TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1982)
Voihan v. Kyllä on mauton mekko. Siitä oli kuva toisessa ip-lehdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis pahin tossa keississä on että se saa juhlat ja kaikki juhlijat vaikuttaan pelleiltä temu juhlissa.siksi vieraan pitäisi aina miettiä myös muita,ei vaan itseään. siis tyyppi halventaa muut.
Jos koululainen tulee kouluun puettuna kuin pyhäkoululainen ja muut on pukeutuneet modernilla tavalla, niin muilla on oikeus tuntea tulleensa pelleiksi?
Se oikeuttaa kiusaamaan kun pukeutuu väärin?
Ok. Olen kokenut sen. Se on väärin.
Erilaisuutta pitäisi kyllä oppia sietämään. Ei voi olla niin heikko resilienssi että toisen pukeutuminen sattuu sydämeen.
Mene lieväkehitysvammailemaan johonkin muualle. Resilienssi resilienssi uliuliuli.
Mene sinä. Tämä on minun paikka.
Äänestäkää ja tehkää kapina jaloillanne:
eroakirkosta.fi
Älkää menkö linnan "juhliin"
Vastustakaa tuota pervoilua kaikin tavoin.
Kaikki Suomen pyhät arvot on häpäisty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillupuvusta puuttuu yksi keskeinen elementti: tasku johon voisi sujauttaa suolasillin.
Ehkä se kantajan happamuus paikkaa tuon puutteen.
Löytää varmasti herkullisia uhriutumistilanteita tuolla lipuessaan josta riittääkin taas lueskeltavaa moneksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ihmettele, miten se uskaltaa. Moni sen sijaan ihmettelee, miten se kehtaa. Ja nämä ystäväiseni ovat kaksi aivan eri asiaa.
Toisille ne on aivan eri asioita. Toisille ne on tuplat. Vaatii äärimmäistä itseluottamusta tehdä tuo.
Hauskaa että vihdoin pidät minua ystävänäsi etkä vihollisena. Minä en koskaan kirjoita vihalla vaan käytän peiliä.
Vierailija kirjoitti:
Näin sitä itsenäisyyttä ja sotiemme veteraaneja kunnioitetaan.
Sepä se. Ei veteraaneja kunnioitettu. Se tuli vasta myöhemmin ja liian myöhään oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin sitä itsenäisyyttä ja sotiemme veteraaneja kunnioitetaan.
Individualismi on voimissaan. Juhlien päätarkoitus siirretään sivuun ja valjastetaan se omaan kaulaan, koska minäminä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ihmettele, miten se uskaltaa. Moni sen sijaan ihmettelee, miten se kehtaa. Ja nämä ystäväiseni ovat kaksi aivan eri asiaa.
Toisille ne on aivan eri asioita. Toisille ne on tuplat. Vaatii äärimmäistä itseluottamusta tehdä tuo.
Hauskaa että vihdoin pidät minua ystävänäsi etkä vihollisena. Minä en koskaan kirjoita vihalla vaan käytän peiliä.
Ei tuollainen pilluksi pukeutuminen mitään itseluottamusta vaadi vaan täydellistä piittaamattomuutta muiden ihmisten mielipiteistä ja ylimielistä minäminä asennetta.
Itketään ja kauhistellaan taas kolme viikkoa naisvihan, taantumuksellisen antigenderismin ja hyytävän ahdasmielisyyden kasvua pillupuvun kotiuduttua.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi niin usein naisen voimaantuminen, naiseuden juhliminen ja naiseudesta ylpeä oleminen tarkoittaa paljaan perseen, paljaiden rintojen näyttämistä, yksityiskohtaista selostusta seksielämästään jne. Ja nyt sitten tämä pillupuku Suomen arvokkaimmasta juhlassa! Eikö meillä naisilla ole muuta antaa? Ja todellakin, sallittaisiinko miehelle vastaavanlainen mulkkupuku?
Nyt sait väylän vihata naisia tuon puvun kautta. Ei me lukijat kuitenkaan mennä vipuun. Sehän on vain sinä, joka haluaa keksiä ihan minkä kompastuskeinon vihata naisia ja käyttää tätäkin naisten alentamiseen.
Tyhmähän sinä olet. Hio vielä vähän kirjoitteluasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mielenvikainen?
Paljastit itsestäsi jo kaiken tarpeellisen.
Sähän teit sen jo monta sivua sitten ja vain voimistit epäilyksiä. Sinä et kunnioita naisia, kehitysvammaisia, mielenterveysongelmaisia ja kuvittelet olevasi heidän yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mielenvikainen?
Sähän teit sen jo monta sivua sitten ja vain voimistit epäilyksiä. Sinä et kunnioita naisia, kehitysvammaisia, mielenterveysongelmaisia ja kuvittelet olevasi heidän yläpuolella.
