Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet konservatiivisesta naisesta?

Vierailija
01.12.2025 |

Eli naisesta joka pitää siitä, että on miesten ja naisten hommat, haluaa hoitaa pitkään omia lapsiaan, pukeutuu naisellisesti ja näyttää naiselta muutenkin, kunnioittaa miestään, haluaa lapset vasta avioliitossa jne. Ei ota eroa heti kun arki tympii tai syytä miestä kaikesta, pitää perinteisestä s*ksistä ilman kolmansia pyöriä ym. ja haluaa olla tulevaisuudessa mummu jne.

Hoitaa omat vastuunsa ja antaa muiden elää omaa elämäänsä. Ei haihattele tai vaadi liikoja. Ymmärtää elämän realiteetit ja on kiitollinen tyyppi. 

Kommentit (166)

Vierailija
101/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kiitollinen mistä? Siitä että saa alistua jollekin sika ukolle? Ja ei vaadi kyseiseltä sialta mitään, oi että mitä autuutta! 

Sinä se tässä sika olet.

Olipa melkoinen servaus! "Ite oot", pettämätön argumentti suoraan ala-asteelta. Meni vissiin sialla ihon alle, röh röh.

Vierailija
102/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No biologisen naisen roolin toteuttaminen eli äitiys on tärkeää ja oikein ihan ihmisen lajikehityksen kannalta. Mummuus ja miehen läsnäolo ovat kulttuuriasioita, jotka eivät ole niin justiinsa, varsinkin tuo mummuus on mielestäni jopa haitallinen asia ja vaikuttaa lapsen kehitykseen negatiivisesti. Eräänlainen tapa vanhukselle vampiroida elämänenergiaa lapsista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että sillä on korsetti ja nuttura liian tiukalla.

Vierailija
104/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti akka suorittaa jotain ylhäältä annettua roolia, ei oikein tiedä kuka on ja mitä haluaa elämältään ja kokee nelikymppisenä herätyksen, jättää äijänsä, menee opiskelemaan ja työelämään ja katuu katkerasti että tuhlasi aikaa johonkin servettien taitteluun ja jouluverhoihin. Been there done that.

Vierailija
105/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen poliittisesti konservatiivinen, mutta naisten ja tyttöjen oikeuksien puolustaja, olen myös musliminaisten alistamista vastaan. Naisen ei pidä alistua miehen vallan alle eikä huonoon kohteluun.

Jos äänestät sellaista puoluetta, joka suhtautuu tyttöjen ja naisten oikeuksiin huonosti, et ole mikään puolustaja.

Tässä esimerkki ahdasmielisyydestä, että kaikkien pitää ajatella ja toimia täsmälleen samoin tai muuten on hirveä ihminen ja ties mitä.

No jos suhtautuu tyttöjen ja naisten oikeuksiin huonosti niin kyllä varmaan on hirveä ihminen. Toisten ihmisoikeudet eivät ole mikään mielipide asia. 

Eri

"Olen poliittisesti konser

Tyhmyys on se joka ihmiset kääntää konservatiivisuuteen, en suinkaan minä. Regressio ja taantumuksellisuus on niin järjen vastaista että vaikeaa ymmärtää, mutta tässä sitä ollaan. 

Vierailija
106/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen itse, mutta sen sijaan nämä useat pahansuovat vastaukset antavat hyvin kielteisen kuvan liberaaleista naisista. Sanotaanko, että eläkää ja antakaa toisten elää. Kuvittelette ilmeisesti olevanne jollain tapaa suvaitsevaisia! Katsokaapa peiliin, sillä olette erittäin ahdasmielisiä. 

Vierailija
107/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiat fantasioina.

Katso Albert Edelfeltin maalaus Ruokolahden eukkoja kirkonmäellä, siinä sinulle konservatiivisia naisia.

Mutta tuskin sellaisesta fantasioit, vaan joistain pin up tytöistä.

Vierailija
108/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että eläköön miten lystää kunhan ei vahingoita muita. Mulla ei luultavasti olisi mitään puhuttavaa tuollaisen ihmisen kanssa. 

Vierailija
109/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kiitollinen mistä? Siitä että saa alistua jollekin sika ukolle? Ja ei vaadi kyseiseltä sialta mitään, oi että mitä autuutta! 

Sinä se tässä sika olet.

Olipa melkoinen servaus! "Ite oot", pettämätön argumentti suoraan ala-asteelta. Meni vissiin sialla ihon alle, röh röh.

Meneppäs muualle vinkumaan, possu. :D

Vierailija
110/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sellainen itse, mutta sen sijaan nämä useat pahansuovat vastaukset antavat hyvin kielteisen kuvan liberaaleista naisista. Sanotaanko, että eläkää ja antakaa toisten elää. Kuvittelette ilmeisesti olevanne jollain tapaa suvaitsevaisia! Katsokaapa peiliin, sillä olette erittäin ahdasmielisiä. 

Tuo on vaihe. Muutut itsekin liberaaliksi kun olet tarpeeksi tehnyt niitä kukka-asetelmia.

Vierailija
111/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseenalaistan kyllä ihmisen älykkyyden jos vapaaehtoisesti heittäytyy ukon tossuksi. 

Vierailija
112/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen poliittisesti konservatiivinen, mutta naisten ja tyttöjen oikeuksien puolustaja, olen myös musliminaisten alistamista vastaan. Naisen ei pidä alistua miehen vallan alle eikä huonoon kohteluun.

Jos äänestät sellaista puoluetta, joka suhtautuu tyttöjen ja naisten oikeuksiin huonosti, et ole mikään puolustaja.

Tässä esimerkki ahdasmielisyydestä, että kaikkien pitää ajatella ja toimia täsmälleen samoin tai muuten on hirveä ihminen ja ties mitä.

No jos suhtautuu tyttöjen ja naisten oikeuksiin huonosti niin kyllä varmaan on hirveä ihminen. Toisten ihmisoikeudet eivät ole mikään mielipide asia. 

Eri

Aivan, koska jos on konseravatiivinen on pakko olla naisten oikeuksia vastaan. Aivan kuten jos on liberaali on pakko myös puolustaa oikeutta olla muslimi ja alistua miehelle. Eri kulttuurista tulevat konservatiiviset miehet vaan harjoittavat kulttuuriaan, mutta kotimaiset ovat ihmiskunnan saastaa, hyvin pahoja ihmisiä. Liberaalin kuulu mm. myös muistaa, että ei ole pedofiilien oma vika, että tykkäävät lapsista.

Vierailija
113/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättäköön omasta elämästään. Itse omaan sekä konservatiivisia että liberaaleja arvoja. Esim uskon yksilön vapauteen valita oma polkunsa. Kuitenkin haluan itse perinteisen avioliiton ja perheen. Mummun avulla lapsia voidaan toivottavasti hoitaa kotona 3 vuotiaaksi asti vaikka itse meinaan tehdä töitä, ensin osa-aikaisena ja melko pian normaalisti (olen yrittäjä). 

Aika perinteisesti me eletään mutta en silti hyväksyisi sitä, että mies istuu sohvalla kun kodin- tai lastenhoito on "naisten hommia". Meillä tehdään kotitöitä ensisijaisesti omien mieltymysten mukaan mutta toissijaisesti sen perusteella, että mitä nyt vaan tarvitsee saada tehdyksi. 

Vierailija
114/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se tässä sika olet.

Meneppäs muualle vinkumaan, possu. :D

Sika laittaa parastaan, jälleen mahtavaa argumentointia! 

Vierailija
115/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään tuossa listassa ei ole mitenkään erityisen konservatiivinen arvo. 

Vierailija
116/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Ovat heti sanomassa "hyi hyi" jos joku tekee, äänestää tai ajattelee jostain eri tavalla.

Vierailija
117/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioittaa miestään?

Eikö puolisoa pidä kunnioittaa sukupuolesta riippumatta?

Vierailija
118/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Aivan, koska jos on konser

Mitä ihmettä sä oikein jauhat? 

Vierailija
119/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Mitä ihmettä sä oikein jauhat? 

Tiedän kyllä, että olet tyhmä sinun ei tarvitse mainostaa sitä.

Vierailija
120/166 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että perheinstituutio on hukassa kun näitä vastauksia lukee. Mitä pahaa on hoitaa kotona lapsia, ihan tutkimustenkin mukaan tekee lapsille hyvää hoitaa heitä muutamat ensimmäiset elinvuodet mielummin kotoa. Mitä pahaa on hyvin tienaavassa miehessä, joka käy töissä ja mahdollistaa perheelle hyvän elintason. Miksi perinteiset arvot ei ole mitään? Miksi nainen on oikea nainen vain jos valitsee epäsovinnaisena pidettyjä tapoja olla ja elää. Millä tavalla tuo nainen alistuu tai millä perusteella hän ei ole koulutettu? Henk koht olen konservatiivi, koulutettu ja perinteisten arvojen puolustaja. En ole miehen tossun alla, meillä on vain eri roolit ja olemme onnellisia.  Hyväksyn silti toisenlaiset valinnat ja polut, enkä koe tarvetta lytätä toisenlaisia valintoja tehneitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme