TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1982)
Vierailija kirjoitti:
Paljastit itsestäsi jo kaiken tarpeellisen.
Suomalaisen sisun!
Naisen sukuelin.
Niin väsynyttä.
Menneen talven lumia.
Olen hirvittävän kyllästynyt sukuelimiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ihmettele, miten se uskaltaa. Moni sen sijaan ihmettelee, miten se kehtaa. Ja nämä ystäväiseni ovat kaksi aivan eri asiaa.
Toisille ne on aivan eri asioita. Toisille ne on tuplat. Vaatii äärimmäistä itseluottamusta tehdä tuo.
Hauskaa että vihdoin pidät minua ystävänäsi etkä vihollisena. Minä en koskaan kirjoita vihalla vaan käytän peiliä.
Ei tuollainen pilluksi pukeutuminen mitään itseluottamusta vaadi vaan täydellistä piittaamattomuutta muiden ihmisten mielipiteistä ja ylimielistä minäminä asennetta.
Eipä tämä ole kuitenkaan oikea paikka käyttää törkykieltä.
On monia sanoja joita voi käyttää tuon tilalla. Valitsit sitten sen kuten vanhempasi kasvattivat sinut käyttämään tuota sanastoa.
Ok. Edustat täällä meille omia vanhempiasi käytökselläsi.
Se on ok. Täällä lukee kaiken ikäiset ihmiset nuorista vanhoihin. Olen siinä iässä etten oikein toleroi tuota kielenkäyttöä, mutta ok. Olet saanut sellaisen kasvatuksen. Ok "Robert de Niro nyökyttelyä" ok, ok, ok,
Sun tyyli ja sun vanhempiesi tyyli, ok, ok.
Älä enää mun nähden käytä tota kieltä.
Ja sinun mielestäsi tämä on oikea paikka käyttää halventavaa kieltä minun vanhemmistani joita sinä et ole ikinä tavannut? Minun kanssani sinä keskustelet joten jätä minun täysin asiaan kuulumattomat vanhempani asian ulkopuolelle? Vai onko teillä kehariuilisijoilla jotkut omat säännöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ihmettele, miten se uskaltaa. Moni sen sijaan ihmettelee, miten se kehtaa. Ja nämä ystäväiseni ovat kaksi aivan eri asiaa.
Toisille ne on aivan eri asioita. Toisille ne on tuplat. Vaatii äärimmäistä itseluottamusta tehdä tuo.
Hauskaa että vihdoin pidät minua ystävänäsi etkä vihollisena. Minä en koskaan kirjoita vihalla vaan käytän peiliä.
Ei tuollainen pilluksi pukeutuminen mitään itseluottamusta vaadi vaan täydellistä piittaamattomuutta muiden ihmisten mielipiteistä ja ylimielistä minäminä asennetta.
Sun mielestä noin. Osaan ajatella myös tuolta kantilta, mutta näen myös asian toisinkin ja kolmannelta kulmalta kanssa.
Hienoa että osaat artikuloida ja kertoa meille tunteistasi, etkä pado niita sisällesi. Kohta itsenäisyyspäivä koittaa ja tulet näkemään tuon puvun suorassa tv-lähetyksessä ja olet valmis siihen. Minun valmennuksella tulet kestämään sen yhdessä. Tehdään se yhdessä yhteisvoimin.
Rakkautta ja voimia sinne. Sä selviät siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä noin. Osaan
Haista sinä häviäjä pitkä sianvittu! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä olet kasvanut ja mitä sinulle merkitsee itsenäisyyspäivä?
Katolisena minulle merkitsee enemmän se toinen päivä. Uskovana minä valitsen sen pyhän päivän.
Luterilaiset kiusasi sua koulussa koulupukusi takia? Siksi teet tämän meille?
Jaaha, mitähän isovanhempani sanoisivat tästä... Pappa oli kaukopartiossa ja mummo lottana. Meidän perheessä kunnioitettiin ilmeisesti eritavalla, sillä olen varma että jos noin pukeutuisin ei olisi asiaa sukujuhliin..
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, mitähän isovanhempani sanoisivat tästä... Pappa oli kaukopartiossa ja mummo lottana. Meidän perheessä kunnioitettiin ilmeisesti eritavalla, sillä olen varma että jos noin pukeutuisin ei olisi asiaa sukujuhliin..
