Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, ettei ole miehelle vain joku, johon hän tyytyy vaan jonka hän haluaa oikeasti?

Vierailija
30.11.2025 |

Otsikossa kysymys. 

Kommentit (97)

81/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI miehet tahtovat 16-20 v kumppanin. Koskee sekö hetero että homimiehiä. Jos et ole 16-20v, olet se, johon tyydytään. Kylmä ja kova totuus 

Vierailija
82/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne miehet sitten aina kokevat tyytyvänsä? Eli miksi miehillä on niin epärealistiset tai joustamattomat kriteerit naisille?

Jollain tasolla aina "tyydymme" parisuhteessa. Ei sellaista "laadukasta" prinssiä tai prinsessaa olekaan, joka ei koskaan pieraisisi tai tekisi yhtään virhettä.

Kypsä ihminen kykenee näkemään ihmisen ihmisenä, ja jopa rakastamaan näitä puolison kauneusvirheitä. Miksi monet miehet jäävät Mikkoina kivelle istumaan ja mussuttamaan jostain epäolennaisesta asiasta? Ja silti jatkavat suhteessa?

"Miksi ne miehet sitten aina kokevat tyytyvänsä?"

Ei ne koekaan. Olen ollut monissa sosiaalisissa tilanteissa, joissa tuttu mies ihan suoraan tunnustaa, että hänellä kävi aivan satumainen tuuri, että hän sai kumppanikseen niin hyvän naisen kuin sai. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne miehet sitten aina kokevat tyytyvänsä? Eli miksi miehillä on niin epärealistiset tai joustamattomat kriteerit naisille?

Jollain tasolla aina "tyydymme" parisuhteessa. Ei sellaista "laadukasta" prinssiä tai prinsessaa olekaan, joka ei koskaan pieraisisi tai tekisi yhtään virhettä.

Kypsä ihminen kykenee näkemään ihmisen ihmisenä, ja jopa rakastamaan näitä puolison kauneusvirheitä. Miksi monet miehet jäävät Mikkoina kivelle istumaan ja mussuttamaan jostain epäolennaisesta asiasta? Ja silti jatkavat suhteessa?

"Miksi ne miehet sitten aina kokevat tyytyvänsä?"

Ei ne koekaan. Olen ollut monissa sosiaalisissa tilanteissa, joissa tuttu mies ihan suoraan tunnustaa, että hänellä kävi aivan satumainen tuuri, että hän sai kumppanikseen niin hyvän naisen kuin sai. 

Aivan. Tuossa kysytään, että miksi MONET miehet jäävät mussuttamaan suhteeseen. Että miksi NE miehet aina kokevat tyytyvänsä?

Osaatko vastata?

Vierailija
84/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako naimisiin, haluaako lapsia. Onko valmis asettaan puolison toiveet edelle. Todella moni mies on itsekäs. Itse tiedän, että minuun on vain tyydytty. 

Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.

Väestön ÄO laskeekin koko ajan.

Vierailija
85/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertailun vuoksi Jos itselläni olsii koko ajan epävarmuus siitä, että olsiko naine minun kanssani tosissaan vai vain tyytynyt  (tms) minuun, niin riippumatta siitä miten paljon hän sanoisi minua rakastavansa, niin luulisin suhteemme päättyvän aloitteestani, elleivät myös hänen tekonsa ja toimintansa kertoisi ja vahvistaisi hänen puheitaan. 

Sinkkumies 

Miksi esität miekkosta naikkosten palstalla?

Vierailija
86/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun tarvitsee epäröidä, olet joku johon hän vain tyytyy. Minun ei koskaan tarvitse epäröidä miesystäväni suhteen, koska hän tekee hyvin selväksi, että on rakastunut minuun. Ja minä tietysti häneen, mutta nyt ei ole kyse siitä.

Vierailija
87/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy pitää puolen vuoden seksitön koeaika miehelle. Siitä sen tietää.

Tämä. Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.

Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti selvittämättä ensin kiinnostuvatko he sinusta ihmisenä vai reikänä? Haluavatko silti viettää aikaa kanssasi vaikkeivat saisi siitä mitään palkkiota kovan työn jälkeen? Siis jos pakkien jälkeen haluaa jatkaa ajan viettämistä yhdessä, koska on kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Vai jäävätköhän vain kyttäämään uutta tilaisuutta.. Olen jo muuttunut vainoharhaiseksi kun joku miespuolinen taas kiinnostuu keskustelemaan kanssani innokkaasti että pumpatahan se vain haluaa. Samanlaista innokkuutta kun ei tule naisten puolelta. Vai onkohan vainoharhaista edes...

Vierailija
88/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä kun mies on se joka ei halua seksiä? Mulle eksä sanoi suoraan, että on mun kanssa koska on kivempi että on edes joku niin ei tarvitse yksin olla.

Mä olin vuosia miehen kanssa, johon en kokenut seksuaalista vetoa, koska se oli oikeasti parempaa elämää, kuin olla aina yksin.

Minulla on kokemusta sekä rakkaudettomasta parisuhteesta, että yksin elämisestä. Voin sanoa että olen täsmälleen yhtä onneton molemmissa tilanteissa.

Yksin elävänä sinkkuna olen aivan hirvittävän yksinäinen (olen myös siis lapseton). Siinä rakkau

No itse lähdin somesta pois jo 10 vuotta sitten, juuri siksi että se on yksinäiselle niin ahdistava paikka. 

Oon kyllä huomannut että nämä jotka hehkuttaa yksinoloa, heillä kuitenkin on ihmisiä elämässä. Kai se silloin meneekin. Mutta itselläni ei ole ketään, ei yhtäkään ihmistä. 2 elossa olevaa sukulaista, joista kumpikin on sellaisia, että eivät halua olla missään tekemisissä ihmisten kanssa. Ihan täys erakkoja siis. 

On turvaton olo kun ei ole ketään kehen tukeutua. 

Vierailija
89/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.

Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti selvittämättä ensin kiinnostuvatko he sinusta ihmisenä vai reikänä? Haluavatko silti viettää aikaa kanssasi vaikkeivat saisi siitä mitään palkkiota kovan työn jälkeen? Siis jos pakkien jälkeen haluaa jatkaa ajan viettämistä yhdessä, koska on kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Vai jäävätköhän vain kyttäämään uutta tilaisuutta.. Olen jo muuttunut vainoharhaiseksi kun joku miespuolinen taas kiinnostuu keskustelemaan kanssani innokkaasti että pumpatahan se vain haluaa. Samanlaista innokkuutta kun ei tule naisten puolelta. Vai onkohan vainoharhaista edes...

Vaikutat olevan tietynlaisten pakkoajatusten vankina. Jos joku mies lähestyy minua ja on selvästi kiinnostunut minusta, niin en minä ensimmäisenä ala lietsomaan itseäni pyhään raivoon siitä että "tämä mies näkee minut vain reikänä!!" (😀). 

Eikö tuo ole aika uuvuttavaa elää tuollaisessa pään sisäisessä maailmassa?

Vierailija
90/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et näytä samalta kuin barbie ja suostu kaikkeen sängyssä, sinuun tyydytään, hyvin yksinkertaista.

Vierailija
91/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumisesta, on kiinnostunut aidosti sinusta ja asioistasi. Toisaalta mitään varmaa ei elämässä ole kuin kuolema.

Vuosikymmenien suhteetkin saattavat päättyä eroon.

Kyllä näin on, ja ihan sellaisetkin suhteet voi päättyä eroon joissa on valtavat molemmin puoleiset rakastumisen tunteet alussa. Nekään ei takaa mitään.

Me ihmiset ollaan epätäydellisiä  huonoja kommunikoimaan ja sietämään muita kuin itseämme.

Vierailija
92/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et näytä samalta kuin barbie ja suostu kaikkeen sängyssä, sinuun tyydytään, hyvin yksinkertaista.

Lopeta femcel palstoilla ajan viettäminen. Tuhoat vain itseäsi tuolla katkeruudella. 

Vierailija
93/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti selvittämättä ensin kiinnostuvatko he sinusta ihmisenä vai reikänä? Haluavatko silti viettää aikaa kanssasi vaikkeivat saisi siitä mitään palkkiota kovan työn jälkeen? Siis jos pakkien jälkeen haluaa jatkaa ajan viettämistä yhdessä, koska on kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Vai jäävätköhän

Saisit sitoutettua miehen heti, jos valitsisit yhden heistä romanttiseen suhteeseen. Muut miehet katoavat, koska heille tulee huonot fiilikset siitä kun ihastus(sinä) alkoi seurustella toisen miehen kanssa.

