TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1982)
Vierailija kirjoitti:
Resilienssi taitaa tosiaan nykymerkityksessä olla: vastusta henkeen ja vereen alhaista antigenderiä, taantumuksen juonikkaita vaikuttamisyrityksiä, patriarkaatin ovelaa vasta-iskua feminismin absoluuttista pyhimysmäisyyttä vastaan (Putin johtaa tätä edestä arkkipaholaisena), kaikkea mikä vähänkään epäilee mielettömän oikeudenmukaisen EU:n tarkoitusperiä, ja ennen kaikkea (täydellisen kaikkitietävää ja informaatioltaan kloorinpuhdasta) valtamediaa kohtaan esitettyä pienintäkään napinaa.
Jep. Kiitos että saitte silmäni avautumaan sille missä mennään.
Ole hyvä. Teen päivittäin pyyteetöntä työtä ja valistan ihmisiä puhtaasti sydämestäni. Opetan myös nuorille miehillä käytöstapoja isällisellä otteella. Ne kaipaa miestä.
Puku on kaunis, mutta nimi oman mieleen liian julkisuudenhakuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Resilienssi taitaa tosiaan nykymerkityksessä olla: vastusta henkeen ja vereen alhaista antigenderiä, taantumuksen juonikkaita vaikuttamisyrityksiä, patriarkaatin ovelaa vasta-iskua feminismin absoluuttista pyhimysmäisyyttä vastaan (Putin johtaa tätä edestä arkkipaholaisena), kaikkea mikä vähänkään epäilee mielettömän oikeudenmukaisen EU:n tarkoitusperiä, ja ennen kaikkea (täydellisen kaikkitietävää ja informaatioltaan kloorinpuhdasta) valtamediaa kohtaan esitettyä pienintäkään napinaa.
Jep. Kiitos että saitte silmäni avautumaan sille missä mennään.
Ole hyvä. Teen päivittäin pyyteetöntä työtä ja valistan ihmisiä puhtaasti sydämestäni. Opetan myös nuorille miehillä käytöstapoja isällisellä otteella. Ne kaipaa miestä.
Hyi saatana! Pedari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ihmettele, miten se uskaltaa. Moni sen sijaan ihmettelee, miten se kehtaa. Ja nämä ystäväiseni ovat kaksi aivan eri asiaa.
Toisille ne on aivan eri asioita. Toisille ne on tuplat. Vaatii äärimmäistä itseluottamusta tehdä tuo.
Hauskaa että vihdoin pidät minua ystävänäsi etkä vihollisena. Minä en koskaan kirjoita vihalla vaan käytän peiliä.
Ei tuollainen pilluksi pukeutuminen mitään itseluottamusta vaadi vaan täydellistä piittaamattomuutta muiden ihmisten mielipiteistä ja ylimielistä minäminä asennetta.
Sun mielestä noin. Osaan
Tässä selvästi henkilö joka nauttii vittuilusta. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastit itsestäsi jo kaiken tarpeellisen.
Suomalaisen sisun!
Shakkia pelaava pulu edustaa hyvin sisun perusluonnetta. Räpytellään niin pitkään että peli on pelattu ja lentäessä uudelle laudallel väännetään nestemäiset liitulakut laudallle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastit itsestäsi jo kaiken tarpeellisen.
Suomalaisen sisun!
Shakkia pelaava pulu edustaa hyvin sisun perusluonnetta. Räpytellään niin pitkään että peli on pelattu ja lentäessä uudelle laudallel väännetään nestemäiset liitulakut laudallle.
Palstavassarit paljastivat jo itsensä tässä ketjussa. Peukkua vetäviä sekopäitä ja jankuttavia "lievästi kehitysvammaisia" :D
Parempi nimi tuolle puvulle olisi ollut "huomionhaun multihuipennus".
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun mielestäsi tämä on oikea paikka käyttää halventavaa kieltä minun vanhemmistani joita sinä et ole ikinä tavannut? Minun kanssani sinä keskustelet joten jätä minun täysin asiaan kuulumattomat vanhempani asian ulkopuolelle? Vai onko teillä kehariuilisijoilla jotkut omat säännöt?
