Kummastelen naisia, jotka eroavat varakkaista miehistä
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Varakas ja iäkäs mies on nuorelle kauniille naiselle sijoitus joko aikanaan poikii, jos on poikiakseen. Lapsi tai pari ennen eroa ja kun mies heittää veivinsä, niin perintö lapsille. Jos lapsi vielä silloin alaikäinen niin nainen toimii edunvalvojana ja pystyy hyvin jatkamaan yltäkylläistä elämäänsä. Lasten ollessa täysikäisiä on hyvä pitää hyvät välit heidän kanssaan, koska tietenkin pitävät huolta äidistään tai muuten vaan tekevät mitä äiti käskee.
Satuja ja tarinoita.
Kerta toisensa jälkeen ihmettelen palstalla sitä, että aina oletetaan, että naisella ei voi olla lainkaan omaisuutta ja rahaa?
Mistä ihmeestä tällainen ajatus voi johtua?
T. Varakkaan perheen tytär
Vierailija kirjoitti:
Kerta toisensa jälkeen ihmettelen palstalla sitä, että aina oletetaan, että naisella ei voi olla lainkaan omaisuutta ja rahaa?
Eli olet saanut varakkuuden perheeltäsi etkä itse ole varakkuutta hommannut?
Itse erosin, koska henkinen väkivalta oli liian suuri taakka. Ei koskaan mitään puhumista tai anteeksipyyntöä. Siihen jatkuvaan ilkeilyyn vain sitten joskus kyllästyy. Tapasimme aikoinaan, kun itselläni oli enemmän palkkatuloja kuin sillä pojalla, joka opiskeli aikoinaan. Ei itseäni ole koskaan kiinnostanut kenenkään miehen palkkatulot, vaan se molemminpuolinen suhde, vuorovaikutus, että osaa arvostaa toista kuin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, suurimman osan, vaikka olen itsekin ollut hyväpalkkaisessa työssä.
Todella merkillinen ajatus tämä, joka toistuu joka ikinen päivä täällä jokainen kerta kun tänne olen tullut jo useamman vuoden ajan. Ihmettelen syvästi.
Katsos ,kun se varakas mies voi olla inhottava kiukutteleva tyyppi.
Mulla on omat rahat. Ei tarvitse kärvistellä huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne erot aina liity rahaan, mitenkään. Jos alunperin mennään yhteen rahasta riippumatta, oli sitä tai ei, erotaan useimmiten siitä riippumattomista syistä. Ankeaa ja latteaa elämää tuollainen status, raha ja materiakeskeinen elämä. Tasoteoria on miesten horoskooppihömppää ilman perusteita.
Juuri tässä seuraan avioeroa liitosta, jossa on menty yhteen rahasta riippumatta, ja nyt tulee ero pääosin rahan takia. Nainen on perinyt liiton aikana, ja miehenkin omaisuus on mukavasti karttunut, kun nainen on mahdollistanut hänelle varoillaan helpon ja mukavan elämän. Nyt mieheen on iskenyt ahneus, ja haluaa osansa naisen perinnöstä. Taitaa kuitenkin käydä toisin päin, kun perintö on suojattu ja avioehtoa ei ole.
Yllättävän usein avioliitoissa juuri raha aiheuttaa eripuraa, vaikka sitä ei edes olisi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Eihän tässä keskustelussa ole mitenkään otettu kantaa siihen, mistä se varakkaan miehen varallisuus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakas ja iäkäs mies on nuorelle kauniille naiselle sijoitus joko aikanaan poikii, jos on poikiakseen. Lapsi tai pari ennen eroa ja kun mies heittää veivinsä, niin perintö lapsille. Jos lapsi vielä silloin alaikäinen niin nainen toimii edunvalvojana ja pystyy hyvin jatkamaan yltäkylläistä elämäänsä. Lasten ollessa täysikäisiä on hyvä pitää hyvät välit heidän kanssaan, koska tietenkin pitävät huolta äidistään tai muuten vaan tekevät mitä äiti käskee.
Satuja ja tarinoita.
Ei, vaan ihan todellisuutta. Nähty on useasti ja tullaan näkemään jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt yhtään on naisten elämää ja päätöksiä seurannut, niin se rahan perässä juokseminen on vain pienen vähemmistön juttu. Loput haluavat tienata itse rahansa ja arvostavat enemmän omaa elämäänsä, vapauttaan ja arvokkuuttaan, kuin miehen rahoja.
Huomattu on!
Se on minäminäminä ensimmäisenä ja lapset, perhe ja parisuhde jossain kaukana takana.
Tästä seuraa vaan keskinkertainen elämä, keskinkertainen varallisuus, keksinkertaiset lapset ja keskinkertainen parisuhde.
Niin, on se nykyään kauheaa kun nainen on muutakin kuin piika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satuja ja tarinoita.
Ei, vaan ihan todellisuutta. Nähty on useasti ja tullaan näkemään jatkossakin.
Enpä usko. Jos tuo alkuosa pitäisikin paikkansa, niin lopussa väität, että täysikäiset lapset tekevät mitä äiti käskee. No eivät tietenkään tee. Tästä voidaan päätellä, että alkuosakin on jotain itse kehittelemääsi tarinaa.
Ei aikuiset lapset elätä äitiään ja tee mitä hän käskee.
Mun elintaso ja elämänlaatu nousi huimasti eron myötä. Tienaan itsekin varsin messevästi, mutta eron jälkeen sitä tajusi miten mun rahat meni kodin yhteisiin menoihin (huonekalut, siivousvälineet, ruokaostokset) ja toinen säästi ja sijoitti omaansa sekä osti lähinnä itselleen juttuja. Lisäksi ex halusi koko ajan "upgreidata" isompaan/paremmalla sijainnilla/uudempaan/kalliimpaan asuntoon. Muutettiin lähestulkoon kerran vuodessa ja niihin muuttoihin tietty upposi rahaa (puhumattakaan siitä miten näännyttävää se oli).
Nyt asun itsekseni mukavassa, pienessä söpössä kaksiossa. Asumiskulut ovat suunnilleen samat kuin puolikkaani niissä exän valitsemissa asunnoissa. Kuukausittainen ruokalasku on pienentynyt kolmasosaan, sähkö on paljon vähemmän kuin mitä maksoin exän kanssa. Rahaa tuntuu jäävän säästöön joka kuukausi 500-1000e vaikka elän mielestäni aika leveästi enkä tingi ulkonasyömisistä tai kulttuurinautinnoista. Matkustelenkin paljon enemmän kuin ennen.
Kummasten naisia jotka eivät tienaa itse tarpeeksi haluamaansa elintasoon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pääosin palsta wt-amiksille, jotka ovat wt jo ties kuinka monennessa sukupolvessa.
Mitä järkeä on pariutua toisen lompakon paksuuden kanssa? Miksi olla kylmäsydäminen oman edun tavoittelija, joka ei kykene ehdottomaan ja vilpittömään ihmissuhteeseen? Ei sellaisessa kumppanissa ole mitään arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pääosin palsta wt-amiksille, jotka ovat wt jo ties kuinka monennessa sukupolvessa.
Eikä ole.
T. Toinen varakkaan perheen tytär
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on pariutua toisen lompakon paksuuden kanssa? Miksi olla kylmäsydäminen oman edun tavoittelija, joka ei kykene ehdottomaan ja vilpittömään ihmissuhteeseen? Ei sellaisessa kumppanissa ole mitään arvoa.
Ei olekaan. Miten se nyt tähän liittyy?
miten ne edes rahasta, typerä ukkeli