Mistä tietää, ettei ole miehelle vain joku, johon hän tyytyy vaan jonka hän haluaa oikeasti?
Kommentit (178)
Jos mies esittelee äitilleen, hän on vakavissaan eikä vaan tyytynyt.
Käyttäjä1974 kirjoitti:
KAIKKI miehet tahtovat 16-20 v kumppanin. Koskee sekö hetero että homimiehiä. Jos et ole 16-20v, olet se, johon tyydytään. Kylmä ja kova totuus
Paskaa.
Ei mistään.
Oletettavampaa on, että mies on tyytynyt.
Aika harvoin se unelmien sielunkumppani muutenkaan löytyy samasta kaupungista, jos järjellä ajattelee. Maailmassa on miljardeja ihmsiä, mikä on todennäköisyys että se oikea löytyy omalta kylältä?
Heteroparisuhde on sosiaalinen konstruktio. Luonto hoitaa loput.
Jotkut haluavat raksatua rakkauteen ja unelmiinsa, se on ihan ok.
Vaikutat olevan tietynlaisten pakkoajatusten vankina. Jos joku mies lähestyy minua ja on selvästi kiinnostunut minusta, niin en minä ensimmäisenä ala lietsomaan itseäni pyhään raivoon siitä että "tämä mies näkee minut vain reikänä!!" (😀).
Eikö tuo ole aika uuvuttavaa elää tuollaisessa pään sisäisessä maailmassa?
Taidat olla vielä aika nuori?
On pelkästään realistista ajatella, että mies lähestyy seksi tai muu hyöty mielessä ja on hyvä olla varuillaan. Tosirakkaus on hyvin, hyvin harvinaista. Erotilastot puoltavat tätä ja samoin huikeat pettämismäärät.
Eri
Et varmuudella mistään. Minä olen nykyisen kanssa ollut yli kymmenen vuotta ja ihan tyytynyt häneen. En yksiselitteisesti koskaan saanut niitä, jotka kunnolla kiinnostivat.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään.
Aika harvoin se unelmien sielunkumppani muutenkaan löytyy samasta kaupungista, jos järjellä ajattelee. Maailmassa on miljardeja ihmsiä, mikä on todennäköisyys että se oikea löytyy omalta kylältä?
Jos oikeasti järjellä ajattelee, ei ole mitään sielunkumppania eikä varsinkaan ole niin että olisi vain yksi oikea jokaiselle.
On monia ihmisiä joiden kanssa olet tarpeeksi yhteensopiva jotta voit tutustua ja nähdä hänen erityislaatunsa, ja rakastua siihen.
Unelmat ovat rakennettuja mielikuvia siitä oikeasta tai jostain saavuttamattomasta tyypistä menneisyydessä, jopa siihen pisteeseen, että kaikki muu tuntuu tyytymiseltä eikä osata antaa itselleen tilaa rakastua. Rakastuminen taas on hyvin luonnollista kun kaksi sopivassa tilanteessa olevaa haluavat aidosti nähdä toisensa ihmisinä ilman rajoittavia mielikuvia ja irrallisia, valmiiksi rakennettuja unelmia.
Ei tosiaan mistään. Minäkin tyydyin ja aamuin illoin sanoin rakastavani, opettelin yhdessä olemista. Lopulta erosin.
Kertoo susta perheellensä, varsinkin äitlleensä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään.
Jos oikeasti järjellä ajattelee, ei ole mitään sielunkumppania eikä varsinkaan ole niin että olisi vain yksi oikea jokaiselle.
On monia ihmisiä joiden kanssa olet tarpeeksi yhteensopiva jotta voit tutustua ja nähdä hänen erityislaatunsa, ja rakastua siihen.
Unelmat ovat rakennettuja mielikuvia siitä oikeasta tai jostain saavuttamattomasta tyypistä menneisyydessä, jopa siihen pisteeseen, että kaikki muu tuntuu tyytymiseltä eikä
Joidenkin tyyppien feromonit nyt vain sopivat paremmin itselle kuin toisten. Rakkaudella siinä ei ole mitään tekemistä.
Ihmiset eroavat eniten juuri lasten ollessa pieniä, kemikaalihuuma (ns rakkaus) taittuu siinä muutaman vuoden päästä hullaantumisesta. Sen jälkeen erotaan tai jäädään (tyydytään, ihan miten vain).
Sosiaalisella pariutumispaineella on tietysti oma osansa kaikessa.
En sano että kaikki maailman miehet tekee näin. Kerron oman näkemykseni.
Mies sitoutuu kotiin. Hän käy kaupassa pyytämättä. Ostaa kotiin ruokaa, herkkuja, tavaroita. Kysyy sinulta tarvitsetko jotakin samalla kun käy. Mies siivoaa jälkensä, auttaa myös viikkosiivouksessa. Pyykkää, tiskaa, tekee ruokaa. Aivan kuten sinäkin.
Mies osallistuu taloudellisesti. Hän käy töissä tai vaihtoehtoisesti antaa tuistaan, jotta saatte laskut maksettua. Hän maksaa omat päähänpistonsa, lainaa sinulle rahaa jos on paha paikka, tekee sen mitä vaaditaan jotta teillä pysyy katto pään päällä. Aivan kuten sinäkin.
Mies muistaa sinua. Hän muistaa juhlapyhinä joita juhlistatte. Hän muistaa syntymäpäivänäsi. Hän muistaa jouluisin. Hän saattaa muistaa jopa lähimmäistesi syntymäpäiviä ja osallistua niihin lahjojen tai kortin muodossa. Hän haluaa puhua sinulle, kertoa päivästään ja nukkua vierelläsi. Hän ei selitä kuinka naapurin Raijalla oli toissapäivänä matala kaula-aukko, vaan kuinka kauniilta sinä näytät tänään näin vastaheränneenä takkutukkana.