Mutta lievästi kehitysvammaisten shakkijuhliin olisit tervetullut jankuttamaan :D
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi niin usein naisen voimaantuminen, naiseuden juhliminen ja naiseudesta ylpeä oleminen tarkoittaa paljaan perseen, paljaiden rintojen näyttämistä, yksityiskohtaista selostusta seksielämästään jne. Ja nyt sitten tämä pillupuku Suomen arvokkaimmasta juhlassa! Eikö meillä naisilla ole muuta antaa? Ja todellakin, sallittaisiinko miehelle vastaavanlainen mulkkupuku?
Juurikin näin. Kaikenmaailman pillupuvut ja pillupäiväkirjat ja tissien näyttäminen - osa meistä naisista on ihan uskomattoman typeriä. Ei tervepäisen tarvitse meuhkata voimaantumisista ja muusta, se on nuorempien pimatsujen horinoita - keskenään. Kun ei sitä kokemusta ja älliä ole, vain se oma kupla on oikeassa. Ja sitten onneksi on ne toiset, suurin osa kuitenkin.
Miehet ovat mukavia useimmiten, ei pahaa sanottavaa heistä, eikä tarvetta voimaantumishöpinöihin. Taitavat olla Linnaan kutsututkin miehet fiksumpia, ainakin tänä vuonna.
Vaijea ymmärtää että SETA saisi arvostusta mauttomasta ideastaan.
Yhyy, persusetä tukehtuu makkaraan, kun pilluasu ilmestyy ruudulle 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi niin usein naisen voimaantuminen, naiseuden juhliminen ja naiseudesta ylpeä oleminen tarkoittaa paljaan perseen, paljaiden rintojen näyttämistä, yksityiskohtaista selostusta seksielämästään jne. Ja nyt sitten tämä pillupuku Suomen arvokkaimmasta juhlassa! Eikö meillä naisilla ole muuta antaa? Ja todellakin, sallittaisiinko miehelle vastaavanlainen mulkkupuku?
Juurikin näin. Kaikenmaailman pillupuvut ja pillupäiväkirjat ja tissien näyttäminen - osa meistä naisista on ihan uskomattoman typeriä. Ei tervepäisen tarvitse meuhkata voimaantumisista ja muusta, se on nuorempien pimatsujen horinoita - keskenään. Kun ei sitä kokemusta ja älliä ole, vain se oma kupla on oikeassa. Ja sitten onneksi on ne toiset, suurin osa kuitenkin.
Miehet ovat mukavia useimmiten, ei pahaa sanottavaa heistä, eikä tarvetta voimaantumishöpinöihin. Taitavat olla Linnaan kutsututkin miehet fiksumpia, ainakin tänä vuonna.
Vaijea ymmärtää että SETA saisi arvostusta mauttomasta ideastaan.
Aidon tasa-arvon kannattajana voin sanoa että meissä miehissäkin on tuollaisia setaidiootteja ja sekopäitä. Onneksi tavalliset ihmiset kuitenkin edelleen voivat seurustella keskenään eikä meidän tarvitse olla noiden setasekopäiden kanssa missään tekemisissä. Valitettavaa että Stubbilla on niin huono harkintakyky että kutsui tuollaisen linnaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, persusetä tukehtuu makkaraan, kun pilluasu ilmestyy ruudulle 😭
Tuskin tukehtuu. Sinä tunnut tukehtuvan soijanakkiin kun teidän friikkisirkuksenne pelle tyrmättiin pillupukuineen jo ennen juhlia :D
Kirkossa p i l l u s o d a n v. 2024 julistanut Leppäskä paasaa Suomen poliittiselle eliitille jossain ns.kirkkorakennuksessa.
Nämä tonttulakkiset ovat kai aivan täpinöissään linnassa. Sielunoletetut kohtaavat toisensa:
P i l l u ja kirkon tonttulakkiset & presidenttipari.
Siinä Suomi - neidon kuva.
Suomen korkein eliitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa sanoa, mutta väkivallalla uhkaaminen toisenlaisen mielipiteen takia on tyhmän väkivaltaisen ihmisen tuntomerkki. Kun ei osata käsitellä asioita mitenkään muuten.
Aivan. Asioista pitäisi keskustelemalla sivistyneesti selvitä. Se on kuitenkin vaikeaa monille miehille, kun sanat loppuu kesken, niin apina alkaa uhoomaan.