Vierailija
94/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti selvittämättä ensin kiinnostuvatko he sinusta ihmisenä vai reikänä? Haluavatko silti viettää aikaa kanssasi vaikkeivat saisi siitä mitään palkkiota kovan työn jälkeen? Siis jos pakkien jälkeen haluaa jatkaa ajan viettämistä yhdessä, koska on kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Vai jäävätköhän

Ei ole vainoharhaista. Naisten seuraa siedetään seksioption vuoksi.

Vierailija
95/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitkälti tyytynyt, koska en ole koskaan saanut sitä ketä olen halunnut. Ei ne ihastusten kohteet ole ollut mitään insta/sali/missinaisia, vaan ihan tavallisia naapurintyttöjä joiden kanssa on ollut kiva fiilis ja pystyin näkemään yhteistä tulevaisuutta.

Nuorena olin se ikuinen tosihyvätyyppimutta, ja vielä 5v sitten sain kuulla nuo samat sanat. Tuli aikamoisia flashbackejä nuoruudesta.

Alle kolmekymppisenä tavoite oli vaimo/perhe/kultainen noutaja, joten pitkälti tyydyin jos vastaan tuli nainen joka kelpuutti. Olin kyllä sitoutunut suhteesiin, suunniteltiin yhdessä tulevaisuutta, mutta kumpikaan niistä ei ollutkaan kiinnostuneita, molemmat petti ja lähti heti kun löytyi "parempi" mies.

Kolmenkympin jälkeen on ollut muutama suhde, ja niidenkin tapauksessa olen ainakin osittain tyytynyt. Uusin eksä oli 2 lapsen yh, tykkään kyllä lapsista, mutta olisin tietysti halunnut aloittaa "puhtaalta pöydältä". Siinäkin tein sen minkä pystyin suhteen ja eksän eteen, ostin sille uuden auton, koska se ajoi vanhalla ruostekasalla, remontoin sen asuntoa täysin (koska tarkoitus oli muuttaa yhteen) mobilepayllä siirsin tuhansia euroja sille koska sillä ei ollut varaa maksaa laskuja. Silti sain kuulla jatkuvia valituksia, kritiikkiä ja äärimmäistä mustasukkaisuutta. Mikään ei kelvannut hänelle, mulla oli kuulemma aina muita naisia kiikarissa ja paneskelin niiden kanssa kun olin yksin omassa kodissani. Eksä asensi kuuntelulaitteita mun asuntoon, koska se "tiesi" että mulla oli muita, piti vaan saada todisteita.

Ero kävi kyllä mielessä tietty, mutta olin jo sijoittanut niin paljon aikaa, energiaa, tunteita ja tietty rahaa siihen, niin hoin itelleni jatkuvasti että vielä vähän niin kaikki muuttuu paremmaksi jne.

Tyydyin kohteluun, kunnes seinä tuli vastaan.

Aika ja terapia on kyllä auttanut, mutta en usko pystyväni suhteeseen enää - ne ei ole minua varten.

Vierailija
96/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että mies on aloitteellinen suhteen muodostumisessa. Tämän takia en itse osoita minkäänlaista aktiivisuutta miesten suuntaan.

Itse olen valitettavasti juuri sillä omalla aktiivisuudellani päätynyt suhteisiin, jossa toinen on tyytynyt tai paikallani olisi voinut olla lähes kuka tahansa muukin.

Itsekään en enää olisi aloitteellinen. Melkoisen monta kertaa pitäisi toisen pyytää treffeille, että uskoisin hänen oikeasti haluavan treffeille juuti minun kanssani, eikä vaan jonkun naisen.

Olen valmistunut olemaan loppuelämäni yksin, ettei ongelmaa asian kanssa.

Vierailija
97/97 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun tarvitsee epäröidä, olet joku johon hän vain tyytyy. Minun ei koskaan tarvitse epäröidä miesystäväni suhteen, koska hän tekee hyvin selväksi, että on rakastunut minuun. Ja minä tietysti häneen, mutta nyt ei ole kyse siitä.

100% tämä, ainakin oman kokemukseni mukaan.

Olen seurustellut aikanaan muutamankin sellaisen naisen kanssa, joista ei oikein saanut suhteen aikana selvää, että oliko heillä ihan oikeasti tunteita minua kohtaan. Jokainen noista naisista jäi kiinni pettämisestä. 

Vaimoni kanssa tilanne on täysin erilainen. Hänen käytöksestään ja eleistään on ilmiselvää, että hän rakastaa minua (ja minä häntä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi