Mitä teet ensimmäiseksi kun tulet töiden jälkeen kotiin?
Minä käyn vessassa, sitten levähdän vähän ja sen jälkeen syön jotakin.
Kommentit (36)
Avaan tietokoneen alan trollata Vauva.fissä.
Hörppään kahvin, riisun työvaatteet ja menen suihkuun. Kämppäkaveri, joka on samalla fwb, tulee välillä sinne perässä jos on kotona ja häntä haluttaa... Toimii toisinkin päin. Siellä sitten pesemme toisemme ja sen jälkeen touhuamme kaikkea kivaa.
M25
Ihan eka otan kengät ja päällysvaatteet veks, pesen kädet ja sitten riisun kaikki muutkin vaatteet ja jos en enää ole lähdössä mihinkään muualle kuin lenkille niin laitan hiukset kiinni ja pesen myös meikit veks. Kotona olen aina ilman rintsikoita ja sukkia jossain mukavan löysässä kotiasussa.
Otan kengät pois jaloista ja pieraisen.
Vierailija kirjoitti:
Riisun kaikki vaatteet ja laitan kotivaatteet ylle, ilman alusvaatteita. Pesen kadet, otan jotain juotavaa, ja istun lapparin aareen.
Sama setti paitsi että laitan hiukset aina jollekin sotkunutturalle heti tuon riisumisen jälkeen ja yleensä pesen meikitkin jo heti kotiin tultuani. Monesti mietin, että miksi meikkaan koska se meikki vaan tuntuu niin ikävältä ja likaiselta että sen haluaa heti pois iholtaan ja toisaalta kyllä sitäkin, että miksi mulla on hiukset auki tai jollain puoliponnarilla vain ihmisten ilmoilla ja kotona ihan aina nutturalla pois tieltä.
Ensin ruokin kissat, sitten menen suihkuun ja olen loppuillan pelkässä kylpytakissa katsellen televisiota, sekä tietysti sitä ennen teen hyvää ruokaa ja jälkkäriä.
Syön ruokaa, keitän kahvit ja istahdan sohvalle selaamaan, onko tänne tullut mitään kiinnostavaa. Se on aina rentouttava hetki. Kohta se koittaa, kun pääsen kotiin. Hyvää viikonloppua kaikille!
Ihan ekana laitan avaimen sille määrätylle paikalle. Ikinä ei (enää) tarvi etsiä kiireessä avainta.
Vierailija kirjoitti:
tyhjennän kassit
Niin minäkin, jos rouva on suosiollinen.
Kengät pois jaloista ja käsienpesu saipuulla. Toiletissa.
Tuttavallisesti hän.
Ihanaa Jouluaikaa kaikille.
Ihmettelen että mitä hittoa, miten tulin töistä kotiin kun olen työtön?
vaatteet pois, paskalle, suihkuun, kahvia, avaan television.
Sätkää kääriessä siemailen kiljua.
Pieren 5 - 10 minuuttia niin että verhot heiluu. Sitten sohvalle syömään ja katsomaan liikkuvaa kuvaa.
Avaan yhden kaljan 🍺