Mies haluaa kanssasi tulevaisuuden. Hän tekee päätöksiä sinua ajatellen, teitä ajatellen. Jos teillä on tavoitteena perhe, hän puhuu sinusta ja tulevista lapsista. Jos teillä on tavoitteena oma asunto, hänellä on haave ja mahdollisesti suunnitelmakin sen saamiseksi. Jos haluatte matkustella ja vain nauttia elämästä yhdessä, hän suunnittelee näitä reissuja ja ohjaa sinua paikkoihin, joissa saat uusia elämyksiä.
Ei tässä kaikkea ole, mutta näin sellainen mies tekee, joka vaimoaan rakastaa. Näin minäkin tein. En vain riittänyt hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun täytyy pitää puolen vuoden seksitön koeaika miehelle. Siitä sen tietää.
Tämä. Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.
Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti selvittämättä ensin kiinnostuvatko he sinusta ihmisenä vai reikänä? Haluavatko silti viettää aikaa kanssasi vaikkeivat saisi siitä mitään palkkiota kovan työn jälkeen? Siis jos pakkien jälkeen haluaa jatkaa ajan viettämistä yhdessä, koska on kiin
Vaikutat olevan tietynlaisten pakkoajatusten vankina. Jos joku mies lähestyy minua ja on selvästi kiinnostunut minusta, niin en minä ensimmäisenä ala lietsomaan itseäni pyhään raivoon siitä että "tämä mies näkee minut vain reikänä!!" (😀).
Ja jos annat miehelle pakit, niin eikö sen kuuluukin hävitä kuin tuhka tuuleen? Mitä jos hän jäisi siihen vielä norkoilemaan? Pitäisit häntä todennäköisesti creepynä stalkkerina.
Yleensä ihmisiin pääsee tutustumaan, jos ei ihan heti torju heitä. Ihan itse voit päättää, mitä vauhtia suhde siitä sitten etenee, ja milloin peitto heiluu.
Siitä tietää kun mies ei painosta seksiin ja avoliittoon.
Vierailija kirjoitti:
On pelkästään realistista ajatella, että mies lähestyy seksi tai muu hyöty mielessä ja on hyvä olla varuillaan. Tosirakkaus on hyvin, hyvin harvinaista. Erotilastot puoltavat tätä ja samoin huikeat pettämismäärät.
Eri
Liitoista puolet päätyy eroon. Näistäkin saattaa suuressa osassa olla ollut rakkautta ja välittämistä, mutta se on vuosien kuluessa hiipunut tai päässyt parisuhdetaitojen puutteessa hiipumaan.
Tottakai aluksi lähestytään hauskanpidon merkeissä. Ajatus on yleensä kuitenkin, että molemmilla on kivaa. Siitä sitten tunteet syvenevät. Kuka on niin naiivi, että odottaa välitöntä tosirakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Liitoista puolet päätyy eroon. Näistäkin saattaa suuressa osassa olla ollut rakkautta ja välittämistä, mutta se on vuosien kuluessa hiipunut tai päässyt parisuhdetaitojen puutteessa hiipumaan.
Tottakai aluksi lähestytään hauskanpidon
Liitoista puolet päättyy eroon ja niistäkin jotka eivät, voidaan usein niin huonosti että pitäisi.
Nuorena sivuutin kaikki ne miehet, jotka halusivat heti jotakin seksuaalista kanssakäymistä. Noteerasin vain ne, jotka suhtautuivat minuun kunnioittavasti ja olivat vakavissaan. Heistä sitten yhden kanssa meni arvot ja maailmankatsomus yksiin. Eli minulle ei ollut monia sopivia, vaan vain tuo yksi.
Sitä että esittelee sut vaimolleen ja muille tyttöystävilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan mistään. Minäkin tyydyin ja aamuin illoin sanoin rakastavani, opettelin yhdessä olemista. Lopulta erosin.
Minä erosin edellisestä suhteesta kun mies sanoi rakastavansa enkä pystynyt sanomaan sitä takaisin koska se olisi ollut valetta. Sen verran häntä kuitenkin arvostin ja kunnioitin jo ihan perus ihmisyyden vuoksi, että en lähtenyt huijaamaan tällaisessa asiassa. Jokainen ansaitsee rakkautta ja jos minä en sitä voi antaa niin en voisi olla niin itsekäs että veisin mahdollisuuden löytää se muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Tottakai aluksi lähestytään hauskanpidon
Minusta on naiivia kuvitella, että mies ei olisi vain seksin perässä. Jokainen toki eläköön ja ajatelkoon tyylillään.
On toki vanhanaikaista tuo tosirakkauden ja aitojen tunteiden tavoitteleminen hauskanpidon sijaan. Ei se oikein istu tähän kertakäyttökulttuurin ja irtosuhteiden sekä sarjasuhteilun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään.
Unelmat ovat rakennettuja mielikuvia siitä oikeasta tai jostain saavuttamattomasta tyypistä menneisyydessä, jopa siihen pisteeseen, että kaikki muu tuntuu tyytymiseltä eikä
Mä ajattelen niin, että jos oikeasti rakastaa toista, niin se ei ole tyytymistä. Ihan sama, vaikka olisi olemassa kauniimpia, kivempia, rikkaampia, ihanampia tms ihmisiä.
Haluaa tehdä sut onnelliseksi.
Ja tekee sen. Tekee.