Miksei miehet ymmärrä että suhde on ohi kun sanoo miehelle että suhde on ohi?
Ei tarvii kukkia enää ostaa eikä tarvii soitella tai lähetellä viestejä. Koittakaa mennä elämässä eteenpäin ja älkää alkako vaikeammaksi tehdä asioita.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mies on tunteidensa vanki.
Niin, kontrollointihalunsa.
No voihan sitä kysyy että vaikka ei suhdetta olisi niin voisiko kuitenkii sillointällöin nähdä ja pukata.
Neljästi olen tullut jätetyksi tänä vuonna. Sama nainen joka kerta jättäjänä. On "hieman" epävakaa, mutta rakastan.
Vierailija kirjoitti:
No voihan sitä kysyy että vaikka ei suhdetta olisi niin voisiko kuitenkii sillointällöin nähdä ja pukata.
Ei voi oletko hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi oletko hullu.
No mut siis eihän siinä menisi ku joku varttitunti per kerta.
No meillä kävi niin, että mies ilmestyi jättämisen jälkeen ovelleni ja nyt ollaan onnellisina asuttu yhdessä vuosia. Samalla lailla kävi siskolleni. Joskus sitkeys palkitaan.
No kummallisten miesten kanssa oot seurustellut. Kyllä ne muutamat mun seurustelukumppanit on tajunneet oikein hyvin kun oon sanonut että en halua enää jatkaa.
Ja sun täytyy kysyä tätä asiaa niiltä miehiltä joiden kanssa oot ollut. Mistäs me täällä niiden syitä tiedettäisiin.
Monenko miehen kanssa ap on ollut yhdenaikaisesti suhteessa kun puhuu miehistä eikä miehestä?
Ei ole ohi ennen kuin lihava nainen laulaa
Just näin, ex miehelle piti näyttää ovea 3 krt ennenkuin tajusi ja sitten vielä hutikassa ilmesty talon pihalle itkemään. Poliisi vei. Eikä sen koommin näkyny. Hyvä.
Kyllä mä olen aina ymmärtänyt, joten en tiedä mitä hourit.
Vierailija kirjoitti:
Just näin, ex miehelle piti näyttää ovea 3 krt ennenkuin tajusi ja sitten vielä hutikassa ilmesty talon pihalle itkemään. Poliisi vei. Eikä sen koommin näkyny. Hyvä.
Exäsi oli ääliö, joten ajattelet kaikkien toimivan samoin?
Mulla oli kerran tuollainen naisystävä. En silti yleistä kaikkiin naisiin.
Naiset kiinnittyvät sinuun vain enemmän, jos petät heitä siinä vaiheessa, kun "suhde on ohi". Tämä on yksi tärkeä tapa millä pelimies saa eri piIIua joka ilta. Kun naista roikottaa löyhässä hirressä, hän aina haluaa sinua enemmän ja enemmän.
AlffaMale28
Mies on tunteidensa vanki.