaansa. Voisikohan hänessä olla vika että miehet sulkeutuu hänen seurassa. Yleensä tuollaiset naiset valitettavasti pariutuvat hiljaisten ja rauhallisten miesten kanssa koska hän ei kestäisi samanlaista miestä mitä itse on. Hän toivoo sellaista mutta tosiasia on se ettei hän itse kestäisi samanlaista kohtelua mitä itse antaa miehille.
Sekin oli ikävää kun Jenni valitteli jotenkin kuinka p*skaa kun kaikki muut voivat tehdä kivoja juttuja ehdokkaittensa kanssa ja Ollilta ei saa sanaa suusta tms. Onko tarkoitus oikein laskea toisen itsetuntoa ja saada paha mieli???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tossa ensihoitajan työssä vois kellään olla mitään parisuhdetta. Ei helv, ei jaksais töiden jälkeen enää mitään.
Tuon logiikan mukaan kukaan sh tai lääkäri ei myöskään jaksaisi.
eikä poliisi, lentäjä, palomies, hätäkeskuspäivystäjä, lennonjohtaja, ravintolakokki, sosiaalipäivystäjä, stuertti, merimies, yrittäjä jne jne
Ei jaksakaan!
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kyllä yli kaiken et joku vanha FB-keskustelu kaivettu tänne spekuloitavaksi :D
Tiedän kyseisen ryhmän, ja löysinkin kalastus-keskustelun, minun mielestäni ihan asiallista keskustelua kuka miltäkin kantilta, enkä siihen sinänsä ota sen enempää kantaa. Ei varmaan Teemukaan arvannut että mitä kaikkea aletaankaan tonkimaan, ku yhteen ohjelmaan osallistuu. Noh, rauhaa ja rakkautta vain kaikille :)
Ja en tunne ketään tähän liittyviä henkilöitä, mut vähän ehkä viihdytin itseäni tällä :D
Tämä on kyllä aivan naurettavaa=) . Jos tämä erä Teemu ei olisi lähettänyt tuota uhkailuviestiketjuaan messengeriin tuon minun pikku maininnan, että havaitsin keskustelleeni hänen kanssa vähän kiivaasti fb sivuilla.Koko asia olisi ollut vain pikku ohimenevä asia näissä kommenteissa. Tuo uhkailu tässä se asia oli ja tosi kummallinen.
Mistä tämä Erä-Teemu on kotoisin? Se ei tule mistään ilmi?
Ehdotan, että Jenni valitaan Bachelerotteksi ko. ohjelmaan. Tulisi ainakin kovaa kilpailua ja säpinää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä Erä-Teemu on kotoisin? Se ei tule mistään ilmi?
On alussa kertoi olevansa Kuopiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä aivan naurettavaa=) . Jos tämä erä Teemu ei olisi lähettänyt tuota uhkailuviestiketjuaan messengeriin tuon minun pikku maininnan, että havaitsin keskustelleeni hänen kanssa vähän kiivaasti fb sivuilla.Koko asia olisi ollut vain pikku ohimenevä asia näissä kommenteissa. Tuo uhkailu tässä se asia oli ja tosi kummallinen. 
😂 Aika kiivasta.
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri messengerissäni. Erä Teemu oli uhkailuviestinä lähettänyt 11 viestiä, jotka oli nyt maanantai iltapäivän ja tämän hetken välissä poistanut. Edelleen nuo viestit näkyvät poistettu merkinnällä. Tuo viestien määräkin kertoo aika paljon ihmisestä. Kaveri juristiimkin silloin mm vetosi. Kerroin oman kokeneen juristi ystävän nimeltä ja sanoi, että vain naurahtaisi jos kuulisi tästä.
Ei hyvänen aika :D Kävin lukemassa Vesannon fb-ryhmästä keskustelun ihan uteliaisuuttani, ja ihan asiallisesti Teemu siellä kommentoi keskustelua ja linkkasi kalastuslain pykäliä muistutukseksi. Oletko joku katkera mökkiläinen, jota ärsyttää se että mökkirantojen lähettyvillä voi kalastaa luvallisesti, jos se ei muita häiritse? Joku nainen siellä keskustelussa kovasti vänkäsi vastaan myös muiden kanssa ja yritti provosoida Teemua kommenteillaan.
Täällä palstalla pohditaan ohjelmaan liittyviä käänteitä, miten tarkoituksen mukaisena pidät mennä henkilökohtaisuuksiin ja vetää esim. toisen elinkeinon mukaan tähän? Ei täällä ole tietääkseni tarkoitus arvostella muiden ammatin valintoja. Hyvä vaan jos Teemu on näpäyttänyt sinua viesteillä, koska tämä sun touhu täällä alkaa mennä jo vähän nettikiusaamisen tai kunnianloukkauksen puolelle.
Ketään ei kiinnosta jonkun katkeran tädin tilitys siitä, että mieli pahottui siitä, ettei kehdannut omasta rantasaunasta pulahtaa järveen uimaan kun kalastusvene lipui lähettyvillä.
