Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, ettei ole miehelle vain joku, johon hän tyytyy vaan jonka hän haluaa oikeasti?

Vierailija
30.11.2025 |

Otsikossa kysymys. 

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumisesta, on kiinnostunut aidosti sinusta ja asioistasi. Toisaalta mitään varmaa ei elämässä ole kuin kuolema.

Vierailija
2/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumisesta, on kiinnostunut aidosti sinusta ja asioistasi. Toisaalta mitään varmaa ei elämässä ole kuin kuolema.

Vuosikymmenien suhteetkin saattavat päättyä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun vuoksi Jos itselläni olsii koko ajan epävarmuus siitä, että olsiko naine minun kanssani tosissaan vai vain tyytynyt  (tms) minuun, niin riippumatta siitä miten paljon hän sanoisi minua rakastavansa, niin luulisin suhteemme päättyvän aloitteestani, elleivät myös hänen tekonsa ja toimintansa kertoisi ja vahvistaisi hänen puheitaan. 

Sinkkumies 

Vierailija
4/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä, on syytä erota.

Vierailija
5/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy pitää puolen vuoden seksitön koeaika miehelle. Siitä sen tietää.

Vierailija
6/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten tehdä omasta elämästään hankalaa?

Vierailija
7/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että mies on aloitteellinen suhteen muodostumisessa. Tämän takia en itse osoita minkäänlaista aktiivisuutta miesten suuntaan.

Vierailija
8/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertailun vuoksi Jos itselläni olsii koko ajan epävarmuus siitä, että olsiko naine minun kanssani tosissaan vai vain tyytynyt  (tms) minuun, niin riippumatta siitä miten paljon hän sanoisi minua rakastavansa, niin luulisin suhteemme päättyvän aloitteestani, elleivät myös hänen tekonsa ja toimintansa kertoisi ja vahvistaisi hänen puheitaan. 

Sinkkumies 

Ymmärrän. Toisaalta epävarmuus tai varmuus ovat kuitenkin sinun omia asenteitasi, tai tapoja elää. Jotkut ovat lähtökohtaisesti epävarmoja ja epäileviä. Toiset ovat elämänasenteeltaan luottavia. Ihan riippumatta siitä, millainen se toinen on.

Vierailija
9/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako naimisiin, haluaako lapsia. Onko valmis asettaan puolison toiveet edelle. Todella moni mies on itsekäs. Itse tiedän, että minuun on vain tyydytty. 

Vierailija
10/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies 

Naiset eivät yleensä tyydy vaan ovat sitten mieluummin yksin, jos eivät saa haluamaansa miestä. Miehet taas seksin toivossa voivat helposti alkaa suhteeseen naisen kanssa, joka ei ole se ykkösvalinta.

Vierailija
11/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että mies on aloitteellinen suhteen muodostumisessa. Tämän takia en itse osoita minkäänlaista aktiivisuutta miesten suuntaan.

Nojaa. Joku kilpailuviettinen mies voi haluta iskeä juuri sen naisen, jonka kaikki muutkin haluavat. Hän voi olla hyvinkin aloitteellinen ja sinnikäs.

Vierailija
12/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, on miehillä on monta syytä haluta olla jonkun kanssa, eikä rakkaus ole välttämättä se ainut tai päällimmäisin syy.

Sama tietty naisilla voi olla, mutta miehillä ehkä enemmän ne muut syyt on ratkaisevia.  

Eihän täällä kukaan pariutuisi, jos miehetkin valikoisivat yhtä tarkkaan kuin naiset

Vierailija
13/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ottaa itseään nuoremman miehen, on lähes varmaa, että mies on vain seksin perässä. Jos nainen ottaa itseään vanhemmanmiehen, niin silloin paljon suurempi mahdollisuus miehen olevan tosissaan.

Vierailija
14/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sukupuoli tähän liittyy? Tietääkö ap vastauksen, jos aloituksessa vaihdetaan sukupuolet toisinpäin vai miksi kysytään juuri miehestä? Mistä tietää, välittääkö nainen oikeasti ja eroaako vastaus jotenkin?

Vierailija
15/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän omalta kohdaltani olevani vaan se johon tällähetkellä tyydytään koska aina kaikki muut ihmiset ja asiat menevät edelleni, vaikka oltaisi sovittu että nähtäisiin. Yhteydenpitoa vain jos häntä panettaa, eikä hän muualta saa 🤷🏻 

Minulle ihan ok tilanne, kun elämäntilanne ei ole sellainen että jaksaisin panostaa nyt parisuhteeseen. Mutta en katselisi tuollaista tyyppiä kunnon seurustelumielessä. 

Vierailija
16/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka insinöörismies + suurikokoinen  mamma-yhdistelmä on aika yleinen Oulussa, ja jokainen voi päätellä vastauksen kysymykseen itse.

HKI-BKK lennoilla paljon noita miehiä, ilman vaimojaan.

Vierailija
17/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ottaa itseään nuoremman miehen, on lähes varmaa, että mies on vain seksin perässä. Jos nainen ottaa itseään vanhemmanmiehen, niin silloin paljon suurempi mahdollisuus miehen olevan tosissaan.

Mitä?! Eikös juuri toisin päin?? :D Ei nuoremman kollin tarvitse ottaa vanhempaa naista jos ei halua. 

-ap

Vierailija
18/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se naisillakaan ole aina näin! Tunnen yhdenkin naisen, jolla on jo uusi, jonka kanssa on vain kun ei halua olla yksin. Etsii salaa uutta miestä ja tämä nykyinen on vaan "kaveri", mutta tämä "kaveri" on onnensa kukkuloilla naisen suhteen.  Mutta satavarmasti ei toki mistään voi tietää! Varmaa on vain kuolema

Vierailija
19/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies 

Naiset eivät yleensä tyydy vaan ovat sitten mieluummin yksin, jos eivät saa haluamaansa miestä. Miehet taas seksin toivossa voivat helposti alkaa suhteeseen naisen kanssa, joka ei ole se ykkösvalinta.

Aika kaukana todellisuudesta. Lukuisat naiset etsivät miestä perhettä perustamaan ja biologisen kellon kilinä kummasti saa monet kelpuuttamaan eronneita, karanneita ja muuten aiemmin kelpaamattomia. Moni myös jatkaa hammasta purren "lasten takia" tai asuntolainan tai ties minkä.

Vierailija
20/73 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sukupuoli tähän liittyy? Tietääkö ap vastauksen, jos aloituksessa vaihdetaan sukupuolet toisinpäin vai miksi kysytään juuri miehestä? Mistä tietää, välittääkö nainen oikeasti ja eroaako vastaus jotenkin?

Ei ole sukupuolella väliä. Itse en ole kiinnostunut naisista joten siksi kysymys noin päin :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan