TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1982)
Paulloåa ja Katttrei pillupuvuissa potilassängyissä haarat avonna.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011668114.html
Tuossa. Puvun suunnittelija kertoo puvusta ja kuinka sai siihen idean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nyt juhlava ja juhlan luonnetta juhlistava asu? Vai haluaako joku nyt lehtienpalstoille....
Hei kattokaa mä oon pimppi hihihiii! Kattokaa hei mä oon pimppi! Isi kato mä oon pimppi! Äiti kato mä oon pimppi! Kattokaa! Miks ette kato?! ÄÄÄÄ!
T. seta
Tämä oli käsittääkseni tuon puvun suunnittelijan idea. Esitteli sitä lehdessä. Tuskin on koko Setalta lupia kyselty.
Ilman lupaako setan johtaja puetaan vituksi linnan juhliin? Te wokepällit todistatte suunnatonta tyhmyyttänne jatkuvasti vain enemmän.
Höpö höpö. Wokettaja on muutenkin vaan teidän persujen luoma olkiukko. En tunne ketään tosielämässä ja lehtien palstoillakin heihin törmää vain harvoin. Toki aiheuttaa valtavaa innostusta persujen keskuudessa, siksi tämäkin ketju on näin paisunut. Minusta puku on virhearvio, mutta ei sitä nyt näin vakavasti tarvitse ottaa.
Kyllä teidän rssäntrollien kaikki yritykset otetaan ihan vakavissaan vaikka naurunalaisia suurimmassa osassa tempauksia itsestänne teettekin.
Vierailija kirjoitti:
Hullu teki puvun ja toinen hullu pukee sen sirkusasun päälleen linnan juhliin. Mahtavaa wokeväki! Ei teitä tarvitse mustamaalata edes kun teette sen itse! :D
ääriaktivismivähemmistöläiset harjoittavat itse siekailematonta r(henkistä) ais kauskulttuuria ja turvallisen (juhla)tilan rikkomista, mutta jos ilmaiset tämän asian heille he tulevat silmillesi tuttuine syytöslitanioineen ja kauhisteluineen.
Näitäkö minun pitäisi arvostaa? Kuunnella? Ottaa tosissaan?
Ens vuonna joku ukkeli voi teettää puvun jossa on roikkuva piiippeli
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki mä oon pimppi! Kattokaa ku mä oon pimppi!
T. setawoke
Mamma ja pappakin katsoo. Se on tuo meidän pikkupimppaliisa ollut aina kiinnostunut pimpsastaan. Jo ihan taaperona pimpukkaliisukka hoki äitinsä ja isinsä helmoissa meille isovanhemmille ollessamme kyläisemässä, että hänestä tulee isona pimppapomo.
Kannustettiin kovasti ja onhan se jo keski-ilään päässyt tuo meidän pikkupimpsa.
Pirkko Mannolaa sex tuodaan isänmaalliseen juhlaan käsipuolessa ihminen ja kävelykeppi.
Pirkko on sex mielestään. Olispa ymmärtänyt 60 vuotta sitten. Sex.
On kaunis. Notkea. Sex.
Näyttää linnassakin perinteisen haara-asennon. On se. Sex. Haarat. Sex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu teki puvun ja toinen hullu pukee sen sirkusasun päälleen linnan juhliin. Mahtavaa wokeväki! Ei teitä tarvitse mustamaalata edes kun teette sen itse! :D
Tässähän lasketaan juuri sen varaan että kaikki on jo saatu median jalomielisellä avustuksella koulutettua näiden huolella värvättyjen uushirviöiden nöyriksi palvelijoiksi nyökkäämään juuri siinä kohdassa kun käsikirjoitukseen kuuluu. Eli nyökkäämään aina innokkaasti kun setalaisten osaamiskeskuksen joku kaikkitietävistä (tai heidän moninaisista (!) liittolaisistaan) avaa suunsa.
koska joku hilaa juhlahameen ylös ja esittelee presidentille ahteriaan ja ylen kameroille.joku raja nyt.poisto jonosta jo ennen juhlan alkua näille pervoille.on myös väkivaltaa pakko katseluttaa intiimi asioita.....
Vierailija kirjoitti:
ääriaktivismivähemmistöläiset harjoittavat itse siekailematonta r(henkistä) ais kauskulttuuria ja turvallisen (juhla)tilan rikkomista, mutta jos ilmaiset tämän asian heille he tulevat silmillesi tuttuine syytöslitanioineen ja kauhisteluineen.
Näitäkö minun pitäisi arvostaa? Kuunnella? Ottaa tosissaan?
Missä tämänhetkisen ilmapiirin nais tai -vähemmistökielteisyys näkyy tai ilmenee? Tätä ei avata mitenkään.
Se että kieltäydyn uskomasta intersektionaaliseen feminismiin ei voi olla nais- tai vähemmistövihaa itsessään.
Se että arvostelen Setan hämmentävän suurta vaikutusvaltaa nykykulttuurissa ei voi olla vielä vielä nais- tai vähemmistövihaa itsessään.
Tajuavatko nämä oikeasti itse miten typerän ja äärettömän narsistisen kuvan he itsestään antavat? Ei kai se voi olla tahallista? Haluavatko he tahallaan näyttää totaalisilta ää liöiltä? Tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Paulloåa ja Katttrei pillupuvuissa potilassängyissä haarat avonna.
Kasikymppiset Paula ja Katri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta minä teen mitä haluan. Siihen sinä pillupukupelle et voi tehdä mitään :D Vtuttaako luuseria?
Vähän harmittaa, kun olisin kaivannut enemmän tunnetta viestiisi, mutta tuo hymiö on hyvä ja miellyttää.
Tavallaan et oikein tuo täyttä kapasiteettiasi ulos nyt. Tuollaista kuitenkin hain. Kiroilisit vielä hieman enemmän, kuten vanhempasi sinua opettivat.
Lorauttiko sinun isäsi kusta sekaan sinua tehdessään vai miksi sinusta tuli kehitysvammainen?
Pååla mee nukkuun.
Mitä? Eikö olekaan kivaa kun sun kehitysvammaisen vanhemmat vedetään mukaan keskusteluu
Jokainenhan edustaa itse omia vanhempiaan käytöksellä. Sinun vanhempasi taisivat olla melkoisia irvileukoja :D
Taidetaan olla sukua ;) Suvussa on perimäsairauksia :D
Mnusta mukavaa kun winner lyö lynttyyt yhteen persupoikien kanssa. Pylly vasten pyllyä pum pum.
Ei pimpistä tarvitse tykätä isäinpäivänjuhlan näytöksessä.
Naurattaa että naiset ja vähemmistöt liittyvät loogisesti jotenkin toisiinsa. ja että näitä leppymättömästi vainottaisiin
mystisten muiden taholta..
Jaksaako joku oikeasti mennä mukaan tälläiseen harhaiseen mutta varmaankin äärettömän tyydyttävään uhriutuneiden satumaailmaan, missä pahan voi osoittaa sormella? Tuoltako se elämän merkitys nykyään haetaan?
Eipä todella ihmtetytä että suomalaisten mielenterveys (johon kuuluu keskeisesti todellisuudentaju) on huolestuttavalla tolalla ja pahoinvointi kasvussa. Mutta ei hätää, kyllä PP varmastikin auttaa tässä ihan valtavasti! Ja saisiko vielä olla lisää? Ja vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nyt juhlava ja juhlan luonnetta juhlistava asu? Vai haluaako joku nyt lehtienpalstoille....
Hei kattokaa mä oon pimppi hihihiii! Kattokaa hei mä oon pimppi! Isi kato mä oon pimppi! Äiti kato mä oon pimppi! Kattokaa! Miks ette kato?! ÄÄÄÄ!
T. seta
Tälläisiä meidän haluttaisiin nyt olevan. Miettikää miksi.
Koettakaa nyt ihmeessä keskustella vähän fiksummin, muutenhan ollaan samalla tasolla kuin Setan pukeutujatäti.
Kattokaa ku mä oon pimppi! Hihihii! Kattokaa mua kattokaa mua! Mä oon hei karvanen pimppi! Häpyhuulet. Hihiii!
Pååla siellä peruukki vinossa hoilaa "aikuista kusevaa lasta" sitä se oooonnn. Eikö se oo jo iltalääkkeen aika ja peruukki pois ynnä tekoripset. Kauhee kotka. Äänikin niin karhee. Mikä sitä vaivaa.
Mitä ihmettä se horisee että naisilla on sitä mitä pelätään ja pelosta tuli idea siihen rättiin? Millaisten kanssa nämä ovat tekemisissä? Pillupelkoisten luusereiden? Eiks kannattaisi laajentaa piiriä, saisi perspektiiviä?
Minä ainakin olen tavannut pillupelottomia, oikeita miehiä. Enkä sen puoleen minäkään ole pelännyt miehen elintä. Eikä ole tarvinnut huomiota kun naisellinen ulkonäkö ja käytös takaa varman huomion.
Ehkä setalaiset vain kuvittelevat omiaan omassa pienessä piirissään.
Naiseus on hieno asia ja sitä pitäisi kunnioittaa eikä pukeutua alentavasti katuh....... Linnan juhlaan.