Tuon mökkirantakeskustelun aloitti muuten eräs mies ja kuvan kera osoitti kuinka yrittäjän vuokraamalla veneellä kalastusturistit olivat aivan uintialueella ja vieläpä useampana päivänä. Siitä tämä keskustelu tuolla fb palstalla alkoi. Kukapa nyt haluaa, että omalle kahluualueellesi uimarannalla on kalastajilta irronneita koukkuja.
Kerkesin ottaa täällä kuvakaappauksen siis ihan ensimmäisestä kommentista koska tiesin että nyt lähtee pois täältä tai tulee herkullista kamaa, siinä mainitaan näin:
"Kun katsoin juuri nup alku jaksot tajusin, että kävin tämän kalastusreissuja myyvän Teemun kanssa vähän kiivasta keskustelua mökkikunnan fb:ssä. Teemu julisti siellä fbssä, että hänellä on oikeus tuoda kalastajia aivan toisten mökkirantaan jopa 20 metrin päähän toisten uimarannasta. Tuolla suunnalla maata on paljon rakentamatonta rantaa, mutta niiden edustan käyttö yritystoiminnassa ei pojulle sopinut"...
No, ei tuossa Vesantolaiset mitään kiivasta ollut. Hän ei mainitse mitään siitä, että itse toisi asiakkaitaan kalastamaan liian lähelle, sitähän väität tuossa. Ammattilaisena varmasti osaa hoitaa asiat kuten kuuluukin.
Tämä väitteesi eroaa täysin tuosta ko. Facebook keskustelusta, jossa asiallisesti Erä-Teemu linkkasi vaan lainsäädäntöä eikä mitenkään tuonut sitä esiin, että juuri hän olisi asiakkaita tuomassa nyt kalaan varsinkaan yrityksen toimesta siihen mökki rantaan.. Väännät ihan itse Mikko Jussilan kanssa, jos hän on estänyt sinut ei se näy keskustelussa. Vinkiksi. Täältä voi katsella sen jokainen:
https://www.facebook.com/groups/551796134839060/permalink/2434094138549…
Mehän ei tiedetä miten asia on mennyt mutta selityksesi vaikuttavat todella sekavilta kaiken kaikkiaan ja viestit mitä tänne kirjoitat, eivät siis liity itse ohjelmaan mitenkään vaan tuot keskustelun nyt tänne. Jos näin olet toiminut niin ihan asiallista olisikin selvittää tämä viranomaisten toimesta jos väität sellaista, mikä ei pidä paikkaansa. Enkä usko että on tässä ainoa keksitty asia.
Tuohon keskustelun kiivauteen 😄 voi todeta, että tuskin monikaan muistaa santrkdti mitä on keskusteltu satunnaisen henkilön kanssa puoli vuotta sitten netissä.
Minkähän takia Vilma ei ole aiemmin löytänyt poikaystävää? Hän kertoi, ettei ole koskaan seurustellut. Minusta hän on tosi kivan oloinen nainen. Ja kun hän asuu Oulussa, niin siellähän asuu paljon just 25-35-vuotiaita sinkkumiehiä.
Juupa juu, saa Erä-Teemusta kommentoida muutakin kuin ihailua eikä tarvi alkaa haukkua muuta kommentoivia.
Parantaako kalastajan mainetta muita mollaavat,
kiivastui jo sarjassakin jouduttuaan muuttamaan,
ei niin kivoja sanavalintoja, taitaa olla mustasukkaista sorttia
ja omistushaluinen
Minäkin kiinoistuis case Erä Teemu, eihän tuo edes ole Teemu niminen joka väittelee tuolla keskustelussa, on kylläkin myös mukana kommentoinut. Mutta ne on kaksi muuta henkilöä jotka siellä väittelee. Sekavia kyllä nuo fB-keskustelut, kun pitää jokaista aukaista erikseen ja pomppivat mihin sattuu.
näköjää tuli sit tätä kautta tietoon Teemun koko nimi, tai no en mä tiedä onko osallistujien nimet muutenki vapaata riistaa. Ohjelmassa niitä ei mainita
Jännä että EräTeemun puolustajat ja kehujat ovat kaikki ihan sattumalta osuneet johonkin vanaan keskusteluun ja täysin mihinkään liittymättömästi vakuuttelevat tänne T:n kommenttien asiallisuutta naureskellen muille
Heidi on aiemmin osallistunut Rikkaat ja rahattomat -sarjaan, jossa oli siis rikas. Hänellä on 2-3 ekokampaamoa pk-seudulla. Hänellä on kaksi lasta eri miesten kanssa ja se nuorempi lapsi on ehkä 5-6-vuotias.
Vilma on nätti ja mukava. Vaikka hänelle ei nähtävästi löytynyt sitä oikeaa, niin silti hän ei nimittele kundeja ja eikä huuda. Jenni sen taidon kyllä osaa. Toivottavasti tuo Vilma löytää vielä rakkauden.
😂 voi luoja