Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, ettei ole miehelle vain joku, johon hän tyytyy vaan jonka hän haluaa oikeasti?

Vierailija
30.11.2025 |

Otsikossa kysymys. 

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ainakin sen, että jos on joku lähinnä siksi että pääsee panemaan niin sitä ei yleensä hirveästi esitellä ulkomaailmalle. Jos taas olen tosissani ihastunut tai rakastunut, niin haluan esitellä sen naisen lähipiirilleni ja muutenkin ulkoiluttaa häntä julkisesti ja ylpeänä.

Vierailija
162/178 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumisesta, on kiinnostunut aidosti sinusta ja asioistasi. Toisaalta mitään varmaa ei elämässä ole kuin kuolema.

Vuosikymmenien suhteetkin saattavat päättyä eroon.

Tutkimusten mukaan jopa 70% miehistä on valmis vaihtamaan kumppania lennosta, jos tapahtuisi helposti ja vaivattomasti. Ja tutkimusten mukaan miehille se naisen ulkonäkö eli nyoruus ja ksuneus ovat tärkeimmät kriteerit naisessa. Luonteella ei ole mitään merkitystä, ellei nainen ylitä tiettyjä ulkonäkökriteerejä. Eli kyllä suurin osa miehistä on vain siinä tyytymisdihteessa ja vaihtaisi heti nuorempaan ja kauniimpaan , jos olisi mahdollista.

Miehet kuitenkin tarvitsevat parisuhteen, koska se hyödyttää miehiä , toisin kuin naisia, joille parisuhde on riski. Miehet saavat parisuhteessa seksiä, joka on miehille elintärkeää, heidän terveytensä on parempi, koska nainen huolehtii siitä mm patistamalla lääkäriiin, syömään patemmin , tukenalla ja kannustamalla, eli huolehtimalla myös psyykkidestä hyvinvoinnista. , lisäksi miehet saavat kodinhoitopalvelut, ja maksajan , joten mies hyötyy myös taloudellisesti, joten he tyytyvät usein naiseen, jota eivät oikeasti rakasta tai edes kunnioita tai arvosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehen näkökulmasta se ei kiinnosta pätkääkään millä perusteilla nainen on suhteessa kunhan seksiä saa ja muut tarpeet tulevat täytetyiksi.

Vierailija
164/178 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumisesta, on kiinnostunut aidosti sinusta ja asioistasi. Toisaalta mitään varmaa ei elämässä ole kuin kuolema.

Unohdit verottajan....

Vierailija
165/178 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ottaa itseään nuoremman miehen, on lähes varmaa, että mies on vain seksin perässä. Jos nainen ottaa itseään vanhemmanmiehen, niin silloin paljon suurempi mahdollisuus miehen olevan tosissaan.

Ei pidä paikkaansa. Vanhemmalle miehelle huomattavasti nuorempi nainen on statusdymboli, ja pillu. 

Vierailija
166/178 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että mies on aloitteellinen suhteen muodostumisessa. Tämän takia en itse osoita minkäänlaista aktiivisuutta miesten suuntaan.

Nojaa. Joku kilpailuviettinen mies voi haluta iskeä juuri sen naisen, jonka kaikki muutkin haluavat. Hän voi olla hyvinkin aloitteellinen ja sinnikäs.

Jep, tällä asenteella tulee suurella todennäköisyydellä vain pelimiesten poimittavaksi.

Itse olen todennut että jos mies on todella kiinnostunut, hän kyllä pyrkii seuraasi ja yrittää tehdä juttuja sinulle kuten tarjota tai auttaa tai kehua. Tämä pätee ei-pelimiehiinkin. Todella kiinnostunut mies ei ota sitä riskiä että joku toinen mies ehtii ensin.

Vierailija
167/178 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei suurin osa suhteista ole kumpaakaan ääripäätä, ankeaa tyytymistä tai tähtiin kirjoitettu vuosisadan rakkaustarina. On vaan ihmisiä, joilla on kivempaa yhdessä kuin erikseen, tai ainakin syystä tai toisesta valinneet uskotella itselleen niin. Parisuhde vs sinkkuus on monelle enemmänkin elämäntapavalinta. Jos koetaan, että parisuhde on se itselle sopivin elämäntapa, niin katsotaan siihen kaveriksi joku riittävän kiva jonka kanssa makkarissa sujuu eikä ihan joka päivä vituta. Ei nämä ihmiset sitä välttämättä itse koe mitenkään tyytyminenä. Kaikkien tunneskaalaan ei tunnu edes kuuluvan se järjetön rakastuminen jota toiset havittelee.

Vierailija
168/178 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että mies on aloitteellinen suhteen muodostumisessa. Tämän takia en itse osoita minkäänlaista aktiivisuutta miesten suuntaan.

Tasa-arvon vuoksi miehellä täytyy olla oikeus toimia samoin.

Vierailija
169/178 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten välinen "rakkaus" on oksettavaa. Kannattaa pysyä kaukana..

Vierailija
170/178 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä tietää kun mies ei painosta seksiin ja avoliittoon. 

Kokeilepa joskus olla yhdessä sellaisen miehen kanssa, jonka seurasta nautit ja jota pidät seksikkäänä. 

Veikkaanpa että suakaan ei siinä tilanteessa tarvitsisi paljon seksiin tai avoliittoon painostaa, vaan olisit kyllä ihan innolla mukana molemmissa :)

Ei se menee noin, jos kyseessä on periaatepäätös, eli ei halua avoliittoon. Tietysti se oikea ihminen on viehättävä ja seksikäs. Silti ei tarvitse heti harrastaa seksiä, jos ei halua. Niitä seksiin johtavia tilanteita, kuten iltamyöhään toistensa luona kyläilyä voi välttää. Voi odottaa vaikka häihin asti, jos molemmat ovat asiasta samaa mieltä. 

Siinä on iso riski, että miehen kiinnostus vain sammuu, jos seksiä on heti. Ei näin käy aina, mutta siinä on

Vähän samaa mieltä kuin joku toinenkin, joka kommentoi, ettei edes haluaisi miestä jonka kiinnostus sammuu seksiin. Vähän samoilla linjoilla itsekin. Seksuaalisuus on minulle sen verran tärkeää, etten missään tapauksessa huolisi kumppania, jonka kanssa seksiä tai siitä pidättäytymistä pitää käyttää jonkinlaiseen pelailuun. Silloin kun oikeasti kolahtaa, ei se seksi sammuta kiinnostusta vaan nostaa suhteen syvemmälle tasolle.

Vierailija
171/178 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa. Joku kilpailuviettinen mies voi haluta iskeä juuri sen naisen, jonka kaikki muutkin haluavat. Hän voi olla hyvinkin aloitteellinen ja sinnikäs.

Tämä on totta

Vierailija
172/178 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi teidän rakkauden tunnistavan kosketuksesta, katseesta, pienistä eleistä... mutta yksi merkki on tasan varma, härnääkö mies teitä? Jos vastaus on kyllä niin tehtaan takuulla rakastaa.

Vierailija
173/178 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten tehdä omasta elämästään hankalaa?

Mielenkiintoisesti laitettu.

Vierailija
174/178 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ymmärtänyt mikä on niin kauheaa, jos ihminen kehtaa tyytyä vaikkapa aika hyvään kumppaniin? Tyytyväisyyttä ja kiitollisuutta tarvitsisimme enemmän, emmekä jatkuvaa fomoa ja aidan yli katselemista.

Jos on hyvä olla jonkun kanssa, miksi pitäisi edes katsella aidan yli?

Vierailija
175/178 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä elän parisuhteessa, jossa minä tyydyin mieheeni, ja olen varma että hän myös tyytyi minuun. 

Minä pystyn kyllä lukemaan ne merkit, josta käy ilmi että mieheni on tyytynyt minuun, ja luulen että mieheni on myös "jyvällä" siitä että minä tyydyin häneen. 

Ja ennen kuin joku kysyy miksi tyydyin: koska halusin oman perheen, ja tämä oli ainoa keino.

Oletko ollut uskollinen perheen saatuasi?

Vierailija
176/178 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmuudella mistään. Minä olen nykyisen kanssa ollut yli kymmenen vuotta ja ihan tyytynyt häneen. En yksiselitteisesti koskaan saanut niitä, jotka kunnolla kiinnostivat.

Miten miehesi eroaa heistä jotka kunnolla kiinnostivat?

Vierailija
177/178 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tietää intuitiotaan kuuntelemalla. Jos olet epävarma, mies todennäköisesti tyytyy sinuun. Jos olet varma niin olet se valittu.

Vierailija
178/178 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ymmärtänyt mikä on niin kauheaa, jos ihminen kehtaa tyytyä vaikkapa aika hyvään kumppaniin? Tyytyväisyyttä ja kiitollisuutta tarvitsisimme enemmän, emmekä jatkuvaa fomoa ja aidan yli katselemista.

Jos on hyvä olla jonkun kanssa, miksi pitäisi edes katsella aidan yli?

Eihän tässä olekaan mitään vikaa - jos vain se toinen tietää että on sinulle vain "aika hyvä". Monelle se on täysin ok, mutta osa meistä haluaa suhteelta enemmän, ja ihmisellä pitää olla oikeus tehdä itse se päätös etsiäkö sellaista,  vai hyväksyäkö se että oma suhde ei ole ainakaan molemminpuolisesti sellainen minkä halusi kokea.