PYSYTTELEPÄ NYT AIHEESSA. VÄHÄN SIVUSIN JA OPETIN RESILIENSSISTÄ, MUTTA EI. NYT JUMALAUTA RAUHOTUT JA MENET ITSEESI JA TULET TAKAISIN UUTENA MIEHENÄ.
SELLAISENA KUIN MINÄ SINUT KORJASIN. TÄMÄ ON LIENEE TÄLTÄ ERÄÄ SELVÄ JA PLÄKKI`?
OTAT VÄHÄN RAITISTA ILMAA JA RAUHOTUT, MIETIT MILLAINEN HALUAT OLLA MEIDÄN MUIDEN LUETTAVANA JA KIRJOITTELET MIELLYTTÄVÄMMÄN NÄKÖKULMAN ITSESTÄSI TÄNNE.
USKON ETTÄ OLET IHAN KUNNON POIKA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkossa p i l l u s o d a n v. 2024 julistanut Leppäskä paasaa Suomen poliittiselle eliitille jossain ns.kirkkorakennuksessa.
Nämä tonttulakkiset ovat kai aivan täpinöissään linnassa. Sielunoletetut kohtaavat toisensa:
P i l l u ja kirkon tonttulakkiset & presidenttipari.
Siinä Suomi - neidon kuva.
Suomen korkein eliit
--
Nämä ovat korkeakoulun käyneitä.
Hukkaan meni noiden koulutus. Hukkaan meni veronmaksajien rahat.
Tältä se elitismi kaikessa kolkkoudessaan näyttää: tavallisten ihmisten aivan avoimelta halveksinnalta. Oikeastaan mehukasta että tätä ei enää vaivauduta mitenkään salailemaan. Junttipopulismilla hutkiminenkin alkaa olla jo "hieman" menettänyt tehoaan. Ei hätää, aina keksitään uusia häpäisy- ja vaiennuskeinoja, lyömätermejä, pelottelun keinoja, ulossulkemisen mekanismeja, kauhistelua ja yököttelyä, joilla alleviivataan "noiden" karteltavuutta.
Missä valhe vallitsee, siellä vallitsee myös lahjomattomien yksilöiden leppymätön demonisointi ja yritys häätää näkyviltä pilaamasta milloin mitäkin luotavaa harhateatteria kuten tällähetkellä vaikkapa tasa-arvo ja ihmisoikeudet vallankumouksellisen vähemmistoaktivismin monopolinomaisesti sanelemana. Historia koettaa toistaa epätoivoisesti itseään odottaen että ihmislaumat olisivat aina yhtä lapioitavaa mutaa kuin aina ennenkin. Siis ihanan turvallisia typeryksiä.
Kukaan Suomessa ei kiteytä tätä ajattelua häkellyttävämmin kuin Seta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun mielestäsi tämä on oikea paikka käyttää halventavaa kieltä minun vanhemmistani joita sinä et ole ikinä tavannut? Minun kanssani sinä keskustelet joten jätä minun täysin asiaan kuulumattomat vanhempani asian ulkopuolelle? Vai onko teillä kehariuilisijoilla jotkut omat säännöt?
PYSYTTELEPÄ NYT AIHEESSA. VÄHÄN SIVUSIN JA OPETIN RESILIENSSISTÄ, MUTTA EI. NYT JUMALAUTA RAUHOTUT JA MENET ITSEESI JA TULET TAKAISIN UUTENA MIEHENÄ.
SELLAISENA KUIN MINÄ SINUT KORJASIN. TÄMÄ ON LIENEE TÄLTÄ ERÄÄ SELVÄ JA PLÄKKI`?
OTAT VÄHÄN RAITISTA ILMAA JA RAUHOTUT, MIETIT MILLAINEN HALUAT OLLA MEIDÄN MUIDEN LUETTAVANA JA KIRJOITTELET MIELLYTTÄVÄMMÄN NÄKÖKULMAN ITSESTÄSI TÄNNE.