Mene nukkumaan pillupuvussasi uliluuseri :D
Vierailija kirjoitti:
Missä sä olet kasvanut ja mitä sinulle merkitsee itsenäisyyspäivä?
Katolisena minulle merkitsee enemmän se toinen päivä. Uskovana minä valitsen sen pyhän päivän.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi niin usein naisen voimaantuminen, naiseuden juhliminen ja naiseudesta ylpeä oleminen tarkoittaa paljaan perseen, paljaiden rintojen näyttämistä, yksityiskohtaista selostusta seksielämästään jne. Ja nyt sitten tämä pillupuku Suomen arvokkaimmasta juhlassa! Eikö meillä naisilla ole muuta antaa? Ja todellakin, sallittaisiinko miehelle vastaavanlainen mulkkupuku?
Etenkin kun saman vassujengin mukaan pillu, menkat, raskaus ja synnyttäminen eivät liity naiseuteen millään tavalla. Paitsi silloin kun liittyvät. Make it make sense.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen pilluksi pukeutuminen mitään itseluottamusta vaadi vaan täydellistä piittaamattomuutta muiden ihmisten mielipiteistä ja ylimielistä minäminä asennetta.
Eipä tämä ole kuitenkaan oikea paikka käyttää törkykieltä.
On monia sanoja joita voi käyttää tuon tilalla. Valitsit sitten sen kuten vanhempasi kasvattivat sinut käyttämään tuota sanastoa.
Ok. Edustat täällä meille omia vanhempiasi käytökselläsi.
Se on ok. Täällä lukee kaiken ikäiset ihmiset nuorista vanhoihin. Olen siinä iässä etten oikein toleroi tuota kielenkäyttöä, mutta ok. Olet saanut sellaisen kasvatuksen. Ok "Robert de Niro nyökyttelyä" ok, ok, ok,
Sun tyyli ja sun vanhempiesi tyyli, ok, ok.
Älä enää mun nähden käytä tota kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kirjoittelut ovat viihdyttäviä p.l.useat saman virkkeen toistot, jotka ovat (toivottavasti) keskenkasvuisten tekosia.
Joku täällä möykkäsi turpaan vedolla että loppuu ttuilu. Nyt korkki kiinni ja ryhtiä. Elämässä pärjää ihan hyvin kun käy koulunsa kunnolla, sen verran pitää älliä olla että opiskelee silloin kun on sen aika, ettei kadu ja katkeroidu, syytä muita omasta tilanteestaan.
En tajua että täällä kirjoittelu ja väittely saa jotkut hikeentymään. Opetelkaa argumentoimaan uhoamisen sijaan+tunteiden hallintaa olisi hyvä harjoitella.
Ja se pillupuku on juhlaa epäkunnioittava ja mauton.
T.mummu 65v.
Ajatuksestasi olen sinällään samaa mieltä, mutta tuon hyssyttelyn takiahan tämä on tällainen saatanan sirkus nykyään koko maa. Aina pitää olla se "fiksumpi", eikä koskaan saisi mistään sanoa, ihan sama tärvelläänkö j
Tottakai saa sanoa, mutta väkivallalla uhkaaminen toisenlaisen mielipiteen takia on tyhmän väkivaltaisen ihmisen tuntomerkki. Kun ei osata käsitellä asioita mitenkään muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mielenvikainen?
Mene nukkumaan pillupuvussasi uliluuseri :D
Missäs pojan resilienssit on?
Haluatko multa kenties resilienssiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tziisus, että hävettäisi, jos oma tyttäreni olisi tuollainen idiootti. En tarkoita seksuaalista suuntausta, vaan tuollaista huomiohakuista moukkamaista käytöstä arvokkaassa juhlassa. Tämä hempukka pilaa maineensa loppuiäksi. Onneksi ei saa jälkikasvua, nekin joutuisivat häpeämään.
Sä nyt anonyyminä solvaat jonkun ihmisen vanhempia rohkeesti. Vanhempiesi kasvatuksella mennään noin.
Ylimielisen kakaran on kasvattaneet hänen vanhempansa. Paraskin kommentoimaan...
Hyvin servattu gääl!
Kiitti. Kirjoittelen itselleni, niin on helppo servata oma viesti, joka on olkinukke. Käytän mestareiden taktiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni mummoksi, kun tuo on musta typerä idea. Ei ole kunnioittavaa tilaisuutta kohtaan, enkä halua katsella tvstä sukupuolielimiä.
Samma här ja olen 35v.
--
Itse koen ton keissin juuri samoin.
Tuo prseily saa muut juhlijat näyttämään myös oudoilta.
Toivoisin että muut juhlijat tekisivät kapinan eivätkä menisi koko "juhlaan"
Suomalaiset ovat liian kilttejä.