Nämä oikeasti uskoo että koulukiusaamiseen auttaa lyöminen. Sivistys on paennut näistä ihmisistä ja sen näkee myös alatyylisessä kielenkäytössä. Nytkin ottavat vapauden käyttää v ja p sanoja naisen sukupuolielimestä halventavassa merkityksessä. Tahallaan tekevät sen.
Eivät ole herrasmiehiä kuten minä olen. Toisaalta minä olen saanut hyvän kotikasvatuksen ja edustan vanhempiani olemassa olollani. Edustan myös kristillisiä arvoja ja haluan muistuttaa rauhasta. Lähestymme pyhää päivää ja pitäisi kunnioittaa muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tämä ole kuitenkaan oikea paikka käyttää törkykieltä.
On monia sanoja joita voi käyttää tuon tilalla. Valitsit sitten sen kuten vanhempasi kasvattivat sinut käyttämään tuota sanastoa.
Ok. Edustat täällä meille omia vanhempiasi käytökselläsi.
Se on ok. Täällä lukee kaiken ikäiset ihmiset nuorista vanhoihin. Olen siinä iässä etten oikein toleroi tuota kielenkäyttöä, mutta ok. Olet saanut sellaisen kasvatuksen. Ok "Robert de Niro nyökyttelyä" ok, ok, ok,
Sun tyyli ja sun vanhempiesi tyyli, ok, ok.
Älä enää mun nähden käytä tota kieltä.
"Älä enää mun nähden käytä tota kieltä."
Tai mitä? Alatko sinä saatanan vähämielinen sanella minulle mitä minä saan tehdä ja mitä en?
Saint sanan väärinkäyttöä? Pyhimysten nimissä se sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa sanoa, mutta väkivallalla uhkaaminen toisenlaisen mielipiteen takia on tyhmän väkivaltaisen ihmisen tuntomerkki. Kun ei osata käsitellä asioita mitenkään muuten.
Aivan. Asioista pitäisi keskustelemalla sivistyneesti selvitä. Se on kuitenkin vaikeaa monille miehille, kun sanat loppuu kesken, niin apina alkaa uhoomaan.
Nämä oikeasti uskoo että koulukiusaamiseen auttaa lyöminen. Sivistys on paennut näistä ihmisistä ja sen näkee myös alatyylisessä kielenkäytössä. Nytkin ottavat vapauden käyttää v ja p sanoja naisen sukupuolielimestä halventavassa merkityksessä. Tahallaan tekevät sen.
Eivät ole herrasmiehiä kuten minä olen. Toisaalta minä olen saanut hyvän kotikasvatuksen ja edustan vanhempiani olemassa
Sinun viestisi ovat sivistyneestä kaukana. Sivistynyt ihminen ei ala vetämään keskusteluun mukaan toisten keskustelijoiden vanhempia. Sivistynyt ei myöskään ylimielisenä tekeydy muiden yläpuolelle kuten sinä. Ilmiannoin sinut ylläpidolle.
Vierailija kirjoitti:
Kirkossa p i l l u s o d a n v. 2024 julistanut Leppäskä paasaa Suomen poliittiselle eliitille jossain ns.kirkkorakennuksessa.
Nämä tonttulakkiset ovat kai aivan täpinöissään linnassa. Sielunoletetut kohtaavat toisensa:
P i l l u ja kirkon tonttulakkiset & presidenttipari.
Siinä Suomi - neidon kuva.
Suomen korkein eliit
--
Nämä ovat korkeakoulun käyneitä.
Hukkaan meni noiden koulutus. Hukkaan meni veronmaksajien rahat.
Resilienssi taitaa tosiaan nykymerkityksessä olla: vastusta henkeen ja vereen alhaista antigenderiä, taantumuksen juonikkaita vaikuttamisyrityksiä, patriarkaatin ovelaa vasta-iskua feminismin absoluuttista pyhimysmäisyyttä vastaan (Putin johtaa tätä edestä arkkipaholaisena), kaikkea mikä vähänkään epäilee mielettömän oikeudenmukaisen EU:n tarkoitusperiä, ja ennen kaikkea (täydellisen kaikkitietävää ja informaatioltaan kloorinpuhdasta) valtamediaa kohtaan esitettyä pienintäkään napinaa.
Jep. Kiitos että saitte silmäni avautumaan sille missä mennään.