Ilmiannettu sekava häiritsevä viesti joka on vielä kirjoitettu caps pohjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että saat aukoa päätäsi miten haluat koska olet vajaaälyinen?
Vierailija kirjoitti:
"Älä enää mun nähden käytä tota kieltä."
Tai mitä? Alatko sinä saatanan vähämielinen sanella minulle mitä minä saan tehdä ja mitä en?
Kyllä. Me ei haluta lukea tuollaista kukkoilua täällä. Haluamme lukea miellyttävämpää materiaalia. ET nyt oikein ole eduksesi. Ehkä sinun pitäisi käydä kävelyllä miettimässä miksi olet aidosti vihainen?
Tekivätkö vanhempasi sinulle jotain jonka vuoksi suutuit ja aloit puolustella vanhempiasi, jotka selvästi unohtivat kasvattaa sinua nettikettiin?
Minusta sinä olet ihan hulivili ja opettajana ennen oli luokassa vain pari tai korkeintaan neljä tuollaista tapausta, jotka vaativat erityishuomiota. Olet erityinen jos vain haluat näyttää sen meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa sanoa, mutta väkivallalla uhkaaminen toisenlaisen mielipiteen takia on tyhmän väkivaltaisen ihmisen tuntomerkki. Kun ei osata käsitellä asioita mitenkään muuten.
Aivan. Asioista pitäisi keskustelemalla sivistyneesti selvitä. Se on kuitenkin vaikeaa monille miehille, kun sanat loppuu kesken, niin apina alkaa uhoomaan.
Nämä oikeasti uskoo että koulukiusaamiseen auttaa lyöminen. Sivistys on paennut näistä ihmisistä ja sen näkee myös alatyylisessä kielenkäytössä. Nytkin ottavat vapauden käyttää v ja p sanoja naisen sukupuolielimestä halventavassa merkityksessä. Tahallaan tekevät sen.
Eivät ole herrasmiehiä kuten minä olen. Toisaalta minä olen saanut hyv
Pillu on jotenkin raaempi sana kuin v alkuinen, joka on ikivanha kansansana. V-n väestä saisi myös tehtyä jännittavän vaateparren mutta polyestersatiini voitti (yllättäen?) tällä kertaa.
Ei, mikään ei oikeistaan enää yllätä vallankumoushullujen shokeerausolympialaisissa. Siksi niistä onkin tullut jo aikaa sitten pitkästyttävyyden ja jopa ennustettavuuden symboli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai mitä? Alatko sinä saatanan vähämielinen sanella minulle mitä minä saan tehdä ja mitä en?
Kyllä. Me ei haluta lukea tuollaista kukkoilua täällä. Haluamme lukea miellyttävämpää materiaalia. ET nyt oikein ole eduksesi. Ehkä sinun pitäisi käydä kävelyllä miettimässä miksi olet aidosti vihainen?
Tekivätkö vanhempasi sinulle jotain jonka vuoksi suutuit ja aloit puolustella vanhempiasi, jotka selvästi unohtivat kasvattaa sinua nettikettiin?
Minusta sinä olet ihan hulivili ja opettajana ennen oli luokassa vain pari tai korkeintaan neljä tuollaista tapausta, jotka vaativat erityishuomiota. Olet erityinen jos vain haluat näyttää sen meille.
Sori vaan mutta minä teen mitä haluan. Siihen sinä pillupukupelle et voi tehdä mitään :D Vtuttaako luuseria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä "me"?Jos kehitysvammaisuudeltasi mitään tajuat niin voit taaksepäin selaamalla tajuta itsekin että aika yksin olet mielipiteinesi tässä ketjussa.
Onko tuo nyt juhlava ja juhlan luonnetta juhlistava asu? Vai haluaako joku nyt lehtienpalstoille....
Meinaatko että "pillu" sana halveksuu jotenkin naisten sukupuolielimiä? Kysyhän incelpoju ihan keneltä vaan naiselta mikä heillä on jalkovälissään niin 99% heistä vastaa että pillu.