Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummastelen naisia, jotka eroavat varakkaista miehistä

Vierailija
29.11.2025 |

Mitä järkeä on laskea elintasoaan?

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti usein tilanne on se että varakas mies heittää naisen pihalle. Mies ei pidä suurta meteliä parisuhteen kariutumisesta. Mutta nainen kääntää eron hänen tekemäkseen ja keksii tarinoita miehestä ja heidän suhteesta. Katkeruus ja itsekkyys syynä, ei halua että toiset naiset saisivat hyvän miehen.

Vierailija
42/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin naisia, jotka tekevät itsestään seksinuken näköisen, jotta mies ei jätä. Aika kamalaa. Missä on naisen oma tahto?

USAssa ei ehkä ole vaihtoehtoja. Saattaa joutua kodittomaksi ellei kykene hankkimaan itse tuloja. Sitä voi olla täysin riippuvainen puolisosta.

Suomessa sellaista on vaikeampi ymmärtää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tiedä huonommasta, tai sitten raha ei tuonutkaan onnea.

Ainakaan onnea ei tuo köyhyys ja kurjuus. Jos toisi, köyhät eivät ruikuttaisi täällä kaiket päivät. Jos on kerran saanut rikkaan miehen, saa toisenkin kerran. Siksi ero.

Vierailija
44/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei ole tärkeintä.

Kyllä se itse asiassa on. Kukaan ei elä nollatuloilla.

Eläähän, missä ihmeen tynnyrissä sä elät?

Kerro miten? Asutko metsässä ja olet syömättä.

Kelan tuilla ym.

Rahaa ne nekin ovat. Ei silloin nollatuloilla olla.

Vierailija
45/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki varakkaat jotka tiedän ovat melkoisen nuukia. Ei malteta pistää rahaa oikein mihinkään. Eipä siinä silloin mikään elintaso laske minnekkään. 

Vierailija
46/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äitini erosi. Tai no, asumuserosi. Sai sen jälkeen asua isänäidin asunnossa vain vastikkeella ja käyttää perheemme kesämökkiä minun kanssani. Isää ei siellä paljoa näkynyt, kun olivat eronneet. Minä perin isäni, 1,5 miljoonaa.

Isän myöhempi uusi naikkonen ei saanut omille lapsilleen käytännössä mitään, hahhahhahhhahhaaa. Toki eivät olleetkaan yhteisiä kakaroita. 

Niin se kuuluu lain mukaan mennäkin  😄

Vierailija
47/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin naisia, jotka tekevät itsestään seksinuken näköisen, jotta mies ei jätä. Aika kamalaa. Missä on naisen oma tahto?

USAssa ei ehkä ole vaihtoehtoja. Saattaa joutua kodittomaksi ellei kykene hankkimaan itse tuloja. Sitä voi olla täysin riippuvainen puolisosta.

Suomessa sellaista on vaikeampi ymmärtää. 

Joissakin osavaltioissa voi vaatia elatusta 

Vierailija
48/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas ja iäkäs mies on nuorelle kauniille naiselle sijoitus joko aikanaan poikii, jos on poikiakseen. Lapsi tai pari ennen eroa ja kun mies heittää veivinsä, niin perintö lapsille. Jos lapsi vielä silloin alaikäinen niin nainen toimii edunvalvojana ja pystyy hyvin jatkamaan yltäkylläistä elämäänsä. Lasten ollessa täysikäisiä on hyvä pitää hyvät välit heidän kanssaan, koska tietenkin pitävät huolta äidistään tai muuten vaan tekevät mitä äiti käskee.

Vierailija
49/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne erot aina liity rahaan, mitenkään. Jos alunperin mennään yhteen rahasta riippumatta, oli sitä tai ei, erotaan useimmiten siitä riippumattomista syistä. Ankeaa ja latteaa elämää tuollainen status, raha ja materiakeskeinen elämä. Tasoteoria on miesten horoskooppihömppää ilman perusteita.

Vierailija
50/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina yksin kotona, kun hän teki vaan töitä tehdäkseen lisää rahaa eikä edes läheisyyttä ollut enää. Mieluummin erosin ja olen oikein tyytyväinen nykyiseen elämään. Mieluummin olen ihan yksin kuin yksin parisuhteessa. 

Raha ei ollut parisuhteen motiivi. 

Vierailija
51/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli hyvätuloinen. Tienasi 12 000 bruttona. Mutta koskaan hänellä ei ollut rahaa. Hän tuhlasi kaiken aivan älyttömyyksiin. Mulla on huomattavasti parempi elintaso nyt puolisoni kanssa joka tienaa saman verran kuin minä eli n.3500 kuin aikaisemmin. 

Eli aina tulot eivät kerro kaikkea, silläkin on väliä mihin rahat käytät. 

Vierailija
52/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli hyvätuloinen. Tienasi 12 000 bruttona. Mutta koskaan hänellä ei ollut rahaa. Hän tuhlasi kaiken aivan älyttömyyksiin. Mulla on huomattavasti parempi elintaso nyt puolisoni kanssa joka tienaa saman verran kuin minä eli n.3500 kuin aikaisemmin. 

Eli aina tulot eivät kerro kaikkea, silläkin on väliä mihin rahat käytät. 

Jätin kyllä hänet muista syistä. Oli väkivaltainen.

Vierailija
53/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin miehen sivusuhteisiin.

Vierailija
54/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehessä on varmasti muitakin puolia kuin varakkuus.

Hän saattaa olla väkivaltainen tai aina kärttyisä ja vihainen. Vaatii seksiä kuin se olisi joku avioliiton luontaisetu. Laittaa aikansa ja energiansa töihin ja harrastuksiin, ja laiminlyö vaimoaan, perhettään ja kotiaan. Jättää tekemättä kodin remontit, tai jättää ne vaimon hoidettavaksi. Kiittämätön ja itsekäs. Laskee rahojaan. Pettää puolisoaan.

Ja niin edespäin.

Minä  erosin juuri sen takia, että mies laittoi aikansa ja energiansa töihin ja harrastuksiin. Jos olisin ollut yksin, tuskin olisin lähtenyt mutta kun oli kaksi pientä lasta, halusin että he saavat paremman elämän. Ei jatkuvaa stressiä, isän lupauksia jotka eivät pidä, minä äitinä hermorauniona. Meillä oli ihan uusi omakotitalo, autoja pihassa joka lähtöön, vene, moottoripyörä jne vaan ei niistä perheelle ollut iloa. Miehen leluja.

Kun erottiin aloin voida paljon paremmin ja sitä kautta lapset. Kaikki ei ole rahassa mitattavaa. Lapset on jo itse perheellisiä ja hyvin menee. Joutuivat toki luopumaan lapsena jostain mutta onneksi isovanhemmat sponssasivat esim. urheiluharrastuksia ja ajokortit.

Vierailija
55/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mulla on omat varat ettei rahan vuoksi tarvi olla huonossa suhteessa päivääkään.

Vierailija
56/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nasiena kummastelen naisia, jotka on miehen kanssa rahan takia. Ei voi raha olla niin tärkeää että esim harrastaa seksiä epämiellyttävän ukon kanssa.

Vierailija
57/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti usein tilanne on se että varakas mies heittää naisen pihalle. Mies ei pidä suurta meteliä parisuhteen kariutumisesta. Mutta nainen kääntää eron hänen tekemäkseen ja keksii tarinoita miehestä ja heidän suhteesta. Katkeruus ja itsekkyys syynä, ei halua että toiset naiset saisivat hyvän miehen.

Noinko on usein? Sinulla tuntuu olevan paljon varakkaita miehiä ja köyhiä naisia?

Vierailija
58/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni mies on:

- kykenemätön puhumaan, ei osaa pyytää anteeksi 

- väkivaltainen

- nälvivä eli osaa kuitenkin ilmaista negatiivisia asioita sille "rakkaalleen"

- pettää eli täysin epäluotettava

Vierailija
59/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla varakkaista miehistä on itsenäinen varakas vaimo. Se johtuu siitä että samanlaisuus vetää puoleensa. Yleensä molemmat on uraorientoituneita tai ei kumpikaan. 

Vierailija
60/109 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mies "heittää naisen pihalle", eikö ero ole miehen tekemä?

Minkälainen "hyvä mies" heittää naisen pihalle?

Ihmeellistä horinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi