Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhujen työpaikat: Mitkä on hirveimpiä työpaikkoja, joissa olette joko olleet töissä, tai haastattelussa ja miksi?

Vierailija
01.12.2025 |

Aloitan: 

1. Holiday Club. Nuorena ja naivina eksyin sinne töihin. Oli ihan kauhea selkäänpuukottamisen, juoruilun ja vedätyksen meno ainakin siinä toimipaikassa, jossa olin. Ihan kauhea paikka olla töissä ja koko lomaosakkeet bisneksenä on kyseenalaisia noin muutenkin. Itse en nykyisellään ottaisi lomaosaketta vastaan, vaikka ilmaiseksi saisin. 

2. Olin haastattelussa yhdessä paikassa, josta en ole edes ihan varma, mitä se oikein oli. Nollasopimuksella jotain näpertämistä ja työhaastattelija läksytti minua, että minun pitää valita "haluanko olla töissä, vai haluanko elämän (eli sosiaalisen elämän ja harrastuksia)". Hänestä olisi pitänyt uhrata ihan kaikki sille työlle ja olisi siis pitänyt olla kaikki illat käytettävissä ja päivystää niitä työvuoroja. Työ itsessään oli jotain tyyliin pussien liimaamista kiinni. Se oli niin pähkähullu juttu kaikkinensa. 

Mitä kauheita työpaikkoja, tai haastatteluja teillä muilla on ollut? Näistä ei puhuta riittävästi. 

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvälineet olisi pitänyt jakaa uzbekkien kanssa. Omasta työntekemisestä, ei tule mitään. Tavarat aina viety, tai löydät ne likasena paiskattu johonkin työmaan nurkkaan.

Ilkeitä, naureskelijoita joille nainen on kulkukoiraakin alempana.

Kieli on tietysti venäjä ja jos pyydät omia työvälineitä takas olet rasisti ja saat kaikkien vihat niskaan. Esimiehet ei tee mitään.

Sen kun vaan valehdellaan pitkin